Direct daarna gevolgd door de auto, die in Nederland ook het duurste van de EU is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:31 schreef damster het volgende:
Leuk onderzoek, maar dan vergeten de onderzoekers voor het gemak dat huizen in nederland veel duurder zijn dan in de ons omringende landen (duitsland, belgie, frankrijk). En een huis neemt toch wel het grootste deel van onze vaste lasten in.
Nee, 1x modaal is gemiddeld..quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat het hier over het netto inkomen gaat per huishouden.
Het kan niet waar zijn dat het gemiddelde salaris per persoon, 2400 netto is! Dat is ruim 2 keer modaal, en 2 keer modaal is niet gemiddeld.
En dan nog, ik geloof niet dat het gemiddelde inkomen van de hele beroepsbevolking zelf maar 1 keer modaal is. Volgens mij ligt dat nog lager.quote:
Dat zou een beter beeld zijn.. Maar ja, ik weet dat het Westen beter betaald dan hier en dat er meer mensen wonen, dus wie weet. .. maar dan nog vond ik het verschil veels te groot.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En dan nog, ik geloof niet dat het gemiddelde inkomen van de hele beroepsbevolking zelf maar 1 keer modaal is. Volgens mij ligt dat nog lager.
Een modaal salaris is nl. ¤ 29.500 bruto per jaar. Dit komt neer op ¤ 1.560 netto per maand.
Ik wist trouwens niet of dit hier moest of in NWSquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:39 schreef Dagonet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_EU-lidstaten.html
Is de directe link naar het bericht.
Internationaal kan ik er in het nieuws (nog) niets over vinden, de andere NL bronnen die ik vind verwijzen allemaal naar de Telegraaf.
*proest* zoek eens op in het woordenboek wat modaal betekent, dit is echt een vrij domme uitspraakquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En dan nog, ik geloof niet dat het gemiddelde inkomen van de hele beroepsbevolking zelf maar 1 keer modaal is. Volgens mij ligt dat nog lager.
Een modaal salaris is nl. ¤ 29.500 bruto per jaar. Dit komt neer op ¤ 1.560 netto per maand.
Dat is aan jou, je krijgt er verschillende reacties op. Andere doelgroep die je aanspreekt. NWS zal wat sneller over politiek gaan, hier zit je wel goed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet of dit hier moest of in NWS
Licht toe?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef RSM het volgende:
[..]
*proest* zoek eens op in het woordenboek wat modaal betekent, dit is echt een vrij domme uitspraak
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:54 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt mij eerder een netto-bedrag per gezin, hoewel dat misschien ook nog aan de hoge kant is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |