index       seksualiteit
PI Ervaringen MMV
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7
Topicgallery™ :
innepin
donderdag 30 maart 2006 @ 17:10 (#76) 
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:28 schreef weathergirl het volgende:
Staat bovenaan mijn verlanglijst op sexgebied.
Idem. Alleen zit ik dus nu in een relatie, en hoewel mijn vriend het ook allemaal wel interessant vindt om uit te proberen, heb ik het idee dat het nog best lastig te realiseren is... Nou ja, wie weet kom ik hier binnenkort mijn ervaringen posten

I'm sorry that Jesus died for my sins
And I swear to God, it won't happen again
POLLETJE PREE BABYKLEDING!
Software-expert! Databasebouwster. En nog een goede ook

Last_Samurai
vrijdag 31 maart 2006 @ 10:59 (#77) 

laatst een keer gedaan

met mij vriendin en een andere jongen maar god wat een prutser

binnen 2 minuten na orale sex spoot ie al

Richard Winters: How'd it go? The drop?
Cpt. Nixon: We took a direct hit over the drop zone. I got out, two others got out.
Richard Winters: And the rest of the boys?
Cpt. Nixon: Oh, they blew up in Germany somewhere... Boom

Elegy
Les armes du temps
vrijdag 31 maart 2006 @ 11:11 (#78) 

Waar heb je die nou weer opgeduikeld

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas

Mister_Maikel
I'm here to annoy you....
vrijdag 31 maart 2006 @ 11:18 (#79) 

quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef Last_Samurai het volgende:
laatst een keer gedaan

Het is inderdaad lastig om een goeie tweede mannelijke deelnemer te vinden. De meeste hebben alleen maar een grote bek, maar als het op presteren aankomt...

harryharry
NEYS
vrijdag 31 maart 2006 @ 12:52 (#80) 

quote:
laatst een keer gedaan

Ken gebeuren maar gewoon toch afwisselen en vervolgens opmaken voor de 2 en 3de ronde? Je doet geen trio om 1x te komen lijkt me.

There's no place like 127.0.0.1

harryharry
NEYS
vrijdag 31 maart 2006 @ 12:56 (#81) 

quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:10 schreef innepin het volgende:

[..]

Idem. Alleen zit ik dus nu in een relatie, en hoewel mijn vriend het ook allemaal wel interessant vindt om uit te proberen, heb ik het idee dat het nog best lastig te realiseren is... Nou ja, wie weet kom ik hier binnenkort mijn ervaringen posten
Hoezo lastig te realiseren, jij wilt je vriend ook. Een derde persoon moet wel te vinden zijn, enige wat je moet overwegen of je nr 3 in de vriendenkring zoekt of dat je iemand ergens opduikeld die bij een blunder geen verdere rol van betekenis speelt. je kan ook samen op jacht gaan in een cafe en iemand er uit pikken die aan je eisen / wensen voldoet. Bevalt het niet is het loslaten simpel.

innepin
vrijdag 31 maart 2006 @ 13:37 (#82) 
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:56 schreef harryharry het volgende:

[..]

Hoezo lastig te realiseren, jij wilt je vriend ook. Een derde persoon moet wel te vinden zijn, enige wat je moet overwegen of je nr 3 in de vriendenkring zoekt of dat je iemand ergens opduikeld die bij een blunder geen verdere rol van betekenis speelt. je kan ook samen op jacht gaan in een cafe en iemand er uit pikken die aan je eisen / wensen voldoet. Bevalt het niet is het loslaten simpel.
Nou ja, misschien vind ik het gewoon een beetje moeilijk om iemand te vragen van hoi, wil je een trio doen?

B-FliP
Like it ain't no thang..
vrijdag 31 maart 2006 @ 13:47 (#83) 

quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:37 schreef innepin het volgende:
Nou ja, misschien vind ik het gewoon een beetje moeilijk om iemand te vragen van hoi, wil je een trio doen?
Nou, ik kan me voorstellen dat t ongeveer zo zou kunnen gaan...

Eerst natuurlijk ff pijlen hoe die persoon ertegenover staat door het onderwerp op
seks te gooien, en ineens naar voren te halen wat jij en je vriend en een gast uit
de kroeg een heftige nacht gehad hebben vorig weekend... Weet hij veel...

En als je dan de mening weet, en het is positief, dan moet je ook doen waar vrouwen
zo goed in zijn... Er ff omheen draaien... Daarna aan t eind van de avond vragen
of ie met jou en je vriend ff mee gaat om wat thuis te drinken...

Ikzelf zou alleen als ik een echte liefdes-relatie heb geen trio aangaan...

[ Bericht 1% gewijzigd door B-FliP op 31-03-2006 13:53 ]

What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Psytrance and Bionic Psytrance

c0nd0r
vrijdag 31 maart 2006 @ 14:21 (#84) 

quote:

[..]

Hoi!
Je wou me iets vragen?

On-topic het lijkt me lastig inderdaad een goed iemand te vinden en dan bedoel ik nog niet eens qua uithoudingsvermogen ofzo maar gewoon waar je van op aan kan.

It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
Easy as 1, 2, 3 EasyPrintscreen.nl

weathergirl
ondeugend
vrijdag 31 maart 2006 @ 14:26 (#85) 

quote:
laatst een keer gedaan

gewéldig wie had die vent uitgezocht dan?

weathergirl
ondeugend
vrijdag 31 maart 2006 @ 14:28 (#86) 

Ja da's wel een punt. Hoe vind je iemand? Een vriend lijkt me niet handig. En is het beter een stel + 1 man of een vrouw en twee mannen zonder dat er onderlinge relaties zijn?
Of een biseksueel stel (2 M) en daarbij een vrouw?

innepin
vrijdag 31 maart 2006 @ 14:29 (#87) 
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:47 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Nou, ik kan me voorstellen dat t ongeveer zo zou kunnen gaan...

Eerst natuurlijk ff pijlen hoe die persoon ertegenover staat door het onderwerp op
seks te gooien, en ineens naar voren te halen wat jij en je vriend en een gast uit
de kroeg een heftige nacht gehad hebben vorig weekend... Weet hij veel...

En als je dan de mening weet, en het is positief, dan moet je ook doen waar vrouwen
zo goed in zijn... Er ff omheen draaien... Daarna aan t eind van de avond vragen
of ie met jou en je vriend ff mee gaat om wat thuis te drinken...

Ikzelf zou alleen als ik een echte liefdes-relatie heb geen trio aangaan...
Bedankt voor de tip Ik bedenk me net dat ik gewoon nog nooit iemand heb opgepikt in de kroeg Laat staan voor een trio!

Maar goed. Ik had eerst ook altijd zoiets van, liever niet als ik in een relatie zit. Maar things change En als je zeker genoeg bent dat er niet te veel jaloezie in het spel zou zijn, en je er allebei eigenlijk wel zin in hebt - waarom niet hè?

erodome
Zweefteef
vrijdag 31 maart 2006 @ 14:33 (#88) 

quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:28 schreef weathergirl het volgende:
Ja da's wel een punt. Hoe vind je iemand? Een vriend lijkt me niet handig. En is het beter een stel + 1 man of een vrouw en twee mannen zonder dat er onderlinge relaties zijn?
Of een biseksueel stel (2 M) en daarbij een vrouw?
Een man erbij vinden is dodelijk simpel, je hoeft maar aan te geven er open voor te staan en ze komen zichzelf aanbieden...

In het gewone uitgaansleven, flirt maar eens wat met een man die je wel ziet zitten terwijl je je eigen partner genoeg aandacht geeft zodat het duidelijk is dat je daarbij hoort, pap wat aan met de man die je op het oog hebt en hoppa, je hebt een trio in 99 van de 100 gevallen

Zet een advertentie en je wordt overspoeld met mannen die graag willen, laat er op elke 100 antwoorden 1 tussen zitten die interressant genoeg is om wat beter te bekijken, moet je maar zin in hebben dus...

Ga een chat op en binnen 10 minuten kan je al 20 trio's hebben, is alleen even zoeken naar het juiste persoon, moet je ook maar weer zin in hebben, maar gaat erg snel bij mannen, bij vrouwen is het maar al te vaak eerst uren en uren en uren kletsen, dagenlang

Hey dude, you're so uncool but he, that's allright
Like there's no need te get uptight
My eyes reflect the stars and a smile lights up my face
We're on a amazing flight in space

harryharry
NEYS
vrijdag 31 maart 2006 @ 15:37 (#89) 

quote:

[..]

Als het een bekende is (en er openlijk over sex wordt gesproken) is het natuurlijk eenvoudiger, een ander punt is dat het een domper kan worden als het niets wordt. Verder kan ik me voorstellen als je samen in een kroeg zit en je ziet een potentiele kandidaat je voorzichtig een visje uitgooit. Jij als vrouw kan hierin het initiatief nemen, is het wederzijds, koe bij de horens vatten en er voor gaan.

harryharry
NEYS
vrijdag 31 maart 2006 @ 15:45 (#90) 

quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Een man erbij vinden is dodelijk simpel, je hoeft maar aan te geven er open voor te staan en ze komen zichzelf aanbieden...

In het gewone uitgaansleven, flirt maar eens wat met een man die je wel ziet zitten terwijl je je eigen partner genoeg aandacht geeft zodat het duidelijk is dat je daarbij hoort, pap wat aan met de man die je op het oog hebt en hoppa, je hebt een trio in 99 van de 100 gevallen

Zet een advertentie en je wordt overspoeld met mannen die graag willen, laat er op elke 100 antwoorden 1 tussen zitten die interressant genoeg is om wat beter te bekijken, moet je maar zin in hebben dus...
Deels true, deels niet. Je hebt het vrij klinisch over oppikken, je kunt mijn inziens ook prima selecteren op iemand die je wat lijkt, desnoods eerst een quasi vriendschappelijke relatie mee beginnen. Grootste voordeel van een dergelijke extra partner keuze is dat toch een bepaalde anonimiteit heeft.

Een trio vanuit een vriendschappelijke band, moet je mijn inziens erg zeker van je zaak zijn. Je moet elkaar er na ook nog recht in de ogen blijven kijken, het kan immers tegenvallen. Mijn meest recente MMV ervaring heb ik wel vanuit een vriendschapsrelatie gedaan en daar was niets negatiefs op aan te merken. Ook 2x een aanbod afgeslagen (ook uit vriendenkring) omdat ik het niet zag zitten, geen zin in mogelijk geouwehoer achteraf.

B-FliP
Like it ain't no thang..
vrijdag 31 maart 2006 @ 15:50 (#91) 

quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:37 schreef harryharry het volgende:
Als het een bekende is (en er openlijk over sex wordt gesproken) is het natuurlijk eenvoudiger, een ander punt is dat het een domper kan worden als het niets wordt. Verder kan ik me voorstellen als je samen in een kroeg zit en je ziet een potentiele kandidaat je voorzichtig een visje uitgooit. Jij als vrouw kan hierin het initiatief nemen, is het wederzijds, koe bij de horens vatten en er voor gaan.
Dat is dan toch t verkeerde visje hoor... Heb ook een keer gehad dat toen een meid heel
geinteresseerd, vrij sensueel voor me kwam dansen, er later ineens een gozer achter
haar kwam staan die zowat tegen haar achterkant aan aan t rijden was, en mij de hele
tijd aankeek... Alsof iemand een lekker ijsje voor je neus neerzet, en net voordat je wil
beginnen giet iemand er wat mosterd overheen...

Als je t doet, speel t dan wel eerlijk, en laat degene die je in je bedje erbij wil niet in de waan
dat het een one-on-one wordt...

harryharry
NEYS
vrijdag 31 maart 2006 @ 16:46 (#92) 

quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:50 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Als je t doet, speel t dan wel eerlijk, en laat degene die je in je bedje erbij wil niet in de waan
dat het een one-on-one wordt...
Waarom ga je er direct vanuit dat het een one2one wordt als er iemand interesse toont Wat ik bedoelde is dat je gewoon een gesprek kunt aanknopen in een gelegenheid, als het op zeker nivo klikt, voor mij is dat belangrijk op een aantal vlakken, kun je een mogelijkheid laten doorschemeren.

Een quasi flirt waarbij een de partner als een duiveltje uit een doosje tevoorschijn komt is inderdaad minder. Achja you win some, you lose some. Ben er zelf vrij nuchter altijd onder.

B-FliP
Like it ain't no thang..
vrijdag 31 maart 2006 @ 17:04 (#93) 

quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:46 schreef harryharry het volgende:
Waarom ga je er direct vanuit dat het een one2one wordt als er iemand interesse toont Wat ik bedoelde is dat je gewoon een gesprek kunt aanknopen in een gelegenheid, als het op zeker nivo klikt, voor mij is dat belangrijk op een aantal vlakken, kun je een mogelijkheid laten doorschemeren.
Als t zo gebeurt zoals in die situatie toen, ga ik er vanuit dat het als one-on-one bedoelt is...
Ik bedoel, ik kende haar niet, ik had haar nog nooit gesproken, enige wat ik zag was een
zeer goed uitziende vrouw die schijnbaar geinteresseerd was...

t Had ook echt zo'n mosterd effect omdat je uit zo'n situatie door hebt dat die gast wel
geinteresseerd is in een manier waarop ik dat niet zou willen...

Niks mis met MMV, maar dat een man aan me zit vind ik echt niet opwindend...
quote:
Een quasi flirt waarbij een de partner als een duiveltje uit een doosje tevoorschijn komt is inderdaad minder. Achja you win some, you lose some. Ben er zelf vrij nuchter altijd onder.
Kijk als diezelfde situatie zou gebeuren, en er komt nog een vrouw bij in de plaats van
een vent... Dat lijkt me wel toppie...

Enige kans die ik ooit op een MVV gemaakt heb heb ik 7 jaar geleden verspeeld door 2
mooie meiden van midden 20 mijn paspoort moest laten zien omdat ze niet geloofden
dat ik echt zo heet... Keken ze naar mijn geboortedatum... Na 10 minuten waren ze ineens
nergens meer te bekennen...

harryharry
NEYS
vrijdag 31 maart 2006 @ 18:52 (#94) 

quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:04 schreef B-FliP het volgende:

[..]

t Had ook echt zo'n mosterd effect omdat je uit zo'n situatie door hebt dat die gast wel
geinteresseerd is in een manier waarop ik dat niet zou willen...

Niks mis met MMV, maar dat een man aan me zit vind ik echt niet opwindend...
[..]
Mosterd is overigens heerlijk Er zit een groot verschil tussen tussen aanraking en een "aanraking" door de andere mannelijke partner. Bij een MMV is het mijn inziens lastig om lichamelijk kontakt van de andere man te vermijden. Ben met je eens dat bij afwisselen er geen sprake van hoeft te zijn, maar is dat wel een echte MMV? Ik heb met het lichamelijke aspect geen probleem zolang de lustgevoelens van de andere man maar richting de vrouw gaan en niet naar mij. Zou goed kunnen dat die gozer bi was.

[quote]
Kijk als diezelfde situatie zou gebeuren, en er komt nog een vrouw bij in de plaats van
een vent... Dat lijkt me wel toppie... <knip> Keken ze naar mijn geboortedatum... Na 10 minuten waren ze ineens nergens meer te bekennen...
[quote]

Achja is dat niet de natte droom van iedere vent? Twee gewillige vrouwen in een bed waar je een tijdje naar mag kijken en spelen? Helaas geen ervaring mee, staat wel op het verlanglijstje HOezo verdwenen? was je te jong in hun ogen of te oud?

B-FliP
Like it ain't no thang..
zaterdag 1 april 2006 @ 00:39 (#95) 

quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:52 schreef harryharry het volgende:
Zou goed kunnen dat die gozer bi was.
Dacht ik dus ook...
quote:
HOezo verdwenen? was je te jong in hun ogen of te oud?
nah, toen was ik nog een broekie van 18 ... Voor 2 meiden van midden 20 was
dat schijnbaar ineens niet zo interessant meer...

naamloos.txt
zaterdag 1 april 2006 @ 02:31 (#96) 

Ben te jaloers om MMV te doen. Moet er gewoon niet aan denken dat iemand anders van mijn vriendin zou genieten en andersom.
Tsja, VVM zou ik dan weer niet erg vinden...
Maarja, ben weer vrijgezellig sinds dinsdag, dus voorlopig hoef ik me daar niet druk om te maken.

Virgin
zaterdag 1 april 2006 @ 09:48 (#97) 
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 02:31 schreef naamloos.txt het volgende:
Ben te jaloers om MMV te doen. Moet er gewoon niet aan denken dat iemand anders van mijn vriendin zou genieten en andersom.
Tsja, VVM zou ik dan weer niet erg vinden...
Maarja, ben weer vrijgezellig sinds dinsdag, dus voorlopig hoef ik me daar niet druk om te maken.
Waarom denken mannen nu zo??????????? Ik wil wel een trio mmv en ook wel trio vvm maar ja mijn vriend wil alleen maar het laatste net als jij.

Wyb
zaterdag 1 april 2006 @ 11:57 (#98) 
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:48 schreef Virgin het volgende:

[..]

Waarom denken mannen nu zo??????????? Ik wil wel een trio mmv en ook wel trio vvm maar ja mijn vriend wil alleen maar het laatste net als jij.
zoals je kan lezen, denk niet alle mannen zo...

Ik ben niet vies van een trio... MMV MVV maakt mij niet uit, zolang de lust maar naar de vrouw gaat heb ik er geen probleem mee...

Ik mag graag een vrouw zien genieten,dus als ze een trio wil, wie ben ik om haar dat te onthouden?
Als je relatie goed zou zijn,is er mijns inziens niet aan de hand.

Gaan met die BANAAN

CuteSanDiegoGrl
High Profile
zaterdag 1 april 2006 @ 17:28 (#99) 

Lijkt me best lekker met 2 mannen, maar die moeten dan toch ook biseksueel zijn? En daar knap ik echt op af, als een man bi is!

Guilty of being right

Virgin
zaterdag 1 april 2006 @ 18:43 (#100) 
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:28 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Lijkt me best lekker met 2 mannen, maar die moeten dan toch ook biseksueel zijn? En daar knap ik echt op af, als een man bi is!
nee hoor dat vind ik helemaal niet,die mannen kunnen toch alleen aan jouw zitten.sommige mannen die dat willen zijn idd bi maar niet alle hoor.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7
index       seksualiteit
Ervaringen MMV
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500