Heej Metro! Wat leuk dat je vader wordt!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:34 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, heel erg bedankt voor de info allemaal![]()
Zal wat foto's van de poes plaatsen als ik d'r heb![]()
Die kat van mij pikt dat écht niet..quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:57 schreef ondeugend het volgende:
Pasta in een spuit... zo ontworm ik hond en kat.
Bekkie open, spuiten en ze slikken.
Wat is daar ontduidelijk aan? Je ontdoet je kat van lintwormen en andere soorten wormen door het toedienen van een ontwormingsmiddel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:55 schreef daReaper het volgende:
ik zit me nou al tijden af te vragen...
Wat is ontwormen ??
Wat pikt ie niet ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die kat van mij pikt dat écht niet..
Nou, bij die van mij werkt dat dus absoluut niet!quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat pikt ie niet ?
Als je het bekje maar open hebt door lichte druk uit te oefenen aan de zijkant van het bekkie.
Desnoods even bij het nekvel... dan gaat ie vanzelf vaak al open.
Spuit achter op de tong leggen, spuiten en ze moeten wel slikken.
Als je haar/hem niet bij het nekvel kunt pakken houdt het inderdaad een beetje op.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:22 schreef Kaatje_1406 het volgende:
[..]
Nou, bij die van mij werkt dat dus absoluut niet!Als ik dat ga proberen, staan heel m'n handen en armen onder de krassen.
Ik moet de pilletjes altijd verstoppen. (in gehakt of biefstuk) Dan eet ze het wel....![]()
hmm idd.. hier eet mijn oudste kat het dus ook alleen als er tonijn uit blik omheen zitquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:54 schreef Aventura het volgende:
* Aventura noteert: kauwtabletten voor volgende keer...
Had laatst pillen gehaald. Meneer kat wilde ze niet in natvoer opeten, ook niet verstopt in een snoepje. Toen heb ik het maar fijngestampt door wat tonijn uit blik. En ja hoor, daar trapte-ie in
Maar kauwtabletten lijken me een stuk minder omslachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |