abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 april 2006 @ 23:42:26 #51
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_36842250
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef Jump het volgende:

[..]

En ik zie niet in waarom editor2 eruit moet blijven als er nog een SC komt.
Geloof me, je ziet het vanzelf (?:wanneer|als) dat gebeurt.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_36842256
Chaos... als jij je matties elke keer dat ik in de SC kom een reden zoeken om te beginnen met klieren dan is de keuze voor de mods heel makkelijk. BAN! Nergens staat in de SC dat de SC exclusief is voor ChOas,Nietzman,Furious etc. En als jij je persoonlijk irritaties niet kan laten liggen heb jij een probleem.
Er is duidelijk gezegd: iedereen houdt zich aan de regels en persoonlijke aversies doe je maar ergens anders.
[quote]
Het zal me roesten waarom Furious, iDex, tonks en Geqxon zo op elkaar moeten vitten. Wat er vroeger gebeurd is. Op FOK!, op de radio, in topics, met foto's, met ibooks, met bestellingen, met leugens, met god weet wat.
Het zal me roesten. Dat is heel jammer voor Anthraxx, Tijn, Audrey, nietz, Walter en alle andere users, maar ze mogen zich wenden tot bovengenoemde users (en anderen).
/quote]

Ik zie die gemaakte afspraak wie begint met klieren,zuigen etc... gelijk te bannen graag gestalte krijgen.
Liever een kleine groep echte Apple-users die ontopic blijven dan veel eikels die denken dat ze Apple-user zijn
en hun eigen persoonlijke vetes liever openlijk blijven botvieren.

SC is voor iedereen die een Mac heeft en over Apple wilt praten.

[ Bericht 16% gewijzigd door editor2 op 10-04-2006 23:51:38 ]
31 december 2006: Inactive FOK!account
  maandag 10 april 2006 @ 23:47:04 #53
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_36842418
Na slaapstand geen LAN-verbinding meer
Hier mag een slot op, probleem opgelost en het topic gaat niet meer over mankementen van de pc, maar over piemels van 80 cm en (hoe kan het ook anders) Windows/Linux/Dos etc...
  maandag 10 april 2006 @ 23:48:46 #54
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_36842476
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef editor2 het volgende:
Chaos... als jij je matties elke keer dat ik in de SC kom een reden zoeken om te beginnen met klieren dan is de keuze voor de mods makkelijk. BAN. Nergens staat in de SC dat de SC exclusief is voor ChOas,Nietzman,furiousetc. En als jij je persoonlijk irritaties niet kan laten liggen heb jij een probleem.
SC is voor iedereen die een Mac heeft en over Apple wilt praten. Niet wat anderen menen waarover gepraat moet worden. Capiche?
Capiche

En bedankt voor het voor het eerst goed spellen van mijn nickname trouwens (al was het maar 1 van de 2 keer in je post).

Je bent TE vaak op leugens betrapt om ooit weer serieus genomen te worden (Lees 'ooit' hier als een HELE lange tijd).

Je hebt jezelf uitgesloten door je leugens. Punt. Alleen jij hebt het er naar gemaakt.

Je kan het niet tig mensen kwalijk nemen dat ze jou niet serieus nemen omdat je een leugenaar bent. Dat moet je bij jezelf zoeken.

En als je ooit weer serieus genomen wil worden moet je dat heel voorzichtig opbouwen, you've cried wolf once too many.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  Lieve Belg maandag 10 april 2006 @ 23:51:31 #55
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36842567
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef WebForce het volgende:
Na slaapstand geen LAN-verbinding meer
Hier mag een slot op, probleem opgelost en het topic gaat niet meer over mankementen van de pc, maar over piemels van 80 cm en (hoe kan het ook anders) Windows/Linux/Dos etc...
Ik ben er even met de veegborstel doorgegaan, verder zal het wel wegzakken
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_36842786
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef ChOas het volgende:


En bedankt voor het voor het eerst goed spellen van mijn nickname trouwens (al was het maar 1 van de 2 keer in je post).
< slap geleuter >
Er staat,eigenwijs, heel duidelijk dat het ze niet intresseert wie,wat en wanneer met wie en waarom heeft gedaan! Wanneer krijg je dat in je botte hoofd? Dus ga gerust door met redenen zoeken waarom je doorgaat.J
Jij flikkert er straks uit met een ban of ik zal persoonlijk elke reactie aangeven. Kijken wie er het snelst de eerste ban heeft wegens het verzieken van de thread weer. Of ga je dan janken dat je het terecht deed omdat je en of andere reden ervoor had en dus terecht wel moest reageren.
Nogmaals het interesseert ze niet!
31 december 2006: Inactive FOK!account
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:01:02 #57
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_36842877
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:51 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik ben er even met de veegborstel doorgegaan, verder zal het wel wegzakken
Vind ik ook goed , nu gaat het heen in het drijfzand van Fok! wat de onvindbare archieven heet
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:01:55 #58
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_36842901
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:57 schreef editor2 het volgende:

[..]

Er staat eigenwijs heel duidelijk dat het ze niet intresseert wat wat wanneer met wie en waarom heeft gedaan! Wanneer krijg je dat in je botte hoofd? Dus ga gerust door met redenen zoeken waarom je doorgaat, Jij flikkert er straks uit met een ban. Of ga je danm janken dat je het trecht deed omdat je zus en deze redenen ervoor had en dus terecht zo reageerde?
Nogmaals het interesseert ze niet!
Ik heb geen zus

En nee, ik zal zeker niet janken als ik een ban krijg.

Heb ik tot nu toe gelogen ? Of jou onterecht bejegend ?



Nope, en ongetwijfeld kan ik daarvoor gebanned worden onder het motto 'irritant zijn', 'zuigen', 'stoken' 'flamen', weetikveelwat.

Maarja, dan doe ik nog steeds niets anders dan wat jij al maanden doet, en jij irriteert meerdere personen. En ik irriteer alleen maar jou.

En nu ga ik pitten. Truste gozer!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:06:46 #59
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_36843085
editor2: waarom begin je hier eigenlijk weer over? Niemand viel je aan, in het Boot Camp topic reageert iedereen ook normaal op je..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:06:57 #60
67643 iDex
opdondertje
pi_36843097
Haidihai
pi_36843183
@ ChOas:

En je blijft maar excuses verzinnen om door te gaan. Hoe dan ook he


@ De_Hertog:

Ik reageer inhoudelijk omdat gasten zoals die chaoot ondanks dat de kwestie inprincipe te ruste is gelegd
gewoon weer met dat irritantje vingertje blijven wijzen naar mij als de reden dat de SC dicht is.
Ik heb dat een tijdje laten rusten maar als ik dan zie dat gewoon door ettert en iedereen dat als normaal
vindt in een FB topic, dan geef ik mijn mening erover.
Je kan niet verwachten dat gasten zoals die chaoot mogen blijven doorgaan met zijn leugenachtig
verhaaltje terwijl hij mij van soortgelijk beschuldigd dat de reden dat hij en zijn matties zo
reageren om wat voor reden ook gerechtvaardigd is en ik het maar heb te accepteren.

Over BC thread:

Daar had ik het toch niet over? Ik heb het over iemand die meelult in een Apple-chat en zelf niet eens een
Mac heeft.

[ Bericht 24% gewijzigd door editor2 op 11-04-2006 00:27:25 ]
31 december 2006: Inactive FOK!account
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:17:17 #62
67643 iDex
opdondertje
pi_36843441
zo'n weekje met een ban is best relaxed , lekker ff er tussen uit en nadenken om niet meer zo te gaan zuigen op fok . ik zal ook geen flood aan topics openen, in DIG.

Laat apple slowchat maar lekker dicht als ik zo een beetje lurk zie ik wel dat het beter is zonder die slowchat.

het werd de laatste paar topics een beetje een Riagg Topic
pi_36843590
Benik het helemaal eens iDex. Zolang sommigen met voor wat voor reden ook zich niet kunnen beheersen is dat de beste oplossing. Lullig ook want ze zien niet in dat ze zelf een heropening in de weg staan en niet een ander. Oftewel zelf onderdeel van het probleem zijn.
31 december 2006: Inactive FOK!account
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:23:15 #64
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_36843610
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 00:09 schreef editor2 het volgende:
@ De_Hertog:

Ik reageer inhoudelijk omdat gasten zoals die chaoot ondanks dat de kwestie inprincipe te ruste is gelegd
gewoon weer met dat irritantje vingertje blijven wijzen naar mij als de reden dat de SC dicht is.
Ik heb dat een tijdje laten rusten maar als ik dan zie dat gewoon door ettert en iedereen dat als normaal vindt in
een FB topic geef ik mijn mening erover. Je kan niet verwachten dat gasten zoals die chaoot mogen blijven
doorgaan met zijn leugenachtig verhaaltje [sub] terwijl hij mij van soortgelijk beschuldigd [sub] dat
de reden dat hij en zijn matties zo reageren om wat voor reden ook gerechtvaardigd is en ik het maar heb te accepteren. Over BC thread: Daar had ik het toch niet over? Ik heb het over iemand die meelult in een Apple-chat en zelf niet eens een Mac heeft.
Hij ettert niet door, hij was er al dagen geleden mee opgehouden. En als je vind dat hij je oneerlijk behandelt, doe dan een topicreport op zijn posts en laat de mods er over oordelen. Wat ik bedoelde met die Bootcamp opmerking is dat jouw posts in dat topic gewoon serieus genomen worden, niemand die er op begint te zeiken of je aanvalt of wat dan ook. En dat is recenter dan dit topic. Vandaar dat ik bedoel, als iedereen je met rust laat, waarom begin je er dan weer over? En wat je met je laatste zin bedoeld weet ik niet..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_36843858
Hij was er niet mee gestopt maar heeft in een reactie gewoon een leugen verspreidt om weer een excuus te hebben mij de toegang te ontzeggen van een evt nieuw te openen SC. Dat heet dus bewust een leugentje in stand houden om je zin door te drammen Dat heeft die chaoot gedaan. Waarom moet hij anders dit weer oprakelen terwijl de feiten anders liggen? Juist dus wel bewust door zeiken.

En ik ga toch niet voor elke wissewasje de mods een report sturen? Dat is wel heel erg zeiken vind je niet? En mischien was het niet handig als hij niet eerst opnieuw was begonnen met dat zelf verzonnen leugentje dat *IK* de voornaamste reden was dat de SC was gesloten terwijl er feitelijk iets heel anders stond bij de afsluiting. Je weet dat een actie altijd een reactie tot gevolg heeft.
En JA ik zie ook dat men normaal in de MB thread reageert op mij. Logisch want daar zijn ze wel ervan doordrongen waar het omgaat.

[ Bericht 13% gewijzigd door editor2 op 11-04-2006 00:40:51 ]
31 december 2006: Inactive FOK!account
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:40:51 #66
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_36844046
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 00:32 schreef editor2 het volgende:
Ik ga toch niet voor elke wissewasje de mods een report sturen. Dat is wel heel erg zeiken vind je niet?
Lijkt mij minder zeiken dan voor ieder wissewasje een bericht in feedback zetten, aangezien feedback bedoeld is als feedback op het beleid in DIG.
quote:
En mischien was het niet handig als hij niet eerst opnieuw was begonnen met dat zelf verzonnen leugentje dat *IK* de voornaamste reden was dat de SC was gesloten terwijl er feitelijk iets heel anders stond bij de afsluiting.
Ten eerste was het niet ChOas maar Tomasso die dat zei, en ten tweede was ook dat al dagen geleden. Bovendien, het enige wat Tomasso zei was dat het mis ging toen jij om terug kwam. En, het spijt me, maar dat is gewoon terug te zoeken... Je kunt er over discussiëren of dat kwam doordat jij terug kwam of doordat anderen overtrokken op jou reageerden, maar dat het op dat moment mis ging is helaas gewoon zo.
quote:
En JA ik zie ook dat men normaal in de MB thread reageert op mij. Logisch want daar zijn ze wel ervan doordrongen waar het omgaat.
Dat bedoel ik nu net, daar reageren dezelfde users, die 'normaal met je omgaan', en dat is recenter dan nu. Waarom dan weer ruzie zoeken over iets van dagen geleden?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_36845359
Pimp my desktop #1 - Samurize & Konfabulator

plaatjes van betreffende post zitten achter een beveiligde webhost..
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:54:41 #68
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_36846750
Heb ze weggehaald
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:08:29 #69
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36849417
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:32 schreef editor2 het volgende:

[..]

Blablabla
Gast, wat is jouw probleem man

Waar zeg ik dat het jouw fout is, of iemand anders z'n fout? Het is gewoon een constatering en een feit dat op het moment jij weer kwam, de SC weer afdaalde, wie z'n fout het ook maar was.

Ik noem nergens namen, wijs nergens met een vinger en dan zo'n reactie

Je bent een beetje paranoïe, is het niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door Tomasso op 11-04-2006 11:21:37 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 april 2006 @ 11:39:41 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_36850277
Sow, bewijst editor2 hier iedereen even een dienst om bijna een week na dato uit het niets plotseling ongefundeerd om zich heen te gaan slaan.

En de modjes zich maar afvragen waarom een slowchat ontspoort
  woensdag 12 april 2006 @ 18:57:51 #71
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_36895603
Ja, ok, waarom is mn topic dicht?


bb_koning.hyves.nl
  woensdag 12 april 2006 @ 19:00:06 #72
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_36895663
Warez .
  woensdag 12 april 2006 @ 19:01:24 #73
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_36895700
Ok, niet iedereen is een computernerd en begrijpt dit gedoe (BS, warez), du snu graag normale-mensen taal
bb_koning.hyves.nl
  woensdag 12 april 2006 @ 20:05:24 #74
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_36897723
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 12 april 2006 @ 21:03:36 #75
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_36899911
quote:
Sorry, ik had erbij moeten vermelden dat de film door een vriend van me is gemaakt met zn telefoon en op internet gezet is, dat klinkt een stuk legaler, he ?

Anyway, ik weet het lekker al

bb_koning.hyves.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')