abonnement Unibet Coolblue
pi_37089870


BIOGRAPHY
Stage Name: John Mayer
Real Name: John Clayton Mayer
Birthdate: October 16, 1977
Sign: Libra
Hometown: Bridgeport, CT, USA

DISCOGRAPHY
Albums:
Inside Wants Out (US)
Room for Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday
As/is
Try (credit als John Mayer Trio)

DVD:
Any Given Sunday

Singles (Nederland):
No Such Thing
Your Body is a Wonderland
Bigger Than My Body
Clarity
Daughters
Clarity (re-release)

* De platen worden voornamelijk geplugged door Claudia de Breij (3FM)
* John is eenmaal in Nederland verschenen, namelijk bij Claudia de Breij in de uitzending.
* Daughters wordt veelvuldig gedraaid door 3FM en YorinFM


Upcoming:
Continuum
quote:
After a short-lived stint at the Berklee College of Music, where he had a "great learning experience, but not because of class," John Mayer set down roots in Atlanta, where his music career hit the ground running. After one year in Atlanta, he released his debut solo album, Inside Wants Out, in 1999.

At the same time, he became a regular in the Atlanta club circuit, playing a steady stream of shows at venues like Eddie's Attic. An appearance in March 2000 at the South by Southwest Music Festival led to a recording contract with Aware Records, a subsidiary of Columbia. He began recording his major label debut, Room for Squares, that fall with producer John Alagia, who had previously worked with artists like Dave Matthews and the Ben Folds Five. Mayer's first album had been a decidedly acoustic effort; in contrast, Room for Squares featured a full electric band and showed the work of its producer with its funky hooks and an emphasis placed on Mayer's versatile, smooth voice, which bore more than just a stylistic resemblance to Dave Matthews.

Aware's parent company Columbia re-released Room for Squares in the summer of 2001 adding one bonus track, and also offered a very limited edition two CD set including a disc with two previously unreleased covers. Mayer's dedicated fanbase grew substantially larger during his first cross-country tour to support the album, spawning a number of CDR trading outlets through fan websites, as well as a successful live album, Any Given Thursday. Mayer's lucrative follow-up, 2004's Heavier Things, resulted in another Grammy, this time for Song of the Year. ~ Stacia Proefrock, All Music Guide
SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.johnmayertrio.com
http://www.myspace.com/johnmayer (exclusieve tracks + blog)
http://www.mtv.com/bands/az/mayer_john/artist.jhtml (veel videos te bekijken)

EXTRA NOTE
John come to Holland!

VORIGE DELEN
John Mayer
John Mayer #2
John Mayer #3

[ Bericht 2% gewijzigd door Apfel op 19-04-2006 19:37:53 ]
pi_37089880
Rock on Numbie
pi_37090671
zo topic nummer 4 alweer
ik heb laatst ook David Gray ontdekt, waarschijnlijk ben ik niet de eerste , maar ik raad m aan.
tevens tvp
pi_37091307
Hij komt in elk geval steeds dichter in de buurt .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_37098046
quote:
Waar heb je die nummers gedownload trouwens? MSM?
Ja daar zag ik die set ook staan, was dezelfde alleen al via torrent aan het binnenhalen.
quote:
Heb de nummers al, welk programma gebruiken jullie alleen om flac te converteren?
Weet niet of het het beste programma is, gewoon ff snel via google gevonden, maar de site claimt dat er vrijwel geen kwaliteitsverlies is.

http://www.coolutils.com/
quote:
Kan je vertellen dat STT in studio-uitvoering fantastisch is, met zeer mooi stukje meerstemmigheid in de bridge. Heb'm al gehoord in oktober
Heb je die toevallig op mp3? Want die live opname is wel redelijk kwaliteit, alleen lijkt het alsof ie voor de bass is opgenomen, dat klinkt niet echt lekker. Betere versies zijn altijd welkom dus .
pi_37108263
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:07 schreef Apfel het volgende:
Rock on Numbie
Dank je dank je

En nee, heb'm niet op mp3. Hij heeft afgelopen herfst, voor tien lucky luisteraars, STT op myspace gezet, en ik had dus net het geluk dat ik op dat moment op zijn myspace inlogde... Weet nog dat er net geen traan over m'n wang rolde
pi_37136706
Vanmiddag hoorde ik em nog bij Claudia, ben weer helemaal in de John-mood.
pi_37140260
Shit zeg, heb ik Claudia's fan-kwartiertje weer gemist.
pi_37169360
Echt?! Oeh, ff de site checken, want je kunt haar uitzendingen altijd downloaden *hint hint*
pi_37195540
Dat was even zoeken.....JM topic ineens pleitte

That reminds me ik moet nog even die Flac plug in downloaden...d8 dat ik m al had maar niet dus.
Weten we al wat meer over de release van Continuum ergens?
pi_37212918
Nee, nog helemaal niets eigenlijk...

En Portugal lijkt weer wat verder weg... http://portugalresident.c(...)owstory.asp?ID=12744
pi_37251907
Ik geef het toe; heb de Hotel Cafe show gedownload en beluisterd *schaamt zich diep*
Toch wel fijn om wat nieuwe muziek van John te horen, al ben ik nog niet helemaal overtuigd moet ik zeggen.
pi_37312600
Heb net het album "Any Given Thursday" beluisterd. Maar ik word eigenlijk gek van het gekrijs van die grieten zeg.

Je zal maar daar heen zijn geweest en echt voor zijn muziek komen en de hele tijd dat gekrijs aan moeten horen
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_37312832
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb net het album "Any Given Thursday" beluisterd. Maar ik word eigenlijk gek van het gekrijs van die grieten zeg.

Je zal maar daar heen zijn geweest en echt voor zijn muziek komen en de hele tijd dat gekrijs aan moeten horen
ja vrouewn kunnen idd maar beter de mond dichthouden
pi_37314424
Ach, die grieten laten John net zo hard vallen als hij zometeen die blues-stijl vast blijft houden.
Gelukkig viel het op As/Is enigzins mee, of hebben ze het er gewoon uit gefilterd.
pi_37326024
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:15 schreef Fatality het volgende:

[..]

ja vrouewn kunnen idd maar beter de mond dichthouden
Nou nou nou zeg, ietsje netter formuleren de volgende keer graag :p

Denk trouwens dat John een beetje de richting op zal gaan als Eric Clapton; pop met een vleugje blues erdoor. Al moet ik zeggen dat ik in een aantal van John's nieuwe nummers meer Jimi hoor dan John...
pi_37464184
*kick*
pi_37464923
Heb zowaar ook nog 'echt' nieuws; nieuwe foto's en muziek up op z'n myspace...
pi_37512163
Voor liefhebbers:
http://download.yousendit.com/908D64CF0E30BA25
John Mayer & Steve Jordan: Precious Illusions
pi_37515084
Toevallig! Heb John Mayer afgelopen dagen ontdekt toen ik naar wat nieuwe muziek zat te zoeken. Heb Room for squares gedownload, en klinkt erg goed. Als ik het goed begrijp op zijn site is Heavier things zijn enige andere soloalbum? Welke vinden jullie het beste, en waarom? Wat zijn de verschillen tussen de albums?

En kom er nu dus achter dat Daughters ook van hem is.
pi_37525385
Heavier Things is ietsje meer blues dan RFS. Waar RFS echt bouwt op acoustische popnummers als No Such Thing, en 83; is HT wat zwaarder. Come Back To Bed bvb. is één van de eerste echte tekens van Johns voorliefde voor de blues. Maar in Daughters horen we weer de John zoals we die van RFS kenden. Zelf heb ik geen voorkeur; beide albums hebben hun plus en minpunten.

Z'n nieuwe solo-album staat voor de zomer gepland, en van wat ik zo heb gehoord combineert deze RFS met het werk dat hij met het Trio deed (TRY!)... Het is altijd maar afwachten hoe de studio-versies klinken
pi_37525965
klopt t dat Comfortable alleen op Inside wants out (japans album) is uitgebracht? Waarom?!
pi_37526191
Japans album? is gewoon een vroege EP van JM en inderdaad staat ie daar op.
pi_37526531
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:57 schreef Numbie het volgende:
Z'n nieuwe solo-album staat voor de zomer gepland, en van wat ik zo heb gehoord combineert deze RFS met het werk dat hij met het Trio deed (TRY!)...
Wat is dat met het Trio, waar klinkt dat naar?

Bedankt voor de omschrijving. Ik heb via zijn site de nummers een beetje beluisterd, en dat nieuwe album krekt me toch niet zo. Dat andere poppy is meer mijn ding.
pi_37535523
Comfortable staat idd gewoon op Inside Wants Out, die ook hier verkrijgbaar is

Dat met het trio kan ik denk het best omschrijven als een combi van Stevie Ray Vaughn + Jimi Hendrix + John Mayer. Veelal blues (soms beetje te naar mijn smaak, bvb. Out of Mind), en hier en daar pareltjes van popplaatjes (GLIOTW, AKOG).
pi_37538543
waarom stat dan op de site, japanese release, en voor de rest geen ekele andere versie.
pi_37627953
Hij is opnieuw gereleased na het succes van RFS...

John speelt 14 juli in Lucca, Italië, in het voorprogramma van Santana

You bet your ass dat ik daarbij ben Ben die week al voor vakantie in Toscane, dus in zekere zin komt John naar mij toe Hopelijk gaat hij nu ook meer data bekend maken in Europa...
pi_37637783
Schop em, sla em...
Koop em om met stroopwafels en een tegoedbon voor de wallen.

Ik zat zelf te denken om effe een vlucht te boeken, maar dat durf ik niet geheel gezien het Sting-effect van 3 jaar geleden.
pi_37651529
Zal zeker m'n charmes in de strijd gooien om hem naar NL te lokken

Heb tix gisteravond besteld, in totaal 100 euro voor twee stuks. Dt is inc. administratie en verzendkosten. Wel een bak geld, maar dan heb je ook wat
  maandag 8 mei 2006 @ 11:00:35 #30
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_37651869
Grappig dat je alleen al gaat omdat ie in het voorprogramma staat
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_37651895
Mmm we zaten gisteren nog te bespreken dat we nog geen concerten in Juli hadden en dat een paar dagen Italië in de zomer altijd lekker is. Tempting

Echt beyond blut zijn maar owkee still tempting
pi_37655296
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Grappig dat je alleen al gaat omdat ie in het voorprogramma staat
TuurlijK! Dit is de eerste dat de man weer in Europa is in twee jaar, en destijds heeft hij op een klein cafe-showtje in Denemarken na helemaal niet opgetreden hier... Dus ja, ik ga alleen al omdat hij in het voorprogramma staat. Heb er heel veel zin in...
pi_37787643
*kick*
pi_37887454
John heeft bij Leno een verrassings gast-optreden gedaan gisteravond...

Oh ja, heb m'n rijbewijs gehaald vandaag
pi_37917784
Nieuwe blog up!

Kort samengevat heeft John er moeite mee om de knoop door te hakken over Continuum's release-datum...

Ach, hij heeft tenminste een teken van leven laten zien
pi_37918137
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:14 schreef Numbie het volgende:
John heeft bij Leno een verrassings gast-optreden gedaan gisteravond...

Oh ja, heb m'n rijbewijs gehaald vandaag
gefeliciteerd.. ik óók vandaag ohnee, op de 16de ..zelfde dag als Numbie dus..het is geweldig!

Leno is een kneus btw.

[ Bericht 6% gewijzigd door Fatality op 18-05-2006 00:01:23 ]
pi_37931914
Leno heeft een mooie autocollectie

Gefeliciteerd beiden!
pi_37932960
Dank u! Jij ook trouwens Fatality...

En Leno vind ik ook niet de meest sympathieke of grappige man; Conan O'Brien daarentegen vind ik dan wel weer grappig...
pi_37941642
John is echt weird deze dagen; check zijn nieuwe profile pic op myspace
pi_37943893
Owkee daar had een waarschuwing bij gemogen...en half gestikt door een lach/hoestbui

Echt die gast is zo random
pi_37983763
Ja, echt echt random... Hij weet van de gekkigheid niet meer wat te doen volgens mij. Dus komen dit soort dingen er uit...
pi_38039428
Nieuwe blog up! En voor de verandering heeft Mr. Mayer wat boeiends te melden
pi_38050901
Waarom heb ik een vermoeden dat dat hele verhaal in 1 a 2 zinnen samengevat had kunnen worden
pi_38053360
Volgens mij hebben we het hier wel 'ns vaker over gehad.....
Maar Is het niet iets om bij Claudia/3FM te lobbyen om John naar Nederland te halen? In het kader van 3FM presents... oid.
pi_38055500
Dat klinkt als muziek in mijn oren! Als ik iets kan doen roept u maar
pi_38057852
Claudia is er deze week niet dus we kunnen een weekje erover nadenken hoe we het willen gaan aanpakken. In ieder geval, ik denk dat zij het er meest voor open staat. Sander de Heer, die haar deze week vervangt, heb ik nog nooit over Mayer gehoord.

Tsja, als niemand hier een andere ingang weet bij Claudia en/of 3FM moeten we wellicht haar gewoon een mailtje sturen?
pi_38074739
Had dat woensdag gezegd, toen zat ik nog bij der voorstelling
pi_38074979
Emailen kan altijd. Misschien dat als we iets grootschaligers opzetten, met meer steun/mensen bedoel ik dan, dan krijgen we haar misschien ook wel eerder om. Ik ken via hyves/myspace nog een behoorlijke groep Nederlandse fans. Denk niet dat een email-bom helpt. We zouden alleen al kunnen beginnen met een lijstje te maken van iedereen die wil helpen; en dan kunnen we misschien iets van een groep vormen of zo... Ik roep ook maar wat
pi_38075168
Ik werk bij een webhosting dus ik zou opzich niet de beroerdste zijn om een .nl naam te fixen met wat ruimte.
pi_38077352
Kijk zo schieten we al weer wat op... Op John Mayer's officiële site kun je je ook inschrijven voor eht zogehete Rep programm. Dan kun je worden ingeschakeld voor (het organiseren van) activiteiten. Misschien dat als we ons daar massaal inschrijven dat we daar een reactie op krijgen... Meer ideeën?
pi_38152121
Klein nieuwsberichtje tussendoor: nieuwe foto's op MSM, RFT, en PFF van één of andere charity show. Check Getty images...
pi_38157883
Wordt tijd dat ie eens wat Charity hier ging doen
pi_38159381
Ja, eigenlijk wel hè... Maar goed, tot die tijd moeten we het hiermee doen.
pi_38170497
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:03 schreef Numbie het volgende:
Kijk zo schieten we al weer wat op... Op John Mayer's officiële site kun je je ook inschrijven voor eht zogehete Rep programm. Dan kun je worden ingeschakeld voor (het organiseren van) activiteiten. Misschien dat als we ons daar massaal inschrijven dat we daar een reactie op krijgen... Meer ideeën?
Zo schieten we zeker op qua idëeen! .nl met wat ruimte zou leuk zijn, echter moet je wel goed nadenken wat je er op wil zetten.

Ik heb ook een beetje gezocht of er meer media zijn in Nederland die positief schrijven over John Mayer, misschien kunnen we daar tevens wat mee?


  • City FM
  • BN/de Stem
  • 3 FM DJ Michiel Veenstra
  • pi_38175514
    Denk dat Claudia er nog het meest open voor staat.
    Ook wat meer primetime gericht natuurlijk.
    pi_38176505
    quote:
    John Mayer #4: Portugal is nog niet Nederland
    Wat is er met Portugal dan?
    pi_38185045
    Er was een maandje geleden sprake van dat John naar Portugal zou komen volgende maand, voor een festival. Maar het lijkt erop dat dat niet door gaat...
    pi_38325831
    Ik heb Try! gekregen voor mijn verjaardag!! Ben er echt weg van, super!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38330612
    Heeel goed lieke

    Groots nieuws
    John heeft zaterdagnacht in Hotel Cafe LA spontaan een mini-showtje gedaan. Hierbij trok hij wat ouwe gouwe uit de kast (Neon, NST, etc. Hou MSM en RFT in de gaten voor downloads binnenkort). Groter nieuws echter was dat hij te kennen gaf dat 'The Hurt' (gespeeld in Eddie's Attic afgelopen herfst) niet op Continuum zal komen te staan. Maar op het volgende studio album dat kort na Continuum zou moeten uitkomen!
    pi_38330983
    zo zo John doet toch nog wat daaro behalve vage blogs posten
    pi_38336516
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 12:59 schreef Numbie het volgende:
    Heeel goed lieke

    Groots nieuws
    John heeft zaterdagnacht in Hotel Cafe LA spontaan een mini-showtje gedaan. Hierbij trok hij wat ouwe gouwe uit de kast (Neon, NST, etc. Hou MSM en RFT in de gaten voor downloads binnenkort). Groter nieuws echter was dat hij te kennen gaf dat 'The Hurt' (gespeeld in Eddie's Attic afgelopen herfst) niet op Continuum zal komen te staan. Maar op het volgende studio album dat kort na Continuum zou moeten uitkomen!
    Is 't niet gouwe ouwe?
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38344533
    oh ja, haha.. Was nog niet helemaal wakker vanmiddag
    pi_38386647
    Het mini-concert van zaterdagnacht is nu te downloaden via bt.etree.org
    pi_38525946
    John is weer gesignaleerd in NY dit weekend; zie RFT.
    pi_38526281
    Ik was net weer ff naar Another Kind of Green aan het luisteren, maar vroeg me nou af wat ie nou precies met 'another kind of green' bedoeld. Ik zat zelf te denken aan 'het gras is altijd groener aan de overkant', dus dat hij niet iemand die beter is nodig heeft om gelukkig zijn met zn vriendin.

    Later in het nummer hoor je ook nog het volgende stukje:

    You're not the perfect hand
    But I don’t hit on nineteen

    Wat dan eigenlijk hetzelfde zou betekenen alleen dan in andere woorden.

    Zijn er mensen die hierover hetzelfde/anders denken?
    pi_38529228
    Ik denk dat hij in dit nummer het heeft over het volgende:

    Zij ziet weliswaar geen toekomst voor hun twee, maar zolang als het goed is, is het ook goed. (But then we go and hit the wall. When nothings changed, nothing's wrong. It's not the perfect hand.) En hij weet dat wel, hij heeft die bevestiging daarin niet nodig.. (I don't need another kind of green to know, I'm on the right side with you). Het gras is groener aan hun kant, alleen lijkt zij dat niet zo te zien. Maar daar komt ze later in het nummer wel achter ( Someday you'll...mine was the right side)

    Had eigenlijk nooit zo heel goed geluisterd naar de tekst van dit nummer, maar moet nu zeker props geven aan Johnny
    pi_38530533
    Die beeldspraak van 'Slow Dancing in a Burning Room' vind ik ook wel mooi btw. Hij ziet geen toekomst in de relatie, gedoemd te mislukken dus, maar zij heeft dat niet door.
    pi_38534206
    Vind het zeker één van de mooiste titels van John...

    Hij zei laatst zelf dat hij 'The Heart Of Life' het beste nummer vond dat hij ooit had geschreven. Zelf ben ik het hier niet helemaal mee eens, maar even afwachten hoe de studio-versie gaat klinken. De tekst is wel erg mooi: 'pain throws your heart to the ground, love turns the whole thing around'
    pi_38541129
    Ben ook zeer benieuwd naar de studio opnames eigenlijk, en dan vooral of de nummers erg anders klinken dan de live versies. Ik heb nml nog een oude versie van Another Kind of Green op mn pc staan, en daarnaast de TRY! cd met de Trio versie erop. Het verschil tussen de twee is echt enorm IMO, de trio versie heeft veeeel meer pit iig.
    pi_38542072
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 14:54 schreef Numbie het volgende:
    Ik denk dat hij in dit nummer het heeft over het volgende:

    Zij ziet weliswaar geen toekomst voor hun twee, maar zolang als het goed is, is het ook goed. (But then we go and hit the wall. When nothings changed, nothing's wrong. It's not the perfect hand.) En hij weet dat wel, hij heeft die bevestiging daarin niet nodig.. (I don't need another kind of green to know, I'm on the right side with you). Het gras is groener aan hun kant, alleen lijkt zij dat niet zo te zien. Maar daar komt ze later in het nummer wel achter ( Someday you'll...mine was the right side)

    Had eigenlijk nooit zo heel goed geluisterd naar de tekst van dit nummer, maar moet nu zeker props geven aan Johnny
    Ja ik luisterde ook van de week en zat idd ook aan dat het gras is groener aan de andere kant te denken! Maar heb de CD nog niet lang genoeg om al zo ver te hebben door gedacht, vindt het wel echt een su-per-mooi nummer!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38542314
    Het is ook een supermooi nummer! Heel erg Hendrix/Vaughn, maar toch ook weer zo John door de tekst... Heerlijk!

    Anyway, op YouTube staat volgens mij zelfs een filmpje van AKOG acoustisch. Als je toch niets te doen hebt vanavond...
    pi_38544057
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 21:47 schreef Numbie het volgende:
    Anyway, op YouTube staat volgens mij zelfs een filmpje van AKOG acoustisch. Als je toch niets te doen hebt vanavond...
    YouTube? Noem me een kneus, maaruh be more specific please..!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38545723
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 21:47 schreef Numbie het volgende:
    Het is ook een supermooi nummer! Heel erg Hendrix/Vaughn, maar toch ook weer zo John door de tekst... Heerlijk!

    Anyway, op YouTube staat volgens mij zelfs een filmpje van AKOG acoustisch. Als je toch niets te doen hebt vanavond...
    VET, ff bekijken nu. Voor lieke,

    www.youtube.com

    Edit: Ja deze akoestische versie bedoelde ik dus. Vind em echt veeeel minder dan de TRY versie ofzo. Hoewel deze nog beter is dan de versie die ik heb. Degene die ik heb zal nog wel uit een nog vroeger stadium komen

    Edit2: Na wat op youtube rond te hebben gekeken naar john mayer filmpjes, kwam ik er ook een aantal tegen van die eenmalige special van em, John Mayer has a tv show:

    Intro:
    http://youtube.com/watch?v=OBtiycLPYkg

    John's House:
    http://youtube.com/watch?v=Yq9P_d-0DKo

    John's Fantasy:
    http://youtube.com/watch?v=gqf4OF7OiZA

    Credit Card Fraud:
    http://youtube.com/watch?v=C7e7UeMzOXg

    NightCare Centers:
    http://youtube.com/watch?v=5pxq1PMdL0g

    In-Store:
    http://youtube.com/watch?v=ZqlOyV9GVvM

    Bear Suit:
    http://youtube.com/watch?v=KqGLw4iVAB8

    Fan Focus Group
    http://youtube.com/watch?v=uNDJCMp1w_Q

    Die zelfspot is prachtig hoor.


    Edit3: Dr werd al over deze show gesproken in topic nr3 in januari ergens, maar toen kon niemand links vinden ofzo. Daarom leek het me wel handig om nu ff te posten. Ik zie het iig voor het eerst en het is briljant.

    [ Bericht 26% gewijzigd door nemesis4 op 05-06-2006 00:29:38 ]
    pi_38548734
    Ik kan dat echt blijven kijken.....kan m al helemaal meepraten maar hij blijft echt briljant!
    pi_38549205
    Nog wat john mayer randomness

    http://youtube.com/watch?v=GSydi23UkK0
    http://youtube.com/watch?v=Th5NrydD7zM

    Hij doet me ook wat aan Seth uit de OC denken eerlijk gezegd
    pi_38555673
    Oh die filmpjes zijn echt leuk! Vooral die Fan Focus Group, hebben ze nou echt niet in de gaten dat ze zó erg in de zeik worden genomen?
    Vooral over die bongo's

    edit: de helft van de filmpjes doet het alleen maar half hier

    [ Bericht 18% gewijzigd door Lieke_K op 05-06-2006 12:49:54 ]
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38558842
    http://youtube.com/watch?v=8aaAwY-JThA

    Haha John gets cocky. En uit die comments daar lijkt iedereen te denken dat ie echt zo arrogant is

    "I don't wanna sit here and be arrogant, but there's no one else who can do it"
    pi_38563114
    Ik hou zo van die humor.....echt met een stalen gezicht de grootste onzin eruit gooien...geweldig. Volgens mij is hij echt hell on wheels om te interviewen...vooral als je niet doorhebt wanneer ie in zn gebruikelijk onzinbui is aanbelandt.
    pi_38563639
    Idd Jill. Al met ik zeggen dat hij in de meeste interviews wel serieus doet, tenzij de host ook een lachebek is. Zoals laatst bij Conan, na het optreden. Dikke lol die twee altijd.

    Dacht dat John Mayer Has A TV Show ook nog wel te downloaden viel via score, of anders kun je altijd bittorrent proberen...
    pi_38566057
    Op score kan je de tv show iig niet meer downloaden. Ik heb vanmiddag me trouwens nog behoorlijk vermaakt bij het afzoeken van youtube naar john mayer videos. In elk interview zit wel iets leuks.
    pi_38566884
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 14:47 schreef nemesis4 het volgende:
    http://youtube.com/watch?v=8aaAwY-JThA

    Haha John gets cocky. En uit die comments daar lijkt iedereen te denken dat ie echt zo arrogant is

    "I don't wanna sit here and be arrogant, but there's no one else who can do it"
    Haha die reporter weet echt niet waar ie het zoeken moet!
    Die Bear Suit, Digital Etiquette en Fan Focus kan ik nog steeds niet helemaal bekijken Misschien op school wel.
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38568946
    Raar dan, Bear suit en Fan Focus Group zijn echt geweldig nml
    pi_38616769
    Zeg dat wel ja..

    Nieuwe blog up! Bleek dat John vorig jaar nog met Billy Preston had gespeeld...
    pi_38623147
    Grappig wel dat-ie echt van die dingen gaat zitten typen. Leuk om te lezen!
    Verder ben ik echt een totale kneus in dat MySpace gedoe, heb ook echt 0 vrienden (ja, behalve die standaard gast die je er gratis bijkrijgt...).
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38626120
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 09:04 schreef Numbie het volgende:
    Zeg dat wel ja..

    Nieuwe blog up! Bleek dat John vorig jaar nog met Billy Preston had gespeeld...
    Dat filmpje wat bij 'Influences' staat slaat zoals gewoonlijk natuurlijk ook weer nergens op .
    pi_38648472
    Idd, heb niet eens de moeite genomen om het helemaal af te kijken. John is gewoon weer eens aan het fucken met ons

    Oh, en lieke, als je wilt wil ik wel je eerste friend worden, en je kunt je op myspace ook aanmelden bij de John Mayer EU group, of de Nederlandstalige john mayer myspace
    pi_38660277
    John verveelt zich dood: hij nodigt fans uit om met hem te pingpongen op de xbox...
    pi_38691988
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 10:29 schreef Numbie het volgende:
    John is gewoon weer eens aan het fucken met ons

    Ik dénk iets, maar ik heb besloten het niet te typen.
    quote:
    Oh, en lieke, als je wilt wil ik wel je eerste friend worden, en je kunt je op myspace ook aanmelden bij de John Mayer EU group, of de Nederlandstalige john mayer myspace
    Jee!
    Ja, ik meldde me al heel ambitieus aan bij de USA-versie, maar volgens mij zijn er nog 67328 wachtenden voor me... Thanks!

    edit: ik denk dat ik je gevonden heb!

    Haha, ik heb net Fan Focus Group gezien! Dat stukje dat-ie zegt "Oh, honey" echt... Hoe blijft-ie zo serieus?! Arme kinders.

    [ Bericht 7% gewijzigd door Lieke_K op 09-06-2006 14:00:40 ]
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38694493
    Je hebt me gevonden idd

    Ja, weet je dat ik er zelf ook in het begin in trapte? Pas toen ik het op het internet las dat het bullshit was, was ik weer happy... John had toen zoooo afgedaan in mijn opinie...
    pi_38718312
    Friday, June 09, 2006

    XBOX 360 Night

    So CONTINUUM is done, blah, blah, blah, "Waiting On The World To Change" on radio in a matter of days, blah, blah, blah, photo shoots and packaging and videos...

    Whatever.

    I want to play some XBOX 360 Live. And I want to play you. Tonight. So get yourself a console, and these two games: Ghost Recon and Table Tennis. Once you get all the technical mumbo-jumbo worked out, post your gamer tag in the comments area. Maybe don't post so much if you're not sharing your tag, I don't know. Just an idea. Easier for the young Cuban boy who reads my laptop screen off to me.

    I'll send you a friend invite on XBOX 360 live and we'll get a private Ghost Recon multiplayer game going on at about 10PM EST... I have some friends coming over on my end. Yes, that's right, I ignored everyone around me for six straight months and a few stragglers are still hanging on. Let's see Gene Simmons hide in the bushes and snipe a KISS fan!!!!! (Who loves you???)

    I can see the press headline already ("JOHN MAYER PLAYS GUITAR, FANS IN ONLINE GAMING") and I'm bored.

    Bring your game, boys and girls. Bring your game.

    JM


    pi_38732432
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 11:30 schreef Numbie het volgende:

    -knip-
    Goed nieuws
      zaterdag 10 juni 2006 @ 22:22:32 #92
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_38735170
    Ik hoorde deze week een leidje en zou echt zweren dat het de stem van John Mayer was alleen dan was het veel funkier en opzwepender dan zijn andere 2 albums. Ik probeerde echt nog zooo hard te onthouden wat hij zonge maar heb alleen onthouden dat hij iets van "Sister"zingt. Weet iemand misschien welk nummer dit is?

    Ik ben er namelijk verliefd op geworden
    I'm just a girl in the world.
    pi_38735891
    "Stitched Up" misschien met Herbie Hancock? Vast en zeker op Arrow Jazz FM gehoord of niet? Die draaien dat nummer nog steeds bijna dagelijks
      zaterdag 10 juni 2006 @ 22:54:12 #94
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_38736316
    Nee het was bij afdansen van mijn zusje Dus ik ging er van uit dat het een soort "hit"was waar ik geen weet van heb. De stem leek echt enórm op die van john mayer.
    I'm just a girl in the world.
    pi_38738332
    Dat filmpje dat hij bij 'Influences' heeft staan op de voorpagina (van google). Geweldig dat deed ik vroeger ook met m'n knuffels.
      zondag 11 juni 2006 @ 01:59:00 #96
    107525 Caithlinn
    Still me....
    pi_38740680
    John heeft er een absoluut een fan bij HT, RFS en TRY zijn echt niet uit mijn cdspeler en ipod weg te branden En nou zag ik net bij die filmpjes dat ie nog humor heeft ook.
    Als ie ooit naar nederland komt ga ik zeker naar zijn concert. Moet ik alleen nog ff achterhalen waar ie slaapt
    Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
    pi_38742833
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 22:54 schreef annoh het volgende:
    Nee het was bij afdansen van mijn zusje Dus ik ging er van uit dat het een soort "hit"was waar ik geen weet van heb. De stem leek echt enórm op die van john mayer.
    Hmm, zou toch even dat nummer opzoeken dan. Voor de rest is er geen enkele lyric van hem waarin hij 'sister' oid zegt...
      zondag 11 juni 2006 @ 09:58:21 #98
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_38742883
    Echt raar want ik zou gewoon zweren dat het zijn stem was. Zo niet dan heb ik een nieuwe zanger ontdekt zodra ik weet welk nummer het is. Ook leuk
    I'm just a girl in the world.
    pi_38743837
    quote:
    Easier for the young Cuban boy who reads my laptop screen off to me
    pi_38751203
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 09:58 schreef annoh het volgende:
    Echt raar want ik zou gewoon zweren dat het zijn stem was. Zo niet dan heb ik een nieuwe zanger ontdekt zodra ik weet welk nummer het is. Ook leuk
    Mss Teddy Geiger? Klinkt qua stem btje als John...geloof alleen niet dat ie een nummer heeft met sister erin. Was het mss Twisting?
    pi_38753016
    Teddy Geiger =
    Als ik ff mag
    pi_38754187
    Jeuj, ik ben 'toegelaten' in John Mayer's MySpace! net als zoveel duizenden anderen...
    En al die luitjes waar jullie het over hebben, ken ik helemaal niet!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38756775
    Houden zo zou ik zeggen Oh, en tip: het heeft geen zin om John te messagen/commenten want hij reageert toch niet
    pi_38758651
    Lettertype gebruik, lettergrootte gebruik, HTML gebruik zou op dat MySpace sowieso verboden moeten worden. Al die lui met hun 'Thanks 4 the add'-banner
    pi_38759658
    Ja, dat vind ik ook. Dat HTML gedoe, weg ermee! (Ik kan het gewoon niet, duts die ik ben... )
    En ik heb 'm eigenlijk niet echt wat te melden... Tenminste, ik zal niet de eerste zijn die hem laat weten hoe vet z'n muziek is (en eventueel hoe gaaf hij zelf is, al vind ik nog steeds dat dat haar korter moet ), dus laat ik het achterwege.
    Hij zou ook wel gek zijn als ie iedereen ging beantwoorden, dat blog is al erg genoeg!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38761273
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 17:06 schreef Numbie het volgende:
    Teddy Geiger =
    Als ik ff mag
    Ben het er niet mee eens.
    Moet zeggen dat ik zn cd best leuk vind.....en hij was best komisch in Love Monkey
    pi_38770923
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 20:49 schreef Lieke_K het volgende:
    Ja, dat vind ik ook. Dat HTML gedoe, weg ermee! (Ik kan het gewoon niet, duts die ik ben... )
    En ik heb 'm eigenlijk niet echt wat te melden... Tenminste, ik zal niet de eerste zijn die hem laat weten hoe vet z'n muziek is (en eventueel hoe gaaf hij zelf is, al vind ik nog steeds dat dat haar korter moet ), dus laat ik het achterwege.
    Hij zou ook wel gek zijn als ie iedereen ging beantwoorden, dat blog is al erg genoeg!
    Dat haar moet juist lang blijven joh!




    ps: Sorry dat'ie zo groot is
    pi_38774678
    Khad nog niet in dit topic gepost geloof ik.

    Maar euhm.. zou massaal de man messagen op MySpace over 't feit dat Nederland bestaat misschien helpen? Ik bedoel hij zei in zo'n videootje tijdens zn UK tour in 2003 ofzo dat ie Europa niet mocht vergeten en nooit moest denken dat de wereld stopte bij de VS (ofzo). Ik denk: DOE DAT DAN OOK NIET, OEN!
    Of missschien was dat ook weer zijn bizarre humor talking.

    John Mayer Has a TV Show
    Teddy Geiger

    *nuttige bijdrage weer*
    pi_38776464
    Ja, in die video zei hij dat idd, en heb hem daar ook al over gemessaged, geen reactie natuurlijk. Behalve dan dat hij een paar dagen later iets zei over de liedjes wereldwijd te willen spelen in een blog... Bovendien denk ik dat hij ook wel afweet van de EU groep op myspace...

    Op MSM staat trouwens het verhaal van Lori die afgelopen zaterdagnacht het genoegen had tegen John Mayer Halo te mogen spelen...
    pi_38777126
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 08:57 schreef Numbie het volgende:
    Dat haar moet juist lang blijven joh!

    -plaatje-
    Niet zo lang Zelf dacht ik meer aan zoiets:



    Ah, kijk nou wat lief!
    Trouwens, die promofoto's van 'm, die zijn toch werkelijk om te huilen! Vooral al die achtergronden van JohnMayer.com Ik vind die banner in de OP wel erg mooi, goed gedaan!

    Wat is MSM?
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38777193
    Thanks

    My Stupid Mouth
    pi_38778300
    Denk niet dat we het dan eens zullen worden lieke Zoals apfel al zei; mystupidmouth.com is het oudste en bekendste john mayer forum op het net...
    pi_38778916
    Ik vote voor zijn coupe zoals ie nu is.

    De 1e keer dat ik 'm (na ruim een jaar geen foto's van m gezien te hebben) weer zag had ik wel zoiets van: waaaat? neeeee! *shock* Maar nu ik er eenmaal aan gewend ben.. Me likey
    pi_38782995
    Ik moet zeggen dat ik ook wel enigzins geshockeerd was toen ik het langere haar zag. Heb toen ook meteen de hele fotoreportage opgeslagen, maaaaaaar goed

    draait heeeel erg hard Bigger Than My Body; baalt van uni
    pi_38786447
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 12:57 schreef Numbie het volgende:

    Op MSM staat trouwens het verhaal van Lori die afgelopen zaterdagnacht het genoegen had tegen John Mayer Halo te mogen spelen...
    http://youtube.com/watch?v=GSydi23UkK0



    (PS. Het is geen video van dat potje ofzo hoor)
    pi_38832626
    John is begonnen met de promotie van zijn nieuwe album; hij is persoonlijk langsgegaan bij de redactie van Rolling Stone (zie MSM) en de nieuwe Elle (Juli, VS versie natuurlijk) heeft een stukje over Continuum... Hou de lokale tijdschriftenzaak dus in de gaten
    pi_38840305
    Op MSM zijn nu ook de scans op van het artikel in Elle. Typisch Elle artikel natuurlijk; veel gebabbel over zijn looks ('like Dionysis'), YBIAW, en interessante nieuwtjes over Continuum. Er staat een releasemaand eindelijk...
    pi_38852960
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 14:06 schreef Numbie het volgende:
    Denk niet dat we het dan eens zullen worden lieke Zoals apfel al zei; mystupidmouth.com is het oudste en bekendste john mayer forum op het net...
    Nee, denk het ook niet. Nu vind ik het iig nog niks, misschien moet het groeien (uh, niet het haar dan dus hè..)
    Ik ben nu ff bij MSM aan het rondkijken, maar dat artikel van Elle hè, als je puur naar het uiterlijk kijkt is-ie toch niet zó goddelijk? Of worden we het daar ook weer niet over eens met z'n allen...?

    No Such Thing hangt in mijn hoofd...
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38853766
    Ik merk niks van dat haar als ik een CD op heb staan.

    Why bother?
    pi_38854777
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef Apfel het volgende:
    Ik merk niks van dat haar als ik een CD op heb staan.

    Why bother?
    Oog wil ook wat
    En het is niet zo dat ik al luisterend naar zijn muziek me druk zit te maken over dat haar of zoiets dergelijks.

    edit: thanks to numbie kunnen we er nou eenmaal niet omheen...
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38862731
    Haha, ja dat is ook zo. Maar geef toe; dat is een zwaar mooie foto
    En die foto in Elle, tsja, ben er ook niet kapot van, maar goed...

    Ben allang blijd at er eindelijk wat vaart komt te zitten in het nieuwe album
    pi_38864961
    Oh ik bedoelde niet zozeer die foto, maar meer dat (zoals je al zo treffend verwoorde ) 'gebabbel over zijn looks'.
    Maar inderdaad, dat album is het belangriijkste!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38873962
    Woehoe!! Nieuwe single valt nu te downloaden op MSM!! En I'm loving it, op die belletjes na dan...
    pi_38888390
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 08:28 schreef Numbie het volgende:
    Woehoe!! Nieuwe single valt nu te downloaden op MSM!! En I'm loving it, op die belletjes na dan...
    Die belletjes zijn leuk! Lekker nummer zeg! Belooft wat voor de rest van het album.

    Linkje:
    http://p090.ezboard.com/f(...)?topicID=12074.topic

    Eerst 50 minuten interview ofzo... Claudia heeft nu een goed excuus om John uit te nodigen in Nederland!
    pi_38894640
    12 September de cd release pas :S. Ik dacht in augustus al.
    pi_38894821
    Toen ik het van een paar weken terug bij van leest vroeg was het eind april
    pi_38899800
    Ja; en met een beetje pech wordt het voor ons nog eens eind september ook...
    pi_38914764
    Check ook de vernieuwde johnmayer.com mensen Inclusief de nieuwe single Waiting On The World To Change...

    Wat vinden we? Smash or Trash?
    pi_38915176
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 12:40 schreef Numbie het volgende:
    Check ook de vernieuwde johnmayer.com mensen Inclusief de nieuwe single Waiting On The World To Change...

    Wat vinden we? Smash or Trash?
    Welke site zou eerder klaar zijn Johnmayertrio.com of Johnmayer.com?
    pi_38915465
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 12:40 schreef Numbie het volgende:
    Check ook de vernieuwde johnmayer.com mensen Inclusief de nieuwe single Waiting On The World To Change...

    Wat vinden we? Smash or Trash?
    Vernieuwd? Ik kan er gewoon niet in, zeg maar. Nieuwe single klinkt leuk! Niet heel erg super mooi, maar wel leuk. Misschien nog een paar keer horen voordat het kwartje valt.
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_38922678
    Vooral de bridge in het nummer is een killer Echt supermooi; blijf anti-keyboardbelletjes though...
    pi_38940066
    John heeft ook z'n myspace op de kop gegooid; inclusief nieuwe blog en WOTWTC en de voorkant van het singlehoesje
    pi_38940898
    Nieuwe single is geweeeeldig! Hoe vaker ik 'm luister hoe leuker ik m begn te vinden

    Hij heeft een goed punt in zn nieuwe blog btw
    pi_38941339
    Ja, werd er knettergek van om telkens op stop te moeten drukken als je z'n space op kwam

    Even tussendoor; Stop This Train is nu al gewoon één van de hoogtepunten van dit album voor mij.. *zucht*
    pi_38947824
    Ik vind de single echt goed. Kende het nummer al, maar de studio versie vind ik een stuk mooier.

    @Numbie, had jij de studio versie van Stop This Train al? Die zou ik ook erg graag willen horen.
    pi_38949504
    Nee, heb alleen de Hotel Café versie op audio en video. Maar had de studio versie al wel gehoord eind oktober of zo vorig jaar. Toen had hij voor tien luisteraars dat liedje op z'n myspace gezet. Ik was lucky enough om erop te zitten op dat moment...
    pi_38955432
    Saturday, June 17, 2006

    PHASE-RESISTANT TECHNIQUE (Patent Pending)

    PHASE-RESISTANT TECHNIQUE
    What is it?

    Phase-resistant technique (PRT) is a brand new construct for the digital music world.

    PRT is a two-pronged methodology.

    The first is implemented during the construction of the songs themselves. Fashioned out of time-assured melodic and harmonic structures, the compositions have been tested to ensure maximum enjoyment while preventing hook burn, the leading cause of alienation among music listeners.

    In a world where the music listener can consume a song as many times as desired, songs are more apt to reach a saturation point ("sick") sooner than ever. By using a matrix of both conventional and unorthodox harmonic passages, PRT technology allows for a musical experience that is both familiar and fresh. In a world of instant access to music, PRT seeks to meet the new challenges that repeated listening have brought about in the new digital domain.

    The second prong is an end user-initated plan. Unconscious over-consumption is largely responsible for hook burn and can be curtailed through a series of awareness initiatives, one of them being the Hook Burn Awareness Foundation, a not-for-profit organization that visits middle and high school students in effort to teach the the fundamentals of phase-resistant listening.

    Lastly, the method in which the song is made available can have an impact on overexposure. Unsolicited play can place the song in an unsavory context; as such, song files on myspace will be made available on a user-initiated basis. Moderation is suggested to prevent the onset of hook burn.

    Other methods will follow as they are in the final stages of research and develoment.

    PRT is a patent-pending system in its early stages, but through a series of awareness programs and sonic design, digital-bred hook burn can be managed successfully.

    John Mayer
    Founder, PRT Institute, (PRiTI)


    (PRiTI) = pretty
    pi_38958999
    Die man heeft echt de meest wazige humor.

    Ik las net trouwens dat ie DeLa weer meeneemt op tour en David Ryan Harris Nou alleen nog hier touren en ik ben happy (maar ach, dat zeg ik ook al dik 3 jaar )
    pi_38964354
    Haha

    Helemaal mee eens. Vind het ook fantastisch dat hij Dela weer meeneemt; die twee hebben zo'n ontzettende goede chemie op het podium...
    pi_38969945


    Ik heb AGT echt al wel vaker dan 100 keer gezien... en ik blijf dan man echt een geweldige bassist vinden. (Daarmee niet zeggend dat Pino minder goed is want die man heeft een CV waar je U te zegt, maar ze hebben gewoon allebei een andere stijl)

    Echt.. *zucht* tour nou eens hier man! Malloot! Tour in de UK, Duitsland, Denemarken, Belgie, Ierland.. echt... ik vlieg/roadtrip wel *wanhopig*

    Gaat gedownload JM3 dvd'tje maar weer kijken
    pi_38974718
    Vind het wel jammer dat Steve Jordan niet mee gaat op tour; die man kan zo grooven. Van elk popnummer weet hij wel iets funkies te maken

    Ik hoop dat hij het voorprogramma van Santana wel doet komende maand; anders wordt ik echt heel kwaad... :s
    pi_39001442
    Voor iedereen die een torrent account heeft bij www.score1more4me.com, ze hebben nu een ontzettend leuke collectie videos van 2002 in één bestand gezet. Downloaden duurt wel even, maar we hebben het hier dan ook over bijna 3G aan videos
    pi_39007099
    Uhooooh.. danger zone!

    Ik heb daar al ooit dat optreden van JM3 in November vanaf gehaald. Ook supergoede beeldkwaliteit. Stonden toen ook nog allerlei Marc Broussard/Jason Mraz/ Gavin DeGraw dingen op. Das ook meteen het gevaarlijke: ik kan niet stoppen tot ik alles gedownload heb
    pi_39015143
    Ik heb inmiddels m'n grenzen daarin kunnen vinden. Vroeger wilde ik ook elke show hebben en zo, maar het neemt ten eerste veel te veel ruimte in, ten tweede is de geluidskwaliteit vaak knudde, en ten derde neemt het veelt e veel tijd in beslag...
    pi_39016048
    Ik pak alleen de high quality files (heb er nog niet 1 gehad met echt slecht geluid), laat mn comp downloaden, ga weg en zie later wel.
    Met 320 gb aan ruimte op mn comp kan ik nog wel ff
    pi_39017228
    Ow, dan heb je idd nog wel ff..

    Ander groot nieuws: John zal NIET openen voor Santana in Italië. Dus iemand geïnteresseerd in tickets voor Santana & Susan Tedeschi???? Grrrrrrrr.....
    pi_39019595
    Oh zwaar balen joh!

    Heeft JM een hekel aan Europa ofzo? Zijn wij eng? Did we scare him?
    pi_39019692
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 22:05 schreef Numbie het volgende:
    Ow, dan heb je idd nog wel ff..

    Ander groot nieuws: John zal NIET openen voor Santana in Italië. Dus iemand geïnteresseerd in tickets voor Santana & Susan Tedeschi???? Grrrrrrrr.....
    Dat meen je?! Jezus, dat is klote. Ik leef met je mee!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_39024418
    Ja, baaaal zo ontzettend. Zat er al wel een beetje aan te komen, dus heel erg verrast ben ik niet. Maar goed, nu moet ik nog van die kaartjes weer zien af te komen. Fijn van die officiële websites...
    pi_39069105
    Nieuw videootje up! Zie de link op RFT...
    pi_39109264
    Vernieuwde www.johnmayer.com is online!! Moooooooi...
    pi_39109735
    Héle verbetering!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_39117378
    Dacht het ook! Echt supermooie site weer geworden; en die blog afdeling is stukken beter dan die op myspace. Geen gecomment e.d. geen kudos, geen onzin
    pi_39144465
    11 Juli komt WOTWTC uit op single mensen!
    pi_39144804
    Dan al? Sneller dan ik dacht. Dat is een heuglijke dag, want dan ga ik ook nog eens naar The Strokes!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
      vrijdag 23 juni 2006 @ 13:29:03 #156
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_39146874
    Oh ik luister m nu op de site, en ik vind het mooooiiii
    Maar waarom waiting ON the world to change?
    I'm just a girl in the world.
    pi_39150346
    Volgens mij kan On en For allebei, maar wordt For gewoon vaker gebruikt? Kweenie, mijn kennis over dat soort engelse regeltjes is echt minimaal, maar ik vind het niet vreemd klinken ofzo...
    pi_39155075
    Mss is het googlebaar....voor als iemand zich verveeld

    Artikeltje gevonden met 3 goede punten: John Mayer, James Blunt en Rob Thomas. Waar positief over geschreven word...het is bijna een magisch artikel

    Grammys can't save John Mayer

    Poor John Mayer and James Blunt are getting beaten up badly by media bullies who lambaste all music, film and TV with heart. You know, those same macho goons who launch nuclear attacks whenever they hear Celine Dion songs. Because, of course, their manhood must be protected.

    Music critics are just like their equivalent film and TV thugs. They're mostly guys blinded by hormones while claiming to make high-minded aesthetic judgments that, curiously, seldom seems to favor chick-friendly fare. You've heard my rants on this topic before, specifically when this gender bias skews the results of journalists' awards bestowed by the Television Critics of America or the New York Film Critics Circle. Happily, we see less of it among the peer-group industry prizes where, hallelujah, Celine Dion reaped Grammys for Record and Album of the Year ("My Heart Will Go On," "Falling Into You") and John Mayer won Song of the Year ("Daughters").

    But now Mayer is growing weary of the scorn and ridicule that tough-guy journos continue to heap on him for having the audacity to become so successful singing sensitive music full of personal ache and romantic yearning.

    "Go ahead, lynch me, I wrote a hit!" he recently barked back at journalists who mocked his chart-topper "Your Body Is a Wonderland." They accuse him of writing it as a cheesy heart-tugger designed to bamboozle female CD buyers. But, no, he says. Think of things from his point of view: "Imagine that you write it before you ever get a record deal. You're 21 years old and you write a song that's so good at reaching people that they feel almost manipulated. Imagine that you're writing it in your $600 a month apartment with a stained rug. You're writing about this because you're very, very innocent. People don't like hearing about that much innocence. They say, 'You're toying with me.' How bad is that?"

    Mayer suffers from the same problem as music-heartthrob-of-the-moment James Blunt, who recently said, sadly, "I'm too good looking. Men don't take me seriously as an artist."

    Mayer and Blunt are both superb talents — nay, mega-talents. Their best tunes — and there are many of them — are masterpieces of simple song construction exploring complex feelings. Best of all: Mayer and Blunt are not afraid to surrender to utter romantic abandon and it's obvious from the ache in their voices that these guys mean it. Women are flabbergasted at what their existence suggests: beautiful straight men do exist who love as deeply as they do!

    Obviously, these chaps pose a serious threat to the vast majority of straight guys who fake all that schmaltz just to get laid. It's outrageous how fiercely Mayer and Blunt get punished for it by the press.

    In response, Mayer and Blunt should follow the lead of another Pretty-Boy-Crooner-with-a-Heart: Rob Thomas. The Matchbox 20 frontman has been bruised and battered for years for daring to sing unapologetically about his tender heart, too, but he's managed to fend off the worst of it because he retains a slight edge of Macho Cool. Meantime, the music industry sure takes him seriously: the Grammys crowned him with Record and Song of the Year in 1999 for "Smooth," his coventure with Carlos Santana.
    pi_39157426
    Blunt en Mayer in 1 zin noemen
    pi_39160690
    Ik zou James Blunt en JM niet in dezelfde categorie stoppen wat betreft talent (JM is qua teksten en zeker qua gitaarspel toch wel heel wat treetjes boven hem), maar ik vind nog steeds niet mis met James Blunt. Maar ok, tis een soort rage om alles wat populair is walgelijk te vinden. Overdrijven is ook een kunst

    Leuk artikel
    pi_39176395
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 19:17 schreef Apfel het volgende:
    Blunt en Mayer in 1 zin noemen
    Helemaal mee eens; kan die Blunt niet uitstaan! Wat een ontzettend verschrikkelijk zeiknummer is dat!

    Zo uitgeraasd...

    Anyway; had het artikeltje idd ook gelezen, alleen via MSM geloof ik. Wel waar wat ze zeggen, maar goed..
    Op www.j-mayer.org staat nu in het laatste neiuwsbericht een linkje naar een videootje, waarin John uitlegt waar de tekst op slaat. Mocht dat nog niet duidelijk zijn....
    pi_39184457
    Ze worden toch ook niet op muzikaal gebied met elkaar vergeleken..? (Hoeveel talent, hoe bekwaam, etc.) Ik snap trouwens ook niet hoe James Blunt tot de conclusie komt dat hij 'too handsome' is... Ik denk dat maar weinig vrouwen (laat stáán mannen) hem daarvan zullen beschuldigen.
    Verder denk ik dat dit meer iets uit de V.S. is, hier speelt het denk ik niet zo.
    John's reactie is wel leuk!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_39184691
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 14:01 schreef Numbie het volgende:

    [..]

    Helemaal mee eens; kan die Blunt niet uitstaan! Wat een ontzettend verschrikkelijk zeiknummer is dat!

    Zo uitgeraasd...

    Anyway; had het artikeltje idd ook gelezen, alleen via MSM geloof ik. Wel waar wat ze zeggen, maar goed..
    Op www.j-mayer.org staat nu in het laatste neiuwsbericht een linkje naar een videootje, waarin John uitlegt waar de tekst op slaat. Mocht dat nog niet duidelijk zijn....
    Dat filmpje stond ook op youtube volgens mij. Ik kan me iig herinneren dat ik dat gehoord had in een interview wat ik daar gevonden had.
    pi_39189710
    Ik ben nu 'Why did you mess with forever' aan het luisteren. Dat nummer schreeuwt om een studio release. Enige kans daarop? Nummer belooft veel nml.

    Zijn er trouwens nog meer unreleasde nummers aan te raden van john? Afgezien van Tracing, Neon en Sucker, Message in a bottle en Never tear us apart. Covers mogen ook, de laatste 2 die ik net noemde zijn dat ook nml en klonken erg goed.
    pi_39190111
    *Trust Myself (verschijnt op Continuum > 'I don't trust myself (with loving you)')
    *Simmering (verschijnt op Continuum > 'Belief')
    *In Your Atmosphere (ook wel bekend als 'LA Song')
    *By Nine
    *Over And Over
    *Lifelines (echt echt aan te raden!)
    *Untitled Demo
    *George's Blues
    *Typical Day
    *Tell me what to say

    Covers:
    Download sowieso dit concert: http://bt.etree.org/details.php?id=10368 Heel veel bluesklassiekers, en als je toch bezig bent dan ook meteen die andere show in de Webster Hall.
    Verder:
    *Little Moments & Why Georgia met Brad Paisley zijn ook erg fijn...

    Veel plezier ermee!
    pi_39191212
    Whoe thanks, Why Georgia met brad paisley had ik al, maar de rest nog niet. Ff downloaden dan maar
    pi_39207476
    You're welcome In de John Mayer hyve, hebben we een topic gewijd aan onbekende nummers van John: john-mayer.hyves.nl Mocht je nog meer nummers willen dl'en...
    pi_39210659
    Zo wat is lifelines een onwijs lekker nummer, vooral dat refrein. Jammer dat de kwaliteit nooit zo top is. Het kan wel, kijk maar naar Message in a bottle, neon, sucker en tracing, maar het komt niet zo vaak voor.

    Trouwens, iemand moet op die john mayer hyves ook ff die filmpjes van zn tv show posten .
    pi_39225240
    Zal kijken wat ik kan doen

    De afgelopen keren dat John in Europa was, was telkens in Januari/Februari na de release van resp. RFS/HT... Hopelijk deze winter weer
    pi_39275763
    Klein nieuw artikeltje n.a.v. de nieuwe single... http://www.aolmusicnewsbl(...)o-war-on-new-single/
    pi_39278700
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 21:59 schreef Numbie onder andere het volgende:

    *Typical Day
    Zie je wel! Ik heb ooit (echt 2 jaar geleden) eens een nummer Typical Day van John Mayer gedowload via iMesh o.i.d. en werd toen door iedereen keihard uitgelachen. "Nee man, dat is John Mayer niet, dat hoor je zo" Oké, daar hadden ze waarschijnlijk wel gelijk in, maar het was gewoon een voorteken!
    Wat zijn de lyrics? Nu moet ik het ook weten ook!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_39286275
    Ik vind zn stem eerlijk gezegd ook anders klinken dat andere JM nummers eigenlijk
    pi_39310617
    Nou je het zegt; het is John niet. Niet bij stil gestaan destijds. Sorry! (Net als een liedje genaamd 'Goodbye' trouwens...)
    pi_39311855
    Nouja.
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_39328245
    Heeft iemand een goede kwaliteits versie van 'Why did you mess with forever' voor mij? Ik vind het echt een geweldig nummer nml, maar als ik die crappy live opname op mn mp3 speler zet kan ik er niet echt van genieten.
    pi_39337643
    Nee sorry, de versie die ik heb is ook niet al te best...
    pi_39345928
    John is ook verslaafd geraakt aan het nieuwe Keane album: http://johnmayer.com/blog
    (ik ook namelijk )
    pi_39350596
    En terecht!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_39409209
    Zeker! Draai het minimaal één keer per dag op m'n iPod; het is ook echt zo'n album waar je niet even doorheen skipped. Elk nummer sluit naatloos aan op het volgende; god wat een goed album

    Vind om eerlijk te zijn Is It Any Wonder een sterkere single dan WOTWTC, of zeg ik nu hele rare dingen?
    pi_39435741
    Nieuwe blogs up, op zijn officiële site, van Scotty en ene Crash...
    pi_39453038
    Volgens bol kunnen we Continuum 11 augustus al verwachten (?!) Heb dus maar even geemaild met de vraag of dat wel klopt...
    pi_39458446
    En nog iets; ik had het audio-file hiervan al jaren, maar nog nooit de beelden erbij gezien: http://www.youtube.com/watch?v=NrOcUe4hhZE
    pi_39466516
    Nieuwe blog up! Heel erg visueel deze keer weer...
    pi_39475265
    ROTFLMAO!
    JM1 blijft echt te droog.
    pi_39577588
    De officiële tracklist is er mensen!!

    Waiting On The World To Change
    I Don't Trust Myself (With Loving You)
    Belief
    Gravity
    The Heart of Life
    Vultures
    Slow Dancing in a Burning Room
    Stop This Train
    Bold As Love
    Dreaming With A Broken Heart
    In Repair
    I'm Gonna Find Another You

    Persoonlijke noot: BOLD AS LOVE?!?! Beter heeft hij er wel een stinkendgoede versie van gemaakt, anders doet het alleen maar af aan het origineel... Voor de rest helemaal

    [ Bericht 1% gewijzigd door Numbie op 06-07-2006 16:57:03 (toevoeging) ]
    pi_39578014
    Vultures! Ben al obsessed met dat nummer vanaf het eerste moment!

    Slow dancing

    Schiet maar op met dat album
    pi_39600302
    Dat 'obsessed' heb ik met STT; wat een stinkend goed nummer is dat...
      vrijdag 7 juli 2006 @ 12:17:05 #188
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_39601431
    WAAROM doet john mayer dingen met Kanye West?????
    I'm just a girl in the world.
    pi_39603271
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef annoh het volgende:
    WAAROM doet john mayer dingen met Kanye West?????
    2 jaar later.....
      vrijdag 7 juli 2006 @ 13:50:11 #190
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_39604440
    Haha echt?? Ik vind t een rare combi Maar is het wat??
    I'm just a girl in the world.
    pi_39632004
    http://www.youtube.com/watch?v=Xuqdcjh36ew

    Nummer zelf is nog niet eens uit, en dat filmpje is idd al 2,5 jaar oud


    Ik kan trouwens niet wachten op Continuum
      zondag 9 juli 2006 @ 16:14:37 #192
    118585 Crutch
    Filantroop || Taalzwengel
    pi_39661322
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 19:17 schreef Apfel het volgende:
    Blunt en Mayer in 1 zin noemen
    Ja sorry dat ik het zeg, maar wat blunt doet heeft 'niets!' met muziek te maken.
    Klinkt ongeveer als iemand die een stalen buis aan het doorflexen is "wiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeengggg".


    Heeft iemand route 66 al gehoord van John? Is geloof ik een soundtrack van "Cars" de animatiefilm.
    Kan 'm helaas niet posten maar is wel op de bekende plekken te vinden.
    Je moeder is een hamster
    pi_39669304
    Ja, vond het wel een leuke cover Ben er speciaal nog voor naar de film geweest, lol
    pi_39718012
    Veel van het nieuwe materiaal voor Continuum al gehoord in een live versie. En dat klinkt al erg goed moet ik zeggen. Wel een cd waar ik erg naar uit kan kijken...
    Take no prisoners... take no shit!
    pi_39764360
    De band 2006-model: http://www.johnmayer.com/blog
      vrijdag 14 juli 2006 @ 20:17:12 #196
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_39831108
    Vandaag 14 juli.. de dag dat JM in Italië een 'Europees' optreden zou verzorgen. Waarom ging dat eigenlijk niet door, Numbie?

    Ik wil nog wel even kwijt dat ik het een beetje triest vind dat James Blunt hier weggehoond wordt. Als je de ene kaars dooft, wil dat niet zeggen dat de andere feller gaat branden. Blunt is (net als JM, believe it or not) iemand die zijn gevoel laat spreken, een bijzondere stem heeft en veel talent. Dat zijn muziek je smaak niet is, kan natuurlijk.

    Dit is overigens niet bedoeld als aanzet tot een discussie, maar ik wil ook niemand de mond snoeren uiteraard.
    pi_39838682
    FRS heeft Continuum in de pre order selectie voor ¤20.
      zaterdag 15 juli 2006 @ 01:47:37 #198
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_39840691
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 00:34 schreef Toad het volgende:
    FRS heeft Continuum in de pre order selectie voor ¤20.
    Cool, bedankt voor de tip..
    pi_39844088
    Het concert ging niet door doordat die eikels van de Santana site niet hadden zitten opletten. Ik had ze geemaild over dat er twee voorporgramma's werden vermeld; de festival site zei Susan Tedeschi en de officiële site van Santana zei John. Kreeg vrijwel meteen een emailtje terug waarin zoiets stond van 'hey, that's weird. You're probably right. Sorry!'.

    Ik wacht nog ff met pre-orderen van Continuum. Met TRY! stond ik 's ochtends om tien uur in de winkel en toen hadden ze'm ook al; had'm toen daarnaast ook wel besteld via internet. Maar dat duurde een paar uur langer, en ja, kon toch echt niet meer wachten

    En over Blunt; prima dat die man ook emotie vertaald naar muziek. Maar muzikaal gezien totaal niet zo interessant als Mayer.
      zaterdag 15 juli 2006 @ 18:53:23 #200
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_39857215
    Ik pre-order nooit, geen goede ervaringen mee..
    pi_39863949
    Ik ook niet dus; hooguit dat ze in de winkel er vast eentje voor me wegleggen...
      zondag 16 juli 2006 @ 01:24:20 #202
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_39867177
    Maar Comfortably Numbie... zonder gein... na die tour in de VS in het najaar MOET hij toch naar Europa komen, dat kan toch niet anders?
    pi_39870149
    Ja, eigenlijk wel. Misschien dat hij eerst nog Japan/Australië ertussen gooit, maar daarna zou hij toch echt wel moeten komen ja. Anders had hij net zo goed Continuum hier niet kunnen uitbrengen :p
      zondag 16 juli 2006 @ 15:11:39 #204
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_39877250
    Zo is het.. we mogen hopen.. wat spannend!
      dinsdag 18 juli 2006 @ 10:30:20 #205
    118585 Crutch
    Filantroop || Taalzwengel
    pi_39932614
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 00:34 schreef Toad het volgende:
    FRS heeft Continuum in de pre order selectie voor ¤20.
    ¤ 18,99 www.greatindoors.nl
    Je moeder is een hamster
      dinsdag 18 juli 2006 @ 22:28:14 #206
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_39954521
    Bedankt voor de tip, Crutch.. ik heb het toch maar weer gedaan deze keer..
    pi_40050910
    Ik neem m wel mee bij mn vaste zaakje als ie uitkomt.
      zaterdag 22 juli 2006 @ 16:02:34 #208
    118585 Crutch
    Filantroop || Taalzwengel
    pi_40077476
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 22:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
    Bedankt voor de tip, Crutch.. ik heb het toch maar weer gedaan deze keer..
    Ik ook, dan heb ik 'm zodra 'ie er is. En bol.com is lekker snel daarmee.
    Wat een heerlijke manier om de zomer af te sluiten.
    Je moeder is een hamster
    pi_40083378
    OMFG ik was dus net weer ff major aan het spoileren qua CSI....is leuk spoilers lezen. Anyhow check deze:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Allereerst ernstig grappig geformuleerd en ten tweede één van mn favo artiesten in één van mn favo series! Woot!
    pi_40084422
    Sorry Jill.. mn MSN was playing tricks on me.. Ik was er niet, haha.

    Maar OMG! Dat had ik echt niet kunnen bedenken. Woooohooo.. majorly cool!
    pi_40098306
    Ok; ik zie helemaal niets; heeft één van jullie misschien een linkje of zo zodat ik het alsnog kan zien/lezen?
    pi_40101231
    Je moet het selecteren met je muis. Dan zie je de tekst.
    Is een spoilertag voor het geval mensen de spoiler liever niet willen lezen.
    pi_40105463
    Aaah, kijk. Weer wat geleerd vandaag

    Ziet er goed uit! Enig idee of deze aflevering al is uitgezonden in de VS? Is kijken of ik die dan te pakken kan krijgen...

    [ Bericht 50% gewijzigd door Numbie op 23-07-2006 15:59:59 (toevoeging) ]
    pi_40115766
    Nee nog niet, is nieuwe seizoen en dat begint pas eind september. En dit is dus een dubbele aflevering, dan is het nog de vraag of ze m achter elkaar uitzenden of niet en in welk deel JM zit. Dus ws pas de eerste week van oktober ofzo.
    Volgens mij zijn ze nu bezig met het schieten van de afleveringen dus mss nog een CSI gerelateerd blogje van onze grote held binnenkort?
    pi_40116255
    Ik hoop het! Zou wel ontzettend tof zijn; denk echter niet dat het er in zit, ivm spoilers ook weer...
    pi_40140173
    Die nieuwe foto's in InStyle zijn echt wel
    pi_40140676
    LMAO @ die opmerking over als ie een nummer moest schrijvenover zn style hoe het dan zou heten: "He must have different priorities in life"

    En die opmerking over zn horloge verzamelingwoede: "A man has two shots for jewelry: a wedding ring and a watch. The watch is a lot easier to get on and off then a wedding ring."

    pi_40143864
    Ja, echt weer pure klassieke stukjes Mayer-humor
      dinsdag 25 juli 2006 @ 04:53:01 #219
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40156577
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
    En die opmerking over zn horloge verzamelingwoede: "A man has two shots for jewelry: a wedding ring and a watch. The watch is a lot easier to get on and off then a wedding ring."
    pi_40227904
    Las net dat Janet Jackson een sample van John zal gebruiken op één van de nummers van haar nieuwe album.
      donderdag 27 juli 2006 @ 16:28:10 #221
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40241982
    Dat is een hele eer.. misschien 3 by 5 of Clarity? Geinig, geinig..
    pi_40242499
    Ik zou er niet blij van worden als ze 3x5 zou gebruiken... 1 van mijn favo JM nr's. Ben ook niet écht een fan van Janet Jackson, maar ok, wie weet is 't resultaat wel ok Ben benieuwd hoe ze een JM sample in een Janet Jackson nr kunnen verwerken.
      donderdag 27 juli 2006 @ 16:42:37 #223
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40242536
    Nee, Janet Jackson is vrij talentloos inderdaad. Die huppelpasjes en vrolijke melodietjes, meer is het niet.

    Het is wel stoer als ze zoiets doen, maar kan me voorstellen dat je wilt dat ze van je favo nummer afblijven.
    pi_40243798
    Het steelt ook geen reet voor, maar het is en blijft Janet Jackson
      donderdag 27 juli 2006 @ 18:01:16 #225
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40245143
    Ja, als het nou haar broer was..
    pi_40295213
    Waiting on the world to change staat in de Freak 11 van Ekdom & Beelen!
    pi_40305427
    Wat vet! Echt super...
    pi_40305585
    En.... WOTWTC zal 4 september hier op single verschijnen!
    Bron: http://www.nlstore.nl/shop3/ShopExd.asp?Id=100098223&Level3=828768734629
    pi_40305745
    Dat betekent alleen goed nieuws als ie nou eindelijk ook eens gaat touren hier
    pi_40334549
    Ja idd...

    Heb vanmiddag wel eindelijk de InStyle van aug. kunnen scoren
      zondag 30 juli 2006 @ 22:27:14 #231
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40353021
    Sow en ik heb net even mn collega's laten schrikken.
    Allemaal lekker chill rustig te werken met radio aan op de achtergrond.....ik hoor ineens de intro voor WOTWTC dus ik: *GASP* JOHN MAYER!!!!
    Halve vloer zowat een hartaanval

    Was trouwens op radio 538....zou bijna zeggen dat het een goede zender is
    pi_40355737
    Als ze dat JM draaien nou even volhouden, dan geven ze de man dalijk nog een reden om hierheen te komen
      maandag 31 juli 2006 @ 17:17:03 #234
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40361923
    Zo! Op 538 nog wel! Weet je nog hoe laat dat ongeveer was? Kunnen we de dj benaderen over de plaat en aanmoedigen om meer te draaien
    pi_40362363
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef Numbie het volgende:
    Zo! Op 538 nog wel! Weet je nog hoe laat dat ongeveer was? Kunnen we de dj benaderen over de plaat en aanmoedigen om meer te draaien
    Ik hoorde 'm ook vanmiddag op 538 . Zat in de auto . Fijn nummertje, ben erg benieuwd naar de nieuwe cd
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
    pi_40362588
    Gelukkig is 538 het enige wat we draaien op werk Ga morgen gewoon de hele middag in de kantine zitten. lol
    pi_40362834
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef Numbie het volgende:
    Gelukkig is 538 het enige wat we draaien op werk Ga morgen gewoon de hele middag in de kantine zitten. lol
    Die nieuwe single klinkt toch weer heel anders, veel voller, dan Room for squares. En juist dat rustige trok mij juist aan die eerste cd. Heavier things vind ik alweer een stuk minder
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
    pi_40362973
    John heeft de nieuwe cd zelf beschreven als ergens tussen RFS en TRY!. Moet zeggen dat die beschrijving mij wel erg aanspreekt Het is de combinatie van de rustige/acoustische popsongs van RFS, in combinatie met de blues/funk/soul van TRY! die John volgens mij probeerde te bereiken. En met de nieuwe single komt hij absoluut een heel eind in die richting in my opinion...
    pi_40363200
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef Numbie het volgende:
    John heeft de nieuwe cd zelf beschreven als ergens tussen RFS en TRY!. Moet zeggen dat die beschrijving mij wel erg aanspreekt Het is de combinatie van de rustige/acoustische popsongs van RFS, in combinatie met de blues/funk/soul van TRY! die John volgens mij probeerde te bereiken. En met de nieuwe single komt hij absoluut een heel eind in die richting in my opinion...
    Zeker geen slecht nummer, maar haalt het toch niet bij nummers van RFS.
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
    pi_40363296
    Geef de rest van de nummers op het nieuwe album ook ff de tijd. Denk dat je Stop This Train, The Heart Of Life en I Don't Trust Myself (With Loving You) ook wel gaat waarderen. De volledige tracklist staat enkele pagina's terug...
    pi_40363475
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 20:43 schreef Numbie het volgende:
    Geef de rest van de nummers op het nieuwe album ook ff de tijd. Denk dat je Stop This Train, The Heart Of Life en I Don't Trust Myself (With Loving You) ook wel gaat waarderen. De volledige tracklist staat enkele pagina's terug...
    Heb er nog niets van gehoord ... maar ga het denk ik wel `blind` kopen.
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
    pi_40365680
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef Numbie het volgende:
    En met de nieuwe single komt hij absoluut een heel eind in die richting in my opinion...
    Helemaal mee eens. Ik vond RFS als geheel ook beter in elkaar zitten dan HT (alhoewel HT voor mij weer positievere uitschieters had dan RFS). Maar juist dat bluesige met die gitaarsolo's vond ik weer geweldig aan dat trio. Een mix daartussen zou écht top zijn.
    Ik zou 't niet zien zitten als ie weer teruggaat naar overwegende rustige/balladsachtige John Mayer
    pi_40367447
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef Gosjke het volgende:

    [..]

    Helemaal mee eens. Ik vond RFS als geheel ook beter in elkaar zitten dan HT (alhoewel HT voor mij weer positievere uitschieters had dan RFS). Maar juist dat bluesige met die gitaarsolo's vond ik weer geweldig aan dat trio. Een mix daartussen zou écht top zijn.
    Ik zou 't niet zien zitten als ie weer teruggaat naar overwegende rustige/balladsachtige John Mayer
    Ik ook niet om eerlijk te zijn. Moest wel ff wennen aan de muziek van TRY!, maar nummers als Good Love en Vultures zijn helemaal aan me vast gegroeid gewoon. Zo ontzettend goed, en toch zo Mayer...
    pi_40378138
    Op het moment wéér bij 538.....zouden ze m op de playlist hebben gezet? *shock*
    pi_40379064
    Wow. Spammen al die zenders. Als we 't iedereen door de strot duwen en het wordt een (bescheiden) hit, hebben we weer meer argumenten om 'm met spoed hierheen te krijgen.
    pi_40396488
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 21:58 schreef Numbie het volgende:
    Ja idd...

    Heb vanmiddag wel eindelijk de InStyle van aug. kunnen scoren
    Welke winkel? Bij de Bruna lag nog het nummer van May....hoezo oud?
    Now is a never-ending thing.
    pi_40396899
    Bij de American Book Store in Amsterdam. Als het goed is zouden in de loop van de week bij de grotere bruna's/ako's deze week ook de goede versie moeten liggen...
    pi_40426816
    Ook 3FM heeft WOTWTC vandaag twee keer gedraaid; vanochtend om 09.39 bij de Arbeidsvitaminen / vanmiddag vlak voor zeven bij Coen Swijnenberg...
      woensdag 2 augustus 2006 @ 23:58:44 #250
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40436639
    Wanneer komt de single uit dan?
    pi_40438235
    4 sept. op single. maar denk dat vanaf volgende week de andere radio-stations de single ook zullen oppikken. En hopelijk komt eind augustus dan ook de video...
    pi_40438313
    Bedankt, Numb.. ik noteer het
    pi_40447156
    En Claudia draait'm weer: 12.54h Maar goed dat ik'm aan had staan :p Jeuj! Eerste keer dat ik'm ook 'live' op de radio hoor....
    pi_40450300


    SOMETIMES I RHYME SLOW: A Remixtape by Dert
    Hip hop meets acoustic as José González?s Veneer gets reworked and blended with verses from some of today?s most elite underground and mainstream emcees. Taking inspiration from Nice & Smooth?s ?golden-era? track of the same name, Sometimes I Rhyme Slow is a updated take on fusing acoustic guitar samples with funk, soul and breakbeats. This mixtape, while not meant to overshadow the original tracks, provides a much needed ?feel-good? alternative to rap?s current heavy rotation.


    bron: Isolated Music

    Op de mix-cd "Sometimes I Rhyme Slow" van Dert featuring José González staat ook nog een nummer waar John Mayer in voorkomt. De track "Go / All you deliver (featuring common, kanye west & john mayer)" is een vrij interessante blend geworden tussen 2 al bestaande nummers. De cd staat vol met dit soort tracks. Check het uit zou ik zeggen...

    http://www.myspace.com/dert
    Take no prisoners... take no shit!
    pi_40476975
    Vond het origineel beter

    John is niet de mega-hit geworden op 3fm, noch is WOTWTC toegevoegd aan de nieuwe singles lijst... :s
    pi_40490654
    Kan je Go nog wel ergens luisteren dan? Op die myspace kan ik alleen One Love van die mixtape luisteren
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:14:01 #257
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40494604
    Paris Hilton is de megahit?? Ik zou het eerder een ramp vinden als hij het wel was geworden.. doodgedraaid worden is niet goed.
    pi_40494982
    Nee toch I wish I was a punkrocker is megahit.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:25:50 #259
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40495057
    Ja.. het is zeg maar in overdrachtelijke zin..
    pi_40495930
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
    Ja.. het is zeg maar in overdrachtelijke zin..
    Okay maar je liet me toch even schrikken.

    *gruwelt van Paris Hilton's "zangkunsten"*
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:52:37 #261
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40495955
    Ja.. ik bedoel: megahit, zegt dat nog iets?
    pi_40496124
    Ja, dat 't commercieel is en om welke (vaak middelmatig tot slechte) reden dan ook gehypt gaat worden

    Of dat het gewoon zó catchy is dat een dove nog hoort dat het een hit gaat worden, en dan kan 3fm achteraf weer roepen dat ze de 1e waren die 'm ieder uur draaide
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:59:52 #263
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40496197
    ieder uur dooddraaide ja.. een misdaad is het.
    pi_40496417
    Ja, dat is ook wel zo. Maar goed, elk beetje promotie voor John is altijd welkom.

    Hij is nu wel 'officieel' toegevoegd aan de nieuwe singles lijst. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met het nummer in NL...
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:07:47 #265
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40496431
    Wordt geen hit, hoor.. kan het me niet voorstellen.
    pi_40500981
    Ik zou t op zich niet erg vinden als ze dit nummer dooddraaien á la Daughters omdat a. dit nr volgens mij beter weergeeft hoe 't meerendeel van zijn muziek klinkt (want na Daughters dachten de meeste mensen alleen maar dat ie de hele dag kwelend meisjes serenades bracht) en b. ik hoop dat 't dan genoeg zou zijn om meneer EINDELIJK tot de conclusie te laten komen dat 't tijd is om hier eens in de buurt op te treden
    Ik wil daarom WOTWTC best opofferen voor dat doel, haha.

    Maar ik kan natuurlijk alleen staan in die mening
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:18:04 #267
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40501033
    Er treden toch ook genoeg artiesten van overzee op die geen hit gehad hebben.. ik snap zijn beweegredenen niet zo goed.
    pi_40501060
    Misschien issie lui, of heeft ie een fout management...
    Het blijft een mysterie, maar frusterend is het wel.
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:21:48 #269
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40501121
    Nou, het moet wel leuk blijven natuurlijk.. het zou leuk zijn, meer niet.
    pi_40501127
    Hij heeft ons zo lang laten wachten dat ie ws nooit meer losgelaten word zodra ie een voet op europese bodem zet
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:22:50 #271
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40501153
    Kan hij altijd nog premier van Engeland worden.
    pi_40505745
    Zijn cover van message in a bottle is echt zo goed

    Heb ik altijd een hekel als er nummers worden gecoverd, omdat het vaak slechte rip-off van het orgineel is. Maar hij weet echt wat aan het nummer toe te voegen
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:47:34 #273
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40514009
    Ex? De liedjes hebben niet geholpen die ik je had gestuurd?

    Ik vind het echt ontzettend opvallend hoe veel fans zich nu ineens ontpoppen met de komst van de single.
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:01:26 #275
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40514308
    Haha.. nou.. voor een tijdje wel zeg maar..
    pi_40517176
    Ok, laten we maar zeggen dat je niet de enige bent
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:47:43 #277
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40517267
    Nee, ik bedoel dat met m'n geliefde..

    Fan ben ik altijd.
    pi_40518471
    ff offtopic aangezien iemand het andere topic ignored: SC had je nog interesse in het GdG- kaartje?
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:39:37 #279
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40518627
    Bedoel je mij? Ja, heb wel interesse.
    pi_40518983
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 19:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
    Bedoel je mij? Ja, heb wel interesse.
    Ga dan eens naar het GdG #2 topic
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:56:07 #281
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40519046
    Lieverd, ik ignore dat topic, maar dan ignore ik jou toch nog niet?
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:57:06 #282
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40519074
    In dat topic vraag je ook of ik interesse heb? 1 Kaartje hè? Ga ik dan met jou en Gosjke? Stoer..
    pi_40519243
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 18:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
    Nee, ik bedoel dat met m'n geliefde..

    Fan ben ik altijd.
    Dat had ik wel door hoor; geldt voor allebei

    Veel plezier bij Gavin iig people

    Dan in JMC nieuws:

    FRIDAY, AUGUST 04, 2006

    CONTINUUM FIRST LISTEN

    Isn't it strange how these days, the last thing you hear by a band is their record? You hear the live acoustic performances, the "bonus content", the late night TV appearances - but sometimes you've had enough before you even make it to the one piece of work that all those other performances were meant to cater to...

    Not this boy. I want you to hear my new music the old fashioned way.

    On the radio.

    Wednesday, August 23, on STAR 98.7 in Los Angeles, I'll be DJing my ENTIRE ALBUM, front to back. Time is TBA, but it should be sometime around the drive time (5ish PST). For anyone heading out to the shows that take place before the official release, now you have the material to bone up on so that you have maximum show enjoyment.

    You can also listen to the record LIVE on STAR 98.7's web site.

    A week later, the record will be made available on other radio stations. Check with your local Nickelback provider to see if they're carryinig it.

    Remember when you used to tape the radio? No? Well I used to. It was fun.

    Who wants to listen to music on Windows Media Player. BUFFERING...28%. Yuck. No faster download than FM.

    I just want you to hear my music. Is that so wrong?


    POSTED BY JOHN MAYER AT 05:02 PM FROM LOS ANGELES, CA
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:10:07 #284
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40519393
    Whahahaha.. wat mooi.. kunnen wij ook bij die site van dat radio station tegen die tijd?
    pi_40519975
    Hier is de link:

    http://www.star987.com/

    Nu nog maar hopen dat de site accesible is tegen die tijd...
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:34:13 #286
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:36:35 #287
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40520109
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
    In dat topic vraag je ook of ik interesse heb? 1 Kaartje hè? Ga ik dan met jou en Gosjke? Stoer..
    Jill??
    pi_40520740
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 20:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

    [..]

    Jill??
    Jill moest even de laatst aflevering van Everwood kijk

    Uhm ja...met mij, met margo...en nog een hele zooi andere gekken We hebben een grote groep fans verzameld iig.
    pi_40520811
    We won't be offended if you leave once you've seen us all together...
    pi_40520953
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 20:58 schreef Gosjke het volgende:
    We won't be offended if you leave once you've seen us all together...
    LMAO

    Waarom ben jij trouwens niet op msn?
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:03:40 #291
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40520990
    Wat cool.. en dan mag ik zo maar mee? Ik vind het supergrappig.
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:04:00 #292
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40521003
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 21:02 schreef Jill-RMC het volgende:

    Waarom ben jij trouwens niet op msn?
    Sorry Ben nu online.
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:49:47 #293
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:56:58 #294
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40526399
    Niemand meer wakker, Jill, Numbie???
    pi_40527729
    Ja hoor, ben er nog wel :p
    Ik en een lege fles moezelwijn Beetje Mayer nieuws aan het bekijken,,interviewtjes lezen, je weet wel
      zondag 6 augustus 2006 @ 00:46:04 #296
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40527967
    Hahaha... zoeperd! Ik voelde me zo eenzaam opeens..

    Nog nieuws dan?
    pi_40528105
    owh, heb net de opie & anthony show beluisterd. Wel leuk interview, kan'm je wel opsturen als je wilt. Staan ook fragmentjes van op youtube; http://www.youtube.com/results?search_query=john+mayer+opie
    Wel aardig om te zien. John geeft o.a. toe stand-up comedy te doen
      zondag 6 augustus 2006 @ 00:51:15 #298
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40528124
    Hij is on-Amerikaans grappig vind ik.. echt een character...
    pi_40528213
    Ja, weet ook niet wat dat is. Aan de ene kant wel erg Amerikaans, want hij is zich zo ontzettend bewust van zichzelf. Volgens mij kun je wel stellen dat hij de x-factor heeft
      zondag 6 augustus 2006 @ 00:57:14 #300
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40528322
    Een soort x-factor... ja, maar ik begin me af te vragen of dat een compliment is.

    Waarom niet gewoon een vakman? Iemand die de 'craft' van het muziek maken liefheeft en beheerst op een eigen manier... wow..

    De x-factor is misschien vaak handig om gebreken te verdoezelen.
      zondag 6 augustus 2006 @ 01:00:56 #301
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_40528430
    Ik hoop dat je de OP klaar hebt..
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')