abonnement Unibet Coolblue
pi_36088100
Vandaag (donderdag) stond in de Metro een artikel over twee studenten die naar Oost-Europa trokken voor allerlei dubieuze dingen.

Onze helden (studenten Communicatie & Europese studies) gingen liften in, ik geloof Polen. Maar wat schreven ze op hun bord 'Can we get a right?'. De foto leek niet gephotoshopped te zijn.

Het feit dat je meer kans maakt als je het in Duits te schrijven is even niet relevant. Het gaat natuurlijk om 'right', wat ontzettend 'wrong' is.
Welke studie moet je tegenwoordig volgen om een beetje fatsoenlijk Engels te kunnen schrijven....

Ander voorbeeld, vandaag gezien bij het Paleis van Justitie in Den Bosch. Mooi spamdoek, twee hippies er bij die zich vast wilde ketenen aan het hek bij de ingang. Op het spandoek stond met grote letters 'Pace' ipv. 'Peace'.
pi_36088171
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef smesjz het volgende:
Vandaag (donderdag) stond in de Metro een artikel over twee studenten die naar Oost-Europa trokken voor allerlei dubieuze dingen.

Onze helden (studenten Communicatie & Europese studies) gingen liften in, ik geloof Polen. Maar wat schreven ze op hun bord 'Can we get a right?'. De foto leek niet gephotoshopped te zijn.

Het feit dat je meer kans maakt als je het in Duits te schrijven is even niet relevant. Het gaat natuurlijk om 'right', wat ontzettend 'wrong' is.
Welke studie moet je tegenwoordig volgen om een beetje fatsoenlijk Engels te kunnen schrijven....

Ander voorbeeld, vandaag gezien bij het Paleis van Justitie in Den Bosch. Mooi spamdoek, twee hippies er bij die zich vast wilde ketenen aan het hek bij de ingang. Op het spandoek stond met grote letters 'Pace' ipv. 'Peace'.
Welke studie moet je tegenwoordig volgen om een beetje fatsoenlijk Engels Nederlands te kunnen schrijven....
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
pi_36088202
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef smesjz het volgende:
Vandaag (donderdag) stond in de Metro een artikel over twee studenten die naar Oost-Europa trokken voor allerlei dubieuze dingen.

Onze helden (studenten Communicatie & Europese studies) gingen liften in, ik geloof Polen. Maar wat schreven ze op hun bord 'Can we get a right?'. De foto leek niet gephotoshopped te zijn.

Het feit dat je meer kans maakt als je het in Duits te schrijven is even niet relevant. Het gaat natuurlijk om 'right', wat ontzettend 'wrong' is.
Welke studie moet je tegenwoordig volgen om een beetje fatsoenlijk Engels te kunnen schrijven....

Ander voorbeeld, vandaag gezien bij het Paleis van Justitie in Den Bosch. Mooi spamdoek, twee hippies er bij die zich vast wilde ketenen aan het hek bij de ingang. Op het spandoek stond met grote letters 'Pace' ipv. 'Peace'.
MBOerts?
pi_36088226
debiel
pi_36088242
Alsof die Polen zo goed Engels kunnen... misschien dus wel helemaal zo slecht nog niet.

Verstandiger was geweest om het bord in de taal van het door heen te "righten" land te doen...

* Ingridh007 studeert ook Communicatie
pi_36088275
Dat is toch wel vrij kansloos. Totaal nutteloos zo'n bordje ook.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_36088347
Pace is vrede in het italiaans
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_36088373
Ik heb het ook gelezen ja, maar was het geen grapje ofzo? Ik kon me niet voorstellen dat je zo'n domme fout maakt!
pi_36088382
Ik dacht eerst trouwens..
Lifters in een metro, huh?
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
pi_36088400
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef c0nd0r het volgende:
Ik dacht eerst trouwens..
Lifters in een metro, huh?
ja ik ook
pi_36088412
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:52 schreef Jesse- het volgende:
Pace is vrede in het italiaans
Moest je het nou verpesten


pi_36088484
Waren ze daar niet om op te komen voor mensenrechten of zo?
pi_36088661
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:57 schreef Toeps het volgende:
Waren ze daar niet om op te komen voor mensenrechten of zo?
Vast, maar dat heeft geen zin bij een Paleis van Justitie. Maar ze vonden protesteren in Den Haag zeker te veel moeite.
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:04:14 #14
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36088674
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:47 schreef -Marc- het volgende:

[..]

MBOerts?
Mweuh, veel HBO-opleidingen hebben niet echt een moeilijke variant van Engels hoor. Als je het op de HAVO met een 5.6 haalt, moet je wel heel erg je best doen om het op het HBO níet te halen.
Ja, of een internationale studie, maar dan leer je weer geen Nederlands.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36088821
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Alsof die Polen zo goed Engels kunnen... misschien dus wel helemaal zo slecht nog niet.

Verstandiger was geweest om het bord in de taal van het door heen te "righten" land te doen...

* Ingridh007 studeert ook Communicatie
Het waren twee Nederlanders die 'right' schreven. Dat die Polen niet goed Engels kunnen, maakt toch niet uit? Die 'right' maakt het alleen maar verwarrender voor die Polen lijkt me.
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:24:43 #16
137831 RPD
'Forget about it'
pi_36089377
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef smesjz het volgende:
Vandaag (donderdag) stond in de Metro een artikel over twee studenten die naar Oost-Europa trokken voor allerlei dubieuze dingen.

Onze helden (studenten Communicatie & Europese studies) gingen liften in, ik geloof Polen. Maar wat schreven ze op hun bord 'Can we get a right?'. De foto leek niet gephotoshopped te zijn.

Het feit dat je meer kans maakt als je het in Duits te schrijven is even niet relevant. Het gaat natuurlijk om 'right', wat ontzettend 'wrong' is.
Welke studie moet je tegenwoordig volgen om een beetje fatsoenlijk Engels te kunnen schrijven....

Ander voorbeeld, vandaag gezien bij het Paleis van Justitie in Den Bosch. Mooi spamdoek, twee hippies er bij die zich vast wilde ketenen aan het hek bij de ingang. Op het spandoek stond met grote letters 'Pace' ipv. 'Peace'.
im sorry, i only have a left
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:28:51 #17
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_36089541
Ik zo eerst naar de tattooshop hè, zeg ik van: doe mij een puike tattoo van een anker of iets.

Gaat ie tattooëren, is ie klaar, kijk ik zo... is het één grote puinhoop! ;d ;d;D:: :

Hij zo van: oh verdulle, ik verstond 'kanker of iets'. ;;d :d ;D !!!1!!

Had ie een soort van levensgroot tumorzooitje op mijn ganse rug geverfd! ;d ;d !!11
pi_36089812
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:28 schreef BrauN het volgende:
Ik zo eerst naar de tattooshop hè, zeg ik van: doe mij een puike tattoo van een anker of iets.

Gaat ie tattooëren, is ie klaar, kijk ik zo... is het één grote puinhoop! ;d ;d;D:: :

Hij zo van: oh verdulle, ik verstond 'kanker of iets'. ;;d :d ;D !!!1!!

Had ie een soort van levensgroot tumorzooitje op mijn ganse rug geverfd! ;d ;d !!11
"Goeiemiddag, doe mij maar zo'n eikelpiercing!"
"En waar wou je 'm hebben, eikel !?"
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_36090278
ik snap je verhaal niet...
pi_36090357
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:28 schreef BrauN het volgende:
Ik zo eerst naar de tattooshop hè, zeg ik van: doe mij een puike tattoo van een anker of iets.

Gaat ie tattooëren, is ie klaar, kijk ik zo... is het één grote puinhoop! ;d ;d;D:: :

Hij zo van: oh verdulle, ik verstond 'kanker of iets'. ;;d :d ;D !!!1!!

Had ie een soort van levensgroot tumorzooitje op mijn ganse rug geverfd! ;d ;d !!11
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:58:43 #21
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_36090553
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:49 schreef sjeanie het volgende:
ik snap je verhaal niet...
Studeer jij 'Communicatie & Europeesche studies'? Stond jij te liften in Polen.

Indien ja, dan kan ik me voorstellen dat je het verhaal van de TS ietwat verwarrend vindt.
pi_36090588
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:28 schreef BrauN het volgende:
Ik zo eerst naar de tattooshop hè, zeg ik van: doe mij een puike tattoo van een anker of iets.

Gaat ie tattooëren, is ie klaar, kijk ik zo... is het één grote puinhoop! ;d ;d;D:: :

Hij zo van: oh verdulle, ik verstond 'kanker of iets'. ;;d :d ;D !!!1!!

Had ie een soort van levensgroot tumorzooitje op mijn ganse rug geverfd! ;d ;d !!11
.
pi_36090603
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:28 schreef BrauN het volgende:
Ik zo eerst naar de tattooshop hè, zeg ik van: doe mij een puike tattoo van een anker of iets.

Gaat ie tattooëren, is ie klaar, kijk ik zo... is het één grote puinhoop! ;d ;d;D:: :

Hij zo van: oh verdulle, ik verstond 'kanker of iets'. ;;d :d ;D !!!1!!

Had ie een soort van levensgroot tumorzooitje op mijn ganse rug geverfd! ;d ;d !!11
  donderdag 16 maart 2006 @ 17:05:20 #24
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_36090707
Ik kan af en toe zo grappig uit de hoek komen hè!
pi_36090733
Pace is toch heel normaal.

Right
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')