abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36749330
Ik heb besloten om het knutselen aan computers over te laten aan anderen, en dus heb ik nog wat spullen liggen die ik graag kwijt wil. Hieronder het overzicht (vanwege het kunnen aanbrengen van wijzigingen, heb ik er een plaatje van gemaakt ):

Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_36751667
Een 9800 Pro koelen met alleen een Zalman passieve koeler lijkt me niet zo'n goed idee.

Hoeveel Airflow had je om die koeler?
pi_36753790
Kan ik evt morgen die 40gb schijf ophalen voor 25 euro?
pi_36754935
schvvmert: Toen ik de kaart kocht (van iemand die ik al lange tijd ken en waarvan ik weet dat-ie geen stomme dingen doet ), was deze koeler er al op gemonteerd. Hoewel ik geen echte 'gamer' ben (verder dan een paar potjes UT2004/Red Orchestra en CS:S kom ik niet) en mijn kast niet echt is ingericht voor een optimate airflow, heb ik nooit problemen gehad met de kaart. Ik heb een keer na een halve dag gamen uit nieuwsgierigheid gevoeld hoe warm de koelelementen werden, en die voelden niet warmer aan dan lauwwarm water...

(...maar de kaart is sowieso zo goed als verkocht, dus wat maakt het ook allemaal uit?! )

Timmert: Ik stuur je wel even een mailtje...
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_36756920
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:51 schreef aa_koch het volgende:

(...maar de kaart is sowieso zo goed als verkocht, dus wat maakt het ook allemaal uit?! )
Mooi is nog steeds een goede kaart en die wafel werkt prima verder als er maar genoeg lucht langs gaat.
pi_36778727
15 voor die ghost
pi_36780911
rendier2710: Staat genoteerd, but don't hold your breath...
  zondag 9 april 2006 @ 00:01:12 #8
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_36781132
die dvd slot dinges

die is nog 100%?
pi_36785305
dvd-speler, ¤10 incl verzendkosten.
Facts don't care about your feelings
pi_36786461
Het_Biertje: Die 'dvd slot dinges' is in prima staat. Wel heb ik inmiddels een bod via e-mail ontvangen voor de DVD-ROM-speler (e.10,- + ophalen), dus ik denk niet dat je nog interesse hebt.

YoshiBignose: Ik begrijp dat jij er verder ook niets aan kunt doen, maar e.10,- inclusief verzendkosten betekent dat ik er e.4,50 aan overhoud -- te weinig voor de moeite die ik ervoor moet doen om het apparaat te verzenden (heen en weer naar het postkantoor is al 10 kilometer rijden...). Jammer maar helaas. Ik ga dat mailtje maar eens beantwoorden...
pi_36912852
*bump*

De laatste spulletjes! Wees er snel bij want op = op!
pi_37061609
bod staat nog steeds...
pi_37078235
rendier2710: Maak er e.20,- inclusief verzending van en we hebben een deal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')