abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:33:49 #1
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36226425
En hier gaan we verder.

Nog even antwoord op een oude post in het vorige topic:
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Bob. het volgende:
Ik weet niet of ik hier in dit topic over moet klagen maar:
Als ik is SES in een topic zit met meer pagina's kan ik bovenaan niet op die cijfertje klikken om naar de volgende pagina te gaan maar onderaan lukt het wel. En bij andere subforums is dat niet
Ik heb Slarioux even een schop gegeven en volgens hem is het binnenkort gefixed
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  maandag 27 maart 2006 @ 12:00:23 #2
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_36400175
Het zal vast al 10 keer gevraagd zijn, maar wanneer komt 't examenforum eigenlijk?
  Moderator maandag 27 maart 2006 @ 18:33:10 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36411691
begin april

[ Bericht 7% gewijzigd door Rene op 27-03-2006 22:58:31 ]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 27 maart 2006 @ 22:58:42 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36420543
Mei bedoel ik
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 27 maart 2006 @ 23:03:24 #5
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36420702
Je oude post editten maar wel een nieuwe plaatsen? Prutser

Anyway, ik vond het al zo raar. Begin mei dus.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:51:47 #6
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_36427638
Da's net twee weken voor de examens.. Is dat niet een beetje te kort dag? Vorige jaren was het, geloof ik, eerder.. Not to mention dat we nu ook al met onze examens bezig zijn door het profielwerkstuk en de SE's af te ronden.
pi_36427800
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Da's net twee weken voor de examens.. Is dat niet een beetje te kort dag? Vorige jaren was het, geloof ik, eerder.. Not to mention dat we nu ook al met onze examens bezig zijn door het profielwerkstuk en de SE's af te ronden.
Het profielwerkstuk had toch al af moeten zijn? Of is dat pas eind maart?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:09:39 #8
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_36428123
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:57 schreef Norwegian_Nils het volgende:

[..]

Het profielwerkstuk had toch al af moeten zijn? Of is dat pas eind maart?
Wij hebben afgelopen woensdag onze presentatie moeten houden, maar sommige mensen zijn nog niet eens klaar met hun definitieve verslag.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:17:38 #9
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36428342
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:09 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Wij hebben afgelopen woensdag onze presentatie moeten houden, maar sommige mensen zijn nog niet eens klaar met hun definitieve verslag.
Ik zal er eens achteraan gaan, maar ik meen dat het examenforum elk jaar pas begin mei opengaat hoor. En wat profielwerkstukken betreft, ik was laatst van plan een topic daarover te openen maar ik dacht dat iedereen het wel af zou (moeten) hebben dus leek het me wat overbodig
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_36439813
Litso, wat ik me afvraag;
Kan er geen enquête-toets plaatsvinden?
Het LTS-niveau van al die kutkrengen die er nu in staan, zorgen dat zinvolle wetenschappelijke enquêtes die wél nut hebben later niet meer worden gemaakt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:45:54 #11
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_36440015
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:17 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik zal er eens achteraan gaan, maar ik meen dat het examenforum elk jaar pas begin mei opengaat hoor. En wat profielwerkstukken betreft, ik was laatst van plan een topic daarover te openen maar ik dacht dat iedereen het wel af zou (moeten) hebben dus leek het me wat overbodig
Ach, vorig jaar was het er al halverwege april.

Bron
  Moderator dinsdag 28 maart 2006 @ 18:12:32 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36440754
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef Skv het volgende:
Litso, wat ik me afvraag;
Kan er geen enquête-toets plaatsvinden?
Het LTS-niveau van al die kutkrengen die er nu in staan, zorgen dat zinvolle wetenschappelijke enquêtes die wél nut hebben later niet meer worden gemaakt.
Mag ik ook mijn mening geven? of alleen Litso

In ieder geval, in mijn ogen is het allemaal nodig voor school.
Officieel gezien is SES helemaal niet een zgh. 'HBO + ' subforum, want dat zijn studenten en geen scholieren.
Omdat de scholieren niet in grote getalen komen moet het niet zo zijn dat de lat enorm hoog gelegd moet worden.
Vind je het niet een interessante enquete kan je natuurlijk altijd opbouwende leveren, zolang de TS er wat mee kan of uberhaupt eens terug komt, gebeurt dit niet zakt het topic op den duur wel weg en is het geen probleem, eerder een doorntje in het oog, maar 2 dagen later...

Om de drempel voor enquetes een beetje te verhogen hebben we al die paar regeltjes ( in de FAQ ) gesteld, op die manier is het aantal enquetes al behoorlijk minder geworden, maar om als eis te stellen dat je een puike enquete moet hebben waar niets op aan te merken is, of dat je minimaal een IQ hebt van 140 is natuurlijk ook niet haalbaar. Het moet niet zo zijn dat SES de elite is, het moet toegankelijk blijven voor alle niveau's.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator dinsdag 28 maart 2006 @ 18:12:46 #13
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36440760
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ach, vorig jaar was het er al halverwege april.

Bron
Heb het nogmaals even geschopt
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36440818
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mag ik ook mijn mening geven? of alleen Litso

In ieder geval, in mijn ogen is het allemaal nodig voor school.
Officieel gezien is SES helemaal niet een zgh. 'HBO + ' subforum, want dat zijn studenten en geen scholieren.
Omdat de scholieren niet in grote getalen komen moet het niet zo zijn dat de lat enorm hoog gelegd moet worden.
Vind je het niet een interessante enquete kan je natuurlijk altijd opbouwende leveren, zolang de TS er wat mee kan of uberhaupt eens terug komt, gebeurt dit niet zakt het topic op den duur wel weg en is het geen probleem, eerder een doorntje in het oog, maar 2 dagen later...

Om de drempel voor enquetes een beetje te verhogen hebben we al die paar regeltjes ( in de FAQ ) gesteld, op die manier is het aantal enquetes al behoorlijk minder geworden, maar om als eis te stellen dat je een puike enquete moet hebben waar niets op aan te merken is, of dat je minimaal een IQ hebt van 140 is natuurlijk ook niet haalbaar. Het moet niet zo zijn dat SES de elite is, het moet toegankelijk blijven voor alle niveau's.
Oké, duidelijk
Ik voorzie alleen voor de toekomst een verlaging van deelname aan enquêtes die er wél toe doen door in en in slechte enquêtes van anderen.
Maar vanuit het oogpunt van Fok!: houden zo Fok! is toch niet gebaat bij een goede of slechte enquête, meer bij bezoekers.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator dinsdag 28 maart 2006 @ 18:18:28 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36440903
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Oké, duidelijk
Ik voorzie alleen voor de toekomst een verlaging van deelname aan enquêtes die er wél toe doen door in en in slechte enquêtes van anderen.
Maar vanuit het oogpunt van Fok!: houden zo Fok! is toch niet gebaat bij een goede of slechte enquête, meer bij bezoekers.
Mee eens..
Maar als we dat ook nog moeten toetsen ...
Je houd het toch, ik kan natuurlijk wel een balletje opgooien hoe we dat moeten doen..

Heb je zelf een idee, een regel die je kan bedenken om het toch toegankelijk te houden maar ook hoogstaand? Ik zelf heb geen idee
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36441516
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mee eens..
Maar als we dat ook nog moeten toetsen ...
Je houd het toch, ik kan natuurlijk wel een balletje opgooien hoe we dat moeten doen..

Heb je zelf een idee, een regel die je kan bedenken om het toch toegankelijk te houden maar ook hoogstaand? Ik zelf heb geen idee
Nee, niet echt.
Om de opleiding van de TS nou als maatstaaf te nemen gaat wel heel ver.
En elke enquête helemaal door te scrollen, nee.

Maar ik denk dat als meerdere users die een dergelijke enquête doen, aangeven dat ie kut is dmv een TR, dat het dan ook wel gaat werken.
Hou je toch een beetje de enquêtes over waar moeite inzit, en die ook goed zijn.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator dinsdag 28 maart 2006 @ 18:54:50 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36441951
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, niet echt.
Om de opleiding van de TS nou als maatstaaf te nemen gaat wel heel ver.
En elke enquête helemaal door te scrollen, nee.

Maar ik denk dat als meerdere users die een dergelijke enquête doen, aangeven dat ie kut is dmv een TR, dat het dan ook wel gaat werken.
Hou je toch een beetje de enquêtes over waar moeite inzit, en die ook goed zijn.

TR is zowiezo nooit vervelend om te gebruiken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 29 maart 2006 @ 01:45:00 #18
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36452945
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, niet echt.
Om de opleiding van de TS nou als maatstaaf te nemen gaat wel heel ver.
En elke enquête helemaal door te scrollen, nee.

Maar ik denk dat als meerdere users die een dergelijke enquête doen, aangeven dat ie kut is dmv een TR, dat het dan ook wel gaat werken.
Hou je toch een beetje de enquêtes over waar moeite inzit, en die ook goed zijn.
Als ik een enquete kut vind geef ik dat zelf ook altijd meteen aan. Dan is het aan de rest om te kiezen of ze 'm wel of niet invullen.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:14:16 #19
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_36521544
Beste mods,

Mag ik een topic openen om wat cijfertjes te verzamelen? Het betreft de cijfers voor de vakken nederlands, engels, frans en duits en het aantal gelezen boeken voor het vak literatuur. Alleen de laatste klassen hebben literatuur dus misschien een tagje [exa] ervoor. Het is voor m'n wiskunde PO.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_36521573
Doe het gewoon, als het niet mag tyfen ze 'm wel dicht
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:52:15 #21
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_36522687
Ik denk niet dat ze er iets tegen zullen hebben maar toch, .
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:22:24 #22
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36525313
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef R-Mon het volgende:
Beste mods,

Mag ik een topic openen om wat cijfertjes te verzamelen? Het betreft de cijfers voor de vakken nederlands, engels, frans en duits en het aantal gelezen boeken voor het vak literatuur. Alleen de laatste klassen hebben literatuur dus misschien een tagje [exa] ervoor. Het is voor m'n wiskunde PO.
Ga je gang, als je maar een beetje duidelijk bent in je OP met wat je wil en waarom enzo, een beetje uitleg kan nooit kwaad
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:27:21 #23
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_36525448
Okee, bedankt.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  Moderator maandag 3 april 2006 @ 13:53:27 #24
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36606526
Duidelijk Het enqueteseizoen is weer geopend

*moest het ff kwijt
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36606686
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:53 schreef Renesite het volgende:
Duidelijk Het enqueteseizoen is weer geopend

*moest het ff kwijt
inderdaad zeg, kan er geen apart topic worden gemaakt waar verveelde mensen enquetes kunnen invullen en enquetemakers hun enquetes kunnen bashen?
Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')