Wadlopers hebben ze inderdaad. Ben blijna een keer geraakt door uitklapende buitenspiegels...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wadlopertjes hebben ze ook meen ik
daarom staan er ook van die witte stippel lijnen op het perron!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:20 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Wadlopers hebben ze inderdaad. Ben blijna een keer geraakt door uitklapende buitenspiegels...
Gister stond er geen Blauw Engeltje bij amsterdam, maar bij zwolle,, nu was die weg bij zwolle en zag ik er 1 bij amsterdam :pquote:Op donderdag 6 april 2006 15:09 schreef Tfz het volgende:
[..]
Je zult de 180 wel bedoelen, die staat alweer enige tijd op de Dijksgracht bij Amsterdam. De 186 heeft daar nooit gestaan.
Dan denk ik dat je gisteren bij Amsterdam niet goed hebt gekeken en dat het stel in Zwolle binnen stond, danwel achter ander materieel was verstopt.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Gister stond er geen Blauw Engeltje bij amsterdam, maar bij zwolle,, nu was die weg bij zwolle en zag ik er 1 bij amsterdam :p
Binnen de hekken waar ook ick staat?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Gister stond er geen Blauw Engeltje bij amsterdam, maar bij zwolle,, nu was die weg bij zwolle en zag ik er 1 bij amsterdam :p
zou kunnen, de Plan U stond nog wel op zwolle, waarom die daar staat te roesten ook niet echt een idee :/quote:Op donderdag 6 april 2006 16:34 schreef Tfz het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je gisteren bij Amsterdam niet goed hebt gekeken en dat het stel in Zwolle binnen stond, danwel achter ander materieel was verstopt.
Juist, die plan U staat wel te roesten doorgaan anders zat er niet een wilde laag grafittie opgespotenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef Tfz het volgende:
Volgens mij staat bij jou alles maar "te roesten"....
Dit weekend is er een besloten activiteit in Zwolle en daarnaast wordt er wat aan die stellen geknutseld.
Nou, als dát het criterium is, dan staat er erg veel materieel in Nederland, maar ook in het buitenland, "maar te roesten".quote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
Juist, die plan U staat wel te roesten doorgaan anders zat er niet een wilde laag grafittie opgespoten
Plan U rijd toch niet meer dus staan blijven doet het toch welquote:Op donderdag 6 april 2006 17:38 schreef Tfz het volgende:
[..]
Nou, als dát het criterium is, dan staat er erg veel materieel in Nederland, maar ook in het buitenland, "maar te roesten".
ligt aan de indeling sommige zijn tegen over elkaar sommige niet, helemaal geen been ruimtequote:Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo janken, best goed te doen, zeker voor zo'n kort stukkie.
oh wacht, die nieuwe indeleing met die rugleuningen kaarsrechtop, zodat er meer stoeltjes in passen ? Die zijn wel irri jaquote:Op donderdag 6 april 2006 19:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ligt aan de indeling sommige zijn tegen over elkaar sommige niet, helemaal geen been ruimte
ja die denk ik danquote:Op donderdag 6 april 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh wacht, die nieuwe indeleing met die rugleuningen kaarsrechtop, zodat er meer stoeltjes in passen ? Die zijn wel irri ja
Het lijkt wel een botsautoquote:Op donderdag 6 april 2006 16:57 schreef Jump het volgende:
Hèhè, reclame op de trein voor "Giro d'Ilatia". Als stunt hebben ze maar even een AM96 in het roze gestoken
Foto's: http://www.treinfoto2000.be/NMBS/468.roze%20Girotrein/index.htm
[afbeelding]
in engeland rijdt deze shit ook geloof ikquote:Op donderdag 6 april 2006 19:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het lijkt wel een botsauto
Ik denk elke keer weer als ik buitenlandse treinen zie: wat hebben we toch een mooie treinen in Nederland. Echt die ziet er ook weer niet uit
't Is volgens mij van oorsprong een Deens ontwerp, er rijden ook dieselvarianten van, o.a. in Zweden.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in engeland rijdt deze shit ook geloof ik
Ja, het is gewoon de balg zoals die bij normale treinen in een wat kleinere vorm te vinden is. De cabine kan worden weggeklapt zodat er een doorloopmogelijkheid ontstaat (zoals vroeger bij de Koplopers).quote:Op donderdag 6 april 2006 19:36 schreef Remzz het volgende:
Is die voorkant zo eehm 'apart' om makkelijk/veilig aan te koppelen?
ja echt balenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:39 schreef Remzz het volgende:
Ah zo... ja echt jammer dat het niet meer gebeurt bij de koplopers....
Dat lijkt me strijdig met ongeveer ieder veiligheidsvoorschrift dat je maar kan verzinnenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:39 schreef hooibaal het volgende:
Waren die koppen niet ooit bedoeld om rijdend te kunnen (ont-)koppelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |