vrijdag 31 maart 2006 @ 21:35:57 #1
42555 Tomek
Take on the world!
pi_36535705
Ik kan niet tegen cafe´ne en heb net een overdosis genomen.

Is er een middel dat ik nu kan nemen om weer normaal te worden?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:36:43 #2
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36535723
Niet dat ik weet. Afwachten tot het effect wegtrekt.
Als je een klok hebt horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt, houd dan gewoon je bek dicht.
pi_36536090
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:35 schreef Tomek het volgende:

Hoe weet je dat het een OD is?
Hoeveel heb je genomen en op wat voor een manier? (tablettem, koffie, red bull?)

Heb dat zelf eens gehad, had toen teveel pijnstillers genomen.
Had toen een OD van paracetamol en cafeine... heb toen een hele nacht moeten kotsen, heb me toen erg beroerd gevoeld.
Daar bovenop kwam ook nog eens een ernstige longonsteking (de reden waarom ik pijnstillers nam, ik zat tevens op een conventie in London... zakelijk erg belangrijk destijds)... ben de dag erna heel even KO gegaan op Heatrow.
Ben toen met de ambulace afgevoerd geworden.
nasty...
Als je ecjht een OD hebt... puke it out

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Gonzo op 31-03-2006 23:07:10 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:56:27 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_36536408
Ik ken het. Kut is dat.

Veel, veel water drinken helpt. Als ik teveel koffie gedronken heb ga ik vaak de buitenlucht in. Wandelen.
Een borrel wil ook nog wel eens helpen (maakt rustiger).

Ik heb het zelf nooit geprobeerd, want toen ik nog blowde dronk ik nog geen koffie, maar ik heb het gevoeld dat een goede hasj joint ook wel helpen kan.

Maar het belangrijkste is toch, veel, veel water drinken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:57:49 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_36536456
Alles uitkotsen, wat de poster boven mij zegt, is misschien ook nog niet zo'n gek idee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_36537589
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:35 schreef Tomek het volgende:

yo dude... you ok?
je laat niks meer van je horen?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:04:13 #7
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_36538150
Ik weet niet of je dit bericht echt serieus moet nemen. Wel altijd moeilijk in zulke gevallen.
Als het echt een spoedgeval is hoop ik dat je het niet op Fok gaat vragen, maar gewoon iets van een dokter of 112 belt.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:17:24 #8
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36538442
Hoe kan je een overdosis cafeine nemen? Dan moet je het toch wel heeeeel bond maken of niet? Hoe voelt dat eigenlijk?
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_36538511
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:17 schreef faberic het volgende:
Hoe kan je een overdosis cafeine nemen? Dan moet je het toch wel heeeeel bond maken of niet? Hoe voelt dat eigenlijk?
Een stuk of 5 a 6 (grote) pakjes paracetamol met 500mg cafeine tabletten in 48 uur... that should do it.
Je voelt je enorm beroerd, misselijk, kan alleen nog maar kotsen... erg slecht...
pi_36538575
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:17 schreef faberic het volgende:
Tijdens mijn studie hadden we bij een practicum een grote pot pure caffeine staan. Er stond dan ook een groot doodshoofd op.
Een begeleider (twee jaar hoger ofzo) pakte een eetlepel en nam een flinke schep van dat pure spul in. Daar werd hij niet blij van..... behalve wat angstige momenten en twee gemiste nachten viel het wel mee vond hij
Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:23:46 #11
145471 Aangebrande-Phonix
Je vais me coucher
pi_36538594
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:41 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

yo dude... you ok?
je laat niks meer van je horen?
Is blijkbaar uitgecafe´neerd, in nomine patris et filii et spiritus sancti. Amen!
Give a monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe ....
pi_36538727
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:23 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:

[..]

Is blijkbaar uitgecafe´neerd, in nomine patris et filii et spiritus sancti. Amen!
rare jongens die latijnen...
pi_36538750
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef Againzender het volgende:

[..]

Tijdens mijn studie hadden we bij een practicum een grote pot pure caffeine staan. Er stond dan ook een groot doodshoofd op.
Een begeleider (twee jaar hoger ofzo) pakte een eetlepel en nam een flinke schep van dat pure spul in. Daar werd hij niet blij van..... behalve wat angstige momenten en twee gemiste nachten viel het wel mee vond hij
Wat 'n gek...

De LD50 van Cafe´ne zit rond de 150-200 mg per kilo lichaamsmassa. 80 kg = 12-16 gram
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:32:45 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_36538786
Erg vervelend, vooral als je ook nog zat bent zoals je met die flugelmixjes kunt hebben.. bweh, wat klote is dat
Vampire Romance O+
Gezocht: italiaans fok-like forum
pi_36540449
Leuk topic!
Enige ervaring die ik heb is dat na 4 blikjes bullit je toets wiskunde niet goed gaat, maar daar heb je natuurlijk niets aan. Zou het een vervroegde 1 april grap zijn?
pi_36542026
oh shit ja... 't is 1 april...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 1 april 2006 @ 02:10:52 #17
42555 Tomek
Take on the world!
pi_36542527
Ja mensen sorry. Het was zeker geen 1 april grap

Overdosis was misschien wat overdreven... Cafeine werk heel snel in op mijn lichaam in de vorm van zweten, rillingen, duizeligheid, slappe spieren... Ik drink dus ook eigenlijk nooit koffie of iets derdelijks maar vanavond had ik zoiets van ach ik kan het wel weer eens proberen. Heb 2 hele sterke bakken koffie gehad en het viel dus compleet verkeerd...

Blowen moet ik op zo'n moment echt niet doen... Ik heb 2 halve liters bier opgedronken en toen werd ik weer ontspannen Daarvoor een paar glazen water

Maar bedankt voor jullie reacties
  zaterdag 1 april 2006 @ 03:35:24 #18
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_36543314
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_36543466
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 02:10 schreef Tomek het volgende:

Overdosis was misschien wat overdreven... Cafeine werk heel snel in op mijn lichaam in de vorm van zweten, rillingen, duizeligheid, slappe spieren... Ik drink dus ook eigenlijk nooit koffie of iets derdelijks maar vanavond had ik zoiets van ach ik kan het wel weer eens proberen. Heb 2 hele sterke bakken koffie gehad en het viel dus compleet verkeerd...

Blowen moet ik op zo'n moment echt niet doen... Ik heb 2 halve liters bier opgedronken en toen werd ik weer ontspannen Daarvoor een paar glazen water

Waar bier allemaal al niet goed voor is .
And to all the hoes that was dissin', I pray to God that you see me
I'm on a yacht getting hella high, smoking good, that seaweed
Bad bitch in her cha-cha, grabbing on her chi-chi's
Million dollar deals on my email, you mad as hell you ain't CC'ed
  zaterdag 1 april 2006 @ 04:11:25 #20
72545 Megumi
Kyujitai Shinjitai
pi_36543527
TS het middel is er. En het is idd bier.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid§ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 1 april 2006 @ 05:17:42 #21
138217 Evil-E
t.a.f.k.a. Nutella boy
pi_36543686
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:20 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Een stuk of 5 a 6 (grote) pakjes paracetamol met 500mg cafeine tabletten in 48 uur... that should do it.
Je voelt je enorm beroerd, misselijk, kan alleen nog maar kotsen... erg slecht...
Sta je al op de lijst voor een levertransplantatie? Paracetamol mag je per 24h maar 4000mg van hebben (8 pillen per dag dus). Jij hebt er dus in 2 dagen honderd of meer achterover geslagen?
There's nothing like a good bad trip....
pi_36549437
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 02:10 schreef Tomek het volgende:

Caffeine-buzz dus .. ach ja, gelukkig geen OD.
pi_36564406
Pfieuw hadden we bijna een ripper-case op Fok!
pi_36581798
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 05:17 schreef Evil-E het volgende:

[..]

Sta je al op de lijst voor een levertransplantatie? Paracetamol mag je per 24h maar 4000mg van hebben (8 pillen per dag dus). Jij hebt er dus in 2 dagen honderd of meer achterover geslagen?
*ook benieuwd is

Paracetamol is trouwens nog de "veiligste" pijnstiller, ibuprofen, aspirine etc. zijn een stuk sneller schadelijker bij grote hoeveelheden
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  zondag 2 april 2006 @ 18:48:46 #25
67670 Skv
Cynist.
pi_36584755
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:07 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:

[..]

*ook benieuwd is

Paracetamol is trouwens nog de "veiligste" pijnstiller, ibuprofen, aspirine etc. zijn een stuk sneller schadelijker bij grote hoeveelheden
Ibu's zijn ook fucking slecht voor je hart.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')