Mambo wordt nog wel doorontwikkeld, maar dat gaat met de nieuwe developpers daar toch een heel stuk trager. Eerlijk gezegd zal ik er niet van opkijken waneer mambo nog een keertje helemaal stopt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:27 schreef Leijooo het volgende:
Van Mambo worden geen nieuwe versies van gemaakt als ik het goed heb. Van Joomla wel. Dus gewoon Joomla pakken! Ben er zelf erg tevreden over.
Dan is het te hopen dat je instal up-to-date wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:30 schreef Woutey het volgende:
Jah vooral leuk dat eergister mijn hosting provider doelwit was van een joomla worm
het is een 'fork' van de Mambo code net voordat de licentie gewijzigd werd ...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef Lexiun het volgende:
Als ik zo naar joomla kijk, werkt het nu precies hetzelfde als mambo, of heb ik dat verkeerd?
nopequote:Op donderdag 16 maart 2006 12:33 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat je instal up-to-date was.
Hmm. Snel 1.08 installen, ik zat nog op 1.07 uit Januari....quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:33 schreef tsjsieb het volgende:
Dan is het te hopen dat je instal up-to-date was.
dutchjoomlers.com?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:28 schreef ummagumma het volgende:
heb nou niet goed gekeken of dit al ergens besproken word maar ik zoek nogsteeds een goeie, het liefst nederlandstalige site waar duidelijk uitgelegd wordt om zelf een mambo/joomla template te bouwen.
iemand een idee?
het liefst wil ik een voorbeeld verbouwen in Photoshop en dat ook zo houden zonder een progje te gebriken als dreamweaver of dergelijke.
ik meende wel zoiets te hebben gezien, maar kan het niet meer vindenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:46 schreef Ami80 het volgende:
Streaming video heeft met je serverconfiguratie te maken en als zodanig niets met Joomla. Het is dus de vraag of je server het ondersteunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |