abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 maart 2006 @ 10:31:42 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36193415
Het kan bij bepaalde standjes nadelig zijn...maar ook weer voordelig

Persoonlijk heb ik liever een mooie rechte
Lijkt me eerder dat je de operatie moet overwegen omdat je er zelf mee zit.
pi_36193452
een dichtgeslibte voorhuid
weer wat nieuws!
Door aan bal op je zak?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36193495
Heb je een bloed- of vleeslul? Kan ook aan de slechte doorbloeding van het zwellichaam ligen....maar ik ben geen arts dus... Iig succes ermee!
pi_36195059
Boeiend
of ie nou recht of scheef is, als ie z'n werk maar doet
pi_36199647
Is je zwellichaam echt nooit gescheurd?

pi_36199958
LOL
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:21:06 #57
134381 THE.DUKE
Francis T. Woolridge
pi_36256595
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef Developersrus het volgende:
Heb je een bloed- of vleeslul? Kan ook aan de slechte doorbloeding van het zwellichaam ligen....maar ik ben geen arts dus... Iig succes ermee!
geen flauw idee... soms denk ik dat het een bloedlul is ... ander moment een vlees maarja... zoals jij ook zei... ik ben ook geen dokter...
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straightbanana
pi_36266781
Ik vind het persoonlijk minder prettig om met iemand te vrijen met een gebogen penis, heb daar toch minder prettige ervaringen mee.
Als je er aan geholpen kan worden, fantastisch, want het zal jou onzekerheid en je genot denk ik zeker ten goede gaan komen
mama van Myrddin
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:05:11 #59
144897 B-Fifty-Two
Hoi , Neuqen .. kut dyslectie
pi_36275238
k heb ook een buiging erin , aleen hijs naar links ... nog nooit geklaag over gehad dus geen probleem zn operatie als het kan moet je aleen doen als het je voor je zelfvertrouwen doen , anders nix mis mee
Denk Denk Denk
geen idee :/
  maandag 3 april 2006 @ 12:04:59 #60
134381 THE.DUKE
Francis T. Woolridge
pi_36603493
*update*

vandaag weer bij de uroloog geweest... waarschijnlijk word ik binnenkort al geopereerd... dus over 4 a 6 weken zou hij weer recht zijn.... niet echt helemaal recht... maar rechter....

er zat een bocht in van gewoon 90 graden.... dus in de zomer vakantie gaat het wel weer goed komen.... ...

alleen één klein nadeel.... hij word 1 CM kleiner...
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straightbanana
  maandag 3 april 2006 @ 12:55:36 #61
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_36604805
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:04 schreef THE.DUKE het volgende:
alleen één klein nadeel.... hij word 1 CM kleiner...
-0,5 cm
ja flauw
pi_36604903
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:04 schreef THE.DUKE het volgende:
*update*

vandaag weer bij de uroloog geweest... waarschijnlijk word ik binnenkort al geopereerd... dus over 4 a 6 weken zou hij weer recht zijn.... niet echt helemaal recht... maar rechter....

er zat een bocht in van gewoon 90 graden.... dus in de zomer vakantie gaat het wel weer goed komen.... ...

alleen één klein nadeel.... hij word 1 CM kleiner...
Ja nou en? Dat weet je volgende partner toch niet
Ik vind het superknap dat je je toch laat opereren Veel succes!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36607724
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:04 schreef THE.DUKE het volgende:
*update*

vandaag weer bij de uroloog geweest... waarschijnlijk word ik binnenkort al geopereerd... dus over 4 a 6 weken zou hij weer recht zijn.... niet echt helemaal recht... maar rechter....

er zat een bocht in van gewoon 90 graden.... dus in de zomer vakantie gaat het wel weer goed komen.... ...

alleen één klein nadeel.... hij word 1 CM kleiner...
krijg je een tegenovergesteld littekjen gemaakt?
dna kun je klater wel nog een vergroting laten doen als je er mee zit.
  maandag 3 april 2006 @ 14:50:52 #64
134381 THE.DUKE
Francis T. Woolridge
pi_36608204
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:34 schreef lesley het volgende:

[..]

krijg je een tegenovergesteld littekjen gemaakt?
dna kun je klater wel nog een vergroting laten doen als je er mee zit.
daar had hij het wel over...eerst litteken van besnijdenis openen... huid afrollen... en zal hij dan aan de bovenkant een litteken maken... zodat hij rechter komt...

alleen na de operatie... 6 weken geen sex.... leuke 40 days 40 night situatie....

misschien voor de operatie samen met vriendin die film kijken.... misschien snapt ze dan de hint....
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straightbanana
  maandag 3 april 2006 @ 23:29:26 #65
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36627111
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:51 schreef Onderbroek het volgende:
misschien is er iets afgekneld wat even gefixed moet worden, wacht gewoon op die afspraak want ik denk dat de meeste fok!kers hier geen zinnig antwoord neer kunnen zetten
tsja, uit onderzoek is gebleken dat 100% van de pikken niet zo strak is als een liniaal.

Maar ga idd maar even verder vragen bij de UL.
pi_36649703
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
als ie naar beneden wijst.... en je neemt een chick doggystyle.. dan heb je meer kans haar G Spot te raken want die zit zeg maar bij chicks aan de voorkant.
Dus.
Dont worry ~ !
Precies wat ik dacht
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_37098210
Ik was een jaar of 5, en ik had zo'n uitklapbare ninja stok gekrege, dus ik sta in de tuin, me poa tegenover mij dus ik klap dat ding heel hard uit, schiet ie vol tegen het zaakje van me pa
Gevolg, pa naar het ziekenhuis, operaties... maar toch wel goed gekomen

Nog iets

Ik lag zo op de bank met me vriendin, dus we lagen al een beetje te flikflooie, dus ik ga haar kietelen omdat ze hard moest lachen/schrikken schopt ze heel hard, zo vol mijn zaakje in
Gevolg: 3 dage niet neuken enzo... pijn bij plassen
  woensdag 19 april 2006 @ 16:13:23 #68
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_37098324
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:10 schreef Chriss het volgende:
Ik was een jaar of 5, en ik had zo'n uitklapbare ninja stok gekrege, dus ik sta in de tuin, me poa tegenover mij dus ik klap dat ding heel hard uit, schiet ie vol tegen het zaakje van me pa
Gevolg, pa naar het ziekenhuis, operaties... maar toch wel goed gekomen

Nog iets

Ik lag zo op de bank met me vriendin, dus we lagen al een beetje te flikflooie, dus ik ga haar kietelen omdat ze hard moest lachen/schrikken schopt ze heel hard, zo vol mijn zaakje in
Gevolg: 3 dage niet neuken enzo... pijn bij plassen
dat is meer voor Seks- danwel geslachtsdeelblunders deel 17 denk ik

wel humor though
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_37102475
nou vraag ik me echt af wat jij "krom" noemt, want die van mij is oko niet helemaal recht, (lees: niet ) Herken sommige dingen van jou wel, maar wanneer moet ik me nou zorgen gaan maken ?
pi_37118995
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:20 schreef elby1988 het volgende:
nou vraag ik me echt af wat jij "krom" noemt, want die van mij is oko niet helemaal recht, (lees: niet ) Herken sommige dingen van jou wel, maar wanneer moet ik me nou zorgen gaan maken ?
Als je 'm in je eigen anus kan duwen?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_37158454
ik moet even zeggen dat ik het top vind dat je het durft. Heeft hij ook iets gezegd over de kans die er bestaat dat er iets mis gaat of is het een veilige operatie?

Heel veel succes en sterkte toegewenst!
pi_37163271
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:43 schreef prey het volgende:

[..]

Ik heb het probleem ook, hij staat wel een beetje omlaag (nouja, meer dan een beetje), maar je kan m redelijk gemakkelijk 'recht duwen', dus voor de seks is het geen probleem.
Een ex heeft wel eens aan me gevraagd 'of het normaal was', maar heeft er geen opmerkingen verder over gemaakt, ook niet geklaagd, de seks was goed.
Een andere vriendin (gewone vriendin) heeft van een ex gehoord dat dat zo was, en vond het grappig om me er vorige week eens mee te plagen, die heeft de volle laag gekregen, geen contact meer mee gehad sinds.
Wel een beetje jammer dat je je zo laat kennen als je ermee geplaagd wordt. Dan weet ze meteen dat je er zelf niet blij mee bent.
Ik zou eerder kwaad zijn op die ex die het heeft doorverteld, beetje kinderachtig.
  maandag 24 april 2006 @ 21:50:46 #73
144170 prey
achjeh, je moet toch wat he...
pi_37259642
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Wel een beetje jammer dat je je zo laat kennen als je ermee geplaagd wordt. Dan weet ze meteen dat je er zelf niet blij mee bent.
Ik zou eerder kwaad zijn op die ex die het heeft doorverteld, beetje kinderachtig.
Ja, kvond het ook lullig van de ex, maar meerdere dingen wat die heeft gedaan vind ik minder.
En of ik er mij nu mee laat kennen, ja, ze weet dat ik dr niet echt veel mee zit, maar wel een beetje, en ze weet ook dat ik niet zit te wachten op iemand die me ermee gaat irriteren.
Inmiddels heeft ze wel al haar excuses aangeboden enzo, is nu weer goed
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:39:48 #74
134381 THE.DUKE
Francis T. Woolridge
pi_37272553
nu alweer 3 weken later.... en nog steeds niks gehoord van het ziekenhuis...
morgen ben ik toch in de buurt effe langs gaan... vragen hoe de zaken er voor staat... ...

me vriendin vroeg of gister ook of ziekenhuis al keertje had gebeld... voor de operatie wou ze het niet meer proberen... ... dus nog effe met miss left hand... :p.... 6 weken droog staan... en dan.....
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straightbanana
pi_37777741
Duke, al wat gehoord/gebeurd? Ben benieuwd... Ik zit aan eenzelfde operatie te denken namelijk en jij bent me grote voorbeeld.

Trouwens, wat ik me ook afvraag he... Waarom doet een uroloog die operatie en verwijzen ze je niet door naar plastische chirugie? Heb je het daarover gehad met 1 van de artsen die je hebt gesproken? Het lijkt mij een nogal esthetische ingreep namelijk. Urologen zijn normaal toch meer bezig met het loodgieterswerk van binnen zeg maar?
Life is what you make of it...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')