abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 april 2006 @ 16:54:02 #77
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36892062
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:52 schreef jimjim1983 het volgende:
hoogstaande discussie

Maaruhhh, op mijn lijstje staat dat de nieuwe Redman in April uitkomt. Gaat dat nog gebeuren??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_36892075
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:48 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Je hebt trouwens wel gangsta tattoo's, jas met bontkraag en bling-bling
Ik dacht eerder dat hij een krasser was.
Aldus.
  woensdag 12 april 2006 @ 16:55:38 #79
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36892115
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:54 schreef Z het volgende:

[..]

Ik dacht eerder dat hij een krasser was.
Jij moet ook niet denken.
World Wrestling Entertainment
pi_36892146
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Net zoals de meeste hier ook niet echt rouwig zijn om de muziek van 2pac.....(denk ik)
Muziek dus
Toendertijd vond ik het behoorlijk jammer dat hij kapotgeschoten was. Ik zat nog op de MAVO en hiphop nog hiphop was en geen urban is. En toen baggy kleding nog skate in plaats van hip urban is. Maar ik wil niet zeiken uiteraard, maar wat ik wil zeggen is dat ik Tupac evenals Cypress Hill, Beastie Boys, Wu-Tang en vele anderen ook via, via te horen kreeg en het zeker dope vond. Alleen toen hij kapotgeschoten was, vond iedereen het kennelijk nodig om overal als een kneus westside te blèren en sign op te houden + dat ze ook nog eens overal 2pac gingen schrijven, creëerde voor mij een beetje een affectie tegen tupac. Het was dan ook alleen Tupac hè, geen andere hiphop, al die kneuzen konden het alleen over hem hebben, het ging nog niet eens over Dré, Snoop, laat staan Eastside artiesten. Dat vond ik een beetje zielig.
Een tijdje geleden heb ik dan weer All Eyez On Me gekocht en daar staan zeker dope nummertjes op. Ik vind niet alles goed van Tupac, maar dat vind ik ook niet van Biggie en vele andere namen, zo is dat toch. Maar er word hier gewoon over dope hiphop gesproken op een relaxte manier, handige weetjes, linkjes en al die shit. Er wordt hier soms wel gesproken over een rapper die bijna niemand goed vind waarvan ik denk, die vind ik wel dope.

Luister nu:
Ghostface Killah - Ironman

Ook een album wat volgens mij door niemand genoemd werd, toen het laatst over dope albums van Wu-Tang ging, om maar een voorbeeld te noemen.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_36892171
Maar het is gewoon een puber blijkt.
Aldus.
  woensdag 12 april 2006 @ 16:57:54 #82
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36892207
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:57 schreef Z het volgende:
Maar het is gewoon een puber blijkt.
Niets is minder waar.
World Wrestling Entertainment
  woensdag 12 april 2006 @ 16:59:08 #83
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36892251
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:56 schreef Mr.Tear het volgende:

[..]


Luister nu:
Ghostface Killah - Ironman

Ook een album wat volgens mij door niemand genoemd werd, toen het laatst over dope albums van Wu-Tang ging, om maar een voorbeeld te noemen.
Die werd wel genoemd toen. Na liquid swords en Cuban Linx... Samen met Tical dacht ik
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 12 april 2006 @ 17:00:56 #85
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36892304
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:32 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Trouwens wel Hiphop luisteren maar wigger/niggertaal dan weer niet vind kunnen, wat voor zure chappies zitten hier? .
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_36892340
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:59 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Die werd wel genoemd toen. Na liquid swords en Cuban Linx... Samen met Tical dacht ik
Aaight, ik heb het natuurlijk niet meer teruggelezen. Maar bedoelde het ook een beetje als voorbeeld.

Hee en btw, niks mis met een jas met een bontkraag hè. Weet je hoe lekker dat zit.

Vette discussie trouwens.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_36892429
quote:
Op woensdag 12 april 2006 17:02 schreef Mr.Tear het volgende:

[..]

Aaight, ik heb het natuurlijk niet meer teruggelezen. Maar bedoelde het ook een beetje als voorbeeld.

Hee en btw, niks mis met een jas met een bontkraag hè. Weet je hoe lekker dat zit.

Vette discussie trouwens.
Bont
pi_36892794
quote:
Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Bont
Ja, nep bont dan wel, natuurlijk. Moet je doen een jas met echt bont kopen, scoor je bij de chickies Niet dus, ik had een jas gekocht, en die bontkraag was toevallig echt bont, tja ik kijk niet in een label om te kijken waar iets van gemaakt is, ik had een jas nodig. Ik heb het een paar keer gehad dat ik met een meisje zowel bekend als onbekend stond te praten en die raakte die wasbeer staart aan en die vonden dat echt niet tof. "Whaaa, dat is echt!!!!!" De eerst keer was ik natuurlijk zelf verbaasd wist ik veel. Stond het idd op het label. Gelukkig kan ik dan snel mijn gezicht op onwetend en onschuldig zetten en zeggen dat ik het niet wist om een discussie te voorkomen.
Inmiddels heb ik een andere jas, met NEP-bontkraag.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_36892916
quote:
Op woensdag 12 april 2006 17:16 schreef Mr.Tear het volgende:

[..]

Ja, nep bont dan wel, natuurlijk. Moet je doen een jas met echt bont kopen, scoor je bij de chickies Niet dus, ik had een jas gekocht, en die bontkraag was toevallig echt bont, tja ik kijk niet in een label om te kijken waar iets van gemaakt is, ik had een jas nodig. Ik heb het een paar keer gehad dat ik met een meisje zowel bekend als onbekend stond te praten en die raakte die wasbeer staart aan en die vonden dat echt niet tof. "Whaaa, dat is echt!!!!!" De eerst keer was ik natuurlijk zelf verbaasd wist ik veel. Stond het idd op het label. Gelukkig kan ik dan snel mijn gezicht op onwetend en onschuldig zetten en zeggen dat ik het niet wist om een discussie te voorkomen.
Inmiddels heb ik een andere jas, met NEP-bontkraag.
Had mij ook kunnen gebeuren, iets kopen en erachter komen dat het echt bont is...
  woensdag 12 april 2006 @ 18:01:07 #90
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_36894021
Iemand deze al gechecked?


Spank Rock - Yoyoyoyoyo
Erg apart plaatje, een poging waard in ieder geval.
pi_36894391
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
Iemand deze al gechecked?
[afbeelding]

Spank Rock - Yoyoyoyoyo
Erg apart plaatje, een poging waard in ieder geval.
tja, ik zou 't niet kopen (heb die spankrock geluisterd van hun site)
  woensdag 12 april 2006 @ 18:39:14 #92
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_36895058
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

tja, ik zou 't niet kopen (heb die spankrock geluisterd van hun site)
K heb die snippets geluisterd , best vaag
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 12 april 2006 @ 19:33:01 #93
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36896634
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:39 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

K heb die snippets geluisterd , best vaag
Zeker.
Die eerste vind ik kut, maar die tweede (what it look like geloof ik) heeft wel weer iets.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 12 april 2006 @ 21:08:01 #94
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_36900082
quote:
Op woensdag 12 april 2006 17:02 schreef Mr.Tear het volgende:

[..]

Vette discussie trouwens.
Ja, ouderwets gezellig.

Waar is -Angel- trouwens ??
pi_36901575
quote:
Over the years, Nas and Rakim have frequently been compared to each other, both for carving out their own respective niches and for their profound influence on the rap game. But they'd never sat down for a joint interview — until last week, and

MTV News was there.

The historic event wasn't short on historic news, either: As our cameras rolled, the two solidified plans to collaborate officially on record for the first time. (Both MCs were featured on a 2003 studio version of Alicia Keys' song "Streets of New York (City Life)" (see "Alicia Keys Locks In Nas, Rakim For New Album", but the track was never officially released and has been relegated to mixtapes.)

And with both MCs currently crafting their latest LPs, the rapper known as "The God" posed the collabo question to God's Son.

"I'mma ask a question," Rakim said to Nas and everyone in the room. "Me and Nas, we been talking about this for a long time. Our people around us been talking about it and the whole world [has been talking about it], but it's about time, man.

"We gotta do a joint together, man. We gotta do a joint."

"We got to," Nas answered with a smile.

"I'm working on my sh-- now, I know you working on yours, I got some things in my mind," Rakim continued. "If it's both [albums we collaborate on], that's even better. Let's think about that in the next few weeks."

"Yeah dawg, that's done," Nas responded before the MCs began exchanging numbers. "It's done. I'm glad you brought that up."

"MTV, you got it first," Rakim said with excitement. "Hopefully we'll find the right chemistry and right track — because you know [Nas] as well as me, we not going to do it if it don't make sense. [It's gotta be] on and poppin'. I just wanted to get that out of the way, because it's [been] a long time coming."

Rakim said his forthcoming LP, The Seventh Seal, should be wrapped up within the next two months. He said he's teamed up with some investors and has started up his own label; however, his new LP will be distributed through a major label.

"I just wanted to feel free with the way I like doing what I do," Ra explained. "It's hard to do an album where Rakim is pleased, the label is pleased and the world is pleased. I figured [going the independent route], I could do it because I know what the world wants. Hopefully I'll be able to give it to them."

Meanwhile, Nas is tight-lipped about his forthcoming LP, which is his first offering under the Def Jam umbrella (see "Nas On 'Partnering With' Jay-Z: 'I'm Ready To Go — I'm Ready To Kick Ass' ". Rakim is just one of many in the hip-hop community anticipating Nas' next album.

"I always respected Nas," Rakim said. "He was always a lyricist, and I always respect a true lyricist. Me and Nas got a rapport, we go back. He used to come up to Power Play Studios [located not far from Nas' home base in the Queensbridge neighborhood of New York City] when I was working on my early albums. Watching him grow, and having respect for him and getting respect from him, is a beautiful thing."

It goes without saying that Nas and Rakim are two of the best MCs of all time — but did they make it onto MTV's "Greatest MCs of All Time"? Keep checking "The Greatest MCs of All-Time" feature throughout the week to find out — and don't miss "Unveiling the Kings: The Five Greatest MCs Of All Time," premiering on Sunday, April 16, at 3 p.m. on MTV2.
Nas en Rakim
al hoewel Rakim volges mij sinds The Master niks meer heeft uitgebracht..?
pi_36908380
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef cosmick het volgende:

[..]

Ja, ouderwets gezellig.

Waar is -Angel- trouwens ??
Dat si toch die Vanilla Ice gast?
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_36910485
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Net zoals de meeste hier ook niet echt rouwig zijn om de muziek van 2pac.....(denk ik)
hoezo niet?
If you are searching, lost is where you will find me.
  donderdag 13 april 2006 @ 07:54:02 #98
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_36911144
quote:
Op donderdag 13 april 2006 03:24 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:

[..]

hoezo niet?
Omdat er veeeel beter rappers zijn dan 2Pac. En, als ik voor mij zelf spreek, die beats vond ik nergens echt boeiend.
  donderdag 13 april 2006 @ 07:54:52 #99
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_36911147
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef Mr.Tear het volgende:

[..]

Dat si toch die Vanilla Ice gast?
Yeah. Die liep toch ook altijd zo te trollen? Dat "ice ice baby" wel goed moest zijn, want anders was het ook geen hit
pi_36911181
tvp
Lords of the underground
Chief rocka wat een vetnummer is dat zeg
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')