abonnement Unibet Coolblue
pi_35965119
Die Angelique was wel blij dat Raffa gewonnen heeft
Verder ging Floortje er wel goed mee om, knap van haar
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_35965410
Per ongeluk 1 van de audities gezien, waarin Raffie ook zat.
Ik was direct fan.
Terrecht de winnares.

Floortje is misschien wel een leuk meisje. Maar die kop van d'r moeder

Ze straalde het podium af en ik werd gek van al die losers die zich zo aan haar vast klampten. Vooral dat meisje met die dreads. En Floortje die dan links in beeld heel erg voorzichtig aansluitte bij Aaron. Tis zonde. Burgerkutje.

Nee hoor, Raffaella is een rasechte entertainer en we zullen het weten ook.
Heerlijk kind.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_35965569
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:36 schreef oYo het volgende:
Terechte winnaar.
Talent, ziet er goed uit, kan entertainen en als de baby er is gaat ze gewoon door.
Er zijn genoeg zingende moeders.
Niemand heeft ooit beweerd dat ze dit niet zo was..
quote:
Floortje was gewoon favoriet omdat ze het buurmeisje is wat toevallig aardig zingen kan en blank is.

Politiek correct of niet, gewoon terecht!
Als dat je mening is, prima. Maar dat 'blank zijn' erbij halen vind ik onzin. Laten we aub de huidskleur er buiten houden. Dit heeft niets te maken met het feit of iemand Idol-winnaar zou kunnen worden.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_35965711
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Per ongeluk 1 van de audities gezien, waarin Raffie ook zat.
Ik was direct fan.
Terrecht de winnares.

Floortje is misschien wel een leuk meisje. Maar die kop van d'r moeder
Wat heeft haar moeder nu weer met Floortjes zangkunsten te maken, vraag ik me af.
quote:
Ze straalde het podium af en ik werd gek van al die losers die zich zo aan haar vast klampten. Vooral dat meisje met die dreads. En Floortje die dan links in beeld heel erg voorzichtig aansluitte bij Aaron. Tis zonde. Burgerkutje.
Zijn er ook nog mensen die je wél goed vond, behalve Raffa?
quote:
Nee hoor, Raffaella is een rasechte entertainer en we zullen het weten ook.
Heerlijk kind.
Uhmmm, zei iedereen al niet dat ze een entertainer was?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 12 maart 2006 @ 15:05:31 #130
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_35965731
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:59 schreef Natalie het volgende:

[..]

Niemand heeft ooit beweerd dat ze dit niet zo was..
[..]

Als dat je mening is, prima. Maar dat 'blank zijn' erbij halen vind ik onzin. Laten we aub de huidskleur er buiten houden. Dit heeft niets te maken met het feit of iemand Idol-winnaar zou kunnen worden.
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:36 schreef Quara het volgende:

[..]

Waarom haal je het blank zijn erbij? Floortje kwam bij mij veel sympathieker over dan Raffaela. Die laatste vond ik te over het paard getild, en aan haar opmerkingen stoorde ik mij mateloos. Vooral toen ze het weer had over dat gebeuren rond HJ... Ik moet wel toegeven dat ze gisteren gewoon de beste was, qua zang en show.
Gelukkig zijn er dus meer die het onzin vinden of de persoon blank is of niet
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_35965737
Het waren allebei erg goede finalisten, Floortje een beetje afkraken vind ik flauw. Raffaela had net dat iets extra. Klaar, terecht gewonnen.
That's all folks!
pi_35965774
Ben nu alles aan het terugluisteren en Disco Inferno is gewoon briljant! Alles klopt, de zang, de dans, ze beweegt perfect. . Flirten met de camera.. Totaalplaatje van een Idol. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:07:13 #133
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_35965780
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Het waren allebei erg goede finalisten, Floortje een beetje afkraken vind ik flauw. Raffaela had net dat iets extra. Klaar, terecht gewonnen.
Ze waren allebei goed, maar Raffaela was beter gisteravond. Over de hele Idols gezien was Floortje de allerbeste.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_35965791
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:04 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wat heeft haar moeder nu weer met Floortjes zangkunsten te maken, vraag ik me af.
[..]

Zijn er ook nog mensen die je wél goed vond, behalve Raffa?
[..]

Uhmmm, zei iedereen al niet dat ze een entertainer was?
Niks, maar 20% van Floortje zal toch ook wel uit haar moeder bestaan, niet?

Zoals ik al zei, heb ik