abonnement Unibet Coolblue
pi_45002039
vanaf morgen ook te koop bij Kruidvat
pi_45003008
Ik gebruik nu de Mach3 om te scheren. En ik scheer er ook mijn hoofd mee.
Ga deze zeker proberen.
- NAC Breda -
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:27:50 #178
16082 Wytze
...Confidential
pi_45004828
Mooi zo, heb de mijne in NYC gesloopt en vergeten een nieuwe te kopen hehe
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_45013759
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:28 schreef Ritchie het volgende:
Ik gebruik nu de Mach3 om te scheren. En ik scheer er ook mijn hoofd mee.
Ga deze zeker proberen.
ik ook maar vanaf morgen die nieuwe maar 's proberen... oh enne dit lijkt me wel een topicvoor jou...
Gelukkig zonder haar
pi_45020812
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:56 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

ik ook maar vanaf morgen die nieuwe maar 's proberen... oh enne dit lijkt me wel een topicvoor jou...
Bedankt voor de tip!
- NAC Breda -
pi_45031163
Vraag: Dat extra scheermesje aan de achterkant.. Is dat open en bloot, of is het af te schermen of weg te halen?
- NAC Breda -
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:03:26 #182
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_45069029
Geil speelgoed, net de reclame / website gezien, strax maar ff kopen
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
pi_45070115
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:50 schreef Ritchie het volgende:
Vraag: Dat extra scheermesje aan de achterkant.. Is dat open en bloot, of is het af te schermen of weg te halen?
Dat ding is niet echt afgeschermd, maar het randje eromheen is hoog genoeg om te voorkomen dat 'ie in je vinger snijdt als je 'm aanraakt.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_45070152
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:51 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Dat ding is niet echt afgeschermd, maar het randje eromheen is hoog genoeg om te voorkomen dat 'ie in je vinger snijdt als je 'm aanraakt.
Dan raak je 'm dus ook niet aan!
pi_45070446
Oja
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:34:10 #186
3185 Adelante
To let it go now
pi_45075220
M'n Mach3 mesjes waren op, dus heb vandaag een Fusion (zonder ppower) gehaald om te proberen . Kreeg er bij Etos ook zo'n memorystick bij van 128mb . bevindingen volgen...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:43:29 #187
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45075512
Bij DA hadden ze gisteren de mesjes nog niet. Dus heb ik gewoon Wilkingson Titanium mesjes gekocht weer, vraag me ook sterk af hoe goed die nieuwe van gilette zijn. Maar ik waag alsnog een poging. Zijn ze beter dan wilkingson dan ga ik over op fusion, anders blijf ik bij titanium. De prijs hoef je het niet voor te doen, 4-5 mesjes van wilkingson zonder apparaat kosten bij DA ook 10,45 euro.

Wel altijd stoere termen, fusion, titanium, mach 3 power en ga zo door.

Mooie verkooppraatjes, maar alsnog moet je die mesjes na 1 week vervangen

1 mesje dat 3 maanden meegaat zou interessanter zijn.

Tis ook een constante concurrentie-strijd tussen wilkingson en gilette. Ik ben nu tevreden met wilkingson, waarom zou ik gilette proberen? Dat laatste apparaat van gilette waar je batterijen in moest doen die beviel me dus vergeleken met titanium van wilkingson stukken minder.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45077561
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooie verkooppraatjes, maar alsnog moet je die mesjes na 1 week vervangen
Gilette verdient alleen aan de verkoop van de mesjes. Dus ga er maar niet vanuit dat ze een product op de markt brengen waardoor ze die melkkoe kwijtraken.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:49:16 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45078014
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:36 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Gilette verdient alleen aan de verkoop van de mesjes. Dus ga er maar niet vanuit dat ze een product op de markt brengen waardoor ze die melkkoe kwijtraken.
Het apparaat is inderdaad niet hetgeen waar ze aan verdienen. Daar doe je met gemak 2 jaar of langer mee.

Daarom ook die investeringen in een hyper modern apparaat.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik gilette fusion ga kopen. Was net dik tevreden met wilkingson, misschien dat ik ga wachten op een nieuwe concurrentie-zet van wilkingson, die willen niet achter blijven dus die zullen op dit moment zeker bezig zijn met ontwikkeling.

De mesjes van wilkingson die scheren dus gladder en het lijkt net alsof ik minder snel baardgroei erbij krijg. Waarom zou ik nu weer stel op sprong naar gilette overstappen? Misschien kan ik het beter bij 1 merk houden.

Twijfel dus. Maar toch ben ik nieuwsgierig naar het scheer-resultaat, dat is al een reden dat ik gilette fusion wil uitproberen. Kijken of het weer een stap vooruit is.

5 mesjes met apparaat voor 9,95 euro is goedkoper dan wilkingson, dus ik probeer over 4 weken gewoon gilette fusion dan maar.

Jammer dat die 2 concurrenten niet op prijs concurreren maar volgens mij hebben ze afspraken gemaakt met elkaar. Concurreren op uiterlijk van apparaat en naam van apparaat maar de prijs blijft rond de 10 euro hangen voor 4-5 mesjes.

Gaan ze op prijs concurreren dan schaden ze elkaar alleen maar. Kunnen ze beter de prijs kunstmatig hoog houden Dat doen ze dus volgens mij ook. Of zijn de productie-kosten echt zo hoog van een paar mesjes?

Dat het big business is voor gilette en wilkingson dat is volgens mij toch een feit of niet soms? De consument wordt er niet rijker op.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:13:24 #190
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_45078853
"'Mannen die nat scheren, doen dat gemiddeld vijf à zes keer per week en kunnen twee à drie weken vooruit met een mesje', zegt Kossmann."

Bron

Valt best mee dus
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
pi_45080034
Vandaag de Fusion gehaald. Dit weekend maar es uitproberen .
pi_45080054
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef Solidius het volgende:
"'Mannen die nat scheren, doen dat gemiddeld vijf à zes keer per week en kunnen twee à drie weken vooruit met een mesje', zegt Kossmann."

Bron

Valt best mee dus
Twee à drie weken? Dat klinkt wel lang ...
pi_45080727
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Twee à drie weken? Dat klinkt wel lang ...
lang? Ik doe een maand met 1 mesje..
pi_45080771
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:34 schreef Adelante het volgende:
M'n Mach3 mesjes waren op, dus heb vandaag een Fusion (zonder ppower) gehaald om te proberen . Kreeg er bij Etos ook zo'n memorystick bij van 128mb . bevindingen volgen...
waarom zonder power? als ik hem haal, wordt dat zeker de powerversie
pi_45080809
bij de AH kreeg ik trouwens kortingsbonnen voor gel, schuim en aftershave. Misschien is dat leuk te combineren met dat ding + mesjes voor de introductie prijs?
  zondag 7 januari 2007 @ 20:14:28 #196
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_45119916
Vanaf morgen @ AH:
quote:
Gillette Fusion scheermes inclusief 2 losse mesjes
Gratis hamster pluche bij deze aanbieding. OP=OP.
11.99 10.-
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 20:22:22 #197
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_45120259
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef Solidius het volgende:
"'Mannen die nat scheren, doen dat gemiddeld vijf à zes keer per week en kunnen twee à drie weken vooruit met een mesje', zegt Kossmann."

Bron

Valt best mee dus
ik scheer maar 1x in de week (een enkele keer 2x per week), 5-6x per week en ik heb elke dag een rode bakkes van de irritatie, dan maar een stoppelbaard

En een mesje gaat dan zo'n 1,5 a 2 maanden mee.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_45120488
Zojuist getest. Ben tevreden. Het scheren geeft een prettiger gevoel dan met Mach3 mesjes. En dat mesje aan de achterkant heb ik totaal geen problemen mee gehad. Nu is het afwachten wat de prijs gaat worden als je 4 mesjes tegelijk gaat kopen. Ze zijn nu namelijk een flink stuk duurder dan de Mach3 mesjes.
- NAC Breda -
pi_45290236
Bij de Etos was de actie met usb stick binnen een dag uitverkocht. Per filiaal hadden ze maar 10 usb sticks gehad.
pi_45291068
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:13 schreef zomer000 het volgende:
Bij de Etos was de actie met usb stick binnen een dag uitverkocht. Per filiaal hadden ze maar 10 usb sticks gehad.
Bij Schlecker nog gewoon te bestellen. Ik had een setje voor mijn man besteld. Hij is er zeer tevreden over.



Apperaat met 2 mesjes, pakje van 4 mesjes en een USB stick voor ¤ 19.99.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')