abonnement Unibet Coolblue
pi_37026747
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:00 schreef Denni5 het volgende:
Godver, wil ik net inloggen is mn gametime expired, natuurlijk net met pasen, zodat de winkels dicht zijn....
tip probeer een CC te krijgen ik liep eerder ook altijd te kloten met gamecards. Ben blijk dat ik dat niet meer hoef te doen
pi_37026763
quote:
Op maandag 17 april 2006 04:06 schreef Fratz het volgende:
Priest FTW!

[afbeelding]
To good to be true .
pi_37026801
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:14 schreef Evertjan het volgende:

[..]

tip probeer een CC te krijgen ik liep eerder ook altijd te kloten met gamecards. Ben blijk dat ik dat niet meer hoef te doen
BIJ-Card is geloof ik gratis en is gewoon een mastercard.

Daarbij ziet ie er nog tof uit ook
  maandag 17 april 2006 @ 12:24:12 #254
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37028503
Wil je gaan migraten kom je niet eens op de account management site....
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  maandag 17 april 2006 @ 13:20:12 #255
66083 Platina
78th Element
pi_37030153
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:38 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Wel dus! Wie ben jij eigenlijk!
Kargos, maar die account word nu gespeeld door iemand anders omdat ik hem verkocht heb
pi_37030953
wanneer komt die vrije migratie eens, pvp op mijn realm is zo dood terwijl ik dat juist zo graag doe
pi_37031188
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:10 schreef Woutervn het volgende:
Is er een FOK! guild? Dit zal wel een lompe vraag zijn maargoed....
Niet meer
pi_37031674
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:50 schreef Sakie het volgende:
wanneer komt die vrije migratie eens, pvp op mijn realm is zo dood terwijl ik dat juist zo graag doe
world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..
  maandag 17 april 2006 @ 14:39:04 #259
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37032421
Hoe werkt migration eigenlijk gewoon bij character movement tog ? Bij account management ?
Want het is temp unavalibe
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_37032963
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:39 schreef GaRleC het volgende:
Hoe werkt migration eigenlijk gewoon bij character movement tog ? Bij account management ?
Want het is temp unavalibe
Dat kan alleen op bepaalde dagen tussen bepaalde servers.
Ruim van te voren wordt aangegeven om welke servers het gaat en op welke datum

[ Bericht 0% gewijzigd door Mister_T op 17-04-2006 15:14:40 ]
Xbox Live: Anormius
  maandag 17 april 2006 @ 15:06:26 #261
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37033044
ja dat wist ik. Maar dan moeten ze wel de service opengooien
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  maandag 17 april 2006 @ 15:08:52 #262
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37033097
Ik zie het al... MIgration is delayed Dus dat word nog een week op ragnaros...
Stom dat ze wel de normale datum nog hebben staan :S
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_37033627
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef mooiegek het volgende:

[..]

world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..
WSG 1 uur queue, AB 2 uur, AV 4 uur echt niet leuk meer

-edit- heeft iemand die lowlander // dubbel dutch raid filmpjes nog ?
pi_37033666
Dunemaul PVP is pas erg. Het is een pvp realm en er zijn hoogstens 2 pvp guilds. AB wordt niet meer gespeeld, AV is altijd kansloze PUG waar niemand luistert en alleen WSG is populair....
  maandag 17 april 2006 @ 16:10:59 #265
66083 Platina
78th Element
pi_37034538
Reroll Ragnaros dan, bijna alleen PvP daar, al is er nu dus volgende week migration vanwege de queues
pi_37035806
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef Platina het volgende:
Reroll Ragnaros dan, bijna alleen PvP daar, al is er nu dus volgende week migration vanwege de queues
Mja hou eigenlijk niet zo van PVP, AV vond ik eigenlijk de enige leuke BG maar die is nu best wel verneukt als warrior zijnde....
pi_37037367
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:34 schreef Gloeidoos het volgende:
Dunemaul PVP is pas erg. Het is een pvp realm en er zijn hoogstens 2 pvp guilds. AB wordt niet meer gespeeld, AV is altijd kansloze PUG waar niemand luistert en alleen WSG is populair....
je vergeet hierbij nog de hobby's van enkele grote horde pve guilds: ganken bij instance entrances.
pi_37037816
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef mooiegek het volgende:

[..]

je vergeet hierbij nog de hobby's van enkele grote horde pve guilds: ganken bij instance entrances.
Inderdaad, vooral BR kan er wat van.
pi_37040710
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef mooiegek het volgende:

[..]

world pvp is op elke server dood, of je moet massaal ganken bij instances daarote rekenen..
Nou op mijn server niet hoor (frostwhispers) pas (5 dagen geleden) is varimatras in UC(of hoe je dat ook schrijft) aangevallen 40 man raid allemaal tier 2 geared. dus iedereen vanuit OG naar UC toe, de raid gepwnd. Staat er opeens Bloodhoof village under attack waren er daar nog een stuk of 20 man bezig was wel mooi hoor!
PSN id: Puddled_nl
pi_37050099
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:05 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Inderdaad, vooral BR kan er wat van.
awww <3 jij bent ooit een keer gekilled dat wij naar BWL liepen? arm jochie

ik ken enkel alliance guilds die maar al te graag staan te ganken/campen in BRM Onyx/VC/JaD ;/

ik denk dat als wij max 2 minuten staan te wachten tot iedereen er is dat nog veel is

Wel leuk om van de alliance vandaag een schitterende Kazzak af te pakken ^^ na wat griefing van hun en een klein beetje heen en weer gePVP, Kazzak snel en netjes neergehaald. Erg leuke loot toen ook:

* Eshkandar's Pelt
* Empyrean Demolisher
* Plans: Titanic Leggins
* Pattern: Core Felcloth Bag
* Eye natuurlijk en nog sack of gems + 3 random blues

Later op de middag ook nog even Azuregos:

* Cold Snap
* Puissant Cape
* Random Crap

en ik heb zelf net EIN-DE-LIJK eens nemesis boots mogen pakken in BWL, Broodlord durfde ze eens een keer te droppen

kort: super leuke 2e paasdag gehad ;D

[ Bericht 1% gewijzigd door Jaguar645 op 18-04-2006 00:13:25 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:45:36 #271
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_37054559
quote:
Chrno - Guild Master of Blackraven
Nemesis - 7/8
Felheart - 8/8
Speel jij toevallig ook op Neptulon? Een shaman heet zo daar nl.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_37056593
Hij heeft het er over dat hij Nemesis heeft gekregen in BWL, dus mijn gok is dat hij warlock speelt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:30:14 #273
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_37058265
Richard: dat heb ik wel in de gaten en ik zeg er ook NEPTULON bij, dat is een servernaam en hij zit op een andere server.... De Chrno waar ik het over heb is redelijk berucht bij de alliance omdat hij ons vaak vereerd met een bezoekje aan IF (hij ganked ook overigens nooit, ben hem 1x in stv tegengekomen toen ik 40 was en hij zwaaide alleen ).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_37062140
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:04 schreef Jaguar645 het volgende:

[..]

awww <3 jij bent ooit een keer gekilled dat wij naar BWL liepen? arm jochie

ik ken enkel alliance guilds die maar al te graag staan te ganken/campen in BRM Onyx/VC/JaD ;/

ik denk dat als wij max 2 minuten staan te wachten tot iedereen er is dat nog veel is
Ik ben zelf horde?

Mij viel het gewoon op dat BR nogal veel ganked in verhouding tot andere guilds. Zo was laatst (ok tijdje terug mss al ) bijvoorbeeld een deel van Iron Edge geganked nadat jullie leuk bezig waren bij de entrance van Ony. Als je zo graag wil outdoor pvp'en ga je IF maar raiden!

[ Bericht 7% gewijzigd door Gloeidoos op 18-04-2006 14:49:27 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:45:09 #275
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_37062248
hmm zit met een dilemma, mijn guild gaat migraten 24 april van een verry high populated server naar een nieuwe server
Maar dat lijk me dus ontzettend boring, weinig mensen zien terwijl een van de aspecten in dit game is sociaal zijn met elkaar en lol kunnen trappen.
Mijn guild doet mc farm status/bwl farm status/ AQ twin emperors.
Dus het is of met hun mee gaan in een lege server zitten en alleen maar raiden a.k.a items halen a.k.a zelfde bosses telkens killen
Of guildless zijn in een leuke volle server maar wel met lag en que's

Advies nodig van mensen die ook zijn gemigrated en hun ervaring ermee... hoe zit het met pvp? ben nu rank 9 en wil rank 11 halen om een super vette war wolf te halen, ben zelf (undead)

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 18-04-2006 14:50:53 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_37063832
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
blabla <insert text>
Je weet wat je nu hebt, je weet nooit wat je ervoor terug krijgt!
Ik speel zelf op Ravencrest, wij krijgen onze 4e migration kans 1 dezer weken. NO WAI dat wij gaan migraten.

Twee vrienden van me speelde ook op Ravencrest. Die zijn met de eerste migration naar Twisting Nether verhuisd. 1 van de 2 is inmiddels gestopt, de andere is een nieuw character op onze server begonnen. Beide zaten ze in SUN. Vrij grote steady guild.
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
pi_37067959
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Ik ben zelf horde?

Mij viel het gewoon op dat BR nogal veel ganked in verhouding tot andere guilds. Zo was laatst (ok tijdje terug mss al ) bijvoorbeeld een deel van Iron Edge geganked nadat jullie leuk bezig waren bij de entrance van Ony. Als je zo graag wil outdoor pvp'en ga je IF maar raiden!
om naar Ony's Lair te gaan moeten we of rennen door de alliance en geganked worden of hun afmaken even wachten op de rest en dan naar binnen gaan. Zo doen we dat bij elke instance zodat je niet teveel downtime hebt met achterblijvers.

Ze moeten maar niet bij instances gaan wachten, wachten, wachten en ondertussen alleen maar PVPen.
pi_37070030
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Ik ben zelf horde?

Mij viel het gewoon op dat BR nogal veel ganked in verhouding tot andere guilds. Zo was laatst (ok tijdje terug mss al ) bijvoorbeeld een deel van Iron Edge geganked nadat jullie leuk bezig waren bij de entrance van Ony. Als je zo graag wil outdoor pvp'en ga je IF maar raiden!
BR is echt heel erg..heb me laatst dan ook kapot gelachen toen we hun hele raid ch uitgetrapt hadden...
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:48:30 #279
66083 Platina
78th Element
pi_37072037
BloodRage is ruig mkay, net zoals Cold Blooded
pi_37081217
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:42 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Je weet wat je nu hebt, je weet nooit wat je ervoor terug krijgt!
Ik speel zelf op Ravencrest, wij krijgen onze 4e migration kans 1 dezer weken. NO WAI dat wij gaan migraten.

Twee vrienden van me speelde ook op Ravencrest. Die zijn met de eerste migration naar Twisting Nether verhuisd. 1 van de 2 is inmiddels gestopt, de andere is een nieuw character op onze server begonnen. Beide zaten ze in SUN. Vrij grote steady guild.
SUN (overigens vind ik dat maar weinig van SUN echt skills hebben, en het gewoon een grappige guild vind door hun trieste acties en makkelijke HK's)
Mja, die hebben het geweten ook, die hebben er echt spijt van. Zelf vind ik de migratie naar TN wel geslaagd geweest. Weinig lag, geen queues, geen BG wachttijden en als je erna zoekt, kan je ook een beetje leuk outdoor PvPen (niet op grote schaal, maar bv. 2 tegen 5 (waarbij ik dan bij die 2 zit )). Voor Horde was het toch minder uitgepakt, maar ja.
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:52:51 #281
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_37082658
Onyx prequest op me warrior .. wat een drama. Vanochtend gestart met Marshall Windsor. Alles liep goed, netjes de bende gecleared, 1 room vergeten, wipe later op Jail Break. Healer kreeg door een fout van de paladin Devine Intervention op zich, kon niet bewegen, niet healen, wipe. Dus group stopt, ik weet naar nieuwe group zoeken, tegen me verwachting in gevonden, alles gecleared, hoge snelheid, liep lekker, bij accepteren quest: Quest log full, iedereen start, ik wil een quest uit me log halen maar ben te laat, quest start. Bah en het is al zon baggerquest :S 2x misgegaan.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_37083238
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef Platina het volgende:
BloodRage is ruig mkay, net zoals Cold Blooded
laten we het er op houden dat hun relatie met de grote bekende alliance guilds niet zo best is..het slechtste..
pi_37084527
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:58 schreef mooiegek het volgende:

[..]

BR is echt heel erg..heb me laatst dan ook kapot gelachen toen we hun hele raid ch uitgetrapt hadden...
enige guilds die wij ganken zijn via crusis, reborn unity, en contested territory. die ganken namelijk ook in BRM
onix af en toe als hun beginnen aan te vallen.

denial, somnium en offspring lopen zo door ons heen, (en wij ook door hun)


welke guild zit je trouwes?
hardcoholic
pi_37085187
Vandaag eerste run gedaan door ZG. Eerste 2 bosses down.
pi_37085296
quote:
Op woensdag 19 april 2006 01:21 schreef Ferdii het volgende:

[..]

enige guilds die wij ganken zijn via crusis, reborn unity, en contested territory. die ganken namelijk ook in BRM
onix af en toe als hun beginnen aan te vallen.

denial, somnium en offspring lopen zo door ons heen, (en wij ook door hun)


welke guild zit je trouwes?
Zolang je Disorder maar met rust laat .

Ofja eigenlijk mij gewoon met rust laat
......
pi_37086397
Gloeidoos en Chrno hebben het wel over twee verschillende BR's.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37086649
quote:
Op woensdag 19 april 2006 01:21 schreef Ferdii het volgende:

[..]

enige guilds die wij ganken zijn via crusis, reborn unity, en contested territory. die ganken namelijk ook in BRM
onix af en toe als hun beginnen aan te vallen.

denial, somnium en offspring lopen zo door ons heen, (en wij ook door hun)
Bij ons word overal geganked ^^. Paar maanden terug hadden we het "King of BlackRock Mountain" geintroduceerd. Kijken welke faction het langste BRM kon behouden. Wij waren met wat andere Hordes er vroeg op en hebben de eerste 4-5 uur BRM in bezit kunnen houden, erna werden we geswamped door Allies. Toen hebben we maar besloten een bezoekje te brengen aan SW terwijl hun BRM campten.

Wel lachen zulke dingen. Maar met een alt lvlen in STV is er ook niet bij hoor. Mijn alt huppeld dan in Felwood (lvl 52). Maaruh iedere allie die ik zie begin ik vast te rennen
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  woensdag 19 april 2006 @ 08:42:39 #288
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_37086793
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Afwezig het volgende:
Onyx prequest op me warrior .. wat een drama. Vanochtend gestart met Marshall Windsor. Alles liep goed, netjes de bende gecleared, 1 room vergeten, wipe later op Jail Break. Healer kreeg door een fout van de paladin Devine Intervention op zich, kon niet bewegen, niet healen, wipe. Dus group stopt, ik weet naar nieuwe group zoeken, tegen me verwachting in gevonden, alles gecleared, hoge snelheid, liep lekker, bij accepteren quest: Quest log full, iedereen start, ik wil een quest uit me log halen maar ben te laat, quest start. Bah en het is al zon baggerquest :S 2x misgegaan.
Ik word er nog badend in het zweet van wakker.
  woensdag 19 april 2006 @ 10:53:57 #289
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37089537
Weet iemand hoe je ingame moet opnemen ? Moet wel mooi Quality zijn.
ik wil ff wat proberen met montager
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  woensdag 19 april 2006 @ 11:05:57 #290
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_37089819
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:53 schreef GaRleC het volgende:
Weet iemand hoe je ingame moet opnemen ? Moet wel mooi Quality zijn.
ik wil ff wat proberen met montager
www.fraps.com
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  woensdag 19 april 2006 @ 11:07:33 #291
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_37089872
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:42 schreef Takje het volgende:

[..]

Ik word er nog badend in het zweet van wakker.
IK heb m ook iets van 3 maal over moeten doen, elke keer weer net mis door van die stommigheidjes
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_37089939
dat is alliance side neem ik aan? Moeten jullie nou net zoveel doen als horde voor Ony? Of zijn jullie voor een andere pre-Q langer bezig?
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  woensdag 19 april 2006 @ 11:41:12 #293
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_37090678
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:10 schreef Myst.nl het volgende:
dat is alliance side neem ik aan? Moeten jullie nou net zoveel doen als horde voor Ony? Of zijn jullie voor een andere pre-Q langer bezig?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Onze prequest begint bij http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=4182 en vanaf daar kan je rustig verder klikken - iets van 10 stappen ofzo

Edit: zie hier guide voor alliance Ony prequests: http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=408

[ Bericht 13% gewijzigd door Rodie83 op 19-04-2006 11:47:30 ]
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  woensdag 19 april 2006 @ 12:44:54 #294
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_37092423
3e keer vanochtend, weer failed, ik ga echt compleet uit me dak nu. Ik trek die shit echt slecht. Het probleem is dat het gewoon MOET gebeuren voor ik een een serieuse guild wil komen.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_37092813
Gisteren maar begonnen met een nieuwe Char (ik vind het Warrior zijn niet zo leuk meer ); Human Warlock .

Ik vraag me alleen af of wat ze op wow-europe aanraden wel zo'n goed idee is wat proffesions betreft. Men zegt daar dat je het beste kan enchanten / alchemy kan doen, met als secondary fishing/cooking/first aid (waarvoor ik heb gekozen), maar ik lees ook weer mensen die voor Enginering hebben gekozen.... Daarbij is het forum voor Warlocks op wow-europe wel erg goed vind, toffe info met wat voor talents je het beste kan kiezen en over equipment setups etc.....

Wat ik me nu ook nog afvraag (wat ik me bij de warrior ook al afvroeg); een Warlock is voor mij geen melee vechter, maar gewoon van veraf magicen. Logische keuze zou dan zijn om te trainen in Staffs, maar in het begin lijkt me dat niet echt nodig, aangezien je met Staffs het beste kan schieten (melee heb je er weinig aan). Is het daarom slim om Swords / Maces te trainen of het toch maar bij mn magic te houden en voor Staffs te gaan wanneer dit mogelijk is?
pi_37093601
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:41 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Onze prequest begint bij http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=4182 en vanaf daar kan je rustig verder klikken - iets van 10 stappen ofzo

Edit: zie hier guide voor alliance Ony prequests: http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=408
Waar kun je die info over hordies vinden?
pi_37094312
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:02 schreef pAin het volgende:
Gisteren maar begonnen met een nieuwe Char (ik vind het Warrior zijn niet zo leuk meer ); Human Warlock .

Ik vraag me alleen af of wat ze op wow-europe aanraden wel zo'n goed idee is wat proffesions betreft. Men zegt daar dat je het beste kan enchanten / alchemy kan doen, met als secondary fishing/cooking/first aid (waarvoor ik heb gekozen), maar ik lees ook weer mensen die voor Enginering hebben gekozen.... Daarbij is het forum voor Warlocks op wow-europe wel erg goed vind, toffe info met wat voor talents je het beste kan kiezen en over equipment setups etc.....

Wat ik me nu ook nog afvraag (wat ik me bij de warrior ook al afvroeg); een Warlock is voor mij geen melee vechter, maar gewoon van veraf magicen. Logische keuze zou dan zijn om te trainen in Staffs, maar in het begin lijkt me dat niet echt nodig, aangezien je met Staffs het beste kan schieten (melee heb je er weinig aan). Is het daarom slim om Swords / Maces te trainen of het toch maar bij mn magic te houden en voor Staffs te gaan wanneer dit mogelijk is?
Engineering was vroeger een must als je wilde PvPen met je Warlock, en we nog free HKs waren.
Nu maakt het niets meer uit wat je neemt.

Verder haal je Staffs en Wands door elkaar

Weet niet hoe het nu zit, maar toen ik levelde kwam ik meer staffs tegen als swords/daggers, je kunt het beste gewoon het wapen nemen met de beste stats op dat moment.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:24:30 #298
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_37094855
vnaaf weer de gesmolten kern doen! samen met myst.nl!
Word weer lache gieren en brullen, en frostbolt op middle mouse button binden!
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_37094881
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Engineering was vroeger een must als je wilde PvPen met je Warlock, en we nog free HKs waren.
Nu maakt het niets meer uit wat je neemt.

Verder haal je Staffs en Wands door elkaar

Weet niet hoe het nu zit, maar toen ik levelde kwam ik meer staffs tegen als swords/daggers, je kunt het beste gewoon het wapen nemen met de beste stats op dat moment.
Ok, maar wat is nou echt nuttig als Warlock zijnde?? Ik ben nu wel begonnen met het trainen in Alchemy (wat ook niet gunstig is, Vials kopen....), maar ik moet er natuurlijk wel nog een proffesion bij hebben. Er valt erg veel te combineren met de professions (Mining = Blacksmithing / Enginering, maar waar hoort iets als Alchemy nou echt bij?

Oew ja, dat haal ik dus door elkaar . Opzich lijkt een staff me nou niet echt efficient wat betreft damage dealen, ik heb nu een dagger, maar die begint toch echt te slecht te worden. Denk dat ik toch maar voor staff / swords ga, alhoewel je nog steeds alles uit je magic moet halen .
pi_37094905
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:25 schreef pAin het volgende:

[..]

Ok, maar wat is nou echt nuttig als Warlock zijnde?? Ik ben nu wel begonnen met het trainen in Alchemy (wat ook niet gunstig is, Vials kopen....), maar ik moet er natuurlijk wel nog een proffesion bij hebben. Er valt erg veel te combineren met de professions (Mining = Blacksmithing / Enginering, maar waar hoort iets als Alchemy nou echt bij?

Oew ja, dat haal ik dus door elkaar . Opzich lijkt een staff me nou niet echt efficient wat betreft damage dealen, ik heb nu een dagger, maar die begint toch echt te slecht te worden. Denk dat ik toch maar voor staff / swords ga, alhoewel je nog steeds alles uit je magic moet halen .
Herbalism hoort bij Alchemy, maar als ik jou was zou ik toch twee gathering professions nemen om geld te verdienen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')