Heerlen - Maastricht is echt een testtraject, net als daar bij Meppel. Allemaal aparte seinen langs de baan voor tijdens proefritten en zo!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlen-maastricht
Nou ja goed. Ik zou ook vast ATB aanleggen, want die euro shit dat duurt nog wel ff
Ach Meppel - Leeuwarden heeft t wel al in de testquote:Op donderdag 13 april 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlen-maastricht
Nou ja goed. Ik zou ook vast ATB aanleggen, want die euro shit dat duurt nog wel ff
Zal wel loslopen denk ik. Er zijn ook lijnen waar ATB-NG aansluit op ATB-EG en dat werkt volgens mij ook wel aardig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:59 schreef FredvZ het volgende:
Ben toch benieuwd of dat ERTMS goed aan gaan sluiten op ATB op de plaatsen waar de HSL en Betuwelijn hier bij Rotterdam zijn aangesloten op het normale spoor.
Wat is er mis met het hebben van een kaartje en een OV?quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:56 schreef Duvel het volgende:
Er was ook één iemand met een kaartje en een OV. En de naieve conducteur liet ze er mee wegkomen...
Niks. Ik bedoelde dat ie de mensen zónder kaartje ermee weg liet komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een kaartje en een OV?
ja die had hij natuurlijk moeten laten afvoeren in een gereedstaand arrestantenbusje. Crimineel tuigquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks. Ik bedoelde dat ie de mensen zónder kaartje ermee weg liet komen.
Tsja, Bij de net aangekomen trein helpt het ook niet echt waarschijnlijk. De helft van de passagiers zal nog niet in de trein zitten. Stationsomroepen lijkt mij effectiever.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een kaartje en een OV?
Ik hoorde trouwens in allebei mijn treinen (IC Ut-Ht en stoptrein Ht-Hto) omgeroepen worden dat de OV-weekkaart niet geldig was als vervoerbewijs, maar wel als kortingkaart, en dat je er dus nog een kaartje bij moest kopen als je een OVweek hebt. Jawel: ongeveer 7 seconden voordat de deuren dichtgingen, nadat de betreffende treinen 10 resp 12 minuten stil gestaan hadden
"Okee, we waarschuwen je Maar het kost je wel een aansluiting "
De conducteur had zijn leesbril nodig om het te kunnen lezen, dus de lettertjes zijn blijkbaar vrij klein. Maar ik heb geen OV meer, dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die had hij natuurlijk moeten laten afvoeren in een gereedstaand arrestantenbusje. Crimineel tuig
Studenten noemt zich dat de Intellectuele voorhoede van de maatschappij Nog te lam om de achterkant van een toch al gratis vervoerbewijs te lezen
De IC's Ut -> Ht staan in Ut maar drie (800/900) of vijf (3500) minuten stil, dus op dat punt klopt je verhaaltje niet. En als ik met de stopper uit Nm aan kom in Ht dan zou ik ook eerst eens rustig koffie gaan drinken en wachten totdat iedereen is overgestapt (aansluitingen uit Tb en Ehv) voordat ik ging omroepen, het heeft namelijk niet zo veel zin om te gaan roepen als er nog amper iemand in de trein zit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoorde trouwens in allebei mijn treinen (IC Ut-Ht en stoptrein Ht-Hto) omgeroepen worden dat de OV-weekkaart niet geldig was als vervoerbewijs, maar wel als kortingkaart, en dat je er dus nog een kaartje bij moest kopen als je een OVweek hebt. Jawel: ongeveer 7 seconden voordat de deuren dichtgingen, nadat de betreffende treinen 10 resp 12 minuten stil gestaan hadden
"Okee, we waarschuwen je Maar het kost je wel een aansluiting "
treinnummer zal me verder jeuken maar de IC van 7:47 (uit schiphol?) naar EIndhoven staat er om 7:39 vaak al hoor God, die paar minuten, waar hebben we het over? Lang genoeg iigquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:18 schreef Tfz het volgende:
[..]
De IC's Ut -> Ht staan in Ut maar drie (800/900) of vijf (3500) minuten stil, dus op dat punt klopt je verhaaltje niet. En als ik met de stopper uit Nm aan kom in Ht dan zou ik ook eerst eens rustig koffie gaan drinken en wachten totdat iedereen is overgestapt (aansluitingen uit Tb en Ehv) voordat ik ging omroepen, het heeft namelijk niet zo veel zin om te gaan roepen als er nog amper iemand in de trein zit.
Klopt, die loopt vaak tegelijk binnen met de IC van Rotterdam naar Deventer/Enschede.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
treinnummer zal me verder jeuken maar de IC van 7:47 (uit schiphol?) naar EIndhoven staat er om 7:39 vaak al hoor God, die paar minuten, waar hebben we het over? Lang genoeg iig
dat bedacht ik me ook net?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef verzameldirk het volgende:
misschien een domme vraag, maar met mijn 40 jarige treinspotterschap
heb ik toch geen idee wat een ===
ik zag bij Onnen dat alle Siemens treinen afgerangeerd zijn====
is........ ..
wat is een Siemenstrein
Railfloppers natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef verzameldirk het volgende:
misschien een domme vraag, maar met mijn 40 jarige treinspotterschap
heb ik toch geen idee wat een ===
ik zag bij Onnen dat alle Siemens treinen afgerangeerd zijn====
is........ ..
wat is een Siemenstrein
ja hoor, op de terugweg, gastje 1 bank verderopquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks. Ik bedoelde dat ie de mensen zónder kaartje ermee weg liet komen.
Ja jammer dan, moet ie maar leren lezen hè!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, op de terugweg, gastje 1 bank verderop
Nou, hij ging mooi de bietenkar op hoor
"enkeltje Ht-Ut met korting, ¤ 4,50, plus 35.... dat is... ¤ 39,50 alsjeblieft "
NS heeft de reclame op de blauwe banen van stoptreinmaterieel al járen geleden afgeschaft...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Matjes 64 die al sinds Fred Flintstone met SIEMENS reclame rond rijden? Gokje hoor
de banen bestaan nog welquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
NS heeft de reclame op de blauwe banen van stoptreinmaterieel al járen geleden afgeschaft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |