abonnement Unibet Coolblue
pi_56693509
Ik heb dit topic een tijdje gevolgd en alle berichten gelezen. Ik heb nou besloten dat ik klaar ben om mijn tattoo te laten verwijderen. Ik ben van plan het in Best te gaan doen, bij Salderes body Cary. Ik heb nog niet gelezen over mensen die hier zijn geweest, dus mijn vraag is of er iemand van jullie hier is behandeld? en hoe beviel het?
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:25:05 #227
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56697982
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:09 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik wil je niet bang maken, maar dit klinkt echt niet goed. Het is echt niet de bedoeling dat je hele stukken vel gaat verliezen door zo'n behandeling. Het kan zijn dat je na een behandeling vochtblaasjes en puntbloedingen hebt maar met een aantal dagen moeten die indrogen en verdwijnen. Die mag je in het uiterste geval met een steriele naald doorprikken als ze echt groot zijn. Maar je mag echt nooit huid verwijderen. Dat levert gegarandeerd littekens op. Daarom ben ik steeds verbaasder over jouw behandeling. Ga aljeblieft bij een ander laser centrum langs voor een second opinion. Je hebt maar 1 huid en kan niet voorzichtig genoeg zijn
Hooo shit zeg Ik weet dat het niet je bedoeling is, en dat het goed advies is en dat waardeer ik, maar ik ben nu inderdaad wel bang geworden.

Gister zei mijn behandelaar tegen mij dat het de goede kant op gaat, en dat ik nog even geduld moet hebben en hij stelde me gerust en zei dat het echt allemaal goed zou komen. Maar ja, toen had ik deze reply nog niet gelezen... Aarghh!!!! Pfffff, ik zit nou echt van shit wat moet ik doen, moet alweer e.e.a. uitzoeken, en het vervelende is, ik ken ook verder eigenlijk niemand IRL die dit ook heeft laten doen enzo...

Maar jij doet het in Maarssen-broek geloof ik toch, bij Studio Esthetique, ook met de nd:Yag laser? Ik heb hun site bekeken maar ik las alleen wat over de Robijn Yag laser, of is dat het zelfde? (of ik heb niet goed gekeken misschien, kan ook.) Misschien moet ik inderdaad een second opinion overwegen..

Weet iemand hier misschien goed adres in de buurt van Rotterdam of Den Haag? Ik ga denk ik Studio Esthetique wel overwegen voor evt. second opinion, gezien goede ervaringen zo te horen. Er is geloof ik ook niet echt een of ander overkoepelend orgaan die dit in de gaten houd, van die laserklinieken?

[ Bericht 4% gewijzigd door magnetron op 13-02-2008 11:31:58 ]
do the microwave!
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:27:47 #228
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56698018
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef arfis het volgende:
Ik heb dit topic een tijdje gevolgd en alle berichten gelezen. Ik heb nou besloten dat ik klaar ben om mijn tattoo te laten verwijderen. Ik ben van plan het in Best te gaan doen, bij Salderes body Cary. Ik heb nog niet gelezen over mensen die hier zijn geweest, dus mijn vraag is of er iemand van jullie hier is behandeld? en hoe beviel het?
Goed man

Ik weet niet of je het echt in Best gaat doen of niet, maar in ieder geval veel succes!!! Hoop dat je het bij een goed adres gaat doen. Ben erg benieuwd! Wat wil jij weg halen?
do the microwave!
pi_56707607
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:25 schreef magnetron het volgende:

[..]

Hooo shit zeg Ik weet dat het niet je bedoeling is, en dat het goed advies is en dat waardeer ik, maar ik ben nu inderdaad wel bang geworden.

Gister zei mijn behandelaar tegen mij dat het de goede kant op gaat, en dat ik nog even geduld moet hebben en hij stelde me gerust en zei dat het echt allemaal goed zou komen. Maar ja, toen had ik deze reply nog niet gelezen... Aarghh!!!! Pfffff, ik zit nou echt van shit wat moet ik doen, moet alweer e.e.a. uitzoeken, en het vervelende is, ik ken ook verder eigenlijk niemand IRL die dit ook heeft laten doen enzo...

Maar jij doet het in Maarssen-broek geloof ik toch, bij Studio Esthetique, ook met de nd:Yag laser? Ik heb hun site bekeken maar ik las alleen wat over de Robijn Yag laser, of is dat het zelfde? (of ik heb niet goed gekeken misschien, kan ook.) Misschien moet ik inderdaad een second opinion overwegen..

Weet iemand hier misschien goed adres in de buurt van Rotterdam of Den Haag? Ik ga denk ik Studio Esthetique wel overwegen voor evt. second opinion, gezien goede ervaringen zo te horen. Er is geloof ik ook niet echt een of ander overkoepelend orgaan die dit in de gaten houd, van die laserklinieken?
Je hoeft niet naar Esthetique te gaan natuurlijk, er zitten allicht ook goede klinieken bij jou in de buurt, maar een handige tip is de volgende. Dat heb ik nl ook gedaan indertijid. Maak even een recente pic van je tattoo zoals het er nu uit ziet en mail dat naar hen toe. Je krijgt gegarandeerd snel een reply (ze werken vandaag bv ook 's avonds) en dan kunnen ze een beetje inschatten hoe het zit. Vermeld ook zeker hoe je huid nu geneest, hoe lang je behandeling geleden is en zeker belangrijk om dat van dat vel te vermelden. Dan weet je iig wat meer en via een andere kliniek dan die van jezelf. Dit kun je natuurlijk ook via een andere kliniek proberen. Ze werken trouwens zowel met de Yag als met de Robijnlaser

[ Bericht 1% gewijzigd door Samson op 13-02-2008 17:41:50 ]
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:31:28 #230
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56709918
@ magnetron Klinkt mss een beetje dom maar zou het geen goed idee zijn om de huisarts eens te laten kijken naar de brandwond ? Ik krijg tenminste de indruk dat het dat is geworden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:44:01 #231
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56721383
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:35 schreef Samson het volgende:

[..]

Je hoeft niet naar Esthetique te gaan natuurlijk, er zitten allicht ook goede klinieken bij jou in de buurt, maar een handige tip is de volgende. Dat heb ik nl ook gedaan indertijid. Maak even een recente pic van je tattoo zoals het er nu uit ziet en mail dat naar hen toe. Je krijgt gegarandeerd snel een reply (ze werken vandaag bv ook 's avonds) en dan kunnen ze een beetje inschatten hoe het zit. Vermeld ook zeker hoe je huid nu geneest, hoe lang je behandeling geleden is en zeker belangrijk om dat van dat vel te vermelden. Dan weet je iig wat meer en via een andere kliniek dan die van jezelf. Dit kun je natuurlijk ook via een andere kliniek proberen. Ze werken trouwens zowel met de Yag als met de Robijnlaser
Ja het probleem is, ik moet nog echt op zoek gaan naar klinieken in de buurt. Ik ga nog wel op onderzoek uit naar andere klinieken, maar hou Esthetique zeker in mijn hoofd aangezien jij er goede ervaringen mee hebt. En ik had ergens anders (ik geloof medisch forum ofzo) ook gelezen dat andere mensen daar goede ervaringen mee hadden. Het is alleen zo jammer dat de meeste klinieken waar mensen goede ervaringen mee hebben, zo ver weg zitten... (voor mij dan) (Maarssen, Veldhoven, etc.) Maar goed, geen reis is natuurlijk te ver voor mijn huid.

Bedankt voor je tip trouwens!! Ik had het natuurlijk eigenlijk eerder moeten doen... beetje stom van mezelf. (bij lichtelijke paniek denk ik niet zo snel na.. ) Ik heb ze inmiddels gemaild, met mijn hele verhaal en foto, maar ik zie net op de site dat ze vandaag dicht zijn. Argh heb ik weer. Nou ja het is even afwachten dan maar. Hoe groot is de kliniek, en zijn dit dermatologen oid?

In ieder geval bedankt, Samson!
do the microwave!
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:47:59 #232
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56721441
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:31 schreef deedeetee het volgende:
@ magnetron Klinkt mss een beetje dom maar zou het geen goed idee zijn om de huisarts eens te laten kijken naar de brandwond ? Ik krijg tenminste de indruk dat het dat is geworden.
Nee dat is echt niet dom hoor. Ik dacht daar gisteren ook aan, ik heb zowiezo een afspraak staan (voor iets anders) volgende week pas helaas, maar ik wou het hier ook zeker over hebben. Misschien maar even kijken en bellen of het niet eerder kan..

Ik weet niet zo veel over brandwonden, maar doen brandwonden niet erg veel pijn? (tenzij je zenuwen enzo zijn verbrand dan) Ik heb alleen ernstige jeuk, dat wel...
do the microwave!
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:23:21 #233
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56722022
Jeuk krijg ik ook als een wond aan 't genezen is Mja het is dus duidelijk wél een wond en dat was volgens mij toch niet de bedoeling van de behandeling.

Samson weet jij hoe dat zit. ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:18:51 #234
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56725745
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:23 schreef deedeetee het volgende:
Jeuk krijg ik ook als een wond aan 't genezen is Mja het is dus duidelijk wél een wond en dat was volgens mij toch niet de bedoeling van de behandeling.

Samson weet jij hoe dat zit. ?
Ja precies, deedeetee, dat dacht ik ook, ik dacht "ok mooi hij jeukt, dus hij geneest". Maar toen dacht ik bij mezelf, hmmm, het is toch eigenlijk niet de bedoeling dat ik er een wond van zou krijgen? In ieder geval niet voor 2 volle weken! (en een paar dagen)

Ohja Samson nogmaals bedankt voor jouw tip! Ik heb vandaag net een reactie gehad van Studio Esthetique, geweldig. Nou ja, wat er in stond was natuurlijk even schrikken, maar goed dit is wat ik terugkreeg:
quote:
Oeps, ik ben me wild geschrokken van deze foto, dit is niet normaal en ik zou bij
dit bedrijf direct stoppen!
Zo hoort een tattoo na behandeling er niet uit te zien en hoort na max 1 week er
weer normaal uit te zien, alleen lichter van kleur. Dit ziet er naar uit dat u
gewoon flink verbrand bent. Hoop dat u hier geen littekenweefsel aan overhoudt. Bij
uw huisarts kunt u een littekencreme vragen die is sterker dan die in de winkels te
koop zijn. Maar dan moet de wond wel dicht zijn.

U kunt bij ons eventueel de zalf komen halen of laten opsturen. Deze zorgt voor een
goede genezing. Bij opsturen moet het bedrag eerst zijn bijgeschreven voordat wij
het verzenden. Er komt ¤7,50 adm. en verz. kosten bij. De zalf kost ¤22,00 daar kunt
u een heel lange tijd mee doen.

Na genezing kunt u altijd overwegen een afspraak bij ons te maken voor een
intakegesprek om te zien wat wij voor u kunnen betekenen en u verder kunnen
behandelen.
Maar schijnbaar (uit deze reactie dan) weten ze dus echt zeker dat er maximaal 1 week nodig is om er weer normaal uit te zien? Want toen ik dus naar mijn huidige behandelaar ging en hem mijn tattoo liet zien in huidige staat (zoals op de foto) toen zei hij juist dat het goed ging (maar ja natuurlijk zou hij dat zeggen misschien hmm..), en dat ik even geduld moet hebben en dat ik een goede jonge huid had die dit goed zou genezen enz...

Af en toe word ik echt gek, gewoon omdat er allerlei verschillende beweringen zijn, ik heb namelijk ook een plastisch chirurg gemaild en hij zei het volgende:
quote:
Een professionele tattoo is vaak opvervlakkiger aangebracht, en daardoor
makkelijker te verwijderen. De dikte van de huid speelt echter een
belangrijke rol. Met de Yag-laser verwijder je laagje voor laagje van de
huid.


Dat is toch helemaal gek want als hij laagje voor laagje je huid zou erafhalen dan zou ik het echt NIET doen, ik wil er graag ongeschonden vanaf komen dat is alles wat ik wou... ik deed dit juist omdat mij is verteld dat het door je lymfesysteem enzo word weggevoerd doordat de pigmentbolletjes kapot worden geschoten... oh men. Dit is echt klote zeg. Ben wel blij dat ik dit forum heb gevonden hoor trouwens, anders zou ik er denk ik nog langer en erger mee bij lopen....

Ik ga straks naar de dokter in ieder geval... littekencreme halen zowiezo. Als dit maar goed komt ik wil niet zielig doen ofzo, maar vind het echt superkut voel me echt klote. Maar ok, I will keep u posted!... Hoop dat andere mensen hier ook wat aan hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door magnetron op 14-02-2008 13:32:51 ]
do the microwave!
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:32:22 #235
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56729828
Tjeeeezzzz dat is schrikken !!! Als je er idd een lidteken aan overhoud kun je die lui misschien een letseladvokaat op hun dak sturen ??? Dit soort praktijken moeten hard aangepakt worden vind ik

Wel fijn dat je je ervaring hier post want dan kunnen anderen er lering uit trekken en weten ze waar ze NIET naartoe moeten. En ook waar ze op moeten letten bij een behandeling.

Laat ons ff weten wat de dokter zegt, ik hoop dat hij er je wat over gerust kan stellen.
Het valt misschien toch nog best wel mee. Laten we hopen dat het een redelijk oppervlakkige brandwond is en 't met een sisser afloopt.

Succes ermee. ik ga voor je duimen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_56731372
Tja, wat een verhaal Magnetron, goed dat je de foto ook verstuurd hebt. Wat de plastisch chirurg zegt klopt trouwens niet. Maar als je zelf op het net eens goed gaat speuren over de hele tatoeageverwijderingsprocedure zul je dat vanzelf zien. De tatoeageverwijdering gebeurt binnen in je lijf. De laser schiet de inktdeeltjes tot kleine deeltjes zodat je lichaam deze kan afvoeren. Dat is het hele principe. Daar kun je door de behandeling met de laser natuurlijk een reactie van je huid op krijgen die dan enigszins vervellen kan, en blaasjes kan vormen. Maar dat had ik al gezegd. Het is niet zo dat je laag voor laag huid wegwerkt om de tatoeage te verwijderen. In ieder geval niet met de Yag laser! Weet je wel zeker dat je hiermee behandeld wordt? Tripje naar je huisarts moet niet teveel moeite kosten, dan weet je tenminste zeker of je huid idd verbrand is. Je moet aan de behandeling echt geen open plekken overhouden. Goed dat je snel een reactie van Esthetique hebt gehad. Daar had ik zelf ook goeie ervaringen mee. En wat ze zeggen klopt echt, ik heb tenslotte al bijna 20 behandelingen in totaal erop zitten nu en heb echt nooit open plekken gehad, enkel bloedingen en blaasjes in het begin. Op open plekken kun je natuurlijk ook geen zalf gaan smeren, dat maakt het denk ik alleen maar erger. Niet zo vreemd dus dat je wond dan maar zo langzaam geneest. Dus hop hop naar je huisarts om het zeker te weten en dan kijken of je ergens anders de behandeling kunt voortzetten (na natuurlijk de nodige genezing). Sterkte!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:24:57 #237
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56742433
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:32 schreef deedeetee het volgende:
Tjeeeezzzz dat is schrikken !!! Als je er idd een lidteken aan overhoud kun je die lui misschien een letseladvokaat op hun dak sturen ??? Dit soort praktijken moeten hard aangepakt worden vind ik

Wel fijn dat je je ervaring hier post want dan kunnen anderen er lering uit trekken en weten ze waar ze NIET naartoe moeten. En ook waar ze op moeten letten bij een behandeling.

Laat ons ff weten wat de dokter zegt, ik hoop dat hij er je wat over gerust kan stellen.
Het valt misschien toch nog best wel mee. Laten we hopen dat het een redelijk oppervlakkige brandwond is en 't met een sisser afloopt.

Succes ermee. ik ga voor je duimen
Thanks voor de support! Vind het echt tof dat ik hier nog interesse en support krijg, ook aan Samson

Ja ik denk ook dat het in ieder geval nut zal kunnen hebben als ik (en de anderen uiteraard! ) hier mijn ervaringen post, want zelf kon ik echt zo weinig vinden verder op internet.

Ik ben gistermiddag naar de dokter geweest en zij zei ook dat dit net op een brandwond lijkt. Het ziet er onrustig uit en ik geloof dat ze zei dat het nog niet helemaal gesloten was... Ze was verbaasd over het feit dat ik er zo open mee rondliep ... en heeft het direct verpakt met gaas enzo, nadat ze er brandwondencreme op heeft gedaan.

Ik moet dit nu dus in ieder geval een week met brandwondencreme verzorgen en ik ga volgende week terug om het na te laten kijken. Als het geheel genezen is dan kan ik verder met de behandeling van laser, maar ik denk dat ik dan wel een andere salon ga overwegen (studio esthetique staat nu bovenaan het lijstje, o.a. door Samson's goede ervaringen en hun advies over e-mail)
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:52 schreef Samson het volgende:
Tja, wat een verhaal Magnetron, goed dat je de foto ook verstuurd hebt. Wat de plastisch chirurg zegt klopt trouwens niet. Maar als je zelf op het net eens goed gaat speuren over de hele tatoeageverwijderingsprocedure zul je dat vanzelf zien. De tatoeageverwijdering gebeurt binnen in je lijf. De laser schiet de inktdeeltjes tot kleine deeltjes zodat je lichaam deze kan afvoeren. Dat is het hele principe. Daar kun je door de behandeling met de laser natuurlijk een reactie van je huid op krijgen die dan enigszins vervellen kan, en blaasjes kan vormen. Maar dat had ik al gezegd. Het is niet zo dat je laag voor laag huid wegwerkt om de tatoeage te verwijderen. In ieder geval niet met de Yag laser! Weet je wel zeker dat je hiermee behandeld wordt? Tripje naar je huisarts moet niet teveel moeite kosten, dan weet je tenminste zeker of je huid idd verbrand is. Je moet aan de behandeling echt geen open plekken overhouden. Goed dat je snel een reactie van Esthetique hebt gehad. Daar had ik zelf ook goeie ervaringen mee. En wat ze zeggen klopt echt, ik heb tenslotte al bijna 20 behandelingen in totaal erop zitten nu en heb echt nooit open plekken gehad, enkel bloedingen en blaasjes in het begin. Op open plekken kun je natuurlijk ook geen zalf gaan smeren, dat maakt het denk ik alleen maar erger. Niet zo vreemd dus dat je wond dan maar zo langzaam geneest. Dus hop hop naar je huisarts om het zeker te weten en dan kijken of je ergens anders de behandeling kunt voortzetten (na natuurlijk de nodige genezing). Sterkte!
Ja ik ben wel blij dat ik ook die foto gestuurd heb bij mijn verhaal, had ik eigenlijk echt veel eerder moeten doen... Tja, ik dacht gewoon elke keer van, nou, ik kijk het nog even aan... ik zal vast weer zo'n uitzondering zijn... en dan maar vanzelf geloven dat het dan wel goed gaat...

Nee ik dacht al dat wat de plastisch chirurg zei, niet klopte. Ik had hem al gezegd dat het om de nd:Yag laser ging, maar ik geloof dat hij een andere laser in zijn hoofd had ofzo :S Want toen ik zijn kliniek belde, zeiden ze tegen mij dat hij de Erbium Yag laser gebruikte... en ik weet niet superveel daarover, maar ik vermoed dat deze wel de huid er af brand/lasert misschien? (ik weet hier niet veel van hoor verder!) Maar goed.

Ik weet zeker dat ik met de nd:Yag laser ben behandeld. Nou ja, dat zeiden ze tegen mij, dus ik ga er dan eigenlijk vanuit dat het waar is. (als salon daar over liegen, dan is dat wel erg toch?) Hier staat een plaatje van het apparaat: http://www.ecuri.com/images/yaglaser.jpg

Ik hoop in ieder geval maar dat het nu snel geneest met mijn dokter's hulp. Ik denk dat ik na genezing naar Studio Esthetique ga, ik zal jullie op de hoogte houden!

Ik heb trouwens ook nog een mail gehad van Het Lasercentrum, die wil ik jullie niet onthouden (tja, ik doe hier nu toch al verslag van mijn ervaringen dus ) ...
quote:
Normaal gesproken is 5 dagen voor herstel erg weinig, 10 tot 14 dagen is
vaker het geval, zeker als er een blaartje op heeft gestaan of dat tijdens
de behandeling de huid al reageerd als een schaafwondje.
Echter voor een eerste behandeling proberen wij deze effecten te voorkomen,
zeker op zwart komt het bij ons nog maar zeer zelden voor, onze nieuwe laser
beschikt over een nieuwe soort lens die de energie zeer gelijkmatig op de
huid verdeeld.

Om terug te komen op je tatoeage, ik heb het vermoeden dat de laser, zeker
voor de eerste behandeling aan de hoge kant is afgesteld.
Advies, zoals ik je foto bekijk, behandel de huid regelmatig met b.v. de
PCLE-creme van biodermal deze is zeer goed voor de huid, geeft een hoge
herstellende werking op de huid.
Laat de huid goed genezen, min. 8 weken voordat je een nieuwe behandeling
laat doen.

Als een van onze praktijken bij je in de buurt is, mag je altijd een
vrijblijvende afspraak maken.
Bel dan naar ons algemeen tel. nr.
Ik denk eerlijkgezegd ook dat mijn behandelaar de laser gewoon te hoog heeft afgesteld...

Ik heb daarna ook nog een mailtje van Studio Esthetique gekregen ... (hun antwoorden zijn schuingedrukt)
quote:
Ik heb het constant vet gehouden met de meegekregen zalf, ik heb het echt
heel goed verzorgd omdat ik er dus echt goed van af wil komen. na de
behandeling is er antibiotica zalf op gedaan, maar geen gaasje oid.

Wij doen er altijd een gaasje op om infectie te voorkomen en zo de zalf goed
op zn plaats te houden.



Vorige week 6 februari ben ik nog langs mijn behandelaar geweest om het te
laten zien omdat ik me zorgen maakte. Hij zei dat het er goed uit zag en dat
de vellen vanzelf weg zouden gaan. In het midden is het vel al losgelaten
inmiddels, maar aan de randen niet en ik hou het nu vet met vaseline. De
wond is denk ik wel dicht, hoewel de plek nog gevoelig is, maar de randjes
ben ik nu zo bang voor, want die zijn dus soort van 'hard' (harder dan mijn
huid in ieder geval, dat is niet normaal toch?)

Nee zeker niet, dit is veel te agressief behandeld.

Ik hoop niet dat ik littekens krijg of dat ik permanent pigment verlies...

Nee pigment verlies je bijna nooit aan de binnenkant van de pols, dat kan
wel aan de buitenkant.


Eergister heb ik ook contact gehad met mijn behandelaar, en hij zei weer
hetzelfde (dat het goed zou komen etc.)... Ik ben erg bang dat mijn huid is
verpest nu en dat het eeuwig lelijk is

Wacht rustig af en houd het vet. Pas als het echt helemaal dicht is mag de
littekencreme erop.

Is het normaal dat je op de behandelde plek, huid (of in ieder geval echt
een stuk vel, in mijn geval in de vorm van een ster) verliest?

NEE ABSOLUUT NIET!!! Dit hebben wij (gelukkig) nog nooit meegemaakt, maar
dat hoort ook niet.


Mag ik vragen met welke laser u werkt,


Wij werken met zowel de yag als de robijn laser, maar er zit heel veel
verschil in de machines onderling en uiteraard is het belangrijk dat de
specialist die u behandeld ook weet waar hij/zij mee bezig is.


en of u mijn arm na genezing eventueel nog zou kunnen redden? (tattoo veilig
weghalen zonder nieuwe littekens en
zonder aantasten eigen pigment)


Ja, daar ben ik niet bang voor, maar als er littekenweefsel is ontstaan dan
blijft dat natuurlijk.
Wij krijgen zeer veel klanten die elders verprutst zijn en er is altijd nog
verdere behandeling mogelijk.

Nogmaals bedankt voor uw reactie.

Graag gedaan, heel veel succes gewenst! Laat ons eens weten hoe het genezen
is.
do the microwave!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:48:35 #238
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56744284
Nou magnetron dat is een heel verhaal geworden. Gelukkig word het nu goed behandeld, want met een open brandwond moet je wel voorzichtig zijn en uit kijken dat er geen infectie in komt.
Laat de huid nu maar goed tot rust komen en mss valt het dan allemaal nog wel mee.

Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat, als je weer bij de dokter bent geweest laat je ons dan even weten hoe het er mee is ?

Ik blijf gewoon duimen dat 't helemaal goed komt
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:47:22 #239
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56745845
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef deedeetee het volgende:
Nou magnetron dat is een heel verhaal geworden. Gelukkig word het nu goed behandeld, want met een open brandwond moet je wel voorzichtig zijn en uit kijken dat er geen infectie in komt.
Laat de huid nu maar goed tot rust komen en mss valt het dan allemaal nog wel mee.

Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat, als je weer bij de dokter bent geweest laat je ons dan even weten hoe het er mee is ?

Ik blijf gewoon duimen dat 't helemaal goed komt
Thanks!

Ja he... had ik niet verwacht/gehoopt natuurlijk maar ja... heb ik weer.

Klopt de dokter zei ook inderdaad kijk uit met infecties, maar goed, er word nu goed behandeld maar ja moet nu dus weer geduld hebben, en dankzij deze shit duurt het weer langer voordat ik er van af ben helaas maar goed.

Tuurlijk, zo lang er hier iemand leest hou ik jullie zeker op de hoogte!

Ik heb trouwens nog een antwoord van Studio Esthetique gekregen - echt super, zo te zien hebben ze veel aandacht voor hun patienten (nu al via e-mail!), dus vertrouw er eigenlijk wel op dat het bij hun wel goed zit. Kan niet wachten tot mijn huidje weer helemaal genezen is!
quote:
Ja dat het een brandwond is is wel zeker. Heel veel succes gewenst met de
genezing. Gelukkig bent u op tijd naar de huisarts gegaan.

Bedankt dat u ons op de hoogte wilt houden en uiteraard zullen wij u tzt
verder helpen met de tattoo.
Succes gewenst!

Vriendelijke groet,
do the microwave!
pi_56746954
Hallo,
Ik lees hier ook al een tijdje mee, ik ben ook bezig twee tattoos te laten verwijderen. Ik verbaas me alleen wel een beetje over hoe de huid er bij jullie uitziet vlak na het laseren, het enige wat er bij mij te zien is, is een klein beetje rood en gezwollen. Heb nog nooit vellen, blaren of korsten gehad! (wel jeuk...!)
Ik ga naar een kliniek in Veldhoven, en daar werken ze met de Yag laser. Ik heb van de 1e tattoo nu drie behandelingen achter de rug, en van de andere twee. Ik zal binnenkort een foto plaatsen, heb helaas geen foto van voor de behandelingen...
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:44:06 #241
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56748421
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:41 schreef Raantje het volgende:
Hallo,
Ik lees hier ook al een tijdje mee, ik ben ook bezig twee tattoos te laten verwijderen. Ik verbaas me alleen wel een beetje over hoe de huid er bij jullie uitziet vlak na het laseren, het enige wat er bij mij te zien is, is een klein beetje rood en gezwollen. Heb nog nooit vellen, blaren of korsten gehad! (wel jeuk...!)
Ik ga naar een kliniek in Veldhoven, en daar werken ze met de Yag laser. Ik heb van de 1e tattoo nu drie behandelingen achter de rug, en van de andere twee. Ik zal binnenkort een foto plaatsen, heb helaas geen foto van voor de behandelingen...
Ik geloof dat blaren wel kunnen voorkomen direct na een behandeling, als ik het goed heb begrepen.

Heerlijk zeg jij boft dat je alleen een beetje rood en zwelling hebt! Echt. Ga je toevallig naar Aesthetic Clinics in Veldhoven? Ik heb op een ander forum geloof ik ook positieve reacties gezien over deze kliniek.

Ben benieuwd, hoop dat je eens tijd hebt om foto's te plaatsen.
do the microwave!
pi_56750956
Ik ga inderdaad naar Aesthetic Clinic en die bevalt heel erg goed!
Dit is de mijne na 3 behandelingen:

Hij is al een heel stuk lichter geworden, op één streep na. Ik ben dik tevreden tot nu toe!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:20:24 #243
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56752158
Dat gaat al heel aardig vervlakken Raantje
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_56752654
12 maart ga ik weer, ik zal dan ook weer een foto plaatsen...
pi_56753811
De kliniek in veldhoven staat idd ook erg goed bekend, als ik alle verhalen op het net mag geloven, dus misschien is dat een makkelijk optie voor je Magnetron?

Ik kon trouwens de uitgebreide en eerlijke antwoorden (en snel ook steeds) van Estethique zeer waarderen. Zeker toen ik heel onzeker werd over de behandeling ergens anders (in Amsterdam dus). Ik merk trouwens ook een stuk minder reactie van mn huid in vergelijking met behandeling met de Robijn laser nu de Yag gebruikt wordt. Genezing gaat veel sneller. Met die klanten van andere klinieken die slecht behandeld zijn zullen ze mij wel bedoelen, haha

Ik denk ook dat je behandeling valt of staat met hoe capabel je behandelaar is. Het vervelende (en waar ik me nog steeds erg over verbaas) is dat er geen enkel overkoepelend orgaan hiervoor is. Jan en alleman kan laserapparatuur aanschaffen en klanten gaan behandelen. Voorzover ik gelezen heb is er geen enkele vereiste hiervoor. Belachelijk natuurlijk vandaag de dag.

Je huidige behandelaar heeft trouwens wel lef Magnetron, na die foto en je verhaal nog doodleuk beweren dat zoiets normaal kan zijn. Dat geloof je toch niet? Je moet trouwens zowiezo behandeld worden met Q-Switched lasers, die geven nl kortere pulsen dan andere normale lasers zodat je huid niet zo verhit kan worden dat je brandwonden oploopt. Hopelijk loopt alles nu goed af en kun je na het nodige herstel verder met je behandeling op een goed adres!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_56754429
Je zou trouwens bijna denken dat je wel met die Erbium laser behandeld bent, die schaaft idd huidlagen weg voor huidverjonging, maar gebruiken ze volgens mij normaliter niet bij tattoo verwijdering. Als je echt met die laser van de foto behandeld wordt zou het wel moeten kloppen, maar dan zal hij idd helemaal verkeerd zijn afgesteld...

[ Bericht 86% gewijzigd door Samson op 15-02-2008 18:06:36 ]
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_56765007
tip: denk na voor je een tattoo neemt.
Wouldn't you think that the last thing Jesus would wanna see when he comes back is a f..king cross??
  zondag 17 februari 2008 @ 19:54:50 #248
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56798266
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef Raantje het volgende:
12 maart ga ik weer, ik zal dan ook weer een foto plaatsen...
Cool, ben benieuwd!!
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef Samson het volgende:
De kliniek in veldhoven staat idd ook erg goed bekend, als ik alle verhalen op het net mag geloven, dus misschien is dat een makkelijk optie voor je Magnetron?

