Johquote:Op donderdag 13 april 2006 07:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stik, d'r had nog een "ik" tussen gemoeten...
Dit is de 2e klasse. De 1e klasse heeft groene bekleding en is in een wadsloper door middel van een schot afgeschermd van de rest van de trein.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit trouwens wat ze daar eerste klas noemen? Ik begreep dat alleen de kleur van de bekleding afwijkend was?
true, maar de 1e klas is ook bedoeld zodat je meer zekerheid voor een plek hebt heh..quote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit trouwens wat ze daar eerste klas noemen? Ik begreep dat alleen de kleur van de bekleding afwijkend was?
Hey een soortgenootquote:Op donderdag 13 april 2006 08:07 schreef verzameldirk het volgende:
Märklin verzamel ik
locs kosten tot zo'n 575,00 euro !
dat is dan wel een Big Boy
Nu ook reeds loc's vanaf 85,00 euro
overigens, anders dan eerder gezegd: de aantal wadlopers met eerste klas is ongeveer 50-50. Alleen in de 'groningse' (met alle stoelen naar 1 kant wijzend) heeft eerste klas (naast dat de stoelen een andere kleur hebben zijn in de eerste klas ook de enige stoelen te vinden waar je met z'n 4 kunt zitten (2x2 tegenover elkaar)quote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit is de 2e klasse. De 1e klasse heeft groene bekleding en is in een wadsloper door middel van een schot afgeschermd van de rest van de trein.
same here, k heb t materiaal van mn pa gekregen, die was vroeger fanatiek, mooi baan op de zolder, echter door de vrij hoge kosten ( 75 PIEK voor een wissel ) vond die t mooi geweest,quote:Op donderdag 13 april 2006 10:53 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Heb ook Märklin treinen, maar helaas geen ruimte om een baan op te bouwen, dus de hobby ligt inmiddels alweer 10 jaar stil. Ooit pak ik hem weer op... Blijf het mooi spul vinden.
Friezen zijn nou eenmaal wat groter geschapen dan Groningersquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef the_disheaver het volgende:
De friesche treinen hebben zowel 2 als 4 zits, geen aparte eerste klas en de stoelen staan wat verder uitelkaar.
Dat doen ze toch wel. Het werd vanmorgen zelfs tot twee keer toen in de trein omgeroepen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er morgenochtend de lul zijn. Zal eens tellen (als ik niet in slaap val).quote:Op donderdag 13 april 2006 11:17 schreef Tfz het volgende:
Morgen is de OV Studentenkaart in de weekversie niet geldig (zoals ieder jaar). Verspreid het nieuws, anders zijn er straks weer honderd fokkertjes aan het zeiken om het feit dat ze zelf niet kunnen lezen....
kut k wou morgen net met de trein, nja toch tijd zat dan maar een andere keerquote:Op donderdag 13 april 2006 11:17 schreef Tfz het volgende:
Morgen is de OV Studentenkaart in de weekversie niet geldig (zoals ieder jaar). Verspreid het nieuws, anders zijn er straks weer honderd fokkertjes aan het zeiken om het feit dat ze zelf niet kunnen lezen....
NS, voor al uw lamme-takken-servicequote:Op donderdag 13 april 2006 11:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat doen ze toch wel. Het werd vanmorgen zelfs tot twee keer toen in de trein omgeroepen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er morgenochtend de lul zijn. Zal eens tellen (als ik niet in slaap val).
Heerlijk die spontane vraaguitval als het ineens geld moet kostenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kut k wou morgen net met de trein, nja toch tijd zat dan maar een andere keer
Gordijntjes!! De Oriënt Express!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:26 schreef MREn het volgende:
Hier nog de eerste klas in de wadjes, let ook op de sfeervolle gordijnen
[afbeelding]
Het is normaal voor de wadloper. De linker rij is gewoon dubbel uitgevoerd.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
wel een asobreed gangpad trouwens is die linkse rij stoeltjes enkel ipv dubbel of zo?
uit mn hoofd:quote:Op donderdag 13 april 2006 12:42 schreef Willy84 het volgende:
Weet iemand waarom de ic z-limburg-haarlem tegenwoordig niet meer naar zandvoord door rijd? Ik heb hier een paar blaadjes van op de rails, en daar staat verzijzen ze omstreeks 1997 dat dat niet meer mag ofzo.. Weet iemand hier meer van ?
En waarom "mag dat niet" volgens Op de rails? Er zal wel wat anders staan lijkt me....quote:Op donderdag 13 april 2006 12:42 schreef Willy84 het volgende:
Weet iemand waarom de ic z-limburg-haarlem tegenwoordig niet meer naar zandvoord door rijd? Ik heb hier een paar blaadjes van op de rails, en daar staat verzijzen ze omstreeks 1997 dat dat niet meer mag ofzo.. Weet iemand hier meer van ?
Waarom dit niet mag word niet naar verwezen. Er word zijdelings over gesproken. Overigens kan ik het stukje nu ff niet vinden. Maar in de zomer zijn 12 bakken best goed te gebruiken. Met goed weer zit half Amsterdam op Zandvoortquote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef Tfz het volgende:
[..]
En waarom "mag dat niet" volgens Op de rails? Er zal wel wat anders staan lijkt me....
Twaalf bakken naar Zandvoort is een beetje veel, een stoptreindienst daarheen is in mijn ogen een stuk verantwoorder. "Vroeger" waren die IC's een stuk korter er worden er in de spits een paar rijtuigen bijgeplaatst, nu wordt er continu met lange stammen gereden.
Daarom rijden er tijdens erg zonnige dagen ook extra treinen naar Zandvoort.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:31 schreef Willy84 het volgende:
Waarom dit niet mag word niet naar verwezen. Er word zijdelings over gesproken. Overigens kan ik het stukje nu ff niet vinden. Maar in de zomer zijn 12 bakken best goed te gebruiken. Met goed weer zit half Amsterdam op Zandvoort
En met tweede klas kaartje in de 1e klas zittenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:36 schreef Tfz het volgende:
[..]
Daarom rijden er tijdens erg zonnige dagen ook extra treinen naar Zandvoort.
Mag je dan ook zonder kaartje in de tweede klas staan?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:46 schreef MREn het volgende:
[..]
En met tweede klas kaartje in de 1e klas zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |