quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:46 schreef harryharry het volgende:Waarom ga je er direct vanuit dat het een one2one wordt als er iemand interesse toont

Wat ik bedoelde is dat je gewoon een gesprek kunt aanknopen in een gelegenheid, als het op zeker nivo klikt, voor mij is dat belangrijk op een aantal vlakken, kun je een mogelijkheid laten doorschemeren.
Als t zo gebeurt zoals in die situatie toen, ga ik er vanuit dat het als one-on-one bedoelt is...
Ik bedoel, ik kende haar niet, ik had haar nog nooit gesproken, enige wat ik zag was een
zeer goed uitziende vrouw die schijnbaar geinteresseerd was...
t Had ook echt zo'n mosterd effect omdat je uit zo'n situatie door hebt dat die gast wel
geinteresseerd is in een manier waarop ik dat niet zou willen...
Niks mis met MMV, maar dat een man aan me zit vind ik echt niet opwindend...
quote:Een quasi flirt waarbij een de partner als een duiveltje

uit een doosje tevoorschijn komt is inderdaad minder. Achja you win some, you lose some. Ben er zelf vrij nuchter altijd onder.
Kijk als diezelfde situatie zou gebeuren, en er komt nog een vrouw bij in de plaats van
een vent... Dat lijkt me wel toppie...
Enige kans die ik ooit op een MVV gemaakt heb heb ik 7 jaar geleden verspeeld door 2
mooie meiden van midden 20 mijn paspoort moest laten zien omdat ze niet geloofden
dat ik echt zo heet... Keken ze naar mijn geboortedatum... Na 10 minuten waren ze ineens
nergens meer te bekennen...