abonnement Unibet Coolblue
pi_36221370
Hallo vrienden en vriendinnen!

Ik ga in april naar Samoa! Althans, ik moet het nog boeken maar het lijkt allemaal redelijk zeker. Omdat ik nog geen topic over Samoa heb kunnen vinden dacht ik dat het wel leuk was om er een centraal topic over te openen zodat iedereen z'n vragen kan stellen, opmerkingen kan deponeren of tips kan geven.

Waar ligt dat nou ergens?

Samoa is een eilandengroep opgedeeld in Western Samoa en American Samoa. Beide groepen liggen ten oosten van de datumgrens en vanuit Auckland vlieg ik er in 3 uurtjes naar toe. Vanuit Nederland kom je er het makkelijkst door te vliegen naar Auckland en van daar door te vliegen naar Samoa. Je kan ook vliegen naar LA en van daar een aansluitende vlucht nemen.



Lachen, maar is het een beetje mooi daar?

Dat dacht ik wel!





En waar ga jij heen Jag?

Dat weet ik nog niet. Ik denk naar Savai'i omdat dat wat mooier schijnt te zijn.



En nu?

Nu ben ik benieuwd naar Fokkers die hier eens zijn geweest maar het nog niet in het nog niet centrale topic Where no FOKker has gone before.... hebben gepost. Kortom, wat moet ik zien, waar moet ik verblijven, wat moet ik nou juist en juist niet doen?

Ben je een visum nodig?

Voor Samoa hoef je geen visum te hebben en het is er het hele jaar lekker warm.




[ Bericht 2% gewijzigd door Jaguarized op 21-03-2006 02:30:24 ]
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 21 maart 2006 @ 02:21:32 #2
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36221378
Leuke OP! Wat kun je er meer dan zwemmen?
pi_36221392
Ja geen idee, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ik wilde eerst naar Tonga maar dat was een beetje moeilijk met accommodatie enzo. En de Cook Islands steeg ineens flink in prijs.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_38402897
Ze spelen er een redelijk potje rugby
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:26:06 #5
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38465280
Ben je er uiteindelijk geweest
Zit namelijk te twijfelen tussen Fiji, Thailand, Samoa en Vanuatu om op de terugreis te bezoeken

-edit: waarschijnlijk niet, anders had je het wel weg laten strepen van het wherenofokkerhasgonebefore-lijstje -

  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:44:49 #6
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38465680
Ik neem aan dat je je er erg in verdiept hebt, hoeveel ben je denk je in de realiteit kwijt per dag in NZ dollars

En dan bedoel ik Western Samoa.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:34:53 #7
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38466831
Nee helaas niet geweest. Pacific Blue gooide de ticketprijs met zo'n 200 dollar omhoog naar bijna 600 dollar en dat vond ik net wat te veel.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')