abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:58:23 #1
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35956769
Huh? Afscheid? Het begint toch juist allemaal? Nieuwe carriëres enzo?

Ja, dat wel. Maar Idols zelf is afgelopen. Het is nu aftellen naar de sluitingsdatum van IDO.

En dan?

Dan is het over.

Oh. Jammer.

-- Het spel is gespeeld --
Met z'n allen hebben we wekenlang kunnen genieten van het geweldige programma Idols. Het was wederom een groot succes, ookal was het al het derde seizoen.

Wat hebben we kunnen lachen om de audities, maar ook zijn de nodige tranen gelaten voor en door de ongelukkige afvallers.

Van de duizenden mensen die meededen in de audities waren er uiteindelijk dertien overgebleven. Met behulp van onze stemmen waren er nu 2 van de 13 mensen over.
Raffaëla en Floortje.

Vanavond is dan eindelijk het doek gevallen de uitslag is bekend.
Gefeliciteerd Raffaëla


Maar omdat het allemaal nog net iets leuker was, dankzij dit subforum, wil ik graag mijn dank daarover uitspreken.

Even wat belangrijke bedankjes:
Svensational en Tom_Tom-, voor het modden van IDO. Ze zijn erin geslaagd om dit forum tot een gezellige plaats te maken. -Vaduz- heeft daar ook goed bij geholpen.
BVO, voor de Idolsprono. Ik heb er zelf nooit aan meegedaan, maar er gaat veel tijd in zitten, lijkt me zo.
Lynx666, voor het maken van talloze avatars, die het forum opsierden en andere users inspireerden om zelf ook creatief aan de slag te gaan.

En dan nog een speciale, hele grote dank, voor:
MarkyMarkIdols , héél erg bedankt voor het mogelijk maken van de IDO-meet. het was een geweldige ervaring. Het is echt super dat je dit allemaal hebt kunnen regelen, iedereen heeft er van genoten. (CDP ook bedankt voor het hebben van connecties).

Verder natuurlijk iedereen die hier actief en leuk hebben meegepost hartelijk bedankt. Want zonder users is er natuurlijk ook geen forum.

[/huilie]

Dus, neem hier afscheid .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35956795
Doei
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:59:17 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35956797
Ok, dan mag het forum dicht.
pi_35956809
Ja. Daag!
pi_35956821
Het was leuk idd .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_35956822
Ik ga jullie zo missen. . . .

*kras*.

Nee, naar mijn mening vergeet je het allerbelangrijkste: bedankt alle users die hebben gepost in IDO! Jullie hebben het weer ontzettend gezellig gemaakt en het succes van het forum is dus ook vooral aan jullie te danken. .
pi_35956844
euh en american idol?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 23:04:00 #8
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35956852
Nou ehh, tot volgend jaar maar weer
schorriemorie
pi_35956866
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef -tK- het volgende:
euh en american idol?
Dat gaat naar SHO.
pi_35956901
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:

Nee, naar mijn mening vergeet je het allerbelangrijkste: bedankt alle users die hebben gepost in IDO! Jullie hebben het weer ontzettend gezellig gemaakt en het succes van het forum is dus ook vooral aan jullie te danken. .
[q]Verder natuurlijk iedereen die hier actief en leuk hebben meegepost hartelijk bedankt. Want zonder users is er natuurlijk ook geen forum.[/q[
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_35956946
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[q]Verder natuurlijk iedereen die hier actief en leuk hebben meegepost hartelijk bedankt. Want zonder users is er natuurlijk ook geen forum.[/q[
Ik heb niet goed gelezen, so sue me. .
pi_35956969
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik heb niet goed gelezen, so sue me. .
Je blijft tof !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_35956985
Maar het officiële afscheid duurt nog wel even!
pi_35956996
Bedankt! Leuke tijd was het hier op IDO
  zaterdag 11 maart 2006 @ 23:53:34 #15
101884 PeRi
Allons-y!
pi_35956997
Tot de volgende Idols! .
Whatever I want.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 23:55:12 #16
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_35957036
Wel eerst nog rooten voor Vanessa in DSDS volgende week voor het dicht mag hoor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 12 maart 2006 @ 00:36:34 #17
88233 Steve
Still the best.
pi_35957175
Het was leuk. Eerste keer dat ik intensief Idols heb gevolgd hier.
Leuk subforum, waar lekker losjes werd gemod.

En de toffe meet natuurlijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_35957200
zucht...kan nou heel dramatisch gaan doen, maar dat bewaar ik nog wel even. 't is jammer dat Idols alweer voorbij is, en dat IDO dus binnenkort sluit. maar bij Idols 4 ben ik er zeker weer.

ik zal het best wel gaan missen denk ik
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
  zondag 12 maart 2006 @ 00:38:38 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35957223
Dat wordt wel afkicken ja.

Leuke fanatieke groep mensen, hoop spanning, hoop ergernis, maar toch ook altijd erg leuk geweest hier.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_35957271
ja, idd.

IDO bracht mij op FOK!, en het word moeilijk om mij n plek op FOK! te zoeken straks...

en meer post ik niet,. voordat ik ga speechen
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_35957277
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:38 schreef BVO het volgende:
Dat wordt wel afkicken ja.

Leuke fanatieke groep mensen, hoop spanning, hoop ergernis, maar toch ook altijd erg leuk geweest hier.
Ja, spanning en ergernis maken het juist zo leuk. Ben blij dat er vandaag ook zo'n fel pro-Floortje en pro-Raffa kamp waren.
pi_35957308
Hoogtepunten waren toch wel vanavond (voor het down ging) en de uitschakeling van Serge . Dieptepunten waren Marescha's en Ellens uitschakeling. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_35957310
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:41 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ja, spanning en ergernis maken het juist zo leuk. Ben blij dat er vandaag ook zo'n fel pro-Floortje en pro-Raffa kamp waren.
Dat gaf wel een extra impuls aan het forum inderdaad, die onderlinge strijd.
Ik neem aan dat Idolsforum 3 de voorgaande edities overtroffen heeft?
pi_35957320
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:48 schreef Svensational het volgende:
Hoogtepunten waren toch wel vanavond (voor het down ging) en de uitschakeling van Serge en I-Jay. Dieptepunten waren Marescha's en EllensChristons uitschakeling. .
pi_35957328
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:48 schreef Andiyan het volgende:
Dat gaf wel een extra impuls aan het forum inderdaad, die onderlinge strijd.
Ik neem aan dat Idolsforum 3 de voorgaande edities overtroffen heeft?
Idols 1 had geen apart forum, Idols 2 wel. Ik denk dat het elkaar niet veel zal ontlopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')