quote:
Ik ook niet, maar als je mijn kennis (gefundeerd) kunt afdoen als géén kennis, dan heb je zelf in elk geval méér kennis. Anders had je namelijk niet geweten dat mijn post onjuist was. Je hebt dus blijkbaar méér kennis van zaken dan ik. Dat heb ik erkend en me weer netjes teruggetrokken uit het topic, nadat ik me bij TS heb verontschuldigd voor het feit dat ik de verwarring alleen maar groter maakte.
quote:
ik bewijs dat door de relevante info te posten met links naar de fabrikant die mijn gelijk bewijzen.
En daar waren we allemaal blij mee; dat heb ik hier boven al gezegd.
quote:
Het enige wat jij deed is een one-liner posten zonder enige onderbouwing en nog eens incorrect ook.
Méér had ik er op dat moment niet over te zeggen. Ik
dacht dat ik precies dezelfde had (mocht je bewijs willen, dan kan ik de bon voor je scannen) en dacht zelf toen ik 'm kocht dat het een modem / router was, maar dat bleek bij thuiskomst onjuist. En nu zat ik er weer naast. En dat heb ik ook toegegeven (zonder moeite) en dit is - met excuses - zonder problemen door TS geaccepteerd.
quote:
Snap je dat ik dan enigszins geirriteerd raak?
Ik zou snappen dat je ervan had moeten zuchten. Dáár had ik begrip voor gehad. Twee keer zuchten ook nog. Maar eerst komen met de

en een post op hoge poten, gevolgd door een insinuatie door:
quote:
Oh ja, ondertussen heb je je eigen flater ook maar weggedit, das natuurlijk weer het voordeel van blauw.
en dan de verontwaardig met een gezellige sneer:
quote:
Daarnaast werd ik nog eens door haar terecht gewezen met een uitspraak die nou niet echt doordrenkt was van enige vorm van kennis van het onderwerp
Tsja...
quote:
En als klap op de vuurpijl delete je die post ook nog!
Als je wilt dat ik 'm even terugplaats, dan doe ik dat hoor. Zeg maar wat ik gezegd heb, dan zet ik het er wel weer even in. Ben ik dan van je af? Ik heb je uitgebreid uitgelegd waarom ik heb gedaan wat ik heb gedaan. Ik heb toegegeven dat ik fout zat met mijn opmerking. Ik heb het gecorrigeerd en mijn verontschuldigingen aangeboden.
Ik ben er wel klaar mee. Als jij nog geirriteerd en verontwaardigd wilt blijven, dan moet je dat maar doen. Dus tenzij je zegt wat je nu nog van me wilt, is dit wel afgedaan wmb.
Geniet van je weekend