abonnement Unibet Coolblue
pi_36979108
Ik 'cheat' altijd door de creeper meer geld te geven en door ervoor te zorgen dat hij alles koopt. Verder gebruik ik de coc command, en dat is het wel
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:26:47 #202
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36981584
Ik cheat door een mannetje "Zed" in het spel te plaatsen. Die heeft een miljoen op zak. Kan ik iig al de mooie wapens, die ik in shrines vind, kwijt.

Propylon quest afgerond, was een eitje. Denk dat ik maar weer eens verder ga met de mainquest.
A.M.A.B
pi_36981631
Ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik een NPC met dialoog en al in het spel kan zetten.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:29:08 #204
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_36984564
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik 'cheat' altijd door de creeper meer geld te geven en door ervoor te zorgen dat hij alles koopt. Verder gebruik ik de coc command, en dat is het wel
Waarom ga je niet naar Mudcrab?

http://www.uesp.net/morrow/hints/mwstores.shtml
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_36985872
Omdat hij weinig geld heeft en omdat ik hem nooit kon vinden.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 15 april 2006 @ 18:37:51 #206
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_36986243
Volgens de site heeft hij 10,000


Ik kan hem ook niet vinden hoor
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_36986343
10k is nog te weinig als je daedric spul wil gaan verkopen

Mijn creeper heeft nu 1 miljard, dat is wel genoeg
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 15 april 2006 @ 18:53:27 #208
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_36986573
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:42 schreef DeHovenier het volgende:
10k is nog te weinig als je daedric spul wil gaan verkopen

Mijn creeper heeft nu 1 miljard, dat is wel genoeg
Mijn creeper heeft steeds 5,000 (Caldera) hoe doe je dat?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:00:24 #209
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36986716
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:42 schreef DeHovenier het volgende:
10k is nog te weinig als je daedric spul wil gaan verkopen

Mijn creeper heeft nu 1 miljard, dat is wel genoeg
1 miljard.

De mijne heeft 1 miljoen en dat wordt elke keer aangevuld wanneer ik weer langsga.

Heb trouwens bij een shrine (Isar Bad) een tombe gevonden, waarin een corpse lag opgebaard met een leuke helm en wat andere spullen ernaast. Hoort dit bij een quest? Heb alles laten liggen, omdat ik anders weer dingen ga 'kwijtraken' in Morrowind.

Nog een vraagje. Ik heb van een redguard handschoenen gekregen met de naam Zenithar erin. Blijkt een of andere god te zijn. Nu kan ik in Ald'ruhn niet meer handelen met merchants, omdat ik de "mark of Zenithar" draag. Zit hier een of andere sidequest aan verbonden of moet ik gewoon die handschoenen wegdoen?

[ Bericht 14% gewijzigd door Cart_man op 15-04-2006 19:07:52 ]
A.M.A.B
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:36:24 #210
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_36987752
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef Cart_man het volgende:

[..]

1 miljard.

De mijne heeft 1 miljoen en dat wordt elke keer aangevuld wanneer ik weer langsga.

Heb trouwens bij een shrine (Isar Bad) een tombe gevonden, waarin een corpse lag opgebaard met een leuke helm en wat andere spullen ernaast. Hoort dit bij een quest? Heb alles laten liggen, omdat ik anders weer dingen ga 'kwijtraken' in Morrowind.

Nog een vraagje. Ik heb van een redguard handschoenen gekregen met de naam Zenithar erin. Blijkt een of andere god te zijn. Nu kan ik in Ald'ruhn niet meer handelen met merchants, omdat ik de "mark of Zenithar" draag. Zit hier een of andere sidequest aan verbonden of moet ik gewoon die handschoenen wegdoen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zit er aan die shrine geen quest vast.
Bij dat handelen gewoon die handschoenen even afdoen of op de grond leggen en dan kan je wel handelen Zelfde als je moonsugar bij je hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_36987898
Zoiets had ik ook in Ald-ruhn, had met een Argonian Trader die ergens buiten stond afgesproken dat ik zijn 5 exisuite (ofzo) shirts zou afleveren aan een kleermaker in ald-ruhn. Daarvoor moest ik wel zweren bij Zenithar, en ik kon niet kopen/verkopen en reizen met de Siltstrider voordat ik die shirts had afgeleverd en m'n plicht had vervuld.

Wat voor spullen heb je allemaal gevonden in Isar Bad?

@Maraca: ik heb de creeper aangepast in de CS, zodat hij alles koopt en lekker veel geld heeft. Dat is nl. een hele verbetering, wat ik niet nodig hebt verkoop ik aan hem en zo kom ik aan geld om te trainen.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:45:13 #212
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36987984
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
Zoiets had ik ook in Ald-ruhn, had met een Argonian Trader die ergens buiten stond afgesproken dat ik zijn 5 exisuite (ofzo) shirts zou afleveren aan een kleermaker in ald-ruhn. Daarvoor moest ik wel zweren bij Zenithar, en ik kon niet kopen/verkopen en reizen met de Siltstrider voordat ik die shirts had afgeleverd en m'n plicht had vervuld.
Dat zal het zijn geweest dan. Heb dagen met die shirts op zak rondgehuppeld.
quote:
Wat voor spullen heb je allemaal gevonden in Isar Bad?
Een Daedric helm met een of andere vage naam. Verder geen idee, heb alles gelaten zoals het was. Ga nog wel een keer terug binnenkort.
A.M.A.B
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:54:15 #213
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_36989898
Ik was net een beetje Morrowind aan het verkennen en toen kwam ik in een stadje genaamd Ordol oid.. Daar stond dus ook ruine genaamd Ordol dwemer training centre oid.. Dus ik loop naar binnen en vermoord iedereen die ik tegenkom.. kom ik in een toren terecht waar een heel erg mooi zwaard ligt ter waarde van 400.000. Dus ik pak dat zwaard en ik krijg een journal melding.. nou ja, hoe dan ook dat zwaard is mooi.. lekker sterk enz.. staat er opeens onderaan: "Het zwaard van blabla verwond je" en huppakee.. dood

Heel apart
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_36990036
Odrosal? Heette dat zwaardje Keening? Of was het een hamer die Sunder heette? Volg dan de queste met Caius Cosades enzo (de mainquest) en je komt er nog wel een keer aan toe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door thettes op 15-04-2006 21:00:44 (spoilertags) ]
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:03:22 #215
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_36990120
Ja, dat zwaard heet Keening

Maar nu ga ik verder met de main quest.. maar.. ik was daar een jaar geleden aan begonnen en ik weet niet meer waar ik ben
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:09:58 #216
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_36990250
Ah ik weet het alweer.. ik kwam vast te zitten bij dat verhaal van Airan's Teeth en Eye of the needle en dat hele verhaal
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_36991523
Ik ben nooit ver gekomen in de Mainquest, ik wilde altijd die quest als laatste doen

Nu ook trouwens

@Cartman: Daedric Face of Inspiration oid? Er ligt dan ook een Daedric shield bij, wat Daedric weapons en boven dat lijk hangt het beste schild van het spel; Eleidons Ward, 333 AR
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:21:09 #218
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36993186
Face of Inspiration, ja.

Maar een schild dat er boven hangt Kut, moet ik weer terug.

Ben weer wat verder gekomen in de mainquest. Vriendjes gemaakt met wat kampers. Nu moet ik een Sixt House base uitmoorden.
A.M.A.B
pi_36993419
Zo'n base zit helemaal linksonderin in de hoek van Morrowind.

Overigens kan je die grot helemaal leegjatten
Vergeet niet die Ancient daggers mee te nemen die in de schedels steken Er verschijnen dan wel wat geesten maar die kan je zo verslaan.

Lukte het een beetje om die 2 Daedra lord's te verslaan?
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:32:58 #220
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36993471
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:31 schreef DeHovenier het volgende:
Zo'n base zit helemaal linksonderin in de hoek van Morrowind.

Overigens kan je die grot helemaal leegjatten
Vergeet niet die Ancient daggers mee te nemen die in de schedels steken Er verschijnen dan wel wat geesten maar die kan je zo verslaan.

Lukte het een beetje om die 2 Daedra lord's te verslaan?
Deze base zit in de omgeving van Maar Gan, dacht ik. Heb maar 1 zo een dagger meegenomen. Draag al teveel bij mij, dus moest keuzes maken.

Die dremoralords zijn een peuleschilletje. Sneak + Daedric longbow en een setje goede pijlen doen wonderen.
A.M.A.B
  zondag 16 april 2006 @ 10:36:27 #221
97079 Jeff89
Conquer All
pi_36999542
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben nooit ver gekomen in de Mainquest, ik wilde altijd die quest als laatste doen

Nu ook trouwens

@Cartman: Daedric Face of Inspiration oid? Er ligt dan ook een Daedric shield bij, wat Daedric weapons en boven dat lijk hangt het beste schild van het spel; Eleidons Ward, 333 AR
Eleidon's Ward.. Die haal je toch ergens anders?
Je hebt zo'n Daedric Ruin ten westen van Urshilaku camp, en een eindje zuidelijk van die ruin ligt de grot "Milk" als ik me niet vergis.. Daar is dat schild toch?
pi_37002309
Milk? Nee, volgens mij ligt 'ie daar niet.
Children of the night. What music they make.
  zondag 16 april 2006 @ 15:50:02 #223
97079 Jeff89
Conquer All
pi_37007351
Hmmm... ik weet 't niet meer precies.
pi_37045499
Hee, mensen!
Ik ga binnenkort na Oblivion weer opnieuw beginnen met Morrowind, aangezien ik het toch op de een of andere manier leuker vind. Zal wel jeugdsentiment zijn. Ik was eigenlijk op zoek naar mods die het spel cooler/vetter/langer maken.

1) Een uberhuismod. Niet een met 300+ kamers, maar wel een met een heen-en-weer teleport zodat ik daar mijn shit kan dumpen. Moet bevatten: Armorkamer, weaponkamer, beiden met mannequins, alchemy kamer met sorteerder, iets als een jewelkamer, ik weet niet of daar al iets op gevonden is, maar het zou wel handig zijn, en voor de rest misschien nog een slavenkamer en een dierentuin. Heeft/kent iemand toevallig zo'n mod?

2) Coole quest die echt leuke ervaringen bieden. Zo kan ik me een quest herinneren waarbij je een of andere Weatherguild joinde, met items die het weer wijzigde, echt heel leuk gedaan.

3) Items, liefst in combinatie met 2) of anders gewoon puur random door de wereld verspreid. Vooral nieuwe textures zouden vet zijn. Zo had ik altijd de dual-weapon mod, waarbij een schild er uit zag als een katana. Heel erg vet. Ook de mantelmod was erg strak/

4)Tweak mods, voor bv. te glanzende items, gameplay fixes.

Alles bij voorkeur compatible met Bloodmoon, Tribunal en de laatse Europese patch.
Kent iemand zowiezo een goede modsite? En hoe staat het eigenlijk met de Tamriel Rebuild Mod?
  maandag 17 april 2006 @ 22:25:39 #225
97079 Jeff89
Conquer All
pi_37046393
Assasins Armory voor oa. die Katana schilden volgens mij.

Abu Manor, huis in Ald Ruhn, in de stijl van de stad, en erggg groot.

Suran Underworld voor de nodige evil quests, Twin Lamps extendend schijnt ook goed te zijn maar dan voor goeierikken.

No Glow mod zodat enchantments minder bling worden, en het debiele ei effect van shields verdwijnt.
Oh en Carnithus's Armamentarium voor een lading evil armor, kleding en wapens..
Morrowind Comes Alive is ook wel cool, en een retexture mod is ook geen overbodige luxe, ik zou er alleen geneen weten zou 1-2-3..

En volgens mij is Tamriel Rebuilt dood, maar ik kan het mis hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')