abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 december 2001 @ 22:59:02 #1
1234 HiZ
Istanbullu
pi_2368962
Nu op CNN

De Amerikaanse regering verwacht met het oog op het einde van de Ramadan en het begin van de Kerstperiode dat de kans op aanslagen weer toeneemt. De bevolking wordt opgeroepen waakzaam te zijn.

  maandag 3 december 2001 @ 23:02:16 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_2369017
Dus de kans neemt nòg meer toe?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!fossiel maandag 3 december 2001 @ 23:04:21 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2369050
Volgens teletekst: "Er zijn de laatste dagen meer serieuze bedreigingen ontvangen.

Washington vaardigde sinds 11 september al twee keer eerder een waarschuwing voor aanslagen uit,de laatste maal op 29 oktober.Die werden niet gevolgd door terreurdaden."
  maandag 3 december 2001 @ 23:06:37 #4
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_2369085
Och heden...
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_2369110
Meneer bin Laden heeft z'n zin met de uitspraak "niemand zal zich ooit meer veilig voelen"...
  maandag 3 december 2001 @ 23:10:29 #6
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_2369131
Dit bericht krijgen we toch elke week wel een keertje. Elke keer zijn er weer aanwijzingen voor nieuwe aanslagen en dan komen ze toch weer niet.

* Redman denkt dat ze komen als we ze niet verwachten.

Zal dus toch ewel rond kerst worden want hoe pak je de westerse wereld harder aan dan met de kerstdagen.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_2369335
Het zal een fijne kerst worden dit jaar...

De Nu-Realiteit? Een 4 dimensionale droom, een nooit eindigende droomgeschiedenis in een holografisch, multidimensionaal universum.
  maandag 3 december 2001 @ 23:27:53 #8
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_2369356
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:10 schreef Redman het volgende:
Zal dus toch ewel rond kerst worden want hoe pak je de westerse wereld harder aan dan met de kerstdagen.
De ontknoping van Big Brother?
pi_2369413
de tweede koude oorlog
verzin zelf maar iets
  maandag 3 december 2001 @ 23:36:31 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2369459
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:04 schreef cptmarco het volgende:
Volgens teletekst: "Er zijn de laatste dagen meer serieuze bedreigingen ontvangen.

Washington vaardigde sinds 11 september al twee keer eerder een waarschuwing voor aanslagen uit,de laatste maal op 29 oktober.Die werden niet gevolgd door terreurdaden."
Flauw zeg.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 3 december 2001 @ 23:51:19 #11
15428 Wurmie
En dit is Aika!
pi_2369633
De United States of America houden maar niet op met roepen dat er nog meer aanslagen komen, hoe houd je je burgers onrustig...

Typisch dat ze dit nu roepen, net na de aanvallen van Israel op Arrafat, looks like: Nu wil ik weer aandacht!

Dat ze zich bezig houden met het voorkomen van aanslagen en dat ze niet de burgers daar verantwoordelijk voor maken met hun herhalende opmerking: Let op, er kan wel eens ooit nog eens iets gebeuren...

Don't worry about life, you're not going to survive anyway!
pi_2369883
Ik weet niet of dit off-topic is, maar wil de VS OBL eigenlijk wel vinden?

Ik stel me zo voor dat met de uitschakeling van OBL het aantal aanslagen niet van de lucht zal zijn, in zo'n 60 landen rellen, demonstraties, woede jegens de VS etc.

Zolang OBL niet gevonden is kan de VS stelselmatig alle landen waar zich mogelijk terroristische organisaties bevinden (al dan niet OBL-aanhangers) aanpakken, desnoods onder het mom van "hij" kan zich overal bevinden.

OBL zal zich niet zelf overgeven, en ik betwijfel nog steeds of het hen zal lukken hem ooit te vinden, maar ik vraag me momenteel af of het voor de VS wel zo gunstig is indien ze hem vinden.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  dinsdag 4 december 2001 @ 00:23:29 #13
7966 eRR_
______________________________
pi_2369982
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik weet niet of dit off-topic is, maar wil de VS OBL eigenlijk wel vinden?
Ik denk dat Bush de opinie van zijn volk het belangrijkst vindt en doet wat zij van hem verlangen: Bin Laden uitschakelen/terecht stellen. Volgens mij is Bush een te kortzichtig typ om bij eventuele gevolgen stil te staan. Bovendien is ie zelf een bloed- en wraakzuchtig persoon.
Dus dat ze 'm willen pakken, daar twijfel ik niet aan,
maar of het ook daadwerkelijk zal lukken is een tweede. Ik denk dat onze vriend Osama nog wel met een verassing komt als ze 'm zouden pakken.
Wat denk ik vast staat: "He will go with a bang"
[/quote]
the internet makes you stupid
  dinsdag 4 december 2001 @ 00:27:59 #14
5981 Ettepet
Schrijft veelzeggend weinig
pi_2370017
Het is leven met een nieuwe realiteit. Op ieder moment kun je een aanslag verwachten, op sommige momenten is de kans groter.

Zolang de bevolking die realiteit niet ziet lijkt zo'n "zoveelste melding" vreemd. Get used to it.

Deze zin loopt dood. Deze gaat door...
pi_2370255
Hmmz.
Ik denk eerder dat iraq of palesteinen de aanslagen gaan plegen en ook op het wtc hebben gepleegd.
Amerika moest zijn mensen gerust stellen en heeft daarom Bin Laden aangewezen als dader.
Op die manier konden ze Afganistan direct mooi aanvallen om af te rekenen met de taliban en Bin Laden.
  dinsdag 4 december 2001 @ 02:16:00 #16
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_2370676
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:23 schreef eRR_ het volgende:

Volgens mij is Bush een te kortzichtig typ om bij eventuele gevolgen stil te staan. Bovendien is ie zelf een bloed- en wraakzuchtig persoon.


Ik denk dat Bush hier op dit forum (en op nog veel meer plaatsen) heel heel erg onderschat wordt. Ok toegeven, ik ben zelf niet weg van 'm, dus vind grapjes over zijn zogenaamd lage IQ erg leuk, maar ik geloof absoluut niet dat Bush ook echt een domme man is.
Hij ziet er misschien minder charmant uit en volgt misschien een andere minder 'charmante' lijn dan Clinton. Misschien eentje die wij als dom zien, maar dat is heel wat anders dan dat hij ook echt dom *IS*.

- Hij heeft misschien een dom uiterlijk (ogen dichtbij elkaar, niet charmant, etc).

- Hij is waarschijnlijk dyslectisch dus komt daardoor ook regelmatig nogal dommig over.

- Hij heeft volgens mij een kutgeheugen. Maar dit betekent ook absoluut niet dat iemand dom is.

- Hij behartigd belangen van partijen die zo keihard zijn dat hun acties misschien soms dom lijken (als in: 'maar zien ze dan niet in dat dat mensenlevens zal kosten' terwijl ze dat misschien gewoon voor lief nemen.)

- Hij kan niet acteren (wat natuurlijk een beetje te maken zal hebben met z'n uitstraling), en heeft om deze reden maar gekozen voor een non-stop een pokerface (als president mag je natuurlijk niet laten merken wat er in je omgaat dus moet je OF acteren zoals Clinton OF pokerfacen ). Alleen heeft Bush als pokerface een nogal kuttig dom/debielerig non-stop lachje uitgekozen.

- Zijn vrouw lijkt me wel echt een domme boeretrien

Krekker is de bom!
  dinsdag 4 december 2001 @ 02:19:01 #17
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_2370692
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:51 schreef Wurmie het volgende:
De United States of America houden maar niet op met roepen dat er nog meer aanslagen komen, hoe houd je je burgers onrustig...
En deze angst onder de burgers is natuurlijk weer van dienst bij het doordrukken van al die vrijheidbeperkende 'anti-terroristen' wetjes.
Krekker is de bom!
  dinsdag 4 december 2001 @ 11:56:30 #18
7966 eRR_
______________________________
pi_2372339
quote:
- Hij heeft misschien een dom uiterlijk (ogen dichtbij elkaar, niet charmant, etc).

- Hij is waarschijnlijk dyslectisch dus komt daardoor ook regelmatig nogal dommig over.

- Hij heeft volgens mij een kutgeheugen. Maar dit betekent ook absoluut niet dat iemand dom is.

- Hij behartigd belangen van partijen die zo keihard zijn dat hun acties misschien soms dom lijken (als in: 'maar zien ze dan niet in dat dat mensenlevens zal kosten' terwijl ze dat misschien gewoon voor lief nemen.)

- Hij kan niet acteren (wat natuurlijk een beetje te maken zal hebben met z'n uitstraling), en heeft om deze reden maar gekozen voor een non-stop een pokerface (als president mag je natuurlijk niet laten merken wat er in je omgaat dus moet je OF acteren zoals Clinton OF pokerfacen ). Alleen heeft Bush als pokerface een nogal kuttig dom/debielerig non-stop lachje uitgekozen.

- Zijn vrouw lijkt me wel echt een domme boeretrien


genoeg redenen om een slechte president te zijn lijkt me zo
the internet makes you stupid
pi_2372793
LAATSTE NIEUWS

De Amerikaanse regering acht de kans groot dat er in de periode 2002 - 2080 een aanslag plaats vindt, gericht op Amerikaanse doelwitten.
Burgers wordt gevraagd waakzaam te zijn en verdachte handelingen te melden.

-------Practice Mindfulness-------
pi_2374110
van reuters.com:

Bin Laden May Be Close to Nuclear Weapon

WASHINGTON (Reuters) - Osama bin Laden, chief suspect in the Sept. 11 suicide plane attacks on the United States, may be closer than first thought to developing a crude nuclear weapon, The Washington Post reported on Tuesday.

Fear that bin Laden's al Qaeda network might be close to developing a "dirty bomb" was a factor in the United States' decision on Monday to issue a new warning of possible attacks, the newspaper reported.

It said the so-called dirty bomb could be made by taking highly radioactive material, such as spent reactor fuel rods, and wrapping it around readily-available conventional explosives.

---

De Nu-Realiteit? Een 4 dimensionale droom, een nooit eindigende droomgeschiedenis in een holografisch, multidimensionaal universum.
pi_13998292
quote:
VS waarschuwen voor nieuwe terreur

De VS waarschuwden zaterdag voor nieuwe, gelijktijdig uitgevoerde aanvallen door terroristen op Amerikaanse doelwitten. De aanvallen zouden mogelijk beginnen in het Midden-Oosten en in Zuid-Azië. De waarschuwingen volgden nadat enkele Amerikaanse ambtenaren recente opmerkingen in de media, die worden toegeschreven aan de terroristenleider Ossama Bin Laden, hadden bestudeerd.
Het ministerie voor Binnenlandse Veiligheid, dat werd opgericht naar aanleiding van de aanslagen op 11 september 2001, beweert dat "de videoboodschappen van Al-Qaïda bewijzen dat de VS nog steeds doelwit nummer één zijn."
"Sommige rapporten wijzen erop dat er na een reeks kleinere aanvallen in het Midden-Oosten en Zuid-Azië een grote aanslag zou kunnen volgen," aldus het ministerie, "De precieze timing, doelstelling en plaats van de mogelijke aanvallen zijn nog onbekend." Eerder op de dag zond de Arabische televisiezender Al-Jazeera een vermoedelijke boodschap van Osama bin Laden uit, waarin gedreigd wordt met aanslagen tegen iedereen die het beleid van de VS in Irak steunt..


bron: GvA
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_13998297
Jezus, das wel een kick zeg.
  maandag 20 oktober 2003 @ 01:44:52 #23
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13998300
Jah...

Maar we get it.

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  maandag 20 oktober 2003 @ 01:46:57 #24
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13998317
. Welterusten!
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13998321
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 01:46 schreef tvlxd het volgende:
. Welterusten!
.

Slaap zacht .

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')