abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 april 2006 @ 08:52:57 #51
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36911540
quote:
Mijn vriendin belde een dag later met een poging om alsnog een verbinding te krijgen, en toen gebeurde er iets dat ik van geen enkel bedrijf had verwacht. Hij stelde voor dat hij de lijn wel wilde activeren als mijn vriendin een sexuele tegenprestatie zou doen, in alle andere gevallen had ik pech.
OMFG! What the HELL!
Weet zij de naam van die gozer niet? Wat een belachelijk voorstel!
Ik zou echt een beklag doen. Zeker zorgen dat die vent geen werk meer heeft.
Ongelofelijk, volgende keer maar een bandje mee laten lopen als je telefoongesprekken voert...
Jezus wat een idioot.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_36911711
Over die maand die je wel moet betalen maar geen internet krijgt:

Zwarte lijst algemene voorwaarden (art. 6:236)
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker (diegene die de algemene voorwaarden in een overeenkomst gebruikt, in dit geval telebyte) en een wederpartij, natuurlijke persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding a. dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.

Dan nog art. 6:262: Komt één van de partijen haar verbintenis niet na, dan is de wederpartij bevoegd de nakoming van haar daar tegenover staande verplichtingen op te schorten.

Je hebt ook nog de inperkende werking van de redelijkheid en billijkheid:
art. 6:248 lid 2: Een tussen partijen als gevolg van overeenkomst geldende regel is niet van toepassing, voor zover dit in gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn.
pi_36914825
* toevoegen aan msn, doe je voor als een chick, en probeer dit verhaal aan um los te krijgen zodat je het op papier hebt.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  donderdag 13 april 2006 @ 11:16:39 #54
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_36915131
Opruimslotje.
  donderdag 13 april 2006 @ 11:23:45 #55
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_36915335
Ok, dit topic blijft dicht.

a) Ik geloof er geen reet van.
b) Iedereen duikt er bovenop terwijl het enige wat er bekend is, een belachelijke bewering van een totaal onbekende user.
c) Het is FOK!-traditie om mensen via Google op te sporen en lastig te vallen, maar dit gaat simpelweg te ver.
d) Als dit echt waar is, wat de fuck doe je dan op FOK!? Ga naar dat bedrijf en los het op, ga niet hier lopen janken. Ik zie je vriendin al zitten. "Wat ga je er aan doen nu?" - "Ja ik ga het op FOK! posten, dat zal ze leren!".

[ Bericht 0% gewijzigd door Sander op 13-04-2006 11:54:04 ]
  donderdag 13 april 2006 @ 11:54:33 #56
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_36916229
Ik hoor nu dat het hele verhaal inderdaad verzonnen is door de topicstarter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')