Bergkamp is goed, heb zelfs een shirtje van hem.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:53 schreef SCH het volgende:
Ronaldinho wordt zwaar overschat en is lang niet zo totaal als bv. Henry.
Hij mag vooralsnog de veters van Bergkamp slechts strikken.
Bij verre uitwedstrijden hebben ze niet zoveel aan hem.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bergkamp is goed, heb zelfs een shirtje van hem.
Maar hij won veel te weinig prijzen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Ronaldinho.
Maradona werd ook niet zo vaak kampioen. Steeds het verhaal dat ie Napoli in zijn eentje kampioen maakte. Napoli was destijds een van de rijkste clubs van europa. En met Careca en Alemao hadden ze twee wereldsterren uit het buitenland.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:06 schreef HassieBassie het volgende:
Qua amusementswaarde wel in ieder geval, qua resultaten zeker nog niet.
maradona won wel het WK waar hij de absolute uitblinker was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maradona werd ook niet zo vaak kampioen. Steeds het verhaal dat ie Napoli in zijn eentje kampioen maakte. Napoli was destijds een van de rijkste clubs van europa. En met Careca en Alemao hadden ze twee wereldsterren uit het buitenland.
Daarom mijn vraag over het aanstaande WK.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
maradona won wel het WK waar hij de absolute uitblinker was.
Maar Napoli had dat zonder Maradona echt niet geflikt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maradona werd ook niet zo vaak kampioen. Steeds het verhaal dat ie Napoli in zijn eentje kampioen maakte. Napoli was destijds een van de rijkste clubs van europa. En met Careca en Alemao hadden ze twee wereldsterren uit het buitenland.
Ah, dan misschien. Maar dan zie ik nog niet in waarom hij dan al groter is dan Zidane. geen schande overigensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag over het aanstaande WK.
Dat weet je niet. Dan hadden ze Bernd Schuster of een andere wereldtopper gekocht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Napoli had dat zonder Maradona echt niet geflikt.
Dan had Maradona gewoon ergens anders laten zien waarom hij de beste was van de jaren 80quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Dan hadden ze Bernd Schuster of een andere wereldtopper gekocht.
Maradona faalde bij Barcelona en werd met een rode kaart uit het WK-82 geknikkerd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan had Maradona gewoon ergens anders laten zien waarom hij de beste was van de jaren 80
Eind jaren 80 danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maradona faalde bij Barcelona en werd met een rode kaart uit het WK-82 geknikkerd.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:53 schreef SCH het volgende:
Ronaldinho wordt zwaar overschat en is lang niet zo totaal als bv. Henry.
Mee eens, Frank Lampard is niet voor niets mijn favoriete voetballer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zie liever de werkende middenvelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |