abonnement Unibet Coolblue
pi_36013960
Wegens succes geprolongeerd, hier deel 1 Stel hier je vragen aan een ervaren homo!!!

Stel hier je vragen en discussieer mee. Alleen serieuze vragen worden beantwoord.

Er staan nog vragen open uit het vorige topic, die worden later vandaag meegenomen!

Wat we uit het vorige topic onder andere hebben geleerd is dat de regenboogvlag het symbool van homoseksualiteit is:

pi_36014702
quote:
Martijn_fijn vraagt:

Beste SCH,

1) Voor veel dames is het populair om een 'homo-vriendje' te hebben, wat vind je deze trend? Heb jij ook vriendinnen waarmee je over mannen babbelt, lief en leed deelt en shopt?

2) Homo's lijken veel bezig te zijn met hun uiterlijk en het profileren daarvan. Klopt deze stelling? En val je eerder op een man's uiterlijk, of je kan ook verliefd worden puur op een man's zijn karakter?

3) Verbaasd het je, hoeveel vragen er over homo's blijken te zijn? Wordt je er al moe van?


Beste Martijn_fijn,

1. LIjkt me raar om voor een vriendschap te kiezen met iemand vanwege zijn geaardheid. Ik hoop niet dat mijn vriendinnen met mij omgaan omdat het hip is. Natuurlijk heb ik ook vriendinnen maar ook vrienden, het is niet zo'n issue voor mij.

2. Dat is een beeld inderdaad en er zal wel iets in zitten maar als ik voor mezelf spreek is het absoluut niet zo. Ik geef niet zoveel om kleding en sta echt geen uren voor de spiegel, mijn haar zit altijd maar zo een beetje. Verliefd worden is altijd een mysterie. Ik word meestal op andere jongens verliefd dan de jongens die ik heel erg aantrekkelijjk vind, dus ws. toch op karakter. Voor mij is humor en levensinstelling het allerbelangrijkste.

3. Het verbaast me niet al had ik wel wat andere vragen verwacht. Ik word vooral moe van de anale gerichtheid van een groep users maar verder vond ik het vorige topic verrassend leuk.

kus
SCHomo
pi_36017923
quote:
Beste SCHomo,

vind jij het stiekum ook soms leuk, om eerst te peilen hoe mensen denken over homo's, hoe ze reageren op een coming out en dan echt 'het' te vertellen en dan de reactie te vergelijken?

ik vind het wel leuk om mensen er mee te confronteren.. vooroordelen..

groetjes Petre86
Beste Petre86,

Dat heimelijke genoegen van jou ken ik niet zo. Ik kom ook niet zo vaak meer mensen tegen die niet weten dat ik homo ben, het is meestal wel vrij snel duidelijk of al voor me uit gesneld. Het kan ook pijnlijk zijn lijkt me als mensen eerst vrij negatief zijn. Eerlijk gezegd boeit mhet me niet zo wat mensen ervan vinden ook. Heb jij er grappige en vermeldenswaardige ervaringen mee?

kus SCHomo
pi_36018566
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Petre86,

Dat heimelijke genoegen van jou ken ik niet zo. Ik kom ook niet zo vaak meer mensen tegen die niet weten dat ik homo ben, het is meestal wel vrij snel duidelijk of al voor me uit gesneld. Het kan ook pijnlijk zijn lijkt me als mensen eerst vrij negatief zijn. Eerlijk gezegd boeit mhet me niet zo wat mensen ervan vinden ook. Heb jij er grappige en vermeldenswaardige ervaringen mee?

kus SCHomo
dat mensen het niet verwachten, en verbaasd zijn alleen.. en 1x dat iemand me niet geloofde.. en me een week ontliep.. en toen hij iets daarna zèlf uit de kast kwam, geloofde ìk daar geen bal van
dag
pi_36025678
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:22 schreef petre86 het volgende:

[..]

dat mensen het niet verwachten, en verbaasd zijn alleen.. en 1x dat iemand me niet geloofde.. en me een week ontliep.. en toen hij iets daarna zèlf uit de kast kwam, geloofde ìk daar geen bal van
Lijkt me erg als je niet wordt geloofd. Heb ook wel dat mensen het niet verwachten of er eigenlijk gewoon niet bij stil hadden gestaan.
pi_36026783
(Nog) Geen vraag, maar wel wil ik mijn respect uitspreken tegenover SCH Ik vind het geweldig dat je, ondanks de vele vragen, toch tijd neemt om alle vragen te beantwoorden. Mensen als jij helpen mee aan de emancipatie van homo's in de samenleving. Hulde
pi_36028129
quote:
sloggi vroeg nog in het vorige topic:
Ben jij een verwijfde 'vrouwelijke' homo of zou je het niet aan je merken in eerste instantie?
Beste sloggi,

Dat moeten toch vooral anderen maar beoordelen. Ik denk zelf niet dat ik echt veel vrouwelijke trekken heb, zeker niet als het gaat om uiterlijkheden. Ik vind dat ook wel een mooi beeld van een vooroordeel. Natuurlijk is er een groep mannen die nogal vrouwelijk is en daarmee ook wat koketteert; toevallig of niet toevallig is dat ook de groep die nogal eens in media-uitingen naar voren komt. Het overgrote deel van de homomannen is echter heel gewoontjes, heel knap of lelijk, met of zonder bril, met of zonder gezichtsbeharing, met hoge of lage of diepe stemmen enz. De gemiddelde homo heeft niets van dat vrouwelijke of verwijfde, dat kan ik je wel verzekeren. Waarom zou dat ook. Homomannen zijn nadrukkelijk mannen en geen vrouwen.

groet
SCHomo
  FOK!fotograaf dinsdag 14 maart 2006 @ 18:13:34 #8
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_36029687
tvp
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_36029785
Beste SCH, denk je dat er blinde homo's bestaan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36030997
Hou je van bloemen, SCH?
I intend to live forever, or die trying.
pi_36031038
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef cultheld het volgende:
Beste SCH, denk je dat er blinde homo's bestaan?
Ik weet het wel zeker.
pi_36031060
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:02 schreef dwerg het volgende:
Hou je van bloemen, SCH?
Vooral tulpen.
pi_36031068
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker.
Vertel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36031111
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vertel
pi_36031154
Daar staat in dat er blinde homo's zijn? (dan bedoel ik dus niet homo's die blind zijn geworden door een ongeluk, maar mensen die vanaf de geboorte al blind zijn)
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 maart 2006 @ 19:07:33 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_36031188
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef cultheld het volgende:
Daar staat in dat er blinde homo's zijn? (dan bedoel ik dus niet homo's die blind zijn geworden door een ongeluk, maar mensen die vanaf de geboorte al blind zijn)
Waarom zou dat niet zo zijn
pi_36031230
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef cultheld het volgende:
Daar staat in dat er blinde homo's zijn? (dan bedoel ik dus niet homo's die blind zijn geworden door een ongeluk, maar mensen die vanaf de geboorte al blind zijn)
Er zijn blinde homo's, er zijn manke homo's, er zijn homo's met 1 arm en er zijn scheidsrechters die voor blinde homo worden uitgescholden.
pi_36031265
Homo's zijn mensen, en sommige mensen zijn blind
pi_36031349
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
Vooral tulpen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_36031399
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet zo zijn
Ik vraag me af hoe blinden af kunnen wijken in seksualiteit .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36031427
sch, was dit jouw coming out op/voor fok?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_36031461
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
sch, was dit jouw coming out op/voor fok?
Ik dacht voor deze topicreeks dat hij een harem van vrouwen bezat
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36031581
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
sch, was dit jouw coming out op/voor fok?
Ja, ik denk niet dat iemand op Fok wist dat hij homo is.
I intend to live forever, or die trying.
pi_36031636
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
sch, was dit jouw coming out op/voor fok?
Nee, niet echt MissyMirjaM. Het is nooit een groot geheim geweest en ik ben altijd liefdevol geadopteerd door de VBL-usertjes, zelfs op de meets waar ik zelfs niet eens altijd de enige homoman was.
pi_36032318
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste sloggi,

Dat moeten toch vooral anderen maar beoordelen. Ik denk zelf niet dat ik echt veel vrouwelijke trekken heb, zeker niet als het gaat om uiterlijkheden. Ik vind dat ook wel een mooi beeld van een vooroordeel. Natuurlijk is er een groep mannen die nogal vrouwelijk is en daarmee ook wat koketteert; toevallig of niet toevallig is dat ook de groep die nogal eens in media-uitingen naar voren komt. Het overgrote deel van de homomannen is echter heel gewoontjes, heel knap of lelijk, met of zonder bril, met of zonder gezichtsbeharing, met hoge of lage of diepe stemmen enz. De gemiddelde homo heeft niets van dat vrouwelijke of verwijfde, dat kan ik je wel verzekeren. Waarom zou dat ook. Homomannen zijn nadrukkelijk mannen en geen vrouwen.

groet
SCHomo
Nou, het heeft niet zo veel met vooroordelen te maken, maar ik heb een neef en een werkgever die beiden homoseksueel zijn. In mijn ogen merk je dat zij wat 'vrouwelijker' overkomen dan heteroseksuele mannen.

Bedankt voor je antwoord

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2006 20:33:51 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')