abonnement Unibet Coolblue
pi_45273566
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef DutchTrain het volgende:
Geheel gratis 2e vlucht bij Ryanair

[afbeelding]

Belangrijkste actievoorwaarden:
[..]

Lees meer op: http://www.ryanair.com/si(...)0111-freeflightoffer
Dus als je een enkeltje boekt krijg je niet de terugvlucht gratis?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45275926
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:24 schreef Jaguarized het volgende:
Dus als je een enkeltje boekt krijg je niet de terugvlucht gratis?
Nee, je koopt een retourtje en je krijgt een retourtje gratis. (dat zegt natuurlijk niet dat je ook al die vluchten moet maken)
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:32 schreef Bora-Bora het volgende:
Een ander belangrijk detail:
de 2e vlucht gratis betreft uitsluitend een extra terug-vlucht. (als ik het goed gezien heb)
Nee, return flight = retour vlucht = heen én terug.
pi_45298250
Net 2 retourtjes Dublin geboekt met Ryanair, voor in totaal EUR 0.04

Total for 2 Passengers
Fare Price 0.04 EUR
Credit card fee 10.00 EUR
Taxes, Fees & Charges 0.00 EUR
Insurance
Total Price 10.04 EUR

ok plus CC-toeslag, maar die is onvermijdelijk
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_45298394
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:45 schreef Thetallguy het volgende:
Net 2 retourtjes Dublin geboekt met Ryanair, voor in totaal EUR 0.04

Total for 2 Passengers
Fare Price 0.04 EUR
Credit card fee 10.00 EUR
Taxes, Fees & Charges 0.00 EUR
Insurance
Total Price 10.04 EUR

ok plus CC-toeslag, maar die is onvermijdelijk
Geen kosten voor je bagage? En geen verzekering? En geen airporttax?
pi_45298650
Credit Card Fee ¤2.50
Booked on www.ryanair.com

En jij hebt 10 euro betaald?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45298685
ik en vriendinnetje maken allemaal dagtripjes met Ryanair, voor 1 dag is handbagage genoeg en Ryanair reisverzekering doe ik niet aan, airporttax had ie ook geen zin in
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
Credit Card Fee ¤2.50
Booked on www.ryanair.com

En jij hebt 10 euro betaald?
Das per enkele reis
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_45298731
2,50 per enkele reis Jag.
En 9 euro per retour als je ruimbagage hebt. Of 6 euro als je geen ruimbagage hebt.
En 14 euro voor een of andere verzekering.
Maar dan nog steeds kun je bespottelijk goedkope tickets boeken.
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
ik en vriendinnetje maken allemaal dagtripjes met Ryanair, voor 1 dag is handbagage genoeg en Ryanair reisverzekering doe ik niet aan, airporttax had ie ook geen zin in
Maar afijn, je kunt die reisverzekering ook niet boeken?
Dan zit je toch nog steeds met je kosten voor je handbagage?
pi_45298828
handbagage is wel gratis
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_45298938
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:04 schreef Thetallguy het volgende:
handbagage is wel gratis
Nouja, ik had gewoon 14 euro pp kunnen besparen door die gare verzekering te negeren!
Maar moet je dan niet online inchecken ofzo? Want dat kost 6 euro en dan reis je alleen met handbagage toch?
pi_45299041
online inchecken kan je ook uitzetten als je echt aan het kostenbesparen bent moet je alleen wel in de rij staan om in te checken op het vliegveld natuurlijk ipv gewoon door kunnen lopen maar dat is opzich ook niet zo'n probleem
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_45299107
2,5 euro per enkele reis? Wtf, wat een naaierij. Je doet uiteindelijk toch 1 betaling als je een retourtje boekt, niet 2. Vaag.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45299198
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:10 schreef Thetallguy het volgende:
online inchecken kan je ook uitzetten als je echt aan het kostenbesparen bent moet je alleen wel in de rij staan om in te checken op het vliegveld natuurlijk ipv gewoon door kunnen lopen maar dat is opzich ook niet zo'n probleem
Joh, ik leer hier nog wat!
Nouja, voor die paar euro ga ik niet moeilijk zitten doen met bagage enzo. En ik ben nog steeds erg blij met mijn tickets voor 48 euro naar Milaan.
pi_45301336
Sinds wanneer moet je extra betalen voor online inchecken?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_45302546
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
ik en vriendinnetje maken allemaal dagtripjes met Ryanair, voor 1 dag is handbagage genoeg en Ryanair reisverzekering doe ik niet aan, airporttax had ie ook geen zin in
[..]

Das per enkele reis
Ok die 0,04 euro kan ik begrijpen, 4 x 0,01 euro. Maar de airporttax mist ie? Ik kom voor een retourtje Londen niet lager als 25,01 waarvan 24,99 tax.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45302617
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:51 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ok die 0,04 euro kan ik begrijpen, 4 x 0,01 euro. Maar de airporttax mist ie? Ik kom voor een retourtje Londen niet lager als 25,01 waarvan 24,99 tax.
ik ben dinsdag met Ryanair naar Madrid geweest dus had daar nog een reserveringsnummer van, en daardoor was dit gratis, kwam ik net pas achter. Wat wel grappig is, is dat ik nu ik een vluchtje Dublin gratis geboekt heb ik daarmee weer 2 nieuwe kan boeken waardoor je dus oneindig door kan gaan
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:54:08 #241
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45308442
Heeft iemand tips of aanbiedingen voor february?
pi_45308561
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:54 schreef Grimm het volgende:
Heeft iemand tips of aanbiedingen voor february?
Ligt er aan waar je naar toe wil.

Deze misschien van www.skyeurope.com richting Oost-Europa



En verder loopt de Transavia Supersale nog, heeft http://www.bmibaby.com sale richting Engeland en kun je met http://www.vueling.com nog goedkoop richting Spanje
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:09:43 #243
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45308661
Die prijzen zijn erg laag inderdaad maar ik vind schiphol zo kut omdat er zoveel belasting overheen komt.
Soms betaal je voor een vlucht 40 euro en dan 80 euro belasting
pi_45308690
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:09 schreef Grimm het volgende:
Die prijzen zijn erg laag inderdaad maar ik vind schiphol zo kut omdat er zoveel belasting overheen komt.
Soms betaal je voor een vlucht 40 euro en dan 80 euro belasting
De beste aanbiedingen zijn de aanbiedingen waarbij de tax in de prijs verwerkt zit. Zoals nu de aanbieding Ryanair of de aanbiedingen van Vueling.

En dan nog is 70 of 80 euro voor een vliegreis naar de andere kant van Europa natuurlijk nog veel geld
pi_45308771
Of met de trein

Winterspecials van de Duitse Spoorwegen
quote:
Gute Idee. Günstig durch den Winter. Hier auf www.bahn.de schon ab 29,- EUR.
Und Europa ab 39,- EUR. Jetzt zuschlagen - buchbar nur bis 25. Februar.
Bis zum 28. Februar können Sie ab 29,- EUR einfache Fahrt in der 2. Klasse beliebig weite Fahrten innerhalb Deutschlands unternehmen. Ab 39,- EUR reisen Sie in unsere Nachbarländer nach Österreich, Dänemark, Tschechien, in die Benelux-Länder und die Schweiz! Nur solange Vorrat reicht.
Meer info en boeken op www.bahn.de

Vrijwel alle grote Duitse steden zijn nog boekbaar voor 78 euro retour.
pi_45318843
Airports face chaos over tax rise
quote:
Passengers are being warned of possible chaos at airports next month as some airlines seek to charge extra air tax for tickets bought months ago. From 1 February the Air Passenger Duty will go up by between £5 and £40.

Most airlines raised fares as soon as Chancellor Gordon Brown announced the hike on 6 December.

But some are demanding further payment for tickets booked before the rise. Ryanair said those who do not pay before flying will be turned away.

The chancellor's critics say two months was too short notice for the duty increase and it is unfair to charge customers who booked months earlier but will fly after 1 February.

Many airlines say they will make a loss if they do not charge passengers the extra duty.

But not all agree how they should charge, causing confusion for travellers.

Ryanair chief executive Michael O'Leary said all passengers will be emailed and if they fail to pay the day before their flight, they will not be able to fly.

Leeds-based Jet2 is automatically taking the increase from travellers, using their card details held on computer.

British Airways says it will absorb the costs of duty on passengers who booked before the announcement.

Toby Nichol, of Easyjet, said: "It's absolutely chaotic. Come 1 February, there is going to be a lot of uncertainty.

"There will be an awful lot of airlines walking up and down check-in aisles in places like Luton Airport, with a bucket collecting the tax."

Check-in payments

Roger Wiltshire, of the British Air Transport Association, said plenty of notice would usually be given to duty changes.

"It's a mess because the chancellor brought this in at such short notice," he told BBC's Five Live Breakfast.

"They have caught millions of passengers who had booked in advance and paid already."

But the Treasury says the aviation industry was not meeting its environmental responsibilities so a decision was taken to introduce the duty increase swiftly.

It says the extra £1bn in duty will go towards better public transport and the environment.

A spokesman said the Air Passenger Duty was a tax on airlines for the number of passengers they carry and it was up to the airline to decide whether they pass that levy on to passengers.

Overdrawn accounts

Sean Tipton, of the Association of British Travel Agents (Abta), said it would have preferred the duty rise to be postponed until the summer but airlines should be collecting the extra payment at check-in.

He advised passengers who booked before 6 December 2006 to check with their airline whether payment was due before travelling.

James McLean, of Allseasons Travel in Hereford, said despite Easyjet demanding payment by Monday, the budget airline had sent emails to only one out of five of their customers.

"We have had to chase Easyjet. It's time and it's also our phone bill," he said.

The rise will mean for example that tax on a short-haul flight in Europe, including internal UK flights, will double to £10 per passenger and to £80 per passenger on long haul business flights.

Simon Calder, travel editor of the Independent, said that while the duty rise had been expected, the liability of those who had already booked had not.

For a family of four travelling between Leeds and Belfast that could mean an extra £40 which could make some people's account overdrawn, he said.
Heerlijk, die overheidsgeldwolven . Alsof die fucking tax-verhoging ineens zorgt voor een beter milieu .
pi_45341219
Ik zoek een vlucht voor madrid of nabije luchthaven (medio maart/april, 2 personen retour).
Vertrekken vanaf bvk, Schiphol/Eindhoven/Dusseldorf of een ander makkelijk te bereiken luchthaven net over de duitse grens.

Iemand suggesties voor een goede aanbieding?
Eventueel mag de vertrekhaven op de heen reis een andere zijn dan de aankomsthaven op de terugreis (al zal een retour toch wel voordeliger zijn..)
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_45345626
Dan moet je een deurtje verderop zijn in: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7

Ik gok op www.ryanair.com of www.vueling.com
pi_45359366
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 09:23 schreef DutchTrain het volgende:Nee, return flight = retour vlucht = heen én terug.
Okee, dan heb ik nix gezegd.

(teveel beïnvloed door de Franse betekenis van "retourtje" waarschijnlijk... )
 FR
pi_45360924
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:53 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

ik ben dinsdag met Ryanair naar Madrid geweest dus had daar nog een reserveringsnummer van, en daardoor was dit gratis, kwam ik net pas achter. Wat wel grappig is, is dat ik nu ik een vluchtje Dublin gratis geboekt heb ik daarmee weer 2 nieuwe kan boeken waardoor je dus oneindig door kan gaan
Afgelopen dinsdag valt toch niet in die actieperiode van 11 tot 18 januari? Want ik heb ook afgelopen dinsdag een vlucht geboekt, dus zou mooi zijn als ik dan ook een gratis vlucht erbij krijg. (Vriend van me heeft geboekt dus heb geen nrs bij de hand om het te checken nu.)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')