abonnement Unibet Coolblue
pi_36789333
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

ZZL was vooral nieuw spoor door heerenveen en drachten.

Dus zwolle uitschakelen. Ik zou liever proberen onderhoud in zwolle op een goed peil houden, en reservesystemen bouwen, dan een nieuwe spoorlijn bouwen welke afhankelijk is van zwolle.
moauw lelystad - emmeloord - heerenveen - drachten - groningen
relatief nieuw dan toch?
  zondag 9 april 2006 @ 13:08:36 #277
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_36789514
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
en de ns heeft weer lekkere planning

geen treinen op zwolle - amersfoort en geen treinen op zwolle - deventer

geknapte bovenleiding bij nunspleet en werkzaamheden op de andere kant.
Dat heeft dus geen zak met planning te maken.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_36789735
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:08 schreef JDude het volgende:

[..]

Dat heeft dus geen zak met planning te maken.
Zwolle deventer wel,

alleen die bovenleiding knapt weer ongunstig

iets zegt me dat dit toch vaker voor komt, een traject wegens onderhoud niet kunnen gebruiken, en dan je enige alternatief krijg je een storing :p
pi_36789857
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Zwolle deventer wel,

alleen die bovenleiding knapt weer ongunstig

iets zegt me dat dit toch vaker voor komt, een traject wegens onderhoud niet kunnen gebruiken, en dan je enige alternatief krijg je een storing :p
Ach, door het onderhoud zal een ander traject meer treinbewegingen ontstaan. Een grotere kans dan normaal dus dat er iets knapt
pi_36789993
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:21 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Ach, door het onderhoud zal een ander traject meer treinbewegingen ontstaan. Een grotere kans dan normaal dus dat er iets knapt
mja k vraag me dan af, is het dan niet verstandiger om die werkzaamheden dan uit te stellen?
of is dat gewoon not done?
pi_36790167
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:27 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

mja k vraag me dan af, is het dan niet verstandiger om die werkzaamheden dan uit te stellen?
of is dat gewoon not done?
Je bedoelt neem ik aan als er er op een omreistraject een storing plaats vind?

Als ze bezig zijn zijn ze ook bezig, en vaak kun je dan niet ff snel alles opruimen en er weer treinen over laten rijden. En ook kan dat, dan is de werkzaamheden nog steeds niet klaar, en zal nog een keer het traject afgesloten moeten worden.

Misschien wel als de storing op de dag voor de werkzaamheden ontstaat (en de dag van werkzaamheden ook nog tot overlast zorgt). Maar dan zullen er geen goede alternatieven moeten zijn natuurlijk. Geen trein, en onmogelijk om bussen in te zetten
pi_36790466
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:34 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Je bedoelt neem ik aan als er er op een omreistraject een storing plaats vind?

Als ze bezig zijn zijn ze ook bezig, en vaak kun je dan niet ff snel alles opruimen en er weer treinen over laten rijden. En ook kan dat, dan is de werkzaamheden nog steeds niet klaar, en zal nog een keer het traject afgesloten moeten worden.

Misschien wel als de storing op de dag voor de werkzaamheden ontstaat (en de dag van werkzaamheden ook nog tot overlast zorgt). Maar dan zullen er geen goede alternatieven moeten zijn natuurlijk. Geen trein, en onmogelijk om bussen in te zetten
mja, zit wat in, echter als ze nog niet zwaar bezig zijn? en de mogelijk zou er zijn om evt op 1 vd sporen ( toch dubbel uit gevoerd ) een trein te laten rijden?
pi_36790567
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:45 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

mja, zit wat in, echter als ze nog niet zwaar bezig zijn? en de mogelijk zou er zijn om evt op 1 vd sporen ( toch dubbel uit gevoerd ) een trein te laten rijden?
Ze zijn nu bezig met een viaduct. Dus in dit geval is het lastig een spoor vrij te houden. Ik denk ook dat ze dat altijd wel proberen, als het mogelijk is per spoor werken.
pi_36790654
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:49 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Ze zijn nu bezig met een viaduct. Dus in dit geval is het lastig een spoor vrij te houden. Ik denk ook dat ze dat altijd wel proberen, als het mogelijk is per spoor werken.
mja bij niet alle werkzaamheden is het niet te doen om een spoor vrij te houden natuurlijk
  zondag 9 april 2006 @ 13:56:29 #285
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_36790757
Tering ik zie op sloterdijk deze vaak rijden


Maar dan met 12 bakken niet normaal hoe lang dat is
You go to Hell , You go to HELL and you DIE
pi_36790827
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Here_Jezus het volgende:
Tering ik zie op sloterdijk deze vaak rijden

[afbeelding]
Maar dan met 12 bakken niet normaal hoe lang dat is
2x 6 dus

had vrijdag 5x ICM3 das ook lang vooral als je dan van zwolle wegrijd en je zit in de voorste bak ! zie je de hele sliert nog in de bocht achter je aan rollen
  zondag 9 april 2006 @ 14:01:15 #287
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_36790894
Ìk slaap altijd het lekkerst in een AB30 rijtuig, of in een I5...

Maar die zullen wel niet tellen...
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_36790905
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Here_Jezus het volgende:
Tering ik zie op sloterdijk deze vaak rijden

[afbeelding]
Maar dan met 12 bakken niet normaal hoe lang dat is
322.50 meter. Kan nog wel langer. 403.50 meter om precies te zijn
pi_36790942
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:01 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

322.50 meter. Kan nog wel langer. 403.50 meter om precies te zijn
hoelang is 5x3 bakkig ICM?
  zondag 9 april 2006 @ 14:07:48 #290
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_36791020
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:58 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

2x 6 dus

had vrijdag 5x ICM3 das ook lang vooral als je dan van zwolle wegrijd en je zit in de voorste bak ! zie je de hele sliert nog in de bocht achter je aan rollen
Erg leuk die dingen maar die zitten toch niet helemaal vol ?
You go to Hell , You go to HELL and you DIE
pi_36791041
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:03 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

hoelang is 5x3 bakkig ICM?
403m

3*4bak ICM + 1x 3bak is 401.6
pi_36791073
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:07 schreef Here_Jezus het volgende:

[..]

Erg leuk die dingen maar die zitten toch niet helemaal vol ?
Op een vrijdag namiddag wel.
pi_36791077
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:09 schreef the_disheaver het volgende:
403m

3*4bak ICM + 1x 3bak is 401.6
best lang
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:07 schreef Here_Jezus het volgende:

[..]

Erg leuk die dingen maar die zitten toch niet helemaal vol ?
nee

komen doorgaans 3+3 van leeuwarden ( ook wel 3+4 ) en vaak nog een 3+3 (of ook 3+4 ) van groningen, echter vrijdag kwam er 3+3+3 van groningen af
pi_36791083
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:10 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Op een vrijdag namiddag wel.
nja bij mij niet toen, pas bij amersfoort was die vol
pi_36791663
12 bakken IRM is inderdaad best lang. Ik kom ze ook vaak tegen in Den Haag en Rotterdam. ICK met 14 bakken deed het ook altijd erg goed
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:11 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

nja bij mij niet toen, pas bij amersfoort was die vol
Hoelaat zat jij in die trein dan? Ik heb zelf ook Leeuwarden - Amersfoort (e.v.) gereisd, ook bestaande uit 15 bakken ICM
pi_36792632
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:35 schreef Carport het volgende:
12 bakken IRM is inderdaad best lang. Ik kom ze ook vaak tegen in Den Haag en Rotterdam. ICK met 14 bakken deed het ook altijd erg goed
[..]

Hoelaat zat jij in die trein dan? Ik heb zelf ook Leeuwarden - Amersfoort (e.v.) gereisd, ook bestaande uit 15 bakken ICM
mn trein kwam om 16:12 aan op utrecht,

dat is dus 14:33 op heerenveen? oftewel 14:17 vanaf leeuwarden dacht ik
  zondag 9 april 2006 @ 15:51:26 #297
86072 thatsme
and That's you!
pi_36794064
16 bakken ICM is het langste waar ik gezeten heb... Was een foutje denk ik!
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_36794262
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:51 schreef thatsme het volgende:
16 bakken ICM is het langste waar ik gezeten heb... Was een foutje denk ik!
16 is geloof ik maximum aantal
pi_36794503
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:58 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

16 is geloof ik maximum aantal
15 is het wettelijk maximum voor reizigerstrein. Lijkt me dat hij opzich wel langer dan 16 kan zijn.
pi_36794704
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:03 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

15 is het wettelijk maximum voor reizigerstrein. Lijkt me dat hij opzich wel langer dan 16 kan zijn.
ja als je normaal met 5x ICM3 rijd en je zal een 1 viertje mee nemen kom je op 16. en k zie ook wel eens 2x ICM4 vanaf leeuwarden komen.. als dr dan ook 2x ICM4 vanaf groningen rijd dan zit je ook op 16..

baalt nog altijd van doorloop kop :/ anders lekker bij utrecht voorin stappen en dan gewoon door de dik 400 meter trein lopen !

nou moet je een DD-AR / VIRM stammetje hebben. of nog leuker een ICK(?) stam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')