Notorious_Roy | donderdag 13 april 2006 @ 12:34 |
Voorgaande topics: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] [41] | [42] | [43] | [44] | [45] | [46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] | [61] | [62] Tijd tot E3 OP Bron Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Nintendo_Revolution" Doe gek met de Revolution controller [ Bericht 2% gewijzigd door pkwarts op 13-04-2006 14:04:02 ] | |
#ANONIEM | donderdag 13 april 2006 @ 12:36 |
leuke foto's | |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 12:42 |
Nieuw game voor de Revolution in ontwikkeling? | |
Erwtensoep | donderdag 13 april 2006 @ 12:45 |
vet man | |
Retuobak | donderdag 13 april 2006 @ 13:02 |
quote:Ah, nieuwe marketingline: Nintendo Revolution, the first, last and only line of defense against the worst scum of the universe | |
Oksel | donderdag 13 april 2006 @ 13:04 |
Ik wil meer screenshots. | |
Sjotime | donderdag 13 april 2006 @ 14:00 |
Xrenity | donderdag 13 april 2006 @ 15:16 |
Revolution wordt de bom. Ik zeg het je. | |
Roi | donderdag 13 april 2006 @ 15:38 |
25 days, 8 hours, 21 minutes, and 22 seconds left until Nintendo E3 2006 Press Conference | |
Xrenity | donderdag 13 april 2006 @ 15:56 |
quote:ZOMG http://www.cubed3.com/news/4910 | |
disjfa | donderdag 13 april 2006 @ 15:59 |
Ze lopen ons nu zo op te hypen zodat als het eindelijk E3 is er niets meer is wat ons vrolijk kan maken. Leuk hoor, maar beetje zonde | |
Notorious_Roy | donderdag 13 april 2006 @ 16:07 |
quote:bla bla bla Serieus, als je gaat opnoemen wat er allemaal mogelijk ZOU kunnen zijn kan je nog wel even doorgaan. Hij doet alsof dit alles al in ontwikkeling is | |
Dj_Day-V | donderdag 13 april 2006 @ 16:09 |
quote:Mensen Wacht nou maar af | |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 16:12 |
quote:Ja blaaaat. Aries... | |
Hellrazor | donderdag 13 april 2006 @ 17:05 |
quote:ik weet het | |
Urnie | donderdag 13 april 2006 @ 18:24 |
Ziet er spannend uit die controller....benieuwd of ik er ook mee om kan gaan. | |
ikookhier | donderdag 13 april 2006 @ 18:32 |
Dj_Day-V | donderdag 13 april 2006 @ 18:32 |
quote:I believe | |
King_of_cubes | donderdag 13 april 2006 @ 18:37 |
quote:Ik ook. tvp | |
BMH | donderdag 13 april 2006 @ 18:39 |
Grijze controller is lelijk. Voorkant is ook minder mooi. Hopelijk is dit alleen een dev-revmote. | |
Erwtensoep | donderdag 13 april 2006 @ 18:46 |
Ik denk het wel En zo niet, boeiend | |
alex4allofyou | donderdag 13 april 2006 @ 18:49 |
OMG, een Zelda met magic. (ziet summonings voor zich) | |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 19:27 |
Het is echt schitterend om oude Revolution topics te lezen | |
King_of_cubes | donderdag 13 april 2006 @ 19:45 |
quote: | |
Cheiron | donderdag 13 april 2006 @ 19:51 |
Poeh, die helm, en dat filmpje met al die mario kastelen etc. etc. Dat is denk ik toch ook wel een beetje de charme van Nintendo volgen, dat constante gegis van de echte fanboys. Heerlijk | |
Roi | donderdag 13 april 2006 @ 19:59 |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 20:14 |
quote:Ja, developer kits. Nintendo schijnt ooit eens gezegd te hebben dat de developers kits niet draadloos zijn uitgevoerd, of eerdere devkits. Zoiets... | |
Erwtensoep | donderdag 13 april 2006 @ 20:48 |
quote:Wat moet ik hier zien? | |
Retuobak | donderdag 13 april 2006 @ 20:49 |
quote:Donker draadje dat z'n mouw in loopt. | |
Erwtensoep | donderdag 13 april 2006 @ 20:51 |
Ah ja nu zie ik het. | |
HassieBassie | donderdag 13 april 2006 @ 20:53 |
quote:Het snoer wat de revmote en dat andere dingetje verbind. Lijkt USB? | |
P-Style | donderdag 13 april 2006 @ 20:57 |
quote:Lijkt nergens op als je het mij vraagt! Zal wel een of andere proprietary aansluiting zijn. | |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 20:58 |
quote:Komt omdat het een devkit is Dat is in de echte versie wat anders, kijk de foto's maar. | |
Erwtensoep | donderdag 13 april 2006 @ 20:59 |
bij die 4e zie je het ook goed | |
ikookhier | donderdag 13 april 2006 @ 21:08 |
Volgens mij is het gewoon een strap zo dat hij de controller niet op de grond kan laten vallen Het leven is zo simpel | |
Tain | donderdag 13 april 2006 @ 21:11 |
Tis een Borg | |
EricG | donderdag 13 april 2006 @ 22:21 |
Believe | |
Tware | donderdag 13 april 2006 @ 23:01 |
quote:OMFG! een feature die de controller met de arm verbindt. De arm en controller worden èèn! | |
ikookhier | donderdag 13 april 2006 @ 23:59 |
Nog een kleine maand en dan weten we eindelijk meer, E3 | |
Erwtensoep | vrijdag 14 april 2006 @ 00:00 |
sterke nogr, over een week weten we mischien al meer | |
ikookhier | vrijdag 14 april 2006 @ 00:01 |
Ja oke dan mogen ze gaan praten maar of ze dan wat zeggen over de Revo!!! ?? ik denk dat ze het eerder over hun o zo mooie spellen gaan hebben | |
MMaRsu | vrijdag 14 april 2006 @ 01:05 |
quote:Nee Maar op de E3 Press Show wel | |
disjfa | vrijdag 14 april 2006 @ 01:28 |
quote:Jawel Maar niet veel meer dan nu. Op de E3 worden we allemaal weer ontkracht van de hype die ze hebben gemaakt. | |
piet_pelle | vrijdag 14 april 2006 @ 02:04 |
Dat wordt nog lastig voor Nintendo om demopods te maken. Als je ook maar een beetje met iets kunt bewegen dan wordt het meteen kapot gemaakt door lui. Daar getuigen de DS pods wel voor. [ Bericht 0% gewijzigd door piet_pelle op 14-04-2006 02:26:02 (pops> pods) ] | |
disjfa | vrijdag 14 april 2006 @ 02:23 |
quote:Liever mensen die die dingen goed testen en kapot maken dan mensen die er alleen aan aaien wat de consument zal doen. | |
piet_pelle | vrijdag 14 april 2006 @ 02:27 |
quote:Wat heb je nou aan gesloopte demo pods? Heb je die DS pods wel eens gezien? Pennetjes worden gejat en het scherm helemaal kapot gedrukt/ gekrast. | |
disjfa | vrijdag 14 april 2006 @ 02:32 |
quote:Oh die dingen. Mensen laten niets heel als het niet van hun is. Dan is dat gewoon het probleem voor de gebruiker. Die slopen alles. Jammer dat ze het doen zodat ze andere mensen geen keuze geven. Dat is idd gewoon dom en zonde. Ik dacht even dat je het over echte mensen had. Devvers enzo Echte mensen in jouw zin mogen gewoon dood omdat ze gewoon alles alleen maar kunnen slopen. | |
piet_pelle | vrijdag 14 april 2006 @ 03:29 |
quote:Ik heb mijn post nogmaals gelezen maar zie er echt niet in hoe je het zo op hebt kunnen vatten | |
Bastard | vrijdag 14 april 2006 @ 08:33 |
MMaRsu | vrijdag 14 april 2006 @ 08:50 |
Die ps2 demopads zijn ook niet goed meer hier, l en r knoppen zijn eruit gesloopt . Maar over een week weten we niet meer want dat gelul over NDA's is BULLSHIT | |
Cheiron | vrijdag 14 april 2006 @ 08:56 |
Het is gewoon tuig allemaal. Gewoon die demo boobytrappen. 1 nieuwsbericht over een 14 jarig ettertje dat zn kop eraf geschoten krijgt en die demopods worden opgepoetst na gebruik door die etters. poeh, het is echt te vroeg | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 09:20 |
He maar MMaRsu, er komt waarschijnlijk nog wel wat voor de E3 begint. Dat heeft Official Nintendo Magazine gezegt, Matt gezegt en Advance Media Network. Het komt alleen niet op de 20e, maar wel voordat de E3 begint. | |
RaymanNL | vrijdag 14 april 2006 @ 09:20 |
Mei | |
MMaRsu | vrijdag 14 april 2006 @ 09:23 |
quote:Oke vast wel, maar pin ze er niet op vast . Ik zie geen reden om grote verassingen niet op de E3 te verklappen . Daarom verheug ik me ook alleen maar op de E3 | |
RaymanNL | vrijdag 14 april 2006 @ 09:25 |
quote:Van mij hoef ik nu ook niet echt nog meer informatie, nu wil ik gewoon wachten op de e3! Laat hem daar de bom maar vallen | |
Tain | vrijdag 14 april 2006 @ 09:25 |
quote:de dom | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 09:33 |
quote:Heeft Iwata een persconferentie in Utrecht | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 09:37 |
Nog maar 25 dagen trouwens. | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 11:13 |
quote:Bron ---------------------- quote:Matt's Blog He, een voorbeeldje van: quote: | |
alex4allofyou | vrijdag 14 april 2006 @ 11:43 |
Ik hoop trouwens dat er veel games komen die gebruik maken van twee revmotes, lijkt me helemaal geweldig. Heb, met de E3 in het aanzicht, me weer geregistreerd bij IGN Insider. HD E3 movies in het vooruitzicht . | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 11:45 |
quote:Hoe zie jij dat voor je dan Dan moet je dus 2 controllers hebben, die allebei als aparte controller worden gezien. Het lijkt mij | |
Roi | vrijdag 14 april 2006 @ 11:54 |
Lijkt me sterk dat Nintendo voor haar promotie foto's controllers gaat gebruiken die nog aan een dev kit zijn aangesloten | |
BMH | vrijdag 14 april 2006 @ 12:00 |
Dit zijn foto's van het Red Steel dev groepje. | |
alex4allofyou | vrijdag 14 april 2006 @ 12:03 |
quote:Bijvoorbeeld twee zwaarden, twee guns of twee drumsticks. Onmogelijk? Tuurlijk niet, je kan toch ook multiplayeren? quote:Ik snap ook niet dat mensen de opmerking geuit hebben dat het promotiemateriaal zou betreffen. Dat zijn gewoon developers van Ubisoft, dat zwaard en die gun geven dat al aan. (oh, en ik vind ze er aardig Frans uitzien, zit zelfs een Algerijn tussen ) | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 12:14 |
quote:Ja, maar dan bestuur je 2 characters. Nu zou je met 2 controller 1 character moeten besturen. Niet onmogelijk, maar het lijkt nou niet erg praktisch... | |
P-Style | vrijdag 14 april 2006 @ 12:16 |
quote:2 revmotes voor 1 speler? Denk niet dat we dat (veel) zullen zien. Zal toch voornamelijk de revmote + analoge stick add-on worden. Ik verwacht dat de meeste games wel deze add-on gaan vereisen/benutten. Die add-on maakt nou eenmaal meer mogelijk. | |
alex4allofyou | vrijdag 14 april 2006 @ 12:17 |
quote:Niet praktisch?!? Wat is er nou niet praktisch aan? Gewoon twee controllers in elke hand houden en klaar. In de demo zag je al iemand drummen met twee controllers, dus t is geen vraag of t kan, maar hoeveel spellen t hebben. | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 12:19 |
quote:Ooit wel eens van developers gehoord? Het lijkt me toch tamelijk vervelend voor een developer om ervoor te zorgen dat zowel controller 1 en 2 voor hetzelfde mannetje gelden, en ook beide onder controls hebben. Edit: En daarnaast zal je dan maar met maximaal 2 man kunnen multiplayen. [ Bericht 9% gewijzigd door Tomasso op 14-04-2006 12:33:28 ] | |
alex4allofyou | vrijdag 14 april 2006 @ 12:39 |
quote:Wat is dat nou voor een argument? Developers zoeken naar een gat in de markt, of iets vervelend is of niet, het is hun werk. Ik denk dat wanneer ze dit vervelend vinden, ze dit ook vinden van 1 controller voor 1 character. Het liefst willen developers creatief bezig zijn, maar dat neemt niet weeg dat de minder leuke dingen ook gedaan moeten worden. Ooit van WIFI gehoord? | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 12:43 |
quote:En toch blijf ik denken dat het heel moeilijk gaat worden dat te realiseren en dat we dat soort games ook niet zullen zien, of misschien heel erg weinig. Daarnaast, veel developers gaat het gewoon om het geld hoor. Niet om creativiteit, maar hoe ze weinig mogelijk uit kunnen geven voor een game en hoe ze hem zoveel mogelijk verkopen. Ze zullen gewoon 1 controller met add-on gaan gebruiken. quote:Je hebt 2 verschillende soorten van multiplayen, en niet iedereen heeft WiFi... | |
alex4allofyou | vrijdag 14 april 2006 @ 12:58 |
quote:Als het niet om creativiteit gaat hebben ze niets te zoekken op de REV. Twoplayer klinkt uit jouw mond als iets enorm slechts. kZie t probleem niet zo. | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 12:59 |
quote:Pfff, ik houd ermee op... | |
Retuobak | vrijdag 14 april 2006 @ 13:18 |
quote:Ik wel: "Mama, mama, m'n nieuwe spelletje doet het niet " Lang niet iedereen koopt een 2e controller, en als developer wil je echt niet de drempel voor de aanschaf hoger maken door 2 controllers verplicht te stellen. | |
Erwtensoep | vrijdag 14 april 2006 @ 13:19 |
Punch Out revolution zou uitstekend werken met 2 revmotes | |
Tain | vrijdag 14 april 2006 @ 13:21 |
quote:Simpele games met weinig vrijheid doen het idd prima met 2 revmotes | |
_Supreme | vrijdag 14 april 2006 @ 13:22 |
of donkey konga revolution natuurlijk | |
Roi | vrijdag 14 april 2006 @ 13:54 |
Die zal vast ook wel komen | |
Xrenity | vrijdag 14 april 2006 @ 14:08 |
games met 2 controllers zijn leuk in een klein aantal games. Verder is het onlogisch en ongemakkelijk, aangezien je dan met beide handen anders moet gaan bewegen Trommelen lijkt me dus nog wel te doen, maar verder... Lijkt me niet top | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 14:30 |
Nostalgie Die oude topics lezen . Hoeveel mensen uiteindelijk in dit gingen geloven, of hoe dit zo werd opgedrongen Als je er op terug kijkt schiet je er wel van in de lach, terwijl ik er ook in geloofde (19 mei verhaal dan) | |
Erwtensoep | vrijdag 14 april 2006 @ 14:34 |
Dat filmpje zat dan ook heel goed in elkaar | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 14:49 |
quote:Ja, maar het ging echt helemaal nergens meer over Mensen gingen frame voor frame dat filmpje bekijken, rekensommen uitvoeren met de cijfers waarbij hij ff stopte met tellen (bij al die kastelen), zagen in de weerspiegeling van een DVD die in die helm ging een Revolution etc etc | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 14:54 |
E3 2006 "Iwata comes on stage... Reggie is already on stage, Iwata is kicking Reggie's butt. blabla, time goes by... End of presentation: Iwata:"Oh, one more thing. All those conspiracy theory's and stuff at the time of E3 2005 was all our idea. We did it on purpose!" Moehahahaha" Dan pleur ik toch wel van m'n stoel van het lachen hoor . Idee komt van Xrenity btw [ Bericht 11% gewijzigd door Tomasso op 14-04-2006 15:07:57 ] | |
BMH | vrijdag 14 april 2006 @ 15:07 |
quote:Of straks zeggen ze nog dat de Revolution een decoy was voor de echte megaton | |
Egamer | vrijdag 14 april 2006 @ 15:22 |
Ik ben bang dat er een nieuwe Duckhunt komt naar de Revolution. Zeker weten eigenlijk. Lekker eendjes schieten. | |
ikookhier | vrijdag 14 april 2006 @ 15:31 |
quote: | |
RaymanNL | vrijdag 14 april 2006 @ 15:32 |
quote:Hoezo bang | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 16:03 |
Leuk is trouwens de aversie die een hoop fora tegen Matt van IGN krijgen . Dat Matt nooit scoops zou hebben of iig nooit spraakmakende scoops, dat het maar een luie donder is etc. Mja, aan de ene kant klopt het wel. Het is leuk dat Matt specs post, maar je hebt er niets aan. De meeste mensen kunnen zich er niets bij voorstellen. GameInformer komt als eerste met beelden, daar heb je wel wat aan. | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 19:30 |
Wat verwachten jullie btw dat Nintendo gaat laten zien over 25 dagen? | |
BMH | vrijdag 14 april 2006 @ 19:31 |
quote:games | |
Xrenity | vrijdag 14 april 2006 @ 19:32 |
quote:-Mario -Zelda TTP met Rev functies -SSB -Laatste 'geheim', zal wel niet echt iets groots zijn gok ik Snap de haat jegens Matt niet echt tbh, heeft wel eens leuke nieuwtjes af en toe | |
Tain | vrijdag 14 april 2006 @ 19:32 |
quote: | |
Erwtensoep | vrijdag 14 april 2006 @ 19:34 |
Nieuwe naam (of dezelfde) | |
Retuobak | vrijdag 14 april 2006 @ 19:34 |
quote: | |
Dj_Day-V | vrijdag 14 april 2006 @ 19:48 |
quote:Al hun 6/7 games | |
MMaRsu | vrijdag 14 april 2006 @ 19:50 |
Miyamoto's ass. | |
BMH | vrijdag 14 april 2006 @ 19:52 |
quote:Dat jij ooit Mod bent geworden | |
MMaRsu | vrijdag 14 april 2006 @ 19:56 |
quote:Toen was k nog wat normaler . Nu hou ik me ook niet meer in hoor | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 20:11 |
quote:Precies Maar iig, ik verwacht wel wat over het laatste geheim, wat zo bijzonder zou moeten zien. Ik verwacht echt niets groots oid, zal wel een lullige feature zijn. Daarnaast zal Nintendo wel beginnen over verkoopcijfers van de DS en games daarvan bespreken. Hierna zal de Revolution aan bod komen, met game footage en misschien een live demo. Enough for me | |
BMH | vrijdag 14 april 2006 @ 20:13 |
Ben benieuwd hoe ze Wifi gaan inplimenteren. | |
MMaRsu | vrijdag 14 april 2006 @ 20:16 |
quote:Backstabbers | |
Roi | vrijdag 14 april 2006 @ 20:16 |
Wat een topmod was dat, die goede ouwe tijd. | |
King_of_cubes | vrijdag 14 april 2006 @ 20:41 |
quote:Nu je niet blauw meer bent he.. | |
Roi | vrijdag 14 april 2006 @ 20:50 |
quote: | |
ikookhier | vrijdag 14 april 2006 @ 20:53 |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 21:08 |
quote: | |
King_of_cubes | vrijdag 14 april 2006 @ 21:13 |
quote:Het is maar een fotosoep hoor Paultje. | |
Roi | vrijdag 14 april 2006 @ 21:20 |
Nee dat plaatje stond op 7 januari op Joystiq.quote:Good day sir! | |
Retuobak | vrijdag 14 april 2006 @ 21:27 |
Het blad schetste echter enkel mogelijkheden voor toepassingen in games | |
Roi | vrijdag 14 april 2006 @ 21:34 |
Ja.. en ? | |
Notorious_Roy | vrijdag 14 april 2006 @ 21:40 |
EN er is dus niets nieuws gemeld. Mogelijkheden geven wij al 65 topics lang | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 21:48 |
quote:Denk positief. Je hebt nu wel de meest achterlijke ideëen gelezen en je weet ook weer wat er allemaal mogelijk is En daarnaast, nog maar 25 dagen | |
Notorious_Roy | vrijdag 14 april 2006 @ 21:50 |
Ach ja, de E3 boeit me niet eens zoveel. Het enige dat ik wil weten is de launchdatum en de prijs van de console. Verder vind ik alles best | |
MMaRsu | vrijdag 14 april 2006 @ 21:50 |
quote: | |
Tomasso | vrijdag 14 april 2006 @ 22:04 |
quote:Ik wil toch wel games zien en titels horen | |
Notorious_Roy | vrijdag 14 april 2006 @ 22:05 |
quote:Mwah, dat zit wel goed Misschien een grote Square game en eindelijk de nieuwe Mario. | |
Roi | vrijdag 14 april 2006 @ 22:05 |
Daar gaan we Roy dus over 25 dagen mee confronteren in de E3 en Rev/DS topics | |
Notorious_Roy | vrijdag 14 april 2006 @ 22:07 |
Ohw prima hoor, ik weet nu ook wel dat ik compleet gek wordt van alle beelden en informatie. Hartslag +50 | |
BMH | vrijdag 14 april 2006 @ 22:34 |
Revolution Game Met concept art | |
ikookhier | vrijdag 14 april 2006 @ 22:44 |
quote:De launchdatum weten we na de E3 en de prijs zal nog steeds rond de 200dollar liggen Ziet er nu al gezzelig uit | |
Retuobak | vrijdag 14 april 2006 @ 22:46 |
Action adventures | |
Erwtensoep | vrijdag 14 april 2006 @ 22:47 |
Leuk dat er zoveel kleine studiootjes met spellen bezig zijn | |
Retuobak | vrijdag 14 april 2006 @ 22:49 |
Kleine developers Komen vaak erg leuke ideeen weg . | |
peristilius | vrijdag 14 april 2006 @ 22:54 |
Ja, het lijkt deze keer toch goed te komen met de third party support. | |
ikookhier | zaterdag 15 april 2006 @ 00:18 |
Het gaat gewoon helemaal lukken met die Revo | |
MMaRsu | zaterdag 15 april 2006 @ 01:41 |
Ik heb hier weer een leuke scoop voor jullie Metroid Prime 3 zal volledig speelbaar zijn @ E3 2006. http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2006/04/14/11845/p4 Onderaan bij de reacties van Matt zelf quote: quote: | |
Sjotime | zaterdag 15 april 2006 @ 08:33 |
quote: | |
Sjotime | zaterdag 15 april 2006 @ 08:33 |
quote:Kijk,... DAAAT is nu goed nieuws | |
Tomasso | zaterdag 15 april 2006 @ 09:30 |
quote:Hopen dat Matt nu wel gelijk heeft. | |
Tomasso | zaterdag 15 april 2006 @ 10:05 |
quote:Nu moeten ze alleen nog voor de Revolution gaan ontwikkelingen, dus geld bij elkaar krijgen voor een devkit. En ze moeten Nintendo op hun hand krijgen, want ze krijgen een devkit ook niet zomaar. Benieuwd of het ook echt gaat lukken met dat Orb en dat Sadness. Zou wel tof zijn mocht het wel lukken. | |
Retuobak | zaterdag 15 april 2006 @ 10:08 |
quote:Tja, Nintendo schaapt de barrieres zelf, je moet de ontwikkelingsdrempel gewoon zo laag mogelijk maken imho. | |
King_of_cubes | zaterdag 15 april 2006 @ 10:20 |
quote:Helemaal mee eens. Kleine devjes moeten volop de kans krijgen en als er potentie inzit moet Nintendo gewoon met een zak geld op tafel smijten. | |
Tomasso | zaterdag 15 april 2006 @ 10:33 |
quote:Ja, dat snap ik. Maar je kan ook niet aan jan en alleman een devkit gaan geven. Weet jij veel wat ze ermee van plan zijn. Volgens mij moeten ze eerst een (uitgebreide) demo laten zien van de game en daarna zouden volgens mij een devkit mogen gaan kopen. Het voordeel is dan dat de devkit van de Revolution het goedkoopst is (zoals verteld, ik neem het maar ff aan dus). Ze zullen alleen ook nog wel een publisher moeten vinden die het spel wil uitbrengen. Misschien Nintendo zelf? Ik denk dat het probleem is dat veel publishers die gok niet durven te wagen. | |
King_of_cubes | zaterdag 15 april 2006 @ 10:37 |
quote:Nintendo moet gewoon de kwaliteit van de games die die kleine studiotjes maken bekijken en als het potentie heeft moeten ze imo zeker overwegen om het uit te gaan geven. Als Nintendo ook dat soort games gaat uitgeven zijn ze namelijk niet alleen meer bekend van het "kiddy" mario en dus komen ze weer makkelijker van dat imago af. | |
Retuobak | zaterdag 15 april 2006 @ 10:37 |
Waarom kun je niet aan elke serieuze ontwikkelaar een devkit geven? Ik zie echt geen reden waarom niet. | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 10:40 |
quote:Vraag het ze Hier | |
Tomasso | zaterdag 15 april 2006 @ 10:53 |
quote:Dat gebeurd ook wel, maar je moet alleen eerst wel weten of ze ook echt serieus zijn. Als ze dat wel kunnen ze gewoon een devkit kopen. quote:Ah, kende ik nog niet | |
Retuobak | zaterdag 15 april 2006 @ 11:06 |
quote:Waarom zou een bedrijf resources moeten stoppen in een demo wanneer allang duidelijk is dat ze serieus zijn? En een devkit kopen? Geef ze gewoon die devkit, is de titel succesvol dan verdient Nintendo die toch ruim terug. | |
P-Style | zaterdag 15 april 2006 @ 11:48 |
quote:Als de titel succesvol is dan verdient de developer de betaalde devkit ook gewoon terug. | |
Retuobak | zaterdag 15 april 2006 @ 12:06 |
quote:Niet elke developer kan de initiele investering in een devkit goed aan ondanks dat ze misschien wel een goede titel kunnen afleveren als ze de kans krijgen. | |
P-Style | zaterdag 15 april 2006 @ 12:11 |
quote:Mja... Helaas leven we in een wereld waarin je jezelf moet bewijzen vóórdat je beloond wordt. Hoe kan Nintendo nou overtuigd zijn van developers, als ze niet eens een goedkope Rev-devkit aan kunnen schaffen? Zo kan Nintendo wel devkits gaan uitdelen aan iederéén die claimt een getalenteerde developer te zijn. | |
Retuobak | zaterdag 15 april 2006 @ 12:25 |
quote:Devkits goedkoop? | |
P-Style | zaterdag 15 april 2006 @ 12:27 |
quote:Ik had begrepen dat de Revo-devkits relatief goedkoop zijn. En developen kost nou eenmaal geld. Vergeleken met de personeelskosten alleen al kost een (revo)devkit niks. | |
chibibo | zaterdag 15 april 2006 @ 12:41 |
Zijn er eigenlijk al concrete bedragen bekend van de devkits, van welke next-gen console dan ook? | |
P-Style | zaterdag 15 april 2006 @ 12:48 |
quote:Concrete bedragen zullen er wel zijn, aangezien er van ieder next-gen console natuurlijk al devkits in gebruik zijn. Maar dat soort info blijft meestal onbekend voor de consument. | |
ikookhier | zaterdag 15 april 2006 @ 13:13 |
Het heeft ergens gestaan maar kan het niet meer terug vinden,ik weet nog dat er zeer grote verschillen waren met de PS3 en de Revo!!! De Revo was veruit de goed koopste!!!! Als ik de bedragen vind zal ik ze wel even posten | |
Sjotime | zaterdag 15 april 2006 @ 13:34 |
Who cares Ik wil gewoon gamen ! | |
Maisnon | zaterdag 15 april 2006 @ 13:39 |
Ik heb er zin iiiiiin! Maar Super Smash Bros wordt wel flink wennen lijkt me. Ze zouden gek zijn geen gebruik van de afstandbediening te maken.. Zoals het daarboven is geschets als mogelijkheid, lijkt het me best lastig * Maisnon heeft al veel voor zn TV zitten zwaaien met de afstandbediening | |
Phonebone | zaterdag 15 april 2006 @ 14:17 |
quote: quote:$2000 devkits! Het is al oud nieuws, maar goed. Ik denk dat de grote developers er sowieso 1 krijgen, maar voor de kleintjes is het toch logisch dat ze eerst een demo moeten produceren. Als je niet eens een beetje leuke demo kan produceren, hoe groot is dan de kans dat je een volledig en goed uitgewerkt spel kan produceren? | |
P-Style | zaterdag 15 april 2006 @ 14:19 |
quote:Ik ga er vanuit dat alle developers die kits gewoon moeten kopen. Zeker grote developers kunnen ze makkelijk betalen als ze maar $2000,- zijn. | |
Phonebone | zaterdag 15 april 2006 @ 14:29 |
quote:Ja ze moeten ze nog wel zelf aanschaffen, maar niet iedereen mag ze zomaar kopen. Je moet eerst officieel Nintendo developer zijn. En dat wordt je pas als je demo wordt goedgekeurd. http://warioworld.com/licensing/ quote:Dat doen ze om zich er van te verzekeren dat 3rd party titels op een standaard manier worden afgehandeld, qua marketing, NDA's, presentatie en kwaliteit. Het moet tenslotte wel representatief blijven. | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 14:33 |
quote: De Gamtrak | |
Sjotime | zaterdag 15 april 2006 @ 14:38 |
quote:WTF is dat | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 14:41 |
quote:Soort Revmote.. Maar dan... Huge | |
P-Style | zaterdag 15 april 2006 @ 14:59 |
quote:"Soort Revmote"?! Dat ding lijkt er in de verste verte niet op! | |
Retuobak | zaterdag 15 april 2006 @ 15:29 |
Ah ja, ik zat nog bij de Playstations enzo, 40.000 enzo was meer mijn schatting gezien de nieuwe generatie. En een paar devkits hakken dan aardig in je budget | |
P-Style | zaterdag 15 april 2006 @ 15:31 |
quote:$40.000 is des te minder reden om de devkits weg te geven. In dat geval koop je een developer gewoon op als consolebouwer zijnde. | |
Roi | zaterdag 15 april 2006 @ 15:36 |
Met die $2000 ben je er natuurlijk nog lang niet. Je moet nog allemaal extra hardware kopen en je koopt het ook niet zomaar bij Nintendo. Bij Microsoft gaat dat veel makkelijk en daar hebben ze volgens mij ook wat goedkopere basissetjes. | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 15:57 |
quote:BIJ de 360: game maken voor PC.. Game sturen naar een port groepje van 5 mensen.. Weekendje later heb je een 360 game. | |
alex4allofyou | zaterdag 15 april 2006 @ 16:05 |
quote:Denk niet dat het zo makkelijk is, maar het wel idd een stuk makkelijker dan andere omzettingen. Maar je mist dan wel een exclusief karakter, een grote doelgroep is al voorzien en (in de toekomst) komt er veel meer werk bij kijken als de PC de 360 voorbijstreeft. | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 16:06 |
quote:Overdrijven is mijn vak. | |
Retuobak | zaterdag 15 april 2006 @ 16:08 |
Was laatst een conferentie over, porten tussen PC, 360 en PS3 bleek echt veel makkelijker geworden te zijn. Kon echt razendsnel door een kleine groep mensen. Alleen dan heb je natuurlijk net de basis en je wil natuurlijk alles perfect afstellen. Een snelle shooter direct overzetten naar de 360 lijkt me bijv. geen goed plan, en je moet dan ook optimaliseren voor de kleinere hoeveelheid geheugen en veel mindere I/O bandbreedte. En een console > PC port wil je natuurlijk upscalen om beter gebruik te maken van de grotere kracht van de PC evenals zorgen dat het ook op oudere systemen draaibaar is (zij het met mindere graphics). | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 16:18 |
quote:Bij shooters moet vaak de A.I. ook aangepast worden. Een console FPS met PC a.i. (soms rennend over het beeld( werkt niet... Misschien bij de Revolution wel dankzij de revmote. | |
Tomasso | zaterdag 15 april 2006 @ 16:18 |
quote:Nee, volgens heeft Nintendo de goedkoopste devkits. Ik weet het niet zeker hoor, maar heb het wel eens gelezen. Daarnaast denk ik dat elk bedrijf wel eerst iets wil zien van een bedrijf voordat ze toestaan dat ze een devkit mogen kopen. Er zullen ook vast nog wel andere doeleinden voor devkits zijn namelijk... | |
Retuobak | zaterdag 15 april 2006 @ 16:19 |
quote:Good point, en een PC FPS met console AI werkt ook niet, dat bewees Halo wel . | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 16:20 |
quote:Nintendo heeft de prijs van haar dev-kits een paar jaar terug omlaag geschroeft zodat er meer 3rd party devvers moesten komen. quote:De A.I. van Halo is goed.. Alleen niet leuk.. Ik werd helemaal ziek door die klotige vijanden die constant dekking zochten. | |
Retuobak | zaterdag 15 april 2006 @ 16:22 |
Dat dekking zoeken deden ze juist zoveel dat het makkelijk werd, gewoon er omheen bunny hoppen en ze headshotten (wat makkelijk kon door het tempo) | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 16:23 |
quote:Maar het blijft Halo.. Met Halo leveldesign. | |
Tomasso | zaterdag 15 april 2006 @ 16:48 |
quote:Ja. Maar wat heeft dat te maken met m'n quote | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 16:49 |
quote:attitude | |
ikookhier | zaterdag 15 april 2006 @ 17:20 |
De spaning is voelbaar | |
alex4allofyou | zaterdag 15 april 2006 @ 18:06 |
Hey, heb net Return of the King weer gezien nadat ik m 1 keer in de bioscoop had gezien (LOTR3 voor de duidelijkheid). Komt een scene in voor dat de Elf gespeeld door Orlando Bloom een grote mammoetachtig schepsel aanvalt en hij erop springt en m neerhaalt. Het is geen geheim dat LOTR voor Miyamoto de reden is van het uitterlijk van Link. Gecombineerd met het feit dat de nieuwe Zelda RE4achtige controls erin krijgt, zou zo'n scene helemaal te gek zijn. Zat dr naar te kijken en zag t helemaal voor me, een grote creature die Link aanvalt... Dat zou IMO de game idd al beter maken dan OOT. Mits de rest natuurlijk solide is. | |
Xrenity | zaterdag 15 april 2006 @ 18:15 |
http://logo54.com/game/nintendo/ Kan je je naam in het Nintendo logo zetten Revolution ftw. | |
Dj_Day-V | zaterdag 15 april 2006 @ 20:00 |
quote:It's coming GDC video: http://www.gamevideos.com/video/id/3048 | |
Retuobak | zaterdag 15 april 2006 @ 20:05 |
5. Skatto Pangya Golf info possible? (Rev version will look better then PC version) Dat lijkt me geen gekke aanname | |
P-Style | zaterdag 15 april 2006 @ 21:46 |
quote:Time Crisis is nog altijd van Namco en niet van Sega. Maargoed, is dit niet hetzelfde blad dat beweerde dat de Revo-standaard een poweradapter was en dat de DS als eerste in de Japan launchte? | |
Tomasso | zaterdag 15 april 2006 @ 21:54 |
quote: Ook hetzelfde blad dat bleef volhouden dat Twilight Princess Revolution functies zou bevatten, wat het dus ook heeft. | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 22:06 |
Nu halen jullie allemaal bladen door elkaar. | |
Tomasso | zaterdag 15 april 2006 @ 22:12 |
quote:Volgens mij het toch ONM die kwam met het artikel dat Zelda TP speciale Revolution functies zou hebben, wat daarna tegengesproken werd door Nintendo, om het een tijdje later uit de mond van Miyamoto alsnog te bevestigen. En datzelfde kwam volgens miij met de powersupply in de standaard. Toch? | |
BMH | zaterdag 15 april 2006 @ 22:17 |
quote:ONM kwam met het nieuws van de power suply. NGC Magazine kwam met het twilight princess nieuws | |
Sjotime | zondag 16 april 2006 @ 10:11 |
quote:Zullen wel mini games zijn ofzo? Vissen? | |
Tomasso | zondag 16 april 2006 @ 11:00 |
quote:Volgens mij aparte puzzels die je op de GC niet hebt en met bijvoorbeeld boomerang gooien kan je dan op de Revolution met je controller doen, op de GC met knopjes oid. Maar ik weet het niet zeker hoor. | |
Tomasso | zondag 16 april 2006 @ 11:16 |
Trouwens he... Sony heeft hun definitieve controller voor de PS3 nog niet laten zien. Zouden ze misschien de Revolution controller aan het kopieren zijn? | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 11:34 |
Bwuh ze zetten gewoon de dual shock direct over ws. | |
Tain | zondag 16 april 2006 @ 12:24 |
quote:Ik hoop het niet voor ze | |
King_of_cubes | zondag 16 april 2006 @ 12:25 |
quote:Rechtzaken FTW! | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 12:27 |
quote:Ik hoop het vooral niet voor m'n handen | |
Tain | zondag 16 april 2006 @ 12:29 |
quote:if ($kramp == "hand") { $buyPS3 = FALSE; } | |
Notorious_Roy | zondag 16 april 2006 @ 12:30 |
quote:... | |
Tain | zondag 16 april 2006 @ 12:31 |
quote:te moeilijk? | |
Notorious_Roy | zondag 16 april 2006 @ 12:32 |
Nee, te nerdy | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 12:33 |
quote: Ook de hoofdreden dat ik niet allang een PS2 heb gekocht, die controllers zijn echt ontworpen voor kinderen en Japanners | |
Tain | zondag 16 april 2006 @ 12:33 |
quote:Klopt | |
Kill_em_all | zondag 16 april 2006 @ 13:28 |
quote:Uhm nein. ps3 en x360 zijn al compleet anders om te beginnen wat betekent dat je sowieso al je hele engine opnieuw moet schrijven. Pc en ps3 lijken ook totaal niet op elkaar. Enige wat een beetje op elkaar lijkt is de pc en x360. | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 13:32 |
Guess again PS3 programmeren lijkt erg op OpenGL | |
Sjotime | zondag 16 april 2006 @ 15:52 |
Kill_em_all | zondag 16 april 2006 @ 16:35 |
quote:Ja opengl is echt 100% compatible met DirectX wat in de x360 word gebruikt (en iets wat erop lijkt in de revo). Opengl word trouwens alleen voor videobeelden gebruikt, je heb ook nog zoiets als een cpu. Dan nog even de CPU's. Jouw triplecore code zal echt geweldig gaan werken op die 7 SPE's + 1 ''normale'' core cpu van de ps3. Is dus wel wat meer werk dan je code voor systeem X even door de comiler halen om het goed werkend te krijgen op systeem Y. | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 16:40 |
Wel wat meer werk ja, maar door een groot aantal applicaties is dat werk in een paar weken klaar met een klein aantal mensen . Meerdere developers hebben al gezegd dat het porten an sich erg meevalt. | |
BMH | zondag 16 april 2006 @ 16:57 |
ACHTUNG: Hardware geblaat! ACHTUNG | |
Kill_em_all | zondag 16 april 2006 @ 17:37 |
quote:Gast, jij praat echt zo'n enorme lading crap, niet te geloven. Er is gewoon niks in een x360 engine wat op de ps3 gaat werken en visaversa. Je MOET gewoon je hele engine opnieuw schrijven. Geloof je me niet? op 1up staat een interview met gabe van valve waarin die ookal aangeeft dat je code voor pc/x360 gewoon niet gaat werken op de ps3. | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 18:00 |
Dat hoeft helemaal niet In de basis gebruikt de PS3 gewoon een PowerPC architectuur. Je kunt 360 code (welke momenteel gewoon geschreven is voor 1 core) gewoon porten en draaien op 1 PPE van de Cell. Optimaliseren kost echter veel meer tijd, maar is nog steeds geen onoverkomelijk punt, ook dat is geen kwestie van jaren . En omdat je zo nodig moet schelden heb ik geen zin om deze discussie verder voort te zetten en dit beschouw ik dan ook als het einde ervan. | |
Kill_em_all | zondag 16 april 2006 @ 18:20 |
Uhm ja oke wat jij wil jongen. Als jij 3kwart van een systeem niet wil gebruiken dan gaat het zo idd wel lukken. Maar dan kan je net zo goed die game op de xbox of ps2 uitbrengen hoef ik ook geen dure console te kopen. En dan alsnog is 1 core van de x360 een stuk sneller dan die eene ppe in de cell, die 7 spe's zitten er niet voor niks in. Die ppe zit er alleen maar om de taken aan de spe's door te geven. En nee 1 spe kan niet het rekenwerk van 1 x360 core doen. Feit is gewoon dat als je min of meer de hele cpu van de x360 en ps3 wil gebruiken dat niet 1, 2, 3 te porten is en je dus gewoon je hele engine opnieuw moet maken. En waar scheld ik trouwens? of noem je crap al schelden? in dat geval ben je behoorlijk zielig bezig. | |
Erwtensoep | zondag 16 april 2006 @ 18:26 |
Gaat dit nog steeds over de revolution? | |
Cheiron | zondag 16 april 2006 @ 18:35 |
Het ziet er nog een beetje hoekig uit allemaal | |
BMH | zondag 16 april 2006 @ 18:38 |
quote:hHhahaha | |
alex4allofyou | zondag 16 april 2006 @ 19:04 |
quote:Ik hoop dat die pixeligheid komt doordat het scans zijn van een blad, anders vrees ik dat we weer een nieuw textureprobleem hebben a la N64 | |
alex4allofyou | zondag 16 april 2006 @ 19:06 |
quote:Samenvatting: ports zijn eenvoudig te doen maar verwacht niet een subliem meesterwerkje als je dr niet veel tijd insteekt | |
Erwtensoep | zondag 16 april 2006 @ 19:06 |
quote:Dat lijkt me toch wel duidelijk dat het door het blad komt | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 19:09 |
quote:Wat mijn standpunt vanaf het begin al was Maar goed, ik vind Red Steel er echt prima uit zien als je die scan-effecten wegdenkt Genoeg 360 titels die er op een SDTV echt niet veel beter uit zien. | |
Sjotime | zondag 16 april 2006 @ 19:09 |
quote:Grafisch inderdaad niet echt goed nee. Wel een aparte speel ervaring. Ben benieuwd hoe het uitpakt. | |
alex4allofyou | zondag 16 april 2006 @ 19:09 |
quote:Totdat ik de eerste hires filmpjes zie kijk ik de kat uit de boom. | |
alex4allofyou | zondag 16 april 2006 @ 19:11 |
quote:Ach, zoals ik al eerder met je discussieerde, ze kunnen elke game maken kwa gameplay met duidelijke nette graphics, en dat is genoeg voor mij. Voor graphics moeten we maar 500e neertellen om Crysis te spelen. | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 19:18 |
quote:Mwoh, diminishing gains enzo, denk dat 300 genoeg zal zijn voor voldoende hoge settings tenzij je een 2560x1600 monitor oid hebt .. En de graphics die de Revo zet vind ik voorlopig prima, misschien dat wanneer het verschil met de PC en in mindere mate 360/PS3 groter wordt dat ik me er meer aan 'stoor', maar weerhouden van het spelen zal het me nooit en ik betwijfel zelfs of ik er ooit echt mee bezig zal zijn. | |
moomoo | zondag 16 april 2006 @ 19:29 |
Peristilius en pkwarts(geloof ik): ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie bob ross boxart als basis heb gebruikt om dit te maken: http://img454.imageshack.us/my.php?image=revosafri3zp.jpg zo wel, sorry dan, maar ik vind het ook zo mooi gemaakt(slijm slijm). ..ja, ik weet dat het slecht is maar het kostte me maar een half uurtje. | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 19:30 |
Ik vind hem leuk moomoo | |
Xrenity | zondag 16 april 2006 @ 19:32 |
quote:Geinig Moo | |
MMaRsu | zondag 16 april 2006 @ 19:33 |
Whehe die is tof moomoo | |
BMH | zondag 16 april 2006 @ 19:41 |
quote:Ik heb liever een game met goede art dan een game met ultra high res ge-normal mapte muur textures. "Next gen graphics"... voor mij hoeft het nog niet. Ik hoop dat dankzij de hardware beperkingen van de revolution developers nu echt aandacht gaan besteden aan art in plaats van betere High Dynamic Range Lighting modellen. | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 19:45 |
Stijl is idd ook belangrijk, geef mij maar die koddige settlertjes uit Settlers III ipv die 'realistische' mannetjes uit Settlers V | |
BMH | zondag 16 april 2006 @ 19:49 |
Stelling: Doordat de Revolution's grafische hardware beperkter is dan die van de 360 & PS3 zullen developers sneller alles het laatste beetje kracht uit de console halen. Als developers hierna nog mooiere games willen maken, dan moeten ze zich wel gaan richten op art & niet op grafische effecten alleen. | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 20:01 |
Ja, wat dat betreft heb ik toch zoiets van eerst zien dan geloven. Tegen het einde van de looptijd van de PS2 en Xbox zie of zag je ook dat grafische vooruitgang marginaal was. En toch hadden de meeste games echt een artstijl van niks of supercleane doodsaaie graphics. | |
Kill_em_all | zondag 16 april 2006 @ 20:42 |
quote:Het kan jouw standpunt wel zijn, maar het feit is dat je je x360 code niet even kan recompilen naar ps3 code omdat dat dus gewoon niet, ik herhaal, niet gaat werken. Je moet dus je engine opniew schrijven. Is geen kwestie van een standpunt of een mening, maar een feit. quote:Mwah dat weet ik niet. De ps3 en x360 worden neergezet als machines met uber gfx, gamers zullen daarvan dus eerder het beste van het beste verwachten dan van de revo. Denk dat devvers liever alles uit de ps3 en x360 willen halen, of dat zo makkelijk kan is natuurlijk weer iets anders. Wat dat betreft denk ik dat devs veel eerder alles uit de revo kunnen halen dan uit de ps3 of x360. Wat betreft art, ik denk dat de meeste devs sowieso proberen om zoveel mogelijk stijl in hun games te stoppen, meer effecten kunnen daar aan bijdragen. Misschien dat ze met minder kracht veel meer proberen om alles mooi en stijlvol te maken, maar lijkt mij dat je dat ook doet als je veek kracht hebt omdat je daar dan juist meer mogelijkheden voor hebt. Het gebrek aan kracht mag niet betekenen dat je dan pas gaat nadenken over hoe je alles zo goed mogelijk kan vormgeven. Lijkt mij dat je ongeacht hoeveel kracht je hebt het altijd zo goed mogelijk probeert te doen met wat je tot je beschikking hebt. | |
Cheiron | zondag 16 april 2006 @ 21:10 |
quote:Ik doelde niet op de pixelachtigheid, maar op de hoekerigheid van de artwork. Allemaal rechte lijnen. Over de stelling; ik weet het niet. Het kan ook goed betekenen dat je na een eerste golf games niks meer krijgt omdat de publlisher het toch niet onteressant vindt zonder top-graphics. | |
MMaRsu | zondag 16 april 2006 @ 21:34 |
Kill_em_all ga eens weg met die kutdiscussie | |
Dj_Day-V | zondag 16 april 2006 @ 21:47 |
Luke Smith van 1UP:quote: | |
MMaRsu | zondag 16 april 2006 @ 21:48 |
Maarja, het is vast GTA | |
Dj_Day-V | zondag 16 april 2006 @ 21:52 |
quote:Maar waarom zegt hij dat het niet op de Revolution komt terwijl het over de Revolution gaat ? | |
MMaRsu | zondag 16 april 2006 @ 21:57 |
quote:Weenie | |
Diablos79 | zondag 16 april 2006 @ 22:17 |
quote:Marginaal? bedoel je het laatste jaar of over de hele levensduur? Want het verschil tussen de eerste genaratie games en de laatste is aanzienlijk. Vergelijk gewoon maar tekken tag tournement met Tekken 5, Silent hill 2 met Silent Hill 4, jak&daxter en Jak3, Resident evil code veronica met Resident Evil 4.. Dat is echt wel een wereld van verschil. En ik weet zeker dat wat je over 5 jaar op de ps3/xbox360 ziet echt stukken beter is dan wat je er nu op ziet. Of dat bij de REV het geval zal zijn betwijfel ik wel. Nintendo heeft gewoon hun Gamecube gepimpt en dat is dan de hardware van de REV. Grafisch zal de REV denk ik wel wat achter blijven op de ps3/xbox360. Maar zover ik nintendo heb begrepen richting zich helemaal op gameplay en niet op graphics. Dus wanneer ze dat lukt(het goed uitwerken van de gameplay) dan zie ik die REV nog wel wat worden | |
BMH | zondag 16 april 2006 @ 22:18 |
quote:GTA komt zowiezo niet naar Revolution. Maar een GTA MMO is niet vergezocht. Dus hij heeft het zeker over een andere titel. Halo MMO ofzow. | |
Egamer | zondag 16 april 2006 @ 22:21 |
quote:Je vergeet XIII, prachtige game. | |
Dj_Day-V | zondag 16 april 2006 @ 22:31 |
quote:Halo MMO ? 1. Dat is pure uitmelkerij 2. Waarom dat uitmelkerij is ? Hoe de fuck wil je een Halo MMO maken ? Halo is een shooter. | |
BMH | zondag 16 april 2006 @ 22:38 |
quote:Planetside, huxley... | |
mikando18 | zondag 16 april 2006 @ 22:40 |
@ aantal views. | |
Maisnon | zondag 16 april 2006 @ 22:40 |
Ik zit niet op Halo in MMO vorm te wachten, maar er zijn al MMOFPS in de maak, Project Offset bijvoorbeeld, en dat wordt echt gaaf Kill em all, over dit stuk: quote:Dat mag het weliswaar niet betekenen, maar vaak wordt dit gewoonweg niet gedaan. Het is echt zo dat je vaak de easy way out neemt, en als je met weinig moet werken, je gedwongener bent om veel creatiever te werk te gaan | |
Kill_em_all | zondag 16 april 2006 @ 22:47 |
quote:Je moeder quote:Ja dat is wel waar. Wist ook niet helemaal hoe ik kon typen wat ik precies in mijn hoofd dacht Als ik de keuze had zou ik iig niet met iets half assed komen, met meer dan genoeg kracht zou ik juist iets mooi willen vormgeven omdat je niet gelimiteerd word (met minder kracht zou ik dat ook willen om juist met iets beperkts alsnog iets goeds neer te zetten). Maargoed geld en tijd spelen natuurlijk ook een rol. | |
Retuobak | zondag 16 april 2006 @ 22:49 |
quote:Het laatste jaar | |
Kill_em_all | zondag 16 april 2006 @ 22:49 |
verkeerde knop | |
MMaRsu | zondag 16 april 2006 @ 22:51 |
Kill_em_all, die discussie van je was gewoon totaal offtopic.. jouw moeder dus | |
Erwtensoep | zondag 16 april 2006 @ 23:04 |
quote:Mischien Pokemon DS | |
BMH | zondag 16 april 2006 @ 23:05 |
quote:Halo MMO | |
MMaRsu | zondag 16 april 2006 @ 23:08 |
Halo | |
moomoo | zondag 16 april 2006 @ 23:11 |
quote:alleen heeft iedereen die pkmn gespeeld heeft wel eens aan een pkmn mmo gedacht. | |
Diablos79 | zondag 16 april 2006 @ 23:52 |
quote:Dan is het goed En dan klopt het ook, ze hebben nu wel zo'n beetje alles uit de ps2 en xbox geperst. Daarom ook nieuwe consoles | |
Kill_em_all | maandag 17 april 2006 @ 00:17 |
quote:1. Ik was anders niet degeene die daarover begon, ik zij alleen dat het niet klopte wat er gezegd werd. 2. Gelukkig hebben we al 66 topics die geheel ontopic zijn 3. Idd mijn moeder want die maakt altijd eten voor me | |
MMaRsu | maandag 17 april 2006 @ 00:33 |
Whatever dan niet... Er is hier al zovaak gezegd dat we hier geen bullshit discussies willen over wat allemaal wel niet kan met/tussen 360/ps3. | |
alex4allofyou | maandag 17 april 2006 @ 01:55 |
Ergens is het wel een voordeel dat de REV wat mindere hardware heeft, zo zul je je niet al te erg storen als de PC m voorbijstreeft kwa graphics, terwijl het wel stoort als je een powerconsole koopt en je na een tijdje tot de conlussie komt dat je 'power' kan weglaten. Komt nog eens bij dat de lat van graphics lager ligt waardoor de developers minder last hebben van de concurrentie wat betreft ' we moeten die benchmarks halen anders verkoopt t minder', zoals het het geval zal zijn op de 360/ps3 waar je je toch moet houden aan de constante stroom van verbeterde graphics binnen de levenscyclus. | |
Tomasso | maandag 17 april 2006 @ 09:48 |
quote:Het zou ook voor de DS kunnen zijn. | |
Xrenity | maandag 17 april 2006 @ 10:04 |
quote: Het is de Halo MMO denk ik. | |
Tomasso | maandag 17 april 2006 @ 10:34 |
quote:"OMG, it prints money!!" | |
King_of_cubes | maandag 17 april 2006 @ 10:40 |
quote:bomzaldroppen was leuker. | |
Maisnon | maandag 17 april 2006 @ 12:20 |
Die MMO, dat wordt natuurlijk Tetris! | |
ikookhier | maandag 17 april 2006 @ 12:40 |
Wij tellen af | |
ikookhier | maandag 17 april 2006 @ 16:55 |
http://www.redsteelgame.com/ | |
Sjotime | maandag 17 april 2006 @ 18:46 |
quote:Komkommertijd tot de E3 ? En daarna tot release nog steeds zeker | |
ikookhier | maandag 17 april 2006 @ 21:21 |
quote:Lijkt er wel op,maar nog maar een paar dagen en dan horen we meer Maar of de Revo echt nog dit jaar in mijn kamer zijn intrede doet ??? hoop het wel maar denk het niet | |
Roi | maandag 17 april 2006 @ 21:25 |
quote:Het is hier al een heel jaar komkommertijd. | |
Dj_Day-V | dinsdag 18 april 2006 @ 00:02 |
quote:Ook op de PS3 ? | |
MMaRsu | dinsdag 18 april 2006 @ 09:48 |
Sjotime | dinsdag 18 april 2006 @ 10:01 |
quote:In hun eigen magazine aankondigen dat er maar 1 keuze is Pre-orderen dus zeggen ze ook ! | |
alex4allofyou | dinsdag 18 april 2006 @ 10:04 |
Heb gisteren FEAR uitgespeeld, wat een spel . In het spel kun je duidelijk de invloeden van Warner Brothers zien, die game heeft geweldige atmosfeer en filmische aspecten. Wat een cliffhanger op het eind... Wat zou t wreed zijn als je in Red Steel ook bullet time had zoals je hebt in FEAR. Zie t helemaal voor me. Beter nog, een versie van FEAR speciaal op de REV, dan zou t spel helemaal tot zn recht komen. | |
MMaRsu | dinsdag 18 april 2006 @ 10:06 |
Hehe zou ik ook zeggen idd . Maar ben toch benieuwd wat voor titels er in ontwikkeling zijn van third party's. Volgens mij zijn het namelijk wat meer mature titels | |
Retuobak | dinsdag 18 april 2006 @ 10:12 |
quote:Begin je eindelijk te snappen waarom PC gaming zo tof is? | |
Dj_Day-V | dinsdag 18 april 2006 @ 10:13 |
quote: | |
Retuobak | dinsdag 18 april 2006 @ 10:14 |
"he doesn’t see first-party titles going for more then $50.00" Tja, DS games voor 50 euro nieuw hoort ook niet, maar toch zie je meerdere winkels dat doen | |
Kill_em_all | dinsdag 18 april 2006 @ 10:58 |
Waar koop jij dan in hemelsnaam je games? bij de lokale intertoys liggen games van nintendo zelf voor 40 euro, andere games voor 45 en bij de frs is alles 45 euro. Toch niet 2 van de meest goedkope winkels. De enige winkel die ik ken die meer dan 50euro durft te vragen is replay(.nl) (een gameshop ffs ). 55 euro voor metroid, eerst 60 euro voor trauma center, 60 euro voor jss etc. Is dan wel import maargoed. | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 april 2006 @ 10:59 |
quote:Import telt niet. | |
Tain | dinsdag 18 april 2006 @ 11:02 |
quote:Dat DS spellen goedkoper zijn dan die 60 euro mag ook wel omdat die in Amerika/Canada omgerekend rond de 30 euro zijn | |
alex4allofyou | dinsdag 18 april 2006 @ 11:21 |
quote:Ja, maar FEAR is wel een geval apart. HalfLife2 was cool maar FEAR gaat er glorieus overheen. Doom3 = (na een tijdje) Call of Duty = Call of Duty 1 + verbeteringen van grafische aard Nog suggesties? Ik moet zo'n psycho thriller hebben zoals FEAR. Omdat REV gameplay stimuleert hoop ik dat er veel intelligente games komen zoals FEAR. Wat me trouwens ook weer opviel is dat graphics echt niet ondergeschikt zijn aan geluid; het geluid in FEAR maakte het spel zoveel beter. Die choppers die boven komen vliegen of dat stukje dat je ineens 'iets' op het dak hoort ploffen en er ineens een mechsuit door de deur komt vliegen, en dit alles in 24bits geluid. Klonk allemaal zeer DTSerig. Dit is iets wat prima mogelijk moet zijn op de REV, k zie t al voor me, zulke atmosfeer met de controlle van de REVmote... Zo'n mechsuit kun je dan dan bijvoorbeeld van achter aanvallen en dan de draden eruit trekken ofzo, met precisie in controls kun je dit soort dingen verwezenlijken. | |
Retuobak | dinsdag 18 april 2006 @ 11:23 |
quote:Condemned: Criminal Origins is net verschenen voor de PC Heb erg veel positieve verhalen gehoord over de 360 versie, dus maybe een aanrader voor je | |
alex4allofyou | dinsdag 18 april 2006 @ 11:38 |
He, ik ben eigenlijk wel benieuwd welke tv/ monitor jullie gebruiken voor jullie gaming needs en of er wellicht het komende jaar een vervanger aan staat te komen. We zitten al maanden te zeiken over de Ik zit al een jaar te azen op de Panasonic V500/600 Plasma tv. Eindelijk is ie enigzins betaalbaar (2000e) maar begin toch te twijfelen of ik niet nog even moet wachten op de 1080p uitvoering. Ik haat het als ik iets koop dat binnen een jaar technologisch verbetert wordt met een (aanzienlijke) feature. Mijn huidge tv is een CRT Bang & Olufsen 70cm Beovision en mn PC staat aangelosten op een CRT Philips 17inch monitor. Ikzelf zit nu te denken aan een compromis, of ik koop tweedehands een Projectie TV 120cm voor 700e+ of ik koop een 26inch DVI LCD tv met HD mogelijkheden. Daar sluit ik dan de TV ook op aan (voor 700e). Op deze manier kan ik de tijd overbruggen tot die 1080p uitkomt waarbij ik tevens verwacht dat ie dan goedkoper/ net zo duur is. Dan heb ik het geld dat ik nu uitgeef min of meer bespaard en in geval van aanschaf LCD kan ik iig HD bekijken en de PC fatsoenlijk aansluiten. Hoe zit dat bij jullie? | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 april 2006 @ 11:40 |
Ik speel gewoon op mn 61 cm 4:3 Philips TV. Goed genoeg voor mij aangezien ik maar een kleine kamer heb en geen geld. | |
Kill_em_all | dinsdag 18 april 2006 @ 11:47 |
Op mijn kamer heb ik een oude sony staan, niet al te groot maar ook niet echt klein. Beneden staan gewoon een standaard formaat philips. Denk dat ik de rev maar beneden ga zetten (kan ik met me broertje gamen) maar mij boeit de tv niet zoveel, ik ga echt geen sloot geld uitgeven alleen voor een tv om op te gamen. | |
Kill_em_all | dinsdag 18 april 2006 @ 11:49 |
quote:Nee oke maar dan zijn die prijzen nogsteeds niet normaal. Als je voor 40 euro een spel kan importeren waarom gooien hun daar nog eens 15 a 20 euro bovenop dan? terwijl lik sang toch ook winst maakt op die games van 40 euro die ook nog eens gratis verzonden worden. | |
Retuobak | dinsdag 18 april 2006 @ 12:02 |
quote:Ik gebruik een 70cm Grundig 16:9 flatscreen TV, en dat blijft mooi zo tot ruim in het volgende decennium. quote:1080p is wel het wachten waard lijkt me als je geruime tijd het ding wil gebruiken. quote:Mijn PC gebruik ik een 19" Viewsonic VP191b MVA-Overdrive Display bij. quote:Gewoon uitstellen tot 1080p idd | |
Diablos79 | dinsdag 18 april 2006 @ 12:38 |
quote:Ik heb een sony wega 70cm.. Prima voor nu, en helemaal voor REV Maar als straks de 1080p HDTV's redelijk geprijst zijn ga ik er zeker één halen. quote:Ik zou sowieso wachten tot 1080p hier goed verkrijgbaar is. En ik zou eerder voor een LCD gaan dan voor een plasma. Aan plasma schermen zitten nog al wat nadelen, helemaal voor gamen, maar wie weet zijn die problemen over een tijdje opgelost. quote:Voor mijn pc heb ik een LG flatscreen 17inch, Best een mooi schermpje(nog steeds).. Iedergeval heel wat beter dan een CRT .. En goed genoeg voor games, aangezien ik toch relatief weinig games op de pc speel. | |
Erwtensoep | dinsdag 18 april 2006 @ 12:43 |
quote:Mag het ook een oud spel zijn? Want voor mij is er geen enger spel dan AVP2 (maar dat komt mischien omdat ik de films ook geweldig vind). | |
P-Style | dinsdag 18 april 2006 @ 12:58 |
Is dit nu ineens een "op wat voor tv game jij" topic geworden?! | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 april 2006 @ 13:00 |
quote:Ja. | |
Retuobak | dinsdag 18 april 2006 @ 13:00 |
quote:Een correcte observatie. | |
alex4allofyou | dinsdag 18 april 2006 @ 13:07 |
quote:Ja maar, in mijn geval, is de (toekomstige) TV gepimpt naar aanleiding van de (next gen) consoles en niet zozeer de tv-uizendingen. Dus het heeft wel enige relevantie. | |
P-Style | dinsdag 18 april 2006 @ 13:13 |
quote:Wat mij betreft is dit net zo irrelevant als die talloze HDTV discussies die steeds weer terugkwamen in de Revo topics. Ik snap wel dat er nog steeds gebrek is aan revo-info, maar ik denk niet dat het de revolution-discussie ten goede komt om hier een tv-opsomtopic van te maken. | |
MMaRsu | dinsdag 18 april 2006 @ 13:15 |
Ik denk het ook niet P-Style. Wegwezen met dat nutteloze tv gedoe dus . Ontopic! Wat nieuwe foto's van de developers revolution controller . Foto's zijn gemaakt door IGN op een THQ Press Event. | |
Diablos79 | dinsdag 18 april 2006 @ 13:23 |
Ik vind het concept erg origineel bedacht, maar toch vraag ik me een beetje af of het lekker zal spelen wanneer je beide dingen(de stuurknuppel en de afstandsbediening) tegelijk moet gebruiken... | |
Erwtensoep | dinsdag 18 april 2006 @ 13:24 |
Zal een kwestie van even wennen zijn denk ik. Maar dat is met alles wat nieuw is. | |
BMH | dinsdag 18 april 2006 @ 13:41 |
Hopelijk blijft de aan/uit knop wel op de uiteindelijke revmote. | |
MMaRsu | dinsdag 18 april 2006 @ 14:28 |
Ik hoop het ook wel ja | |
Tain | dinsdag 18 april 2006 @ 14:37 |
Dan heb je een remote en dan zou er geen aan/uit knop opzitten... | |
disjfa | dinsdag 18 april 2006 @ 14:40 |
Dan zit je keihard te gamen. Heb je bijna de eindbaas dood waar je al 4 uur mee bezig bent... Ram je wat wilder en knal je per ongeluk op de uit knop terwijl je de eindbaas ziet neervallen Net voor hij ging saven. Daag controller Daag ruit Daag tv | |
Tain | dinsdag 18 april 2006 @ 14:45 |
quote:Misschien gaat de rev wel eerst op pauze en krijg je de vraag "Weet u zeker of u de Revolution uit wilt zetten?" | |
disjfa | dinsdag 18 april 2006 @ 14:48 |
quote:Leuk. Elke keer als je even hard bezig bent en je schiet uit van de pijltjes toetsen krijg je weer een popup Als ze wat doen doen ze wat ze nu met de ds hebben gedaan met de aan/uit knop en dat is even wachten. Maar ik zie het toch niet als een geweldige toevoeging om op een revmote. Zit je mario party te spelen en een iemand verliest..... Nee dank je. | |
Xrenity | dinsdag 18 april 2006 @ 14:49 |
quote:Bij TV's zet de remote hem op stand by. Dus zal wel iets soortgelijks zijn | |
Erwtensoep | dinsdag 18 april 2006 @ 14:50 |
Ik zou het knap vinden als het je lukt. Bij mijn DS is het nog nooit gebeurd, en bij de revmote lijkt het me nog moeilijker. | |
disjfa | dinsdag 18 april 2006 @ 14:51 |
Ja maar blijft je spel dan wel bewaard. En neemt dat niet te veel stroom in gebruik. Eerst de console op stand by zetten waar het spel ingeladen blijft en dan nog een keer uit moeten zetten. Dat is ook een handeling te veel voor simpele mensen. Dat lijkt mij dus zowizo niet. | |
Dj_Day-V | dinsdag 18 april 2006 @ 14:53 |
http://www.pablobelmonte.com/ | |
pkwarts | dinsdag 18 april 2006 @ 15:15 |
quote:Op zulke vrienden zit je toch niet te wachten. | |
disjfa | dinsdag 18 april 2006 @ 15:17 |
quote:Klopt Toch zit ik ook al niet op vrienden te wachten die de hele tijd met mario party op de l knop loopt te rammen, toch gebeurt het | |
Tomasso | dinsdag 18 april 2006 @ 15:29 |
quote:Wat begrijp je niet aan de woorden: "Developers versie". Waarom zou een dev een aan/uit knop nodig hebben? Waarom zou hij een snoer van 10 meter lang nodig hebben? Waarom zou hij een shiny witte met allemaal toffe knopjes nodig hebben? | |
Poit | dinsdag 18 april 2006 @ 15:32 |
Heb voor de PS2 onlangs Fight Night Round 3 gekocht en zie voor dit spel echt mooie mogelijkheden met de REV. Twee controlers in je knuistjes, d-pad om te bewegen, trigger om van been te veranderen en vervolgens zelf je arm uit de kom slaan. Lijkt me heerlijk. Wat is voor jullie een huidig spel wat je graag met de REV zou willen spelen? Tenchu leek mij ook wel wat. | |
disjfa | dinsdag 18 april 2006 @ 15:32 |
quote:Zodat je de uiteindelijke speelbaarheid van je spel kunt testen... Als je een touwtjespring spel wilt hebben bv dan heb je geen snoer van 10 meter nodig | |
MMaRsu | dinsdag 18 april 2006 @ 15:35 |
Bushido Blade | |
#ANONIEM | dinsdag 18 april 2006 @ 16:53 |
Hoeveel dagen nog? |