Sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:32 schreef Marsepein het volgende:
Inrichten nee, verbouwen ja. Maar er zijn wel wat restricties. Dus je kunt het beste eens met je hypotheekadviseur gaan praten.
Want je krijgt niet zomaar een hypotheek voor 200k bij een verkoopwaarde van 160k.
Hahaha idd, dan moe tik denk ik wel heel veel bonnetje verzamelenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:43 schreef Marsepein het volgende:
Je kunt ook (Maar dat is niet helemaal legaal) 'bouwmarktbonnen spaarder' worden. Daarmee kun je je bouwdepot leeghalen en uitgeven voor dat wat jij wilt.
Dat moet je wel een beetje in de gaten houden natuurlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:03 schreef Gompy58 het volgende:
Staan er op bonnen geen datums meer dan? Lijkt me dat het wel vreemd overkomt al sje bonnen voor je bouwdepot gaat inleveren en die hebben een datum van een jaar eerder ofzo.....
Mijn laminaatvloer kon ik gewoon uit het bouwdepot betalen hoor. Was helemaal geen punt. Was ter verbetering van de woning en dus gewoon mogelijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nieuwe vloer ligt eraan, zwevende vloeren als laminaat niet, plavuizen weer wel. Zeg maar, wat je mee kunt nemen naar een nieuwe woning niet.
Waarom zou je 40k. gaan lenen om vervolgens 30 jaar lang te mogen betalen. Na 10 jaar kots je de meubels uit en dan? Dan betaal je nog steeds.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:25 schreef real-one het volgende:
Hallo Fokkers
kheb even een vraagje mbt het kopen van een woning. Ik ben dus van plan om binnen nu en een paar maanden een huis te gaan kopen. Nou vroeg ik me het volgende af, stel ik neem een hypotheek van 2 ton, en ik koop een huis wat goedkoper is (bijv, 1,6 ton), kan ik het geld wat overblijft gebruiken voor het inrichten en verbouwen van mijn huis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |