abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:18:23 #201
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_40608441
quote:
op maandag 5 juni 2006 01:28 schreef blood_money het volgende:

[..]

comix zone

als je stilstaat in dat spel en je drukt snel achter elkaar 'down' op de d-pad, dan gaat het poppetje scheten laten.
dat alleen al zou eigenlijk reden genoeg moeten zijn voor mij om die game te willen hebben.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_40608498
quote:
op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef bergie88 het volgende:

[..]

deze ligt gewoon bij de freerecordshop in de 5 euro bak. mischien kan je iets duidelijker zijn
lijkt me sterkt weetje wel wat het is dan?
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:27:13 #203
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_40608765
quote:
op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef ryangozer het volgende:

[..]

lijkt me sterkt weetje wel wat het is dan?
ja, dit is bmx xxx.
nog een site: http://www.xbox.com/en-us/games/b/bmxxxx/default.htm
en hier vroeg je er ook om.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:20:46 #204
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_40617950
quote:
op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef ryangozer het volgende:

[..]

lijkt me sterkt weetje wel wat het is dan?
yup heel vaak gespeeld op de gamecube bij een maat van mij.
pi_40619086
quote:
als je even op die site kijkt zal je zien dat het spel 49,95 kost(te) dus het lijkt me toch sterk dat het bij bart smit in de 5 euro bak ligt...
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:43:21 #206
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_40620929
quote:
op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef ryangozer het volgende:

[..]

als je even op die site kijkt zal je zien dat het spel 49,95 kost(te) dus het lijkt me toch sterk dat het bij bart smit in de 5 euro bak ligt...
release date 2002 wij leven inmiddels half 2006 dus dat spel is al lang uit de running en terug te vindne in de 5 eurie bak
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:22:48 #207
129392 MusicFan
Muziekfan dus
pi_40665108
quote:
op donderdag 3 augustus 2006 21:21 schreef musicfan het volgende:
ik zoek een internetspelletje

dan kun je zelf een liedje maken, met woorden die je dan kunt typen,

daarmee gebruikt het spelletje woorden uit andere liedjes
I am the Alpha and the Omega
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:13:36 #208
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40766505
ik zoek dark cloud nog steeds. iemand enig idee of en waar het nog te vinden is?

op budgetgaming staat hij wel als aanwezig bij 2 winkels maar die hebben het beide niet meer.

[ Bericht 36% gewijzigd door ethiraseth op 13-08-2006 20:38:34 ]
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:36:46 #209
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_40774897
ik zoek wild gunman voor de nes...... of evt een ander schietspel behalve duckhunt..

wie?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:42:51 #210
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_40968066
okee ik ben opzoek naar de titel van een pc spel dat ik zeker 10 jaar geleden heb gespeeld.

je was een mannelijk poppetje waarvan de vriendin door de autoriteiten wordt ontvoerd, jij moet haar vinden. eerst kom je in een gevangenis terecht, de omgeving is futuristisch. je krijgt hints van welwillende stadgenoten (ook 'gewone' poppetjes maar ook olifanten weet ik me nog te herinneren). je moest naar verschillende eilanden varen en verder op in het spel moet je een bergketen die over de evenaar van jouw wereld loopt over om verder te zoeken in een soort zuidpool gebied.
de autoriteiten zijn overal en kunnen bersterking aanroepen via een soort teleporters die overal staan, zo kunnen ze je vlug achtervolgen als je gedetecteerd bent en wederom in de bak gooien. truc is zo omzichtig mogelijk te werk te gaan (weinig schieten geloof ik).

ik heb geen enkele idee meer hoe het spel heet of hoe die wereld of de krakters heten, wie oh wie kan mij helpen??
klerkje
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:35:22 #211
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_40969427
quote:
op zaterdag 19 augustus 2006 14:42 schreef spiegelei het volgende:
okee ik ben opzoek naar de titel van een pc spel dat ik zeker 10 jaar geleden heb gespeeld.

je was een mannelijk poppetje waarvan de vriendin door de autoriteiten wordt ontvoerd, jij moet haar vinden. eerst kom je in een gevangenis terecht, de omgeving is futuristisch. je krijgt hints van welwillende stadgenoten (ook 'gewone' poppetjes maar ook olifanten weet ik me nog te herinneren). je moest naar verschillende eilanden varen en verder op in het spel moet je een bergketen die over de evenaar van jouw wereld loopt over om verder te zoeken in een soort zuidpool gebied.
de autoriteiten zijn overal en kunnen bersterking aanroepen via een soort teleporters die overal staan, zo kunnen ze je vlug achtervolgen als je gedetecteerd bent en wederom in de bak gooien. truc is zo omzichtig mogelijk te werk te gaan (weinig schieten geloof ik).

ik heb geen enkele idee meer hoe het spel heet of hoe die wereld of de krakters heten, wie oh wie kan mij helpen??
little big adventure.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_41032091
ik zoek een spel voor de ps2 dat zich in japan speelt. een soort strategy game en gebaseerd op historische feiten. als zo'n spel er is hoor.

bedankt
pi_41036307
ik zoek iets van een browser based spel.. gewoon om wat soms te doen tijdens te surfen.. ik hoef geen grafische games maar meer gewoon tekst enzo.. en wel iets wat je bezig houdt, niet opdrachten geven en dan 50 uur of een week wachten voor je wat kan doen.. "

weet iemand iets?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:29:05 #214
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_41097864
quote:
op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef xienix84 het volgende:
ik zoek een spel voor de ps2 dat zich in japan speelt. een soort strategy game en gebaseerd op historische feiten. als zo'n spel er is hoor.

bedankt
romance of the three kingdoms viii misschien (aangezien de andere delen geen pal release gehad hebben voor zover ik het lees) , speelt zich wel af in china en niet in japan en is gebseerd op historische feiten als ik het goed heb.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:05:22 #215
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_41294916
quote:
op zondag 13 augustus 2006 20:36 schreef sosa het volgende:
ik zoek wild gunman voor de nes...... of evt een ander schietspel behalve duckhunt..

wie?
voor een complete lijst met zapper-compatible games, zie http://en.wikipedia.org/wiki/nes_zapper

en die kan je zoeken bij gamewinkels en www.marktplaats.nl enzo.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_41389393
quote:
op zondag 30 juli 2006 20:17 schreef ganzenherder het volgende:
ik zoek een mmorpg die je blijft spelen en waarin je je eigen weg enzo kan kiezen, dus niet zoals guildwars enzo.

ik heb iets van 4/5 jaar ultima online gespeeld en dat vond ik echt het ideale spel, helaas spelen weinig mensen dat nog meer.
wow lijkt me ook wel leuk maar die maandelijkse betaling is me teveel gevraagd om eerlijk te zijn.
ea announces ultima onlinetm: kingdom reborn
(working title)

the game that firmly established the mmorpg genre
receives a massive visual overhaul and new content in 2007


redwood city, calif., aug. 24, 2006 – the legendary kingdom of britannia—and the online world that helped forge pc gaming’s fastest growing genre—is about to be reborn. electronic arts (nasdaq: erts) today announced ultima online: kingdom reborn (working title), an exciting new upgrade to the genre-defining ultima online™. much more than an expansion, ultima online: kingdom reborn is a complete make-over of the online world with a new graphics engine, a state-of-the-art user interface and enough new content for even the most seasoned players. additionally, nine years of content and features will be preserved and enhanced with all-new graphics, making ultima online: kingdom reborn one of the largest and deepest massively multiplayer online role-playing games (mmorpgs) in existence.

“it’s been nine years since ultima online first proved that online games could be very popular,” said ea mythic general manager, mark jacobs. “and now, thanks to the hard work and dedication of the uo team and the support of the players over the years, a new day is dawning for this groundbreaking game.”

the new graphics engine will maintain the game’s original perspective while giving it a bold new look that takes advantage of 3d-accelerated special effects. the team is busy re-drawing more than 9,000 pieces of art with which the entire map of ultima online -- more than 14 million tiles -- will be re-built, giving the whole game a vibrant new look.

ultima online: kingdom reborn is also a full-featured expansion pack with a wide array of new content and features that will be announced later this year. the new expansion will include a playable race, and add to or enhance many of the key features of ultima online: epic battles versus powerful monsters, deep dangerous dungeons, player-versus-player combat, creative housing design, crafting, and much more.

ea mythic, formerly mythic entertainment, and the ultima online team are working together to bring about one of the most ambitious upgrades of any operating mmorpg. created in such a way that current players who choose not to upgrade will be able to play without interruption, ultima online: kingdom reborn will ship in 2007 for pc.
ultima online: kingdom reborn has not yet been rated by the esrb. for more information about ultima online, please visit www.uo.com. new art assets for ultima online: kingdom reborn can be found at www.info.ea.com.

about ultima online
ultima online first launched in september, 1997 and was the first mmorpg to reach the 100,000 subscriber base, far exceeding that of any game that went before it. since then, it has added seven expansion packs and dozens of free content updates, making it one of the deepest, largest mmorpgs ever created. it is listed in the guinness book of world records as the longest continuously running mmorpg in history.
pi_41405654
hallo!

ik heb sinds kort een playstation 2. nu is het zo dat ik op zoek ben naar een soort nintendo classics spel (super mario etc.) dat ik op de ps2 kan spelen. kan zelf niets vinden (alleen sega-classics).

weet iemand een titel?
pi_41418219
heel vroeger speelde ik in de speelkamer van een restaurant altijd een spelletje met mario, iets van dat ie door een tunnel rende en jij moest dan iedere keer zorgen dat je muntjes oid verzamelde, of ringetjes, die zaten dan ook vaak rondom zodat je "over de kop" moest. het had hele vrolijke kleurtjes en een vrolijk muziekje. eigenlijk waren het gewoon allemaal bonuslevels ofzo want je kon niet dood volgens mij.. iemand?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2006 10:57:47 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:24:10 #219
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_41418685
quote:
op vrijdag 1 september 2006 21:07 schreef foxxy het volgende:
hallo!

ik heb sinds kort een playstation 2. nu is het zo dat ik op zoek ben naar een soort nintendo classics spel (super mario etc.) dat ik op de ps2 kan spelen. kan zelf niets vinden (alleen sega-classics).

weet iemand een titel?
voor nintendo spelletjes moet je een nintendo console hebben. een gamecube, een gameboy of een ds dus, of wacht nog een paar maanden en koop een wii.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:43:41 #220
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_41439261
ik probeer al maanden een speltitel te herinneren.
het is een rpg (of adventure, ik kan me nie therinneren of er stats waren). het speelt zich af in een stad, waarin de hoofdpersoon langzaam in een monster veranderd, en je het tegengif moet vinden. (dat langzaam-veranderen-in-een-monster gebeurt volgens mij pas later in de game)
het spel had verschillende einden en ik kan me herinneren dat je alle items kon equippen als wapen (dus je kon ook meppen koffiebekers oid)
het spel was 2d rendered achtergronden, maar karakters waren 3d. het is uit de late 90's.
een van de irritante dingen uit het spel was het feit dat je halverwege(?) het spel een ronde othello moest winnen tegen een ai voor een quest.

ik heb het spel alleen bij een vriend gespeeld, dus verder weet ik er weinig van.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_41452059
wie heeft heart of darkness of weet waar je 'm kan downloaden?
't is echt een geniaal spel, al aardig oud ook, maar m'n cd is verneukt omdat er zand in 't doosje zat...dus
Wiiiii! (0738 8269 9873 0393 ^^)
Lestèfem!
pi_41475694
quote:
op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef dikkedorus het volgende:
ik probeer al maanden een speltitel te herinneren.
het is een rpg (of adventure, ik kan me nie therinneren of er stats waren). het speelt zich af in een stad, waarin de hoofdpersoon langzaam in een monster veranderd, en je het tegengif moet vinden. (dat langzaam-veranderen-in-een-monster gebeurt volgens mij pas later in de game)
het spel had verschillende einden en ik kan me herinneren dat je alle items kon equippen als wapen (dus je kon ook meppen koffiebekers oid)
het spel was 2d rendered achtergronden, maar karakters waren 3d. het is uit de late 90's.
een van de irritante dingen uit het spel was het feit dat je halverwege(?) het spel een ronde othello moest winnen tegen een ai voor een quest.

ik heb het spel alleen bij een vriend gespeeld, dus verder weet ik er weinig van.
misschien dark earth?
http://www.mobygames.com/game/windows/dark-earth/screenshots
  Moderator maandag 4 september 2006 @ 10:53:09 #223
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41476252
quote:
op zondag 3 september 2006 15:21 schreef taell het volgende:
wie heeft heart of darkness of weet waar je 'm kan downloaden?
't is echt een geniaal spel, al aardig oud ook, maar m'n cd is verneukt omdat er zand in 't doosje zat...dus
daar kan ik je niet aan helpen, sorry, maar was dat niet die game met dat jongetje en zijn hondje? of zoiets? en er was ook iets met electriciteit ofzo?? titel komt me heel bekend voor...
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41481118
-knip-

[ Bericht 93% gewijzigd door P-Style op 04-09-2006 15:01:18 ]
pi_41482059
quote:
op zondag 3 september 2006 15:21 schreef taell het volgende:
wie heeft heart of darkness of weet waar je 'm kan downloaden?
't is echt een geniaal spel, al aardig oud ook, maar m'n cd is verneukt omdat er zand in 't doosje zat...dus
dat je cd kapot is, is jammer.. maar met downloads word je hier niet geholpen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')