abonnement Unibet Coolblue
pi_36433410
Juist.. dat dus
Mijn school is kut.. het moet er even uit, want ik heb er gewoon hoofdpijn van gekregen!
Dit is de brief die ik naar ze ga sturen, daaruit zien jullie wel wat er is:

Geachte heer ******,

Graag wil ik bij deze een klacht indienen over de gang van zaken met betreft mijn stage, en dan voornamelijk het contact tussen het stagebureau in Arnhem en jullie.

Wat vooraf ging:
Op 25 juli 2005 ben ik gestart met mijn stage bij ***** te Hoofddorp.
In de reader stond dat er binnen 6 weken iemand langs zou komen voor een kennismakingsgesprek, indien gewenst.

Nu ben ik vrij vroeg begonnen met mijn stage, dus laten we zeggen 6 weken na 1 september (1e schooldag) is redelijk. Dus voor 13 oktober zou ik wel iemand kunnen verwachten.

Mijn stage verliep niet al te soepel (mijn werkzaamheden waren te simpel enzo..), dus ik had al het idee dat het niet helemaal in orde zat.

Ik had al in september contact gezocht om te vragen of er iemand langs kon komen enzo, maar toen was het nog niet duidelijk dat de heer ***** mijn stagebegeleider was. In iedergeval, weken en weken gingen er voorbij, totdat ik eindelijk wist wie mijn stagebegeleider was en hoe ik hem kon bereiken.

Uiteindelijk kwam hij in december, toen ik al 4,5 maand stage had gelopen (!) nog eens langs. Toen heeft hij gezegd dat ik mijn urenverklaring wel kon laten tekenen en vertrekken bij ***** omdat dat “toch geen zin had daar te blijven”. Dus ben ik per 17 december gestopt met die stage.

Omdat ik zonder stageplek zat, heb ik Arnhem gebeld om te vragen hoe het nou verder moest. Want ik zat met een deadline voor die conceptscriptie (15 januari) en die kon ik lastig halen, zonder stageplek. Zij hebben me verteld dat ik als ik een nieuwe plek had gevonden, zo snel mogelijk mijn onderzoeksvoorstel moest opsturen en dan kon ik die conceptscriptie laten voor wat het was.

Toen ben ik snel op zoek gegaan naar een volgende stage, en gelukkig is me dat gelukt. Per 6 februari kon ik beginnen bij ***** in Uddel. Deze stageplek is helemaal mooi, en na een aantal weken belde mijn nieuwe stagebegeleider helemaal uit zichzelf om een afspraak voor een kennismakingsgesprek te maken. Prima! Afgelopen week is hij langs geweest en heeft deze plek goedgekeurd.

Echter, na 2 weken had ik al een onderzoeksvoorstel ingestuurd, maar daar nooit meer wat over gehoord. Ik heb allerlei mensen gebeld om te vragen of het voorstel überhaupt was aangekomen, maar dat zat wel goed zeiden ze (stagebureau Arnhem).
Het verhaal was: wij hebben hem ontvangen en doorgestuurd naar Groningen.

Degene die ook mijn vorige onderzoeksvoorstel (van de vorige stageplek) heeft bekeken is de heer *****, maar in Arnhem hoorde ik dat *iemand anders* mijn stageopdracht had. Na vaak bellen (ik had de verkeerde tijd van haar spreekuur doorgekregen) heb ik haar eindelijk vandaag (dinsdag 28 maart) weten te bereiken. Blijkt dat zij mijn opdracht helemaal niet heeft!

Maar wat zij me wel vertelde, is dat als ik geen conceptscriptie inleverde, ik ook geen examinator aangewezen kon krijgen.
En daar moest ik dus nu, op deze manier nog eens achterkomen.. dat is toch niet normaal!
Dus wat ik heb gedaan, is een conceptscriptie opgestuurd naar *****, en zij zal voor mij zorgen dat deze gekeurd wordt en dat ik dan toch een examinator aangewezen krijg. Daar ben ik erg blij mee, dat er nu eindelijk wat gebeurd, maar dit had echt niet zo mogen gebeuren! Want waar het op neerkomt is dat ik nog steeds geen goedgekeurde stageopdracht heb en dat terwijl ik er al 1,5 maand aan werk!

Maar hoe kan het nou zijn, dat iemand mij in Arnhem vertelt dat ik geen conceptscriptie hoef te maken en dat terwijl dat juist ZO belangrijk is?
En dat ik dus in Groningen moet horen dat die conceptscriptie dus wel moet? Hebben Arnhem en Groningen dan geen contact met elkaar?
En dat ik hier zelf constant achterna heb moeten gaan, en dat ik echt al meer dan 10 telefoontjes heb gepleegd om te weten wat ik nu weet!

Want ik neem aan dat iemand bijhoudt wie wat nog moet doen, zodat ik tenminste een mailtje kon krijgen dat er nog iets moest gebeuren!

Mvg,
*****Zweefvliegje*****
Collegenummer: *****

Oke, dat lucht op

[ Bericht 0% gewijzigd door Zweefvliegje op 28-03-2006 14:59:50 ]
pi_36433434
Neem vooral niet de moeite om dit te lezen.. heheh.. ik zie net dat het nogal een verhaal is
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:25:45 #3
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_36433566
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door flugeltje op 28-03-2006 17:48:11 (offtopic) ]
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:26:42 #4
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_36433582
Ja, ik ben het helemaal met je eens
Blij dat ik al lang van die school af ben
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_36433601
heb ook nog een half jaartje op HBO Nederland gezeten, de organisatie laat idd nogal wat te wensen over...
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_36433673
Bij mij ging het heel stom:

In het 1e jaar dacht ik al ik stop hiermee.. toch niet gedaan.
In het 2e jaar dacht ik, ik stop er nu echt mee.. toch niet gedaan, want "ik hoefde alleen nog maar stage te lopen daarna".

Foute keuze geweest, want nu nog eens stoppen is wel heel apart!
pi_36433698
Volgend jaar HBO doet!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36433799
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij mij ging het heel stom:

In het 1e jaar dacht ik al ik stop hiermee.. toch niet gedaan.
In het 2e jaar dacht ik, ik stop er nu echt mee.. toch niet gedaan, want "ik hoefde alleen nog maar stage te lopen daarna".

Foute keuze geweest, want nu nog eens stoppen is wel heel apart!
goh soms denk ik er ook aan, maar na 3 jaar is toch wel heel zonde
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_36434293
Best verhaal!
En niet zo mooi
Ik zit op dit moment ook op zo'n *(&@$ school maar ben er na deze stage ook vanaf!
Wel goed dat je ze het in ieder geval even gaat laten weten!

En er moeten inderdaad foto's komen
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
pi_36434302
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:46 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Slechte zaak idd.
Zegt degene bij wie ook niks nuttigs te zien valt
Maare, het komt wel goed ofzo
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:48:42 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36434315
Aha heb jij dus op alle HBO’s in Nederland gezeten?

Anders zou je het niet zo hard kunnen stellen dat alle HBO’s zuigen.
pi_36434346
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:48 schreef Hexagon het volgende:
Aha heb jij dus op alle HBO’s in Nederland gezeten?

Anders zou je het niet zo hard kunnen stellen dat alle HBO’s zuigen.
Lezen: HBO Nederland zuigt...
Dat is dus gewoon de naam van de school
www.hbonederland.com voor meer info.
pi_36434380
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:49 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Lezen: HBO Nederland zuigt...
Dat is dus gewoon de naam van de school
www.hbonederland.com voor meer info.
pwned
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:52:23 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36434435
achso

het is idd behoorlijk bureaucratisch allemaal

Maar waarom spijt dat je niet gestopt bent. Je hebt je diploma toch bijna? Daar gaat het om.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:52:35 #15
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_36434440
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:48 schreef Hexagon het volgende:
Aha heb jij dus op alle HBO’s in Nederland gezeten?

Anders zou je het niet zo hard kunnen stellen dat alle HBO’s zuigen.
never mind..
te laat
pi_36434603
Je hebt de naam van je stagebegeleider laten staan.
pi_36434764
@Hexagon: Spijt dat ik niet gestopt ben aangezien ik dus vanaf jaar 1 al met ellende zit en het maar door blijft gaan! Klopt dat ik er nu toch wel echt bijna van af ben, maar als ik direct was gestopt en dan ergens anders was verdergegaan was het misschien beter. *achteraf gepraat*

@DaForZz: Tnx, heb hem weggehaald.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:05:13 #18
125396 tsjimp
cogito ergo cum
pi_36434802
HBO
pi_36434863
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Zweefvliegje het volgende:
@Hexagon: Spijt dat ik niet gestopt ben aangezien ik dus vanaf jaar 1 al met ellende zit en het maar door blijft gaan! Klopt dat ik er nu toch wel echt bijna van af ben, maar als ik direct was gestopt en dan ergens anders was verdergegaan was het misschien beter. *achteraf gepraat*

@DaForZz: Tnx, heb hem weggehaald.
vind je nou de studie niet leuk of de instelling?
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_36434927
@tsjimp.. Wat nou? ..Dat jij nou toevallig op de universiteit zit.. BOEIEND!

@MyImmortal: Het is een combinatie. Vooral de instelling, maar de opleiding niet speciaal aangezien sommige vakken beneden de maat zijn qua niveau en anderen weer juist te hoog!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:27:48 #21
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_36435538
Ik ben blij als ik volgend jaar begin aan de Rotterdam School of Management van de EUR, veel professioneler dan de HES R' dam
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_36435626
Update:

Ik kreeg zojuist een mailtje van degene die ik vanmiddag aan de lijn had over dit hele gebeuren:

Hallo Zweefvliegje,
Tot nu toe is onduidelijk geweest dat je een andere stageadres hebt en een andere stageopdracht hebt ingeleverd.
Nu heb ik je stageopdrachtvoorstel en je concept doorgestuurd naar een examinator van Groningen, *****.
Zij zal zo snel mogelijk beoordelen en je krijgt de opmerkingen via de mail van haar.
Hiermee zijn alle misverstanden.e.d. uit de wereld en werken we aan een oplossing. Ik adviseer je geen conatct meer op te nemen met het stagebureau in Arnhem als het om stageopdracht en scriptie gaat. Ik heb geen zin om door hun veroorzaakte problemen op te lossen. Over je stage etc. houd je contact met de heer *****.

Met vriendelijke groet,
*****

---
Naja, mooi is dat.. daar blijkt die slechte communicatie alweer, want ik heb natuurlijk gemeld dat ik gestopt was met die stage enzo; bovendien: dat ik gestopt was komt notabene door 1 van hun
pi_36435636
Ik vind het maar een onbegrijpelijk verhaal, maar het is wel kut, inderdaad!
pi_36435676
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:31 schreef Cosworth het volgende:
Ik vind het maar een onbegrijpelijk verhaal, maar het is wel kut, inderdaad!
Ja sorry!
Als je zelf op die school zit/hebt gezeten dan zal je het zekers snappen.
Ik postte dit ook meer voor mezelf, om even van me af te schrijven, aangezien ik er gewoon hoofdpijn van kreeg! (die bovendien nog niet weg is).
pi_36435700
Als jij je er goed bij voelt is het prima he...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')