abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 april 2006 @ 21:01:23 #1
5541 DarkHelmet
Cant breath in this thing!
pi_36688215
In september 2006 ga ik met mijn ouders 1 weekje fly-drive naar Andalusië.

Vlucht is geboekt van 23-9 t/m 30-9.

Nu zoeken we nog een 2 a 3 tal hotels
of zelfs appartement/vakantiehuisje

iemand tips waar ik kan kijken voor appartementen en vakantiehuisjes?
Ik dacht aan zo rond de 40¤ p/p/p/d voor een hotel of appartement
Dan zit ik een stukje duurder wat ik normaal betaald heb in Portugal voor verblijf.

Verder nog tips voor autoverhuur?
Ervaringen met lokale verhuurders? (had zelf al de volgende gevonden: http://www.andaluciacar.com/ en http://www.nettocarhire.com/ )
Zelf heb ik wel goede ervaring met lokale verhuurders, ze zijn goedkoper dan de grote bekende internationale en je 'voelt' er verder niks van
pi_36692389
Misschien kun je bij Sunnycars kijken? Hebben redelijk goede voorwaarden (www.sunnycars.nl).
Verder kun je op internet erg goed hotels boeken, bijvoorbeeld hotelopia.nl, expedia.nl en ebookings.nl .
Andalusie lijkt me verder erg mooi, zou daar ook nog wel eens heen willen (al dan niet gecombineerd met Marokko).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_36692725
Check ook eens Backpacken Spanje (Andalusië) + Portugal (Algarve) voor wat tips over Andalusie.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_36693183
Ben in t hoogseizoen naar Granada geweest. Toen kon je zelfs gewwon bij ' makelaars ' fantastische huizen huren. Heb toen een grothuis gehuurd voor 300 euro pw. Mn zus zat boven mij in een iets kleiner huis voor 250 euro.
Je ziet overal bordjes met telefoonnrs. en adressen.
Ook in hotels kan je op de bonnefooi makkelijk aan een kamer komen. Heb in Capileira een 2 pers. kamer gehad voor 32 euro pn en in Cazorla voor 25 euro.
ik zeg altijd maar: zou je willen ruilen?
pi_36693676
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
Check ook eens Backpacken Spanje (Andalusië) + Portugal (Algarve) voor wat tips over Andalusie.
En het reisverslag van Hik: [Reisverslag] Semana Santa en Andalucía
pi_36696663
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:25 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

En het reisverslag van Hik: [Reisverslag] Semana Santa en Andalucía
Of het reeds bestaande topic: Spanje - Andalucia; where to stay?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 6 april 2006 @ 12:19:52 #7
5541 DarkHelmet
Cant breath in this thing!
pi_36703651
Bedankt voor de tips!


Bestaand topic over Andalusië had ik al gezocht
alleen zat het hem in de spelling

ik ga eens rondkijken op de gegeven sites
  donderdag 6 april 2006 @ 13:18:53 #8
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_36705525
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:25 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

En het reisverslag van Hik: [Reisverslag] Semana Santa en Andalucía
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_52870140
Hoe zit het met de voorzieningen (musea, restaurants, hotels) laatste week december/eerste week janauri in Andalusie? Veel dicht en nauwelijks iets te beleven of gewoon business as usual? Ook nog aanraders om daar in een bepaalde stad oud en nieuw te vieren. Alle ervaringen over reizen tijdens de kerstvakantie in Andalusie zijn welkom.
pi_75350624
Blijkbaar is er niet veel interesse voor Andalusie want de laatste post (van mij) is alweer 827 dagen geleden. Wel een zinnige kick, want in februari ga ik 9 dagen deze regio bezoeken. Behalve de vluchten nog niks gepland dus ik ga me eerst flink inlezen. Misschien iemand nog suggesties wat te bezoeken in die 9 dagen. Ter info: ik land in Sevilla en vertrek weer in Malaga. Autohuur behoort tot de opties.
  maandag 7 december 2009 @ 12:43:42 #11
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_75367245
Ben vorige maand in Andalusie geweest, en ik vond het prachtig!

Ik weet niet waar je van houdt, maar ik vond de botanische tuin ten noorden van Malaga echt super!
Ronda vond ik een knus en prachtig stadje, vooral de brug natuurlijk.
Gibraltar echt bizar, toen we binnenliepen moesten we wel een halfuur wachten omdat er een aantal straaljagers opstegen (ja, je steekt de start- en landingsbaan van het vliegveld over, vandaar ).
Tarifa een gezellig surfstadje, relaxte sfeer en veel terrasjes.
Baelo Claudio (Bolonia) een mooie oude Romeinse stad uit de 2e eeuw voor Chr, goed verzorgd en mooi gelegen aan zee en duinen.

Oh, en vergeet niet een paar pueblos blancos aan te doen, die zijn zo fotogeniek!
Geluk is een richting, geen punt
pi_75372949
Ik merk wel weer dat ik te weinig tijd heb
pi_75399147
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef MCH het volgende:
Ik merk wel weer dat ik te weinig tijd heb
Dat heb je ook als je 3 maanden zou gaan!
Maar ga iig naar Sevilla, Cordoba en Granada. De Mezquita en het Alhambra vond ik echt geweldig mooi. Check wel vooraf of je voor het Alhambra geen kaartjes moet reserveren.
Ronda is idd ook erg mooi. Ik vond Nerja ook erg aangenaam.
Rondreizen is goed te doen met OV, alleen is het dan wat minder handig om naar de pueblos blancos te gaan.

Hou er wel rekening mee dat het behoorlijk kil kan zijn in die tijd.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_75548361
Ronda.

De geboorteplaats van het stierenvechten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')