Foutcodes staan er niet bij. Ik heb wel de opties "Annuleren", "Opnieuw" en "Doorgaan". Geen van drieen lijken enig nut te hebben. De foutmelding luidt als volgt (ongeveer): Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een medium.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:24 schreef maartena het volgende:
Kun je mischien de precieze foutmelding eens neerzetten? Staan er bijv. foutcodes bij?
Nee, dat niet (heb geen floppydrivequote:Op woensdag 19 april 2006 19:37 schreef vaudej het volgende:
of zegt ie dat er geen opstartdiskette in zit?
Nee, dit zit er niet in...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:03 schreef Yoni het volgende:
Heb je een USB stick in je systeem zitten? Zo ja, die eruit halen![]()
Niets wijst erop dat de harde schijf z'n beste tijd heeft gehad. Die foutmelding heeft volgens mij betrekking op de CDrom-speler, die vraagt om een medium.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef Hmail het volgende:
Zoals je dit vertelt, klinkt het alsof er een harde schijf aan het overlijden is. Maak een backup van de bestanden nu het nog kan, probeer eens een andere harde schijf, en als die het wel doet, oude HDD bij het grofvuil leggen.
iddquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef PatriotOnline het volgende:
ff de kabeltjes checken van de hd en kijken of de hd voorkomt in het overzicht dat vanuit de bios word weergegeven, voordat windows wordt opgestart
Daar zit het probleem, XP home is zowiezo crap, installeer XP Pro.quote:Op maandag 17 april 2006 01:43 schreef NoizEkick het volgende:
Sinds een aantal weken verschijnt er bij het opstarten een foutmelding die aangeeft dat er zich geen schijf in het medium zit en dat deze geplaatst moet worden.
Iemand enig idee wat het kan zijn? Het gaat hier om XP Home.
Ik heb het nergens gehad over een crash. Goed lezen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:04 schreef PatriotOnline het volgende:
csrss.exe is van vitaal belang voor de werking van Windows (Pro en Home). csrss.exe en system32.dll zullen allebei crashen als je systeem vast zit.
Je kunt beter kijken in de eventlog, dan in de taskmanager. Eventlog geeft een beeld van de hele geschiedenis naar de crash toe.
Maar wat ik even niet begrijp; je hebt het over het niet kunnen opstarten van je systeem en over een fout in windows. Die staan volgens mij los van elkaar.
wat wil je hier dan mee zeggen:quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:43 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb het nergens gehad over een crash. Goed lezen...
De foutmelding, waarover dit hele topic gaat, verwijst in de Task Manager naar "csrss.exe". Waarschijnlijk is dat niet de oorzaak van de foutmelding. Daarom vond ik het vreemd dat wanneer ik de foutmelding weglikte, ZoneAlarm pas opstartte. Dus ik nam aan dat ZoneAlarm dit zou kunnen veroorzaken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:57 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
wat wil je hier dan mee zeggen:
Toen ik in de Task Manager keek welk process er verwees naar de foutmelding, bleek dat csrss.exe te zijn. Op het moment dat ik de foutmelding wegklikte startte ZoneAlarm pas op. Daar heeft het dus hoogwaarschijnlijk mee te maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |