Yup, en van water krijg je AIDS...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef Integrity het volgende:
Punica was toch kankerverwekkend?
Van de E330 zekerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef Integrity het volgende:
Punica was toch kankerverwekkend?
Nopequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Da's niet best joh, heb je een bron?
Of anders Japan wel. Zelfde onderzoekers die het gemiddeld aantal kleine haartjes dat per scheermesje naast de wasbak valt meten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nope, maar er zal vast wel zoiets onderzocht zijn in de US of A
*zucht*quote:
Zou dat dan een broodje aap verhaal zijn?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
*zucht*![]()
E330 is citroenzuur.
De energievoorziening in je lijf loopt middels de "citroenzuurcyclus" waarin voedingsstoffen worden omgezet in energie. In het duits heet dit de "Krebs"cyclus. Krebs is ook het duitse woord voor kanker. Vandaar dat de één of ander paniekzaaier ooit in de wereld heeft gebracht dat citroenzuur kanker veroorzaakt.![]()
Ow sorry, moet het Chicago worden? Kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:39 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wageningen, maar ik zei toch dat je AIDS/HIV kon krijgen van water!
Deze bron is erg geloofwaardig, moment.....quote:
14.hivquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef Integrity het volgende:
[..]
Deze bron is erg geloofwaardig, moment.....
... ben ik weer! Ik heb het even van de daken geschreeuwt en de buurman een glas water uit z'n handen geslagen.Hij geloofde me niet
Ik vind de bron behoorlijk helder. Als het geen vervuild water is, dan hoeft hij zich ook geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef Integrity het volgende:
[..]
Deze bron is erg geloofwaardig, moment.....
... ben ik weer! Ik heb het even van de daken geschreeuwt en de buurman een glas water uit z'n handen geslagen.Hij geloofde me niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |