Graag gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:55 schreef HaxorSkilz het volgende:
oke beetje vreemd dan dat er op mijn brief staat dat het om harddrugs gaat.
Maar dit gaat dus gewoon om alle drugs.
oke bedankt
ja vind hem ook erg hoog. Zorg ook dat ik maar niet meer gepakt wordt. Wist niet dat het niet buiten mocht en dat het wel gedoogd werd. Anders had ik hem wel weggegooid toen de politie er aan kwamquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wel erg hoge boete trouwens.![]()
En ik vond mezelf al zielig met 30 euro boete voor het rijden in een eenrichtingsstraat op de fiets![]()
Raar dat dat niet gewoon in heel Nederland verboden is...quote:NB: Deze overtreding is alleen strafbaar op die plaatsen waar dat bij Plaatselijke Verordening of bij Algemene Plaatselijke Verordening is bepaald.
In dergelijk gebieden wordt het sowieso niet gedoogd. Het gebruik en bezit van softdrugs is in principe strafbaar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:01 schreef XiChico het volgende:
Als het niet mag op straat waarom zijn er dan van die speciale borden laatste gemaakt?
Deze dus: [afbeelding]
iig ik blow niet dus zou het niet weten
Het zijn meestal overlast veroorzakende jongeren die er een prent voor krijgen, hangjeugd dus. Aangezien rondhangen niet strafbaar is gebruiken ze dit als wapen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:12 schreef post01man het volgende:
wtf 130 euro voor een jointje roken op straat? Ik ben postbode in den haag en ik ruik niet anders overdag dan mensen die een joint roken.
Ik denk dat de wouten weer een goeie melkkoe hebben gevonden!!!!!
Officieel mag het ook niet, wordt alleen maar moeilijk gedaan zodat het lijkt alsof Nederland toch nog iets heeft wat met grenzen te maken heeft... als ik TS was zou ik de boete weigeren, softdrugs zijn geen harddrugsquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:12 schreef post01man het volgende:
wtf 130 euro voor een jointje roken op straat? Ik ben postbode in den haag en ik ruik niet anders overdag dan mensen die een joint roken.
Ik denk dat de wouten weer een goeie melkkoe hebben gevonden!!!!!
Andere mensen ervaren "mensen die gewoon rustig ergens zitten" wel als overlast.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:21 schreef HaxorSkilz het volgende:
Ja deed geen vlieg kwaad. Zat gewoon rustig waar niemand anders er last van had. maarja dat maakt hun niets uit.
Waar zat je ergens? Bedoel als je recht tegenover een basisschool zit ofzo, kan ik het me nog voorstellen dat ze je boete geven.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:21 schreef HaxorSkilz het volgende:
Ja deed geen vlieg kwaad. Zat gewoon rustig waar niemand anders er last van had. maarja dat maakt hun niets uit.
denk niet dat je snachts veel basisschool-leerlingen zult beinvloeden, of de "mamma wat doet die jongen daar vraag" oproept,, Dan wellicht omdat het nacht was, aangezien politie dan lijkt mij extra alert is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef HaxorSkilz het volgende:
zat op een pleintje ergens in de stad. Was toevallig wel dicht bij een school maarja was s'nachts.
Ik hou er niet van om in zo'n drukke coffeeshop te zitten.
Een nog groter deel van de bevolking van Nederland is verslaafd aan drank, of drinkt in ieder geval teveel, dit zijn de mensen die in de fout gaat, dat is toch niet oke?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb net de film van Christiane F gekeken![]()
![]()
![]()
![]()
En men zegt nu wel dat wiet softdrugs is maar ja...THC gehalte is wel mega hoog dus het staat al gelijk aan hard drugs
Zo te horen en te lezen overal is half Nederland gewoonweg verslaafd aan wiet![]()
Dat is toch niet oke?
drank en wiet zie ik wel verschil tussen hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Een nog groter deel van de bevolking van Nederland is verslaafd aan drank, of drinkt in ieder geval teveel, dit zijn de mensen die in de fout gaat, dat is toch niet oke?
Bovendien,, NEDERLANDSE wiet heeft een te hoog thc gehalte,,
In dit topic gaat het over wiet, en ik had het dus ook over wiet... Ik heb nog nooit gehoord van een man onder invloed van wiet die zijn vrouw en kinderen van een balkon smijt. Ook heb ik nog nooit gehoord van een man onder invloed van wiet die zijn auto tegen een lantaarnpaal parkeert.. Wiet maakt mensen niet aggressief, ze zijn waarschijnlijk te stoned om aggressief te worden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
drank en wiet zie ik wel verschil tussen hoor
men gooit het altijd onder die noemer, maar drank kun je teveel van nemen of niet,
die keus is aan jou, maar is er ooit onderzocht hoeveel criminaliteit onder drugsgebruikers valt?
En dan bedoel ik ook inname van pillen e.d?
Agressie etc?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |