pi_36575084
registreer om deze reclame te verbergen
Iemand hier die ook nog een mooi internetadresje heeft voor stackers met Ephedra? Die troep met ginseng kruiden en andere mengels lijkt me niks...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sloper op 02-04-2006 13:34:47 (nogmaals typo lol) ]
pi_36576222
Ik maak ook mijn eigen schema's. Alleen staan die niet op papier, maar enkel in mijn hoofd. Ik heb ook geen vaste volgorde van oefeningen..aangezien het zowat altijd druk is in mijn sportschool.
Alleen maandag kan ik me redelijk aan mijn volgorde houden .
Musica atque scientia
pi_36576403
quote:
Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef Jurrio het volgende:
Ik maak ook mijn eigen schema's. Alleen staan die niet op papier, maar enkel in mijn hoofd. Ik heb ook geen vaste volgorde van oefeningen..aangezien het zowat altijd druk is in mijn sportschool.
Juistem! Je ziet vaak genoeg mensen met een A4'tje lopen in de sportschool
pi_36578879
Ik loop ook met een papiertje rond, maar dat is omdat ik goed wil bijhouden hoe het gaat met de oefeningen (qua techniek, gewicht, reps, etc) als een soort logboek, en omdat ik nooit kan onthouden welke oefeningen ik ook al weer wil doen met welk gewicht
  zondag 2 april 2006 @ 15:31:22 #30
76170 Dacide
www.zerolatency.nl
pi_36579197
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:28 schreef Sloper het volgende:
LOL

Ontopic: Ik neem aan dat meerdere mensen gaan beginnen met cutten binnenkort. Ik ben van plan om in mei te beginnen aangezien er bij mij niet zoveel af hoeft.
Maar wie heeft er ervaring met stackers tijdens het cutten, of stackers algemeen? Welk merk is aan te raden en geeft het 't gewenste resultaat? Iemand die mij hier wat meer over kan vertellen?
Ik ben toevallig een dikke week geleden begonnen met stackers..

Ik zweer zelf bij de variant met epehdra. Ze werken gewoon velen malen beter dan die zonder ephedra.

Momenteel heb ik die van M Double You.. zitten nu op een merkloze blister. Je kan ze op veel plaatsen kopen (onder de toonbank door)..

Ik gebruik er 2 per dag.. eentje direct na mijn ontbijt.. en eentje ergens midden op de dag.

de eerste dagen krijg je een goeie energiestoot.. later wordt dat minder (omdat je eraan went ofzo).

ik gebruik zelf stacker II..
pi_36579695
Heb je al wat resultaten geboekt Dacide? Jij zweert bij Ephedra alleen in Stacker II zit geen ephedra, of heb jij de 'old skool' versie? En jij koopt ze ergens onder de toonbank? Smartshop ofzo?
  zondag 2 april 2006 @ 17:13:11 #32
76170 Dacide
www.zerolatency.nl
pi_36581908
ik heb stacker II idd. de oude versie (dus met epehdra).

ik ben op 1 week tijd bijna 2 kilo kwijt... Denk dat de voornaamste reden is dat ik simpelweg niet meer gesnoept en gesnackt heb (want geen hongergevoel)... daarnaast heb ik ook best veel water gedronken (normaal frisdrank)...

al met al is het een combi van factoren dat ik afgevallen ben.
Ik denk dat ik die stackers een week of 3 tot me neem.. (2x per dag)
  zondag 2 april 2006 @ 17:14:32 #33
76170 Dacide
www.zerolatency.nl
pi_36581944
ik koop de stackers trouwens gewoon bij zo'n supplementen shop bij ons in het dorp.. (kennis van me werkt daar)
pi_36583503
Ok, thnx voor de info. Ik heb inmiddels een adresje gevonden waar ik ze met ephedra kan krijgen.

Overigens ga ik die dingen alleen slikken om de laatste procentjes vet te verbranden, ik zit nu op 12% ofzo en ik doel op 8%. Ik snoep echt nauwelijks en drink nooit frisdrank enzo. Dus ik ben benieuwd
  zondag 2 april 2006 @ 23:34:15 #35
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_36594949
quote:
Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef Jurrio het volgende:
Vaste volgorde's zijn dan ook niet goed vind ik. Zoveel mogelijk afwisselen, volgorde's oefeningen alles.
  maandag 3 april 2006 @ 12:57:36 #36
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_36604878
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:23 schreef LedZep het volgende:
Zo alle bodybuilders komen ineens online . Als onze relnicht MrJ nou ook nog komt ist al helemaal feest .
Hoi.
I'm Bigger, and Bolder, and Rougher and Tougher, in other words Sucker, there is no other.
Godfather Bodybuilding topic reeks | Mod @ http://forum.dutchbodybuilding.com
  maandag 3 april 2006 @ 15:13:41 #37
76170 Dacide
www.zerolatency.nl
pi_36608840

Volgens mij zijn we nu wel compleet ja...

gaat trouwens hard hier met het BB topic... netjes
pi_36621132
Vandaag een training moeten skippen ivm tentamens ...nouja misschien is een rustweekje ook wel een keer goed. En anders vanavond maar wat opdrukkken ofzo.
Musica atque scientia
  dinsdag 4 april 2006 @ 05:58:19 #39
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_36630947
tvp
pi_36633637
rustweekje is idd wel goed af en toe.
pi_36633985
Rustweken zijn voor mietjes
pi_36634437
Ik rust ook liever niet eigenlijk, maar het kon niet anders heb de tijd wel nodig
Musica atque scientia
pi_36646185
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:19 schreef ivosnivo het volgende:
Nog meer mensen last van groeistriemen ik heb net 2 nieuwe ontdekt, gelukkig vallen ze niet zo op
Op de binnenkant van mijn linkerbiceps zitten er 2 flinke, rechts beginnen ze ook al. Blijkbaar heb ik er ook wat onder mijn oksels zitten. Ach, het trekt wel weer wat weg.

En gewoon doortrainen tijdens een tentamenperiode, juist even lekker fysiek bezig zijn.
pi_36646313
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:15 schreef Jurrio het volgende:
Ik rust ook liever niet eigenlijk, maar het kon niet anders heb de tijd wel nodig
rusten is op zin tijd ook wel goed hoor, ben vorige week al een kilo bijgekomen ofzo. maar ik hoop toch wel weer na deze week te kunnen sporten, heb er zin an!
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_36680620
Ik kreeg zojuist deze email van hercules fitness:
quote:
MAGAZIJN OPRUIMING

Bestel snel en uitsluitend via deze nieuwsbrief een emmer Xtreme Pro Whey en ontvang gratis een Cell Tech Carb Control.
Klik op de onderstaande afbeelding om te bestellen.

Let wel op = op.
Ik moet nog whey bestellen, maar heeft iemand ervaring met dat cell tech spul?
pi_36681997
Geen idee, ik heb de beschrijving gelezen en het klinkt als een hoop gebakken lucht....
pi_36682758
Heb al goedkopere whey gevonden
  woensdag 5 april 2006 @ 18:54:42 #48
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_36683424
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:27 schreef Panzer het volgende:

[..]

Op de binnenkant van mijn linkerbiceps zitten er 2 flinke, rechts beginnen ze ook al. Blijkbaar heb ik er ook wat onder mijn oksels zitten. Ach, het trekt wel weer wat weg.

En gewoon doortrainen tijdens een tentamenperiode, juist even lekker fysiek bezig zijn.
Ik heb er nu ook weer 1 ontdekt Bij mijn rechter oksel/bicep rand aan. Een kleintje dit keer, dacht eerst dat het een klein puist was maar nee hoor En het ging zo lang goed, bij mijn benen, rug etc nooit geen last maar telkens op hetzelfde plek snap er niets van
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  woensdag 5 april 2006 @ 19:09:05 #49
140141 ivosnivo
pi_36683849
Ik heb ze vooral onder me oksels aan de borst kant en rug kant, zolang je je armen omlaag houd valt het allemaal niet op.
pi_36685807
Hey, ik wilde nog maar eens een poging wagen tot een schema te maken.

Zit alleen met het probleem om precies uit te meten dat secundaire groepen genoeg rust krijgen enzo, in princiepe kan ik 4 á 5 dagen in de week trainen. Misschien iemand die klein beetje hulp kan bieden, ik hoef alleen een globaal schema, oefeningen pas ik er zelf wel in.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')