Ik kon trouwens de uitgebreide en eerlijke antwoorden (en snel ook steeds) van Estethique zeer waarderen. Zeker toen ik heel onzeker werd over de behandeling ergens anders (in Amsterdam dus). Ik merk trouwens ook een stuk minder reactie van mn huid in vergelijking met behandeling met de Robijn laser nu de Yag gebruikt wordt. Genezing gaat veel sneller. Met die klanten van andere klinieken die slecht behandeld zijn zullen ze mij wel bedoelen, haha

Ik denk ook dat je behandeling valt of staat met hoe capabel je behandelaar is. Het vervelende (en waar ik me nog steeds erg over verbaas) is dat er geen enkel overkoepelend orgaan hiervoor is. Jan en alleman kan laserapparatuur aanschaffen en klanten gaan behandelen. Voorzover ik gelezen heb is er geen enkele vereiste hiervoor. Belachelijk natuurlijk vandaag de dag.

Je huidige behandelaar heeft trouwens wel lef Magnetron, na die foto en je verhaal nog doodleuk beweren dat zoiets normaal kan zijn. Dat geloof je toch niet? Je moet trouwens zowiezo behandeld worden met Q-Switched lasers, die geven nl kortere pulsen dan andere normale lasers zodat je huid niet zo verhit kan worden dat je brandwonden oploopt. Hopelijk loopt alles nu goed af en kun je na het nodige herstel verder met je behandeling op een goed adres!
Gezien de goede ervaringen van mensen wel een optie, dat zeker. Maar Esthetique is qua reisafstand voor mij toch wel dichterbij.

Ja klopt, ik denk ook dat het met de kundigheid van je behandelaar te maken heeft. Maar ja goed, het blijft mensenwerk, en een foutje is zo gemaakt. Want bij mijn huidige kliniek zijn er ook wel tevreden klanten geloof ik, maar ja goed, bij mij is het vertrouwen eerlijkgezegd wel weg. En ja ik verbaas me ook nog steeds dat er geen enkel overkoepelend orgaan of wat dan ook is voor dit soort praktijken! Ik vind het echt zo ongelofelijk. Vind dat daar echt wel wat aan gedaan moet worden eigenlijk. Inderdaad belachelijk.

Ik snap het ook niet nee, wat mijn behandelaar dacht toen ik nog zelfs bij hem langsging (!!) maar goed, ik zal daar wel niet achterkomen. Het is nu maar afwachten tot mijn huid genezen is... moet ik weer langer wachten... zucht. Thanks iig, Samson!
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:59 schreef Samson het volgende:
Je zou trouwens bijna denken dat je wel met die Erbium laser behandeld bent, die schaaft idd huidlagen weg voor huidverjonging, maar gebruiken ze volgens mij normaliter niet bij tattoo verwijdering. Als je echt met die laser van de foto behandeld wordt zou het wel moeten kloppen, maar dan zal hij idd helemaal verkeerd zijn afgesteld...
Ja ik denk dus inderdaad echt dat hij het verkeerd heeft afgesteld, want ik ben wel met de laser van de foto behandeld. Ik verdenk hem ervan dat'ie het "te hoog/sterk" heeft gedaan ofzo...
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 02:28 schreef True_infidel het volgende:
tip: denk na voor je een tattoo neemt.
Ja nuttige tip, in een topic over het verwijderen van tattoo's die al gezet zijn.

Jij hebt zeker nooit ergens spijt van gehad in je gehele leven?

[ Bericht 0% gewijzigd door magnetron op 17-02-2008 20:03:07 ]
do the microwave!
  zondag 17 februari 2008 @ 20:02:03 #249
205133 magnetron
do the microwave!
pi_56798441
sorry dubbelpost
do the microwave!
pi_56798579
Ow over veel dingen wel magnetron..
Maar de dingen waar ik spijt van kreeg waren zo op te lossen...maar als je een tattoo neemt weet je van te voren dat het er voor altijd op zit ( tenzij je dus nog meer geld uit gaat geven om onder een laser te gaan liggen).
Ow en die foto van je sterretje.....dat kan nooit de bedoeling wezen dat het er zo uit gaat zien.
Ik heb er wel meer gezien die weg waren gehaald...hele armen zelfs.....maar dit lijkt wel een freakin brand wond....
Wouldn't you think that the last thing Jesus would wanna see when he comes back is a f..king cross??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')