index       games & consoles
PI Doe gek met de Revolution (Deel 66)
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
BMH
Brute Force 360!!
zaterdag 15 april 2006 @ 14:33 (#151) 

quote:
IGN: Have you guys had a chance to play with a Rev dev-kit yet? What did you think?

Elliott Myers: Firstly, we are delighted to learn that Nintendo are really pushing the whole idea of physically interacting with games - this will help us all grow the market.

Until now, we have not been able to spend a lot of time with Nintendo's Revolution. All I can really say on this point is that the developers and publishers, who have worked with both Nintendo's Revolution and Gametrak, have found our system to be a little more flexible.

De Gamtrak

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive

Sjotime
Delta 168
zaterdag 15 april 2006 @ 14:38 (#152) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:33 schreef BMH het volgende:

[..]

[afbeelding]
De Gamtrak
WTF is dat

I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.

BMH
Brute Force 360!!
zaterdag 15 april 2006 @ 14:41 (#153) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:38 schreef Sjotime het volgende:

[..]

WTF is dat
Soort Revmote.. Maar dan... Huge

P-Style
zaterdag 15 april 2006 @ 14:59 (#154) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
Soort Revmote.. Maar dan... Huge
"Soort Revmote"?! Dat ding lijkt er in de verste verte niet op!

Retuobak
My oh my!
zaterdag 15 april 2006 @ 15:29 (#155) 

Ah ja, ik zat nog bij de Playstations enzo, 40.000 enzo was meer mijn schatting gezien de nieuwe generatie. En een paar devkits hakken dan aardig in je budget

P-Style
zaterdag 15 april 2006 @ 15:31 (#156) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:29 schreef Retuobak het volgende:
Ah ja, ik zat nog bij de Playstations enzo, 40.000 enzo was meer mijn schatting gezien de nieuwe generatie. En een paar devkits hakken dan aardig in je budget
$40.000 is des te minder reden om de devkits weg te geven. In dat geval koop je een developer gewoon op als consolebouwer zijnde.

Roi
All those moments will be lost
zaterdag 15 april 2006 @ 15:36 (#157) 

Met die $2000 ben je er natuurlijk nog lang niet. Je moet nog allemaal extra hardware kopen en je koopt het ook niet zomaar bij Nintendo. Bij Microsoft gaat dat veel makkelijk en daar hebben ze volgens mij ook wat goedkopere basissetjes.

like tears in rain... Time to die.

BMH
Brute Force 360!!
zaterdag 15 april 2006 @ 15:57 (#158) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef Roi het volgende:
Met die $2000 ben je er natuurlijk nog lang niet. Je moet nog allemaal extra hardware kopen en je koopt het ook niet zomaar bij Nintendo. Bij Microsoft gaat dat veel makkelijk en daar hebben ze volgens mij ook wat goedkopere basissetjes.
BIJ de 360: game maken voor PC.. Game sturen naar een port groepje van 5 mensen.. Weekendje later heb je een 360 game.

alex4allofyou
zaterdag 15 april 2006 @ 16:05 (#159) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:57 schreef BMH het volgende:

[..]

BIJ de 360: game maken voor PC.. Game sturen naar een port groepje van 5 mensen.. Weekendje later heb je een 360 game.
Denk niet dat het zo makkelijk is, maar het wel idd een stuk makkelijker dan andere omzettingen. Maar je mist dan wel een exclusief karakter, een grote doelgroep is al voorzien en (in de toekomst) komt er veel meer werk bij kijken als de PC de 360 voorbijstreeft.

BMH
Brute Force 360!!
zaterdag 15 april 2006 @ 16:06 (#160) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:05 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Denk niet dat het zo makkelijk is, maar het wel idd een stuk makkelijker dan andere omzettingen. Maar je mist dan wel een exclusief karakter, een grote doelgroep is al voorzien en (in de toekomst) komt er veel meer werk bij kijken als de PC de 360 voorbijstreeft.
Overdrijven is mijn vak.

Retuobak
My oh my!
zaterdag 15 april 2006 @ 16:08 (#161) 

Was laatst een conferentie over, porten tussen PC, 360 en PS3 bleek echt veel makkelijker geworden te zijn. Kon echt razendsnel door een kleine groep mensen. Alleen dan heb je natuurlijk net de basis en je wil natuurlijk alles perfect afstellen. Een snelle shooter direct overzetten naar de 360 lijkt me bijv. geen goed plan, en je moet dan ook optimaliseren voor de kleinere hoeveelheid geheugen en veel mindere I/O bandbreedte. En een console > PC port wil je natuurlijk upscalen om beter gebruik te maken van de grotere kracht van de PC evenals zorgen dat het ook op oudere systemen draaibaar is (zij het met mindere graphics).

BMH
Brute Force 360!!
zaterdag 15 april 2006 @ 16:18 (#162) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:08 schreef Retuobak het volgende:
Was laatst een conferentie over, porten tussen PC, 360 en PS3 bleek echt veel makkelijker geworden te zijn. Kon echt razendsnel door een kleine groep mensen. Alleen dan heb je natuurlijk net de basis en je wil natuurlijk alles perfect afstellen. Een snelle shooter direct overzetten naar de 360 lijkt me bijv. geen goed plan, en je moet dan ook optimaliseren voor de kleinere hoeveelheid geheugen en veel mindere I/O bandbreedte. En een console > PC port wil je natuurlijk upscalen om beter gebruik te maken van de grotere kracht van de PC evenals zorgen dat het ook op oudere systemen draaibaar is (zij het met mindere graphics).
Bij shooters moet vaak de A.I. ook aangepast worden. Een console FPS met PC a.i. (soms rennend over het beeld( werkt niet...

Misschien bij de Revolution wel dankzij de revmote.

Tomasso
*BURP*
zaterdag 15 april 2006 @ 16:18 (#163) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef Roi het volgende:
Nee, volgens heeft Nintendo de goedkoopste devkits. Ik weet het niet zeker hoor, maar heb het wel eens gelezen.

Daarnaast denk ik dat elk bedrijf wel eerst iets wil zien van een bedrijf voordat ze toestaan dat ze een devkit mogen kopen. Er zullen ook vast nog wel andere doeleinden voor devkits zijn namelijk...

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"

Retuobak
My oh my!
zaterdag 15 april 2006 @ 16:19 (#164) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:18 schreef BMH het volgende:

[..]

Bij shooters moet vaak de A.I. ook aangepast worden. Een console FPS met PC a.i. (soms rennend over het beeld( werkt niet...

Misschien bij de Revolution wel dankzij de revmote.
Good point, en een PC FPS met console AI werkt ook niet, dat bewees Halo wel .

BMH
Brute Force 360!!
zaterdag 15 april 2006 @ 16:20 (#165) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:18 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, volgens heeft Nintendo de goedkoopste devkits. Ik weet het niet zeker hoor, maar heb het wel eens gelezen.

Daarnaast denk ik dat elk bedrijf wel eerst iets wil zien van een bedrijf voordat ze toestaan dat ze een devkit mogen kopen. Er zullen ook vast nog wel andere doeleinden voor devkits zijn namelijk...
Nintendo heeft de prijs van haar dev-kits een paar jaar terug omlaag geschroeft zodat er meer 3rd party devvers moesten komen.
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:19 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Good point, en een PC FPS met console AI werkt ook niet, dat bewees Halo wel .
De A.I. van Halo is goed.. Alleen niet leuk.. Ik werd helemaal ziek door die klotige vijanden die constant dekking zochten.

Retuobak
My oh my!
zaterdag 15 april 2006 @ 16:22 (#166) 

Dat dekking zoeken deden ze juist zoveel dat het makkelijk werd, gewoon er omheen bunny hoppen en ze headshotten (wat makkelijk kon door het tempo)

BMH
Brute Force 360!!
zaterdag 15 april 2006 @ 16:23 (#167) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:22 schreef Retuobak het volgende:
Dat dekking zoeken deden ze juist zoveel dat het makkelijk werd, gewoon er omheen bunny hoppen en ze headshotten (wat makkelijk kon door het tempo)
Maar het blijft Halo.. Met Halo leveldesign.

Tomasso
*BURP*
zaterdag 15 april 2006 @ 16:48 (#168) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef BMH het volgende:

[..]

Nintendo heeft de prijs van haar dev-kits een paar jaar terug omlaag geschroeft zodat er meer 3rd party devvers moesten komen.
Ja. Maar wat heeft dat te maken met m'n quote

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"

BMH
Brute Force 360!!
zaterdag 15 april 2006 @ 16:49 (#169) 

quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja. Maar wat heeft dat te maken met m'n quote
attitude

ikookhier
>hijdiehieris<
[ Redactie Games ] zaterdag 15 april 2006 @ 17:20 (#170) 

De spaning is voelbaar

ikookhier###Powered by Akrapovic
BFBC2*StreetFigherIV*Soul Calibur IV*BF1943* PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable II 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry A Day Off Free download

alex4allofyou
zaterdag 15 april 2006 @ 18:06 (#171) 

Hey, heb net Return of the King weer gezien nadat ik m 1 keer in de bioscoop had gezien (LOTR3 voor de duidelijkheid).

Komt een scene in voor dat de Elf gespeeld door Orlando Bloom een grote mammoetachtig schepsel aanvalt en hij erop springt en m neerhaalt.

Het is geen geheim dat LOTR voor Miyamoto de reden is van het uitterlijk van Link. Gecombineerd met het feit dat de nieuwe Zelda RE4achtige controls erin krijgt, zou zo'n scene helemaal te gek zijn.

Zat dr naar te kijken en zag t helemaal voor me, een grote creature die Link aanvalt... Dat zou IMO de game idd al beter maken dan OOT. Mits de rest natuurlijk solide is.

Xrenity
zaterdag 15 april 2006 @ 18:15 (#172) 

http://logo54.com/game/nintendo/

Kan je je naam in het Nintendo logo zetten

Revolution ftw.

Dj_Day-V
zaterdag 15 april 2006 @ 20:00 (#173) 

quote:
The Official Nintendo Magazine UK has given a preview for their June Issue for Revolution:

1. Sega Games (could we see Time Crisis? Sonic?)
2. Ubisoft’s groundbreaking title (Red Steel anyone?)
3. Top Secret Activision Game (could it be an exclusive? If its Tony Hawk it ain’t top secret)
4. Seven prominent developers reveal their Revolution projects, a total of 12 games (could these be the launch games?)
5. Skatto Pangya Golf info possible? (Rev version will look better then PC version)

It's coming

GDC video:
http://www.gamevideos.com/video/id/3048

Retuobak
My oh my!
zaterdag 15 april 2006 @ 20:05 (#174) 

5. Skatto Pangya Golf info possible? (Rev version will look better then PC version)

Dat lijkt me geen gekke aanname

P-Style
zaterdag 15 april 2006 @ 21:46 (#175) 

quote:
1. Sega Games (could we see Time Crisis? Sonic?)
Time Crisis is nog altijd van Namco en niet van Sega.

Maargoed, is dit niet hetzelfde blad dat beweerde dat de Revo-standaard een poweradapter was en dat de DS als eerste in de Japan launchte?

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       games & consoles
Doe gek met de Revolution (Deel 66)
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500