abonnement Unibet Coolblue
pi_37642878
Dan heeft Benfica zo'n grote waffel over de tegenstanders van Sporting en de sportieve plicht, gaan ze zelf met 3-1 de boot in. Dan zeg ik: je staat voor lul.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 8 mei 2006 @ 16:14:08 #102
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37660171
Ze lopen de CL dus mis, moeten eerst voorronde doen. Liefst met Koeman, aldus de voorzitter.

Braga, Nacional en Setúbal Europa in dus, Belenenses, Rio Ave, Guimarães en Penafiel degraderen.

Promotie is er voor Beira-Mar en Aves.

Topscorer is geworden Meyong van Belenenses met 17 goals. Hij bleef João Tomás van Braga, Liédson van Sporting en Nuno Gomes van Benfica met 15 goals voor. Er waren 10 spelers die 10 goals of meer wisten te maken. Clubtopscorer van kampioen Porto is Lucho González met 10 treffers.

Beste speler volgens A Bola is Miguelito van Nacional geworden, Paulo Baptista werd beste arbiter, Setúbal won de Fair Play cup.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 8 mei 2006 @ 16:22:53 #103
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_37660512
Hoe deed Lisandro Lopez het MM?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 8 mei 2006 @ 17:21:19 #104
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37662612
Was onder Co altijd wel basisspeler, maar moest vaak als valse vleugelspits vanaf links spelen. Dus echt veel gescoord heeft hij niet, maar wel aardig voetbal laten zien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 8 mei 2006 @ 17:23:00 #105
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_37662659
Lisandro Lopez is natuurlijk geen linksbuiten. Wel redelijk wat assists gegeven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 8 mei 2006 @ 17:33:31 #106
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37662989
Dat weet ik zo niet, zou ik moeten opzoeken voor je.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40421168
Overigens nog een staartje.

Omdat Gil Vicente de Angolees Mateus in vier duels heeft opgesteld zonder dat deze speelgerechtigd was, wil de bond Gil Vicente laten degraderen. Belenenses zou dan de dans ontspringen en in de Superliga blijven, die overigens per dit seizoen nog maar 16 clubs telt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40736537
Zo, geen Nederlandse coaches meer in Portugal. Nu kunnen we Portugal tenminste weer puntverlies op Europeesniveau wensen ivm de uefa ranking
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:12:32 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41044093
Nu met Zeljko Petrovic bij Boavista
pi_41097703
Ben benieuwd wat dat gaat worden eerlijk gezegd. Uiterst verrassende opvolger voor Jesualdo Ferreira!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41101995
Wat heeft die kerel voor connecties daar zitten Hoe the fuck komt die daar terecht?
Hijs alleen assistent geweest toch onder Gullit, en niet bepaald succesvol.
pi_41138261
Zeljko heeft overal vrienden natuurlijk. Zou alleen ook niet zo weten wie dat bij Boavista moeten zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41191936
FC Porto gisteren de eerste competitiematch gewonnen. Ze kunnen het voorlopig dus prima zonder Co. Thuis werd Leiria met 2-1 geklopt. Adriano en Ricardo Quaresma scoorden, Sektioui speelde de hele match en kreeg van A Bola een 5.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41192745
Ja dat vroeg ik mij nog af, Tarik gehaald door Co, die vervolgens opstapt. Maar hij speelt dus toch.
pi_42063402
quote:
Eerste goal Tarik Sektioui voor FC Porto

22/9/2006 23:16

Landskampioen FC Porto blijft op volle kracht gaan in de nationale competitie. Thuis won het met 3-0 van Beira Mar. Alle doelpunten vielen in de tweede helft, toen Porto uitstekend speelde.
Invaller Anderson (foto) was daar voor een groot deel verantwoordelijk voor. Met de achttienjarige vaak ongrijpbare Braziliaan in het veld ging het tempo omhoog en kreeg Beira Mar het benauwd.

Hélder Postiga opende de score. Lisandro López verdubbelde de marge en Tarik Sektioui maakte het drietal in blessuretijd vol. Het was de eerste goal van de voormalige aanvaller van AZ en Willem II voor Porto, dat met twaalf uit vier soeverein aan kop gaat in Portugal.
Tsjah, toch flikt hij het weer. De erfenis van Co mag er wezen
Weg om een meningsverschil, maar zoals ze in de CL speelde, lekker Co. Niet zo benauwd zoals vorig jaar.
Nu hij er een heel jaar heeft gezeten en zijn eigen team bij elkaar heeft kunnen kopen kun je "de hand van" Co zien.
Leuk ook voor Tarik.
Sporting heeft toch ook van zich laten horen in de CL, aardige spelers en talenten.
Dan heb je Benfica ook nog.
Godverdomme, slecht voor de uefapunten
pi_42063589
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef twi het volgende:
Nu met Zeljko Petrovic bij Boavista
Hij won een tijdje terug wel even met 3-0 van Benfica geloof ik.
pi_42072150
Klopt, Petrovic had een zeer goede avond toen. Het schijnt dat hij eerst dacht in de maling genomen te worden toen Boavista voor de eerste keer contact opnam.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42077545
Logisch, alleen assistent geweest bij een falend Feyenoord en dan ineens Boavista
pi_42094057
De beker gewonnen met Jong RKC.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42094716
Dat staat in Portugal wel in de kranten
pi_43024002
Porto wint de topper van Benfica met 3-2.

12' [1 - 0] H. Postiga

20' [2 - 0] R. Quaresma

62' [2 - 1] K. Katsouranis

81' [2 - 2] N. Gomes

90' [3 - 2] B. Moraes

Appeltje, eitje. Porto wordt weer kampioen.
pi_43024801
Ik blijf het de erfenis van Co noemen
pi_43030932
Lijkt me niet, als de huidige topscorer en uitblinker vorig jaar door Co is weggestuurd.

Overigens staat Sporting slechts op 2 punten en Benfica bij winst in de inhaalpot op 3, dus nog spannend zat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43032929
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me niet, als de huidige topscorer en uitblinker vorig jaar door Co is weggestuurd.

Overigens staat Sporting slechts op 2 punten en Benfica bij winst in de inhaalpot op 3, dus nog spannend zat.
Boeiend? Iemand anders maakt de goals ook wel hoor. Het gaat me om het spel.
pi_43040953
Dat is niet wezenlijk veranderd. Onder Mourinho speelden ze ook 4-3-3 en in de competitie vaak aanvallender.

Het bewijst vooral dat FC Porto gewoon een topclub is en dat je daar als trainer minder moeite hoeft te doen om kampioen te worden. Het is geen Braga ofzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')