abonnement Unibet Coolblue
pi_52023267
Deze heb ik trouwens voor 5 euro gekocht:


Blijkbaar veel centjes waard!

Na de vakantie gaat hij op Ebay en ik hoop er ook een bedragje in die richting voor de vangen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:14:13 #252
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52023275
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef vingerplant het volgende:
Je post echt mooi spul! Mijn meest exclusieve plaatje ken je, die heb ik inmiddels verkocht voor ¤175,-.

Wat betreft die Rage LP; ik weet dat het Epic-label vaak gekleurd vinyl uitbracht als zijnde exclusief, maar dat je dan toch over zo'n 5000 tot 10000 stuks kon spreken. Of dat met je Rage LP ook zo is weet ik niet, ik hoop eigenlijk van niet
Ja klopt maar ik had die Rage LP set nog nooit eerder gezien en ik weet dat die bombtrack single pinkpop editie ook redelijk exclusief of iig vrij gewild is. Jouw meest exclusieve plaat waren toch die chain platen? Die had je samen voor 175 verkocht? Die zou ik ook ooit nog graag ergens tegenkomen voor een redelijk schappelijke prijs.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:16:11 #253
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52023311
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:13 schreef vingerplant het volgende:
Deze heb ik trouwens voor 5 euro gekocht:
[afbeelding]

Blijkbaar veel centjes waard!

Na de vakantie gaat hij op Ebay en ik hoop er ook een bedragje in die richting voor de vangen
Vind je het niet zonde om zo'n exlusief spul te verkopen? Ik zou m'n platen echt nooit wegdoen... die platen van chain had je ook dubbel toch?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52023327
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:14 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ja klopt maar ik had die Rage LP set nog nooit eerder gezien en ik weet dat die bombtrack single pinkpop editie ook redelijk exclusief of iig vrij gewild is. Jouw meest exclusieve plaat waren toch die chain platen? Die had je samen voor 175 verkocht? Die zou ik ook ooit nog graag ergens tegenkomen voor een redelijk schappelijke prijs.
Ik heb alleen de Chain op clear verkocht, met silver label. De witte heb ik nog maar is iets minder waard (rond de 100).

Die Popsike site is trouwens ook wel leuk om te checken om te zien of je spulletjes al eens voor hoge bedragen zijn gegaan

Edit: Je RATM-plaat?
Klik
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52023356
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:16 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Vind je het niet zonde om zo'n exlusief spul te verkopen? Ik zou m'n platen echt nooit wegdoen... die platen van chain had je ook dubbel toch?
Deze heb ik pas een paar maandjes en vind hem niks aan, dan pak ik het geld wel

De Chains heb ik wel dubbel, maar met andere kleurtjes.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:20:38 #256
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52023399
Relaxte site trouwens ja dat popsike.com Die surprieze plaat staat er ook op voor een redelijke prijzen met een paar leuke stukjes erbij.
quote:
Well. Holy grail time here. An original of the really about impossible to get LP by Surprieze from the early 70s. I reissued this one too and the whole story is about known. What IS interesting is that this copy is the very last copy of the original musician Eddy van der Meer, it's his own copy. He asked me to sell it for him cause he wanted to buy some new guitar effects so here we go. There is a certain reserve. Music is insane noise ACID basement madness music, some laid back tunes and even a few r&b tunes but the track 'Lazarus' is an unequalled evil exprience filled with noise, eastern drone guitarlicks played on a three string guitar of which one is used as drone, and weird folkinstruments and a guy saying 'Lazarus' in a real menacing tone. They don't get any wylder. Of a press of 500, hundreds were thrown in the sea at Scheveningen cause Eddy got depressed of the reviews. We have a glued cover here. The remaining copies are loose or glued. Eddy glued some loose sleeve pieces to a carboard sleeve to make it look more like a proper release. Pathetic but it happened. It was glued by himself. Eddy claims the record to be unplayed. It has some hairlines but is at least VG++ and plays better. The least amount of noise here and there. It is a cheap press and there is always noise. (Which was a big problem while mastering the reissue cause the original tapes also had been destroyed. )


Het zou me niks verbazen als het gewoon een repress is
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52023439
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:20 schreef HAL9000S het volgende:
Relaxte site trouwens ja dat popsike.com Die surprieze plaat staat er ook op voor een redelijke prijzen met een paar leuke stukjes erbij.
[..]



Het zou me niks verbazen als het gewoon een repress is


Briljant verhaal!

idd waarschijnlijk een repress
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:57:02 #258
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52024150
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:03 schreef vingerplant het volgende:
Mooi, nog meer 7" fans
Ik wil toch ff pimpen met een kleine greep uit m'n collectie drone-records 7 inches







Allemaal eerste pressing 300 limited, en bij drone records releases is het altijd gebruikelijk dat de artiest zelf met de hand de hoesjes maakt (schilderen, plakken etc.) en nummerd. Alle plaatjes die je hier ziet zijn dus daadwerkelijk uniek.

[ Bericht 4% gewijzigd door HAL9000S op 01-08-2007 19:08:57 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 19:07:26 #259
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_52024439
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:39 schreef Bosbeetle het volgende:


dit is wel een leuk schattig 5'' plaatje dat ik heb ... (naast een vierkant cdtje)

leuk een pats hier met je vinyl topic (ik ben pas 4 maand aan het sparen en zit dus pas op 9)
hmm bij mij blijft dit ^^
het uniekst, en die zijn nog te koop bij unhip geloof ik
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:12:13 #260
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52024570
5 inch is wel gaaf idd... doet me denken aan een bepaald cd'tje van een artiest die ik goed vind. Die kon je alleen toevallig krijgen bij pakjes sigaretten uit sigarettenautomaten in Bremen

http://www.discogs.com/release/698026
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:13:09 #261
152136 Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
pi_52024592






Meer van de oude 7' zo als jullie zien.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:24:48 #262
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52024869
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:16 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Edit: Je RATM-plaat?
Klik
Dat is 'm idd. Ik zie overal wel very rare staan maar ik zie nergens iets over een oplage oid.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52026011
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:57 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik wil toch ff pimpen met een kleine greep uit m'n collectie drone-records 7 inches

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Allemaal eerste pressing 300 limited, en bij drone records releases is het altijd gebruikelijk dat de artiest zelf met de hand de hoesjes maakt (schilderen, plakken etc.) en nummerd. Alle plaatjes die je hier ziet zijn dus daadwerkelijk uniek.
Prachtig kleurenfestijntje en leuk dat de artiesten hun steentje bijdragen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:23:49 #264
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52026229
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Prachtig kleurenfestijntje en leuk dat de artiesten hun steentje bijdragen
Overblijfsel uit het hele independent DIY cultuurtje waar drone records vandaan komt.
quote:
DRONE RECORDS LABEL CONCEPT: The label DRONE RECORDS has been established in January of 1993. It functions as a VINYL ONLY-label, releasing solely 7”es/E.P. s of international groups and artists from the wide area of experimental sound-creation, with a focus on “drone”-elements. The editions of the E.P. s will be at a first step limited to 250 or 300 copies in coloured or clear vinyl and later possibly be re-released in black or coloured vinyl when the first edition has sold out. The cover-artwork will always be HAND- or SELFMADE by the releasing artist, to offer full control over the product and a personal communication-approach to the listeners. The second editions will have printed covers usually. Drone Records as label-project works uncommercially and fights:

- against the capitalistic CD-industry
- for the preservation of vinyl
- against mass-production and for creative individuality
- for the preservation of an independently working Networking-scene to express new thoughts and ideas, society-criticism and unprejudiced art

Drone Records is especially focused on new atmospheric music that has a certain mind-challenging character, thus wanting to support the sensibility of the human senses. Drone Records releases music for the “right side” of your brain, which means: music for the Unconscious, for the irrational mind, for non-linear perception, creating an emotional communication without language. Music for a yet not realized reality....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52026662
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:24 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Dat is 'm idd. Ik zie overal wel very rare staan maar ik zie nergens iets over een oplage oid.
Ik heb net een half uur zitten zoeken maar kan er verder ook weinig over vinden. Doet me denken aan de Europe-LP die ik ooit uit nostalgische overwegingen heb gekocht. Zelfde label, zelfde stickertje (echt exact) en zelfs zelfde kleur vinyl...

De oplage is fiks, daar ben ik nu wel een beetje van overtuigd.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52026700
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Overblijfsel uit het hele independent DIY cultuurtje waar drone records vandaan komt.
[..]
Interessant verhaaltje, ik had er zelf nog nooit over gehoord.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:50:37 #267
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52027001
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:39 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik heb net een half uur zitten zoeken maar kan er verder ook weinig over vinden. Doet me denken aan de Europe-LP die ik ooit uit nostalgische overwegingen heb gekocht. Zelfde label, zelfde stickertje (echt exact) en zelfs zelfde kleur vinyl...

De oplage is fiks, daar ben ik nu wel een beetje van overtuigd.
Whehehe... een LP van Europe... dat is bijna net zo fout als de WHAM LP die ik niet kon laten liggen op de rommelmarkt omdat ie zo verschrikkelijk fout is



Op diezelfde rommelmarkt heb ik trouwens een oldschool platenspeler gekocht zodat ik nu ook bakeliet kan sparen



Zoals deze bakelieten plaat uit het voormalige CCCP

quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:39 schreef vingerplant het volgende:

[..]


De oplage is fiks, daar ben ik nu wel een beetje van overtuigd.
Ja zou best kunnen idd... alleen kom je 'm niet vaak tegen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52027243
Mijn lijstje

En onderweg zijn nog:

iLiKETRAiNS - Spencer Perceval 10"
iLiKETRAiNS - Terra Nova 7"
Fuck the Facts - Stigmata High Five 12"
pi_52027309
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef HAL9000S het volgende:

Op diezelfde rommelmarkt heb ik trouwens een oldschool platenspeler gekocht zodat ik nu ook bakeliet kan sparen

[afbeelding]
Wow, vet ding! Kostte dat?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:10:08 #270
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_52027620
Wat ik me nou afvraag...

Het lijkt me supervet om een hele LP-collectie aan te leggen. Maar hoeveel van de "moderne" muziek komt er nou op LP uit? Ik heb het hier over bands als Pearl Jam, Nine Inch Nails of dergelijke bands...
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:13:34 #271
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52027738
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:00 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Wow, vet ding! Kostte dat?
70 euro heb ik er voor betaald.
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef ralfseltje het volgende:
Wat ik me nou afvraag...

Het lijkt me supervet om een hele LP-collectie aan te leggen. Maar hoeveel van de "moderne" muziek komt er nou op LP uit? Ik heb het hier over bands als Pearl Jam, Nine Inch Nails of dergelijke bands...
Vrijwel alles komt nog uit op LP Alles wat ik ken iig, en dat is vrij veel durf ik wel te zeggen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52027836
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef ralfseltje het volgende:
Wat ik me nou afvraag...

Het lijkt me supervet om een hele LP-collectie aan te leggen. Maar hoeveel van de "moderne" muziek komt er nou op LP uit? Ik heb het hier over bands als Pearl Jam, Nine Inch Nails of dergelijke bands...
Alles!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52027874
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Whehehe... een LP van Europe... dat is bijna net zo fout als de WHAM LP die ik niet kon laten liggen op de rommelmarkt omdat ie zo verschrikkelijk fout is


Edit:





Die andere Europe kocht ik toen ik heel klein was, lang voor gespaard. Waar die Wham! vandaan komt weet ik niet, waarschijnlijk uit de collectie van m'n broer die hij niet meer wilde. Toch vind ik het zonde ze weg te doen

[ Bericht 27% gewijzigd door vingerplant op 01-08-2007 21:23:36 ]
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:19:39 #274
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52027928
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:17 schreef vingerplant het volgende:

[..]



Prepare for some laughter
Altijd leuk om tijdens een feestje ineens keihard 'wake me up before you go go' aan te zetten. Echt priceless die gezichten ineens
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52028080
Kijk nog eens boven je
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')