abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 29 mei 2006 @ 21:48:45 #201
105194 BiMeWet
Anoniem?
pi_38347234
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef crossover het volgende:
Hahah heb je dr nog wat van gehoord?
Vooralsnog niet, het moet nl. nog bezorgd worden. .
Kutkloon.
pi_38348041
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Via de bond uitgezocht wie het was en een bosje bloemen met een excuus op een kaartje gestuurd, en een telefoonnummer om het eens op een goede wijze goed te maken; '

"Nogmaals mijn excuses voor de trap die ik je perongeluk in je gezicht gaf. Ik zou het goed willen maken, dus heb via de bond je gegevens opgevraagd. .

Ik bied je een van de lekkerste maaltijden die je ooit gegeten zal hebben aan; Bosnische Pita. Dat in combinatie met een filmbezoek en een hyperactieve geflipte gozer en je hebt een topavond, als je tenminste nog hetzelfde enthousiasme kunt opwekken als de vorige keer dat we elkaar zagen. ( en hierbij dacht ik een hele dikke ' ' smilie )

Geef me een belletje. En nogmaals mijn excuses.

<naam> "

Moet lukken toch?
ik denk dat de hint ook wel overkomt met alleen bloemetje
  maandag 29 mei 2006 @ 22:05:28 #203
105194 BiMeWet
Anoniem?
pi_38348149
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:03 schreef Timmai het volgende:

[..]

ik denk dat de hint ook wel overkomt met alleen bloemetje
Hey, het wijf moet wel gelijk weten dat ik een échte enge stalker ben he. Een bloemetje alleen geeft dat niet genoeg weer.
Kutkloon.
pi_38348241
Ik hoor het hier wel wanneer je dr achter komt dat ze een vriend heeft of dat ze lesbisch is
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_38350262
quote:
Op maandag 29 mei 2006 09:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]


maar ja in die staat kon ik sowieso niets met mijn telefoon. Zo heb ik een dik half uur gedaan over smsen van 1 regel
Dat ken ik ja.Nu was dat nog niet zo erg.
Erger was dat ik nog wel wist dat er een mooi blond meisje in de kroeg liep.Eerst keek ze nog met bewondering naar me,want ik had weer staan zingen en dat kan ik wel.Toen ze weg ging keek ze me heel vernietigend aan.De volgende dag bedacht ik wat het kon zijn.Ik vermoedde wel dat ik iets fouts gezegd had.

Dat bleek 's avonds wel toen ik iemand sprak die er bij was.

"Weet je wel wat je tegen dat blonde meisje zei?"
RZ:
"De muziek was al uit en jij zei op luide toon:"Ik vind je een lekker wijf.""
RZ:

Kortom,wel eerlijk,maar absoluut niet tactisch.
Heb haar niet weer gezien en volgens mij kwam ze hier ook niet vandaan.
Dat is maar beter ook denk ik,want deze indruk wis ik nooit meer uit.

Kortom,drank op? Dan
  maandag 29 mei 2006 @ 22:40:11 #206
105194 BiMeWet
Anoniem?
pi_38350379
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat ken ik ja.Nu was dat nog niet zo erg.
Erger was dat ik nog wel wist dat er een mooi blond meisje in de kroeg liep.Eerst keek ze nog met bewondering naar me,want ik had weer staan zingen en dat kan ik wel.Toen ze weg ging keek ze me heel vernietigend aan.De volgende dag bedacht ik wat het kon zijn.Ik vermoedde wel dat ik iets fouts gezegd had.

Dat bleek 's avonds wel toen ik iemand sprak die er bij was.

"Weet je wel wat je tegen dat blonde meisje zei?"
RZ:
"De muziek was al uit en jij zei op luide toon:"Ik vind je een lekker wijf.""
RZ:

Kortom,wel eerlijk,maar absoluut niet tactisch.
Heb haar niet weer gezien en volgens mij kwam ze hier ook niet vandaan.
Dat is maar beter ook denk ik,want deze indruk wis ik nooit meer uit.

Kortom,drank op? Dan
Joh, The bitch should have considered it a compliment.
Kutkloon.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:00:40 #207
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_38358894
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:47 schreef diginoob het volgende:
Ik versier gewoon niet, valt er ook niks te blunderen.
als je over een paar maanden maar geen topic opent dat je geen vriendinnetje hebt..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:28:12 #208
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_38359422
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:47 schreef diginoob het volgende:
Ik versier gewoon niet, valt er ook niks te blunderen.
Zonde, is het leukste dat je kan doen met wat drank op
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_38360188
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:06 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

dat was je onderbewustzijn wat uit de kast kwam


Ik had alles kunnen zeggen en het was prima geweest, behalve dat.
pi_38368630
tvp
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:06:03 #211
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_38373477
ik hoorde dit verhaal laatst van een vriend, hij zit in een cafe, komt er een meisje op hem af en die vraagt een vuurtje, maar op de bar staan allemaal kaarsen , dus hij zegt, kijk is op de bar, toen liep ze beschaamd weg hihi
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
pi_38376686
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:28 schreef Roa het volgende:

[..]

Zonde, is het leukste dat je kan doen met wat drank op
en drank is vies.
pi_38376717
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:00 schreef avotar het volgende:

[..]

als je over een paar maanden maar geen topic opent dat je geen *vriendje* hebt..
ach...die wil ik toch niet 'krijgen' door te versieren, maar gewoon door iemand te leren kennen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:25:59 #214
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_38381497
Goed ik zal mijn blunder maar eens vertellen hij is inmiddels wel verjaard.

Ik lag in de zomer lekker op het strand met wat maten. Komt op een gegeven moment dat meisje naar me toe waar ik al even gek op was. Ze vroeg hoe het met me ging etc. etc. Daarna zegt ze ah ik verbrand een beetje heb je toevallig zonnebrand? *HINT*. Ik had geen zonnebrand bij me maar kon haar wel vertellen dat een van me vrienden wat zonnebrand bij zich had. Vervolgens gaf hij de fles aan me en ik gaf hem vervolgens aan haar. Nadat ze haar buik had ingesmeerd vroeg ik of ze bij me kwam liggen, maar dat wilde ze niet meer

Achteraf besefte ik pas hoe stom ik wel niet was. Elke zomer komt dat verhaal weer menig maal voorbij
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_38392168
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef Klapdeur het volgende:
Goed ik zal mijn blunder maar eens vertellen hij is inmiddels wel verjaard.

Ik lag in de zomer lekker op het strand met wat maten. Komt op een gegeven moment dat meisje naar me toe waar ik al even gek op was. Ze vroeg hoe het met me ging etc. etc. Daarna zegt ze ah ik verbrand een beetje heb je toevallig zonnebrand? *HINT*. Ik had geen zonnebrand bij me maar kon haar wel vertellen dat een van me vrienden wat zonnebrand bij zich had. Vervolgens gaf hij de fles aan me en ik gaf hem vervolgens aan haar. Nadat ze haar buik had ingesmeerd vroeg ik of ze bij me kwam liggen, maar dat wilde ze niet meer

Achteraf besefte ik pas hoe stom ik wel niet was. Elke zomer komt dat verhaal weer menig maal voorbij
Tja zoiets besef je inderdaad pas achteraf dit zul je in je vriendengroep nog lang horen
pi_38423657
Ik weet niet of het als blunder telt... Sommigen zullen misschien vinden van wel...
Voorjaarsvakantie... Wezen kamperen..Dr was daar zo'n meid waarmee ik al vaker op de zelfde camping gestaan heb, en wéér wees alles erop dat ze wou neuken! En wéér heb ik met dr geflirt, maar dr uiteindelijk succesvol afgepoeierd! En néé, ze is niet oerlelijk ofzo. Niet helemaal mijn type, dat wel.

En maar klagen dat ik al zo lang droog sta... Jullie mogen me slaan!
pi_38430280
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:25 schreef DuranK het volgende:
Jaar terug. Was niet echt een blunder maar wel grapig op zich. Ik zat op een terrasje met een maat van me en ik was behoorlijk beschonken. Komen er 2 meisjes aan en die vragen of ze er bij mogen zitten. Ja tuurlijk Dus wat praten enzo. Bleken ze uit Amsterdam te komen, en we waren dus in Noord-Brabant. Nou ik begon dus meer een meer plat te praten Zelfs men maat kon me met de grootste moeite verstaan. Ze hadden op een gegeven moment geen idee meer wat ik met men zatte gepraat zei, en toen ze stiekem heel snel weggerend
Eej, jij komt uit Someren? Misschien ken jij daar dan wel een paar mensjes..
pi_38430374
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 01:34 schreef frenchfries het volgende:
Ik weet niet of het als blunder telt... Sommigen zullen misschien vinden van wel...
Voorjaarsvakantie... Wezen kamperen..Dr was daar zo'n meid waarmee ik al vaker op de zelfde camping gestaan heb, en wéér wees alles erop dat ze wou neuken! En wéér heb ik met dr geflirt, maar dr uiteindelijk succesvol afgepoeierd! En néé, ze is niet oerlelijk ofzo. Niet helemaal mijn type, dat wel.

En maar klagen dat ik al zo lang droog sta... Jullie mogen me slaan!



[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2006 11:24:14 ]
pi_38430565
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:21 schreef Steephh het volgende:

[..]

Eej, jij komt uit Someren? Misschien ken jij daar dan wel een paar mensjes..
Ja tegenwoordig woon ik in Asten, maar dat plaatsje ken je vast ook wel
pi_38444471
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Via de bond uitgezocht wie het was en een bosje bloemen met een excuus op een kaartje gestuurd, en een telefoonnummer om het eens op een goede wijze goed te maken; '

"Nogmaals mijn excuses voor de trap die ik je perongeluk in je gezicht gaf. Ik zou het goed willen maken, dus heb via de bond je gegevens opgevraagd. .

Ik bied je een van de lekkerste maaltijden die je ooit gegeten zal hebben aan; Bosnische Pita. Dat in combinatie met een filmbezoek en een hyperactieve geflipte gozer en je hebt een topavond, als je tenminste nog hetzelfde enthousiasme kunt opwekken als de vorige keer dat we elkaar zagen. ( en hierbij dacht ik een hele dikke ' ' smilie )

Geef me een belletje. En nogmaals mijn excuses.

<naam> "

Moet lukken toch?
nog wat van d'r gehoord
Haleloeja
pi_38444485
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:05 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Hey, het wijf moet wel gelijk weten dat ik een échte enge stalker ben he. Een bloemetje alleen geeft dat niet genoeg weer.
ben benieuwd of ze belt denk 't wel
Haleloeja
pi_38463709
ik: je kan ook gewoon zeggen dat ik kansloos uit mn nek lul en dat ik moet oprotten
zij: je lult kansloos uit je nek en je kan oprotten (draait rug naar me toe)
mazzel
pi_38464301
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 05:59 schreef Bak_Beest het volgende:
ik: je kan ook gewoon zeggen dat ik kansloos uit mn nek lul en dat ik moet oprotten
zij: je lult kansloos uit je nek en je kan oprotten (draait rug naar me toe)
mazzel
Die zin was gewoon kansloos.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:35:40 #224
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39369975
rotschop

geen blunders gisteravond. Behalve dat ik erachter kwam dat het meisje waarmee ik gezoend heb een vriend had. Zij ging vreemd met mij
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_39408038
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:58 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ben benieuwd of ze belt denk 't wel
Relatie eraan overgehouden waarvan ook seksueel. .
Kutkloon.
pi_39408628
binnenkort weer vakantietijd, dus kan dit topic weer nieuw leven ingeblazen worden met allerlei kansloze dronken acties
  zondag 2 juli 2006 @ 23:19:40 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39461703
nou op speciaal verzoek 1 blunder van mijn kant dan.

Valentijnsdag. Ik ga op stap lekker dansen op het podium heerlijk uit mijn dak. Wat gebeurt er ik spot een leuk meisje. Ik ruk een groot hart van het plafont en een meisje vraagt aan mij van. Oh is die voor mij? Ja zeg ik maar natuurlijk. Kijk eens voor jouw Jo zegt ze wat lief van je bla bla bla leuk gesprekje mee gehad. Waar woon je hoe heet je dat soort dingen.

Goed ik dans weer effe verder en opeens zegt iemand van. HEY GAST kijk wat ze met je hart doet!!!! Ik draai mijn hoofd om en ik zie mijn net gegeven piepschuimhart in 2en

Ik er op af en zeg. WTF flik jij me nou je breekt mijn hart. Ja zegt ze en nu moet jij hem maken. Nou daar sta je dan

Op dat moment krijg ik opeens uit het niets een heel klein hartje toe gereikt en die geef ik aan haar. Ja zegt ze die is wel erg klein he ja zeg ik maar alle grote dingen ontstaan uit iets kleins.

Dit is iets kleins ja maar wellicht groeit het uit tot iets groots mits jij het een kansje geeft. Aaah zegt ze dat vind ik wel lief en helemaal blij en orgineel weet ik veel wat nog meer. Heel de avond eigelijk contact mee gehad.

Ik ga ergens anders heen omdat die tent waar we waren dicht ging. Kom ik haar in de volgende tent weer tegen MET MIJN HART

Goed weer staan lullen, dansen je kent het wel.

Eind van de avond zegt ze nog van jo hoe laat moet jij werken morgen? Ja zeg ik 7 uur er uit
Jo zegt ze en het is nu al kwart over 5. Dat word zwaar. Maar ik moet ook vroeg op. Jo zeg ik gaat dat lukken? Ja hoor zegt ze alleen als je me kan wakker bellen? Ja zeg ik dat is goed en hop ik loop zo weg naar huis


1X raden. Ik had effe het stukje vergeten van nummer vragen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 2 juli 2006 @ 23:47:15 #228
141994 Dickies
Since 1922
pi_39462441
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:19 schreef ook_gek het volgende:


1X raden. Ik had effe het stukje vergeten van nummer vragen
Klassieker

Wat ook nooit goed werkt is je vrienden een meid laten smsen die je wel ziet zitten als je daar (door drank etc.) zelf niet meer goed toe in staat bent. De meest vunzige smsjes kreeg dat kind
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_39462577
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:19 schreef ook_gek het volgende:
Eind van de avond zegt ze nog van jo hoe laat moet jij werken morgen? Ja zeg ik 7 uur er uit
Jo zegt ze en het is nu al kwart over 5. Dat word zwaar. Maar ik moet ook vroeg op. Jo zeg ik gaat dat lukken? Ja hoor zegt ze alleen als je me kan wakker bellen? Ja zeg ik dat is goed en hop ik loop zo weg naar huis

1X raden. Ik had effe het stukje vergeten van nummer vragen


oeiii, hoe voelde je je de volgende dag
Haleloeja
  maandag 3 juli 2006 @ 00:21:52 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39463132
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:53 schreef Gelderland het volgende:

[..]



oeiii, hoe voelde je je de volgende dag
oh prima hoor. Ik doe dit elke dinsdag zo beetje. Allenn woensdag avond val ik weg in een coma zeg maar

dit gaat me weer achtervolgen op zeker
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39477002
quote:
[b]Op zondag 2 juli 2006 23:19


1X raden. Ik had effe het stukje vergeten van nummer vragen
Van de 100x vergeet jij 99x het telefoonnummer te vragen man
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 3 juli 2006 @ 18:10:45 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39480240
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Van de 100x vergeet jij 99x het telefoonnummer te vragen man
niet altijd ik heb het ook eens in het begin gevraagt.

Zeg mag ik je 06 nummer want dat vergeet ik altijd te vragen aan het eind van de avond.
Toen was ze opeens weg
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39480303
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

niet altijd ik heb het ook eens in het begin gevraagt.

Zeg mag ik je 06 nummer want dat vergeet ik altijd te vragen aan het eind van de avond.
Toen was ze opeens weg
Schrijf voordat je uit gaat op je arm: niet vergeten het nummer te vragen aan het meisje!!
Misschien vergeet je het dan niet
pi_39486504
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:39 schreef Caithlinn het volgende:
Niet echt een versierblunder maar gewoon stom.....
Ik zat vanochtend bij de bushalte ergens in A'dam te wachten op de bus. En er stond een hele leuke agent voor een verkeerscontrole 'verdekt' opgesteld achter de bushalte. Na een paar minuten kwam ie naast me zitten en vertelde ie dat ie een verkeerscontrole deed enzo. Wij raakten aan de praat over vanalles, was erg leuk. Alleen toen kwam mijn bus...... en ik weet niet eens hoe ie heet Hij was echt cute. Maar jah, die gaan we natuurlijk nooit meer tegenkomen.
Je had moeten blijven zitten! Kan jou die bus nou schelen... je hebt toch liever die cutie ?
  maandag 3 juli 2006 @ 21:53:53 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39487334
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:30 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Je had moeten blijven zitten! Kan jou die bus nou schelen... je hebt toch liever die cutie ?
vertel jij nou eens als vrouw wat voor geweldige blunders mannen gemaakt hebben bij jou?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39487830
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

vertel jij nou eens als vrouw wat voor geweldige blunders mannen gemaakt hebben bij jou?
Is me nog niet echt gebeurd. Mazzel he?

Enige wat ik kan bedenken is dat ik een keer, toen ik teveel gedronken had, m'n drankje over de broek van een jongen had laten vallen... waarmee ik stond te praten. Toen leek het net alsof ie in z'n broek geplast had Wel zuur, hij vond het echt heel vervelend
  maandag 3 juli 2006 @ 23:06:16 #237
141994 Dickies
Since 1922
pi_39490262
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:08 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Is me nog niet echt gebeurd. Mazzel he?

Enige wat ik kan bedenken is dat ik een keer, toen ik teveel gedronken had, m'n drankje over de broek van een jongen had laten vallen... waarmee ik stond te praten. Toen leek het net alsof ie in z'n broek geplast had Wel zuur, hij vond het echt heel vervelend
Logisch, vrouwen die teveel drinken
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:09:44 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39490412
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:08 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Is me nog niet echt gebeurd. Mazzel he?

Enige wat ik kan bedenken is dat ik een keer, toen ik teveel gedronken had, m'n drankje over de broek van een jongen had laten vallen... waarmee ik stond te praten. Toen leek het net alsof ie in z'n broek geplast had Wel zuur, hij vond het echt heel vervelend
kom een keer waar ik ga stappen dan zal ik je proberen te versieren. Hebben we beiden een leuk verhaal voor hier
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39492086
Ik ben niet zo'n versierder.
pi_39492758
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:10 schreef Demophon het volgende:
Had haar gemaild: "heb je zin om samen wat te gaan drinken?"

Vervolgens nooit meer wat van der gehoord (na nog een paar keer mailen)
dat is zóóó irritant heb er ook al ervaring mee, en het was niet eens als een versierpoging/date bedoeld maar meer gewoon iets samen doen, als goede vrienden
pi_39493553
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Dickies het volgende:

[..]

Logisch, vrouwen die teveel drinken
En kerels mogen dat wel
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:38:49 #242
141994 Dickies
Since 1922
pi_39493689
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:34 schreef crossover het volgende:

[..]

En kerels mogen dat wel
Die verwachtte ik wel

Antwoord is nee. Alleen ik ben misschien wat 'ouderwets'. Ik val op vrouwen die zich elegant, netjes weet ik veel gedragen. Daar valt klem zuipen dus niet onder. Ik vind een vrouw die zoveel zuipt dat ze niet meer in staat is normaal te doen een enorme afknapper. Ik kan er dus prima mee leven als vrouwen dat andersom ook vinden.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_39493958
Kan ik me voorstellen
Ik heb dr ook een hekel aan als ze luidruchtig worden en dan van die sexistische opmerkingen gaan maken
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:54:28 #244
152068 SPRMN
I'm all that is left ...
pi_39495104
Zaterdag was ik naar een feest. Er was 'zo een mooi meisje' die zat bij de mensen die ik dan weer kende. Ik kende haar gezicht wel, omdat ik haar een keer had gefotografeerd.
Ik zat tegenover haar en elke keer als ik naar haar wilde kijken keek ze al naar mij en bleef ik haar ook aanstaren. Beetje los geflirt, maar ik dacht het zal wel niks zijn.
De rest van de avond ging ik gewoon lekker dansen met andere meisjes. Het viel me op dat 'zo een mooi meisje' nog steeds op dezelfde plek zat, dus zocht ik haar op en ging ik haar allemaal vragen stellen. Aandacht vond ze wel leuk, we gingen nog wat dansen. Ik kuste haar zelfs nog in haar nek! Toen we terugliepen kwam ik opeens mijn broertje tegen die bijna niet meer normaal op zijn benen kon staan, dus ik zei tegen haar ga maar ik kom zo.
Je raadt het al!

Ik ben met mijn bro naar de auto gegaan en ben gewoon weggereden, zonder nog iets tegen haar te zeggen of haar nummer te vragen. Daar kwam ik op 1/4 van de weg terug achter. Toen ik thuis was had ik een berichtje van haar:"Je hoeft nooit meer tegen me te praten en bel me ook niet."


Anywayz ik bel haar woensdag wel als ze het een beetje vergeten is.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 03:28:58 #245
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39496219
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:54 schreef SPRMN het volgende:
Zaterdag was ik naar een feest. Er was 'zo een mooi meisje' die zat bij de mensen die ik dan weer kende. Ik kende haar gezicht wel, omdat ik haar een keer had gefotografeerd.
Ik zat tegenover haar en elke keer als ik naar haar wilde kijken keek ze al naar mij en bleef ik haar ook aanstaren. Beetje los geflirt, maar ik dacht het zal wel niks zijn.
De rest van de avond ging ik gewoon lekker dansen met andere meisjes. Het viel me op dat 'zo een mooi meisje' nog steeds op dezelfde plek zat, dus zocht ik haar op en ging ik haar allemaal vragen stellen. Aandacht vond ze wel leuk, we gingen nog wat dansen. Ik kuste haar zelfs nog in haar nek! Toen we terugliepen kwam ik opeens mijn broertje tegen die bijna niet meer normaal op zijn benen kon staan, dus ik zei tegen haar ga maar ik kom zo.
Je raadt het al!

Ik ben met mijn bro naar de auto gegaan en ben gewoon weggereden, zonder nog iets tegen haar te zeggen of haar nummer te vragen. Daar kwam ik op 1/4 van de weg terug achter. Toen ik thuis was had ik een berichtje van haar:"Je hoeft nooit meer tegen me te praten en bel me ook niet."


Anywayz ik bel haar woensdag wel als ze het een beetje vergeten is.
Hoe kwam ze aan jouw nummer dan?
Of lees ik dan verkeerd?
Patat Friet
pi_39497131
niet echt een blunder, wel een erg hard blauwtje

2 maandjes terug was ik met een aantal vrienden in center parks een lang weekend weg.

dus op vrijdag avond daar samen met een vriend de meisjes aan het checken, zien we na tijdje een groupje van 5 meisjes zitten waarvan er 3 erg mooi waren, dus wij er op af.

na wat gepraat en gezellig iets te hebben gedronken ging die club dicht en gevraagd of ze mee gingen naar ons huisje om daar nog iets te drinken.

ze wisten het nog niet zeker en wouden ff overleggen met de rest van hun vriendinnen. dus wij lopen ff weg, komen na 5 min weer terug. zeggen die meisjes "ja we willen eerst ff naar ons huisje toe, kom straks maar naar huisje 305 om ons op te halen"

naja ik en die vriend blij en we gingen weer terug naar de rest van onze vrienden.

dus half uurtje later dachten we "kom we gaan naar die dames toe" hij een plattegrond gevonden van het park, blijkt dat het hoogste huisnummer 304 is huisje 305 bestaat dus gewoon niet, en we weten nog steeds niet hoe die dames dat wel wisten, lijkt me niet iets wat je opzoekt
hardcoholic
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:38:25 #247
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_39497384
Jij bent echt dom.
pi_39497693
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:38 schreef Bob-B het volgende:
Jij bent echt dom.
zegt de internet nerd die zelf niets durft


ik loop liever een blauwtje dan dat ik de hele avond zou staan en twijfelen of ik op haar af zou stappen en wat ik dan wel niet moet zeggen.
hardcoholic
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:59:58 #249
152068 SPRMN
I'm all that is left ...
pi_39502039
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 03:28 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Hoe kwam ze aan jouw nummer dan?
Of lees ik dan verkeerd?
Neej, ze had het van een vriend van me die daar ook was.
Een vriend van mij kent een vriendin van haar.
pi_39503678
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:06 schreef Ferdii het volgende:

[...]

"kom straks maar naar huisje 305 om ons op te halen"

[...]

blijkt dat het hoogste huisnummer 304 is huisje 305 bestaat dus gewoon niet
PWNT
quote:
en we weten nog steeds niet hoe die dames dat wel wisten, lijkt me niet iets wat je opzoekt
Blijkbaar wel
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')