Gras is vaak genoeg gemaaid verleden jaar. Maar op de een of andere reden is het gras in de winter hard achteruit gegaan. Voornamelijk daar waar er schaduw is. Daar kan ik zo die gras zoden (zonder gras dan , want dat zit er nier meer op) zo er uit halen. Gras heeft daar dus niet geod gepakt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:58 schreef ChatChewbacca het volgende:
ietwat offtopic, maar als 't eenmaal goed gegroeid is moet je vooral op tijd maaien, dan hou je kortere gezonde sprieten
Kijk in het schap bij bijvoorbeeld de Aveve naar `schaduwgras'. Dat verdraagt halfschaduw, of voor een gazon in de schaduw heeft Pokon & Chrysal een speciaal graszaadmengsel. Dit bestaat uit 35% fijn roodzwenkgras, 45% gewoon roodzwenkgras en 20% veldbeemdgras. Per vijfentwintig vierkante meter wordt 450 gram graszaad gebruikt. Dit mengsel maakt deel uit van de Pokon Tuin Vital lijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:28 schreef seninha het volgende:
[..]
Gras is vaak genoeg gemaaid verleden jaar. Maar op de een of andere reden is het gras in de winter hard achteruit gegaan. Voornamelijk daar waar er schaduw is. Daar kan ik zo die gras zoden (zonder gras dan , want dat zit er nier meer op) zo er uit halen. Gras heeft daar dus niet geod gepakt.
daarom mijn idee of schaduw gras te zaaien
nee hoeft niet, kost alleen iets meer krachtquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:53 schreef seninha het volgende:
`Zal dit zeker gaan doen. Heb wel gelezen dat als je wilt gaan verticuteren dat de grond droog moet zijn. dat betekend dat ik ff moet wachten voor ik aan de gang kan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |