abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 maart 2006 @ 10:31:42 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36193415
Het kan bij bepaalde standjes nadelig zijn...maar ook weer voordelig

Persoonlijk heb ik liever een mooie rechte
Lijkt me eerder dat je de operatie moet overwegen omdat je er zelf mee zit.
pi_36193452
een dichtgeslibte voorhuid
weer wat nieuws!
Door aan bal op je zak?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36193495
Heb je een bloed- of vleeslul? Kan ook aan de slechte doorbloeding van het zwellichaam ligen....maar ik ben geen arts dus... Iig succes ermee!
pi_36195059
Boeiend
of ie nou recht of scheef is, als ie z'n werk maar doet
pi_36199647
Is je zwellichaam echt nooit gescheurd?

pi_36199958
LOL
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:21:06 #57
134381 THE.DUKE
Francis T. Woolridge
pi_36256595
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef Developersrus het volgende:
Heb je een bloed- of vleeslul? Kan ook aan de slechte doorbloeding van het zwellichaam ligen....maar ik ben geen arts dus... Iig succes ermee!
geen flauw idee... soms denk ik dat het een bloedlul is ... ander moment een vlees maarja... zoals jij ook zei... ik ben ook geen dokter...
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straightbanana
pi_36266781
Ik vind het persoonlijk minder prettig om met iemand te vrijen met een gebogen penis, heb daar toch minder prettige ervaringen mee.
Als je er aan geholpen kan worden, fantastisch, want het zal jou onzekerheid en je genot denk ik zeker ten goede gaan komen
mama van Myrddin
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:05:11 #59
144897 B-Fifty-Two
Hoi , Neuqen .. kut dyslectie
pi_36275238