moauw lelystad - emmeloord - heerenveen - drachten - groningenquote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
ZZL was vooral nieuw spoor door heerenveen en drachten.
Dus zwolle uitschakelen. Ik zou liever proberen onderhoud in zwolle op een goed peil houden, en reservesystemen bouwen, dan een nieuwe spoorlijn bouwen welke afhankelijk is van zwolle.
Dat heeft dus geen zak met planning te maken.quote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
en de ns heeft weer lekkere planning
geen treinen op zwolle - amersfoort en geen treinen op zwolle - deventer
geknapte bovenleiding bij nunspleet en werkzaamheden op de andere kant.
Zwolle deventer wel,quote:Op zondag 9 april 2006 13:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zak met planning te maken.
Ach, door het onderhoud zal een ander traject meer treinbewegingen ontstaan. Een grotere kans dan normaal dus dat er iets knaptquote:Op zondag 9 april 2006 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zwolle deventer wel,
alleen die bovenleiding knapt weer ongunstig
iets zegt me dat dit toch vaker voor komt, een traject wegens onderhoud niet kunnen gebruiken, en dan je enige alternatief krijg je een storing :p
mja k vraag me dan af, is het dan niet verstandiger om die werkzaamheden dan uit te stellen?quote:Op zondag 9 april 2006 13:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ach, door het onderhoud zal een ander traject meer treinbewegingen ontstaan. Een grotere kans dan normaal dus dat er iets knapt
Je bedoelt neem ik aan als er er op een omreistraject een storing plaats vind?quote:Op zondag 9 april 2006 13:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja k vraag me dan af, is het dan niet verstandiger om die werkzaamheden dan uit te stellen?
of is dat gewoon not done?
mja, zit wat in, echter als ze nog niet zwaar bezig zijn? en de mogelijk zou er zijn om evt op 1 vd sporen ( toch dubbel uit gevoerd ) een trein te laten rijden?quote:Op zondag 9 april 2006 13:34 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan als er er op een omreistraject een storing plaats vind?
Als ze bezig zijn zijn ze ook bezig, en vaak kun je dan niet ff snel alles opruimen en er weer treinen over laten rijden. En ook kan dat, dan is de werkzaamheden nog steeds niet klaar, en zal nog een keer het traject afgesloten moeten worden.
Misschien wel als de storing op de dag voor de werkzaamheden ontstaat (en de dag van werkzaamheden ook nog tot overlast zorgt). Maar dan zullen er geen goede alternatieven moeten zijn natuurlijk. Geen trein, en onmogelijk om bussen in te zetten
Ze zijn nu bezig met een viaduct. Dus in dit geval is het lastig een spoor vrij te houden. Ik denk ook dat ze dat altijd wel proberen, als het mogelijk is per spoor werken.quote:Op zondag 9 april 2006 13:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, zit wat in, echter als ze nog niet zwaar bezig zijn? en de mogelijk zou er zijn om evt op 1 vd sporen ( toch dubbel uit gevoerd ) een trein te laten rijden?
mja bij niet alle werkzaamheden is het niet te doen om een spoor vrij te houden natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 13:49 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met een viaduct. Dus in dit geval is het lastig een spoor vrij te houden. Ik denk ook dat ze dat altijd wel proberen, als het mogelijk is per spoor werken.
2x 6 dusquote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Here_Jezus het volgende:
Tering ik zie op sloterdijk deze vaak rijden
[afbeelding]
Maar dan met 12 bakken niet normaal hoe lang dat is
322.50 meter. Kan nog wel langer. 403.50 meter om precies te zijnquote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Here_Jezus het volgende:
Tering ik zie op sloterdijk deze vaak rijden
[afbeelding]
Maar dan met 12 bakken niet normaal hoe lang dat is
hoelang is 5x3 bakkig ICM?quote:Op zondag 9 april 2006 14:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
322.50 meter. Kan nog wel langer. 403.50 meter om precies te zijn
Erg leuk die dingen maar die zitten toch niet helemaal vol ?quote:Op zondag 9 april 2006 13:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
2x 6 dus
had vrijdag 5x ICM3 das ook lang vooral als je dan van zwolle wegrijd en je zit in de voorste bak ! zie je de hele sliert nog in de bocht achter je aan rollen
Op een vrijdag namiddag wel.quote:Op zondag 9 april 2006 14:07 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Erg leuk die dingen maar die zitten toch niet helemaal vol ?
best langquote:
neequote:Op zondag 9 april 2006 14:07 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Erg leuk die dingen maar die zitten toch niet helemaal vol ?
nja bij mij niet toen, pas bij amersfoort was die volquote:
Hoelaat zat jij in die trein dan? Ik heb zelf ook Leeuwarden - Amersfoort (e.v.) gereisd, ook bestaande uit 15 bakken ICMquote:Op zondag 9 april 2006 14:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nja bij mij niet toen, pas bij amersfoort was die vol
mn trein kwam om 16:12 aan op utrecht,quote:Op zondag 9 april 2006 14:35 schreef Carport het volgende:
12 bakken IRM is inderdaad best lang. Ik kom ze ook vaak tegen in Den Haag en Rotterdam. ICK met 14 bakken deed het ook altijd erg goed
[..]
Hoelaat zat jij in die trein dan? Ik heb zelf ook Leeuwarden - Amersfoort (e.v.) gereisd, ook bestaande uit 15 bakken ICM
16 is geloof ik maximum aantalquote:Op zondag 9 april 2006 15:51 schreef thatsme het volgende:
16 bakken ICM is het langste waar ik gezeten heb... Was een foutje denk ik!
15 is het wettelijk maximum voor reizigerstrein. Lijkt me dat hij opzich wel langer dan 16 kan zijn.quote:
ja als je normaal met 5x ICM3 rijd en je zal een 1 viertje mee nemen kom je op 16. en k zie ook wel eens 2x ICM4 vanaf leeuwarden komen.. als dr dan ook 2x ICM4 vanaf groningen rijd dan zit je ook op 16..quote:Op zondag 9 april 2006 16:03 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
15 is het wettelijk maximum voor reizigerstrein. Lijkt me dat hij opzich wel langer dan 16 kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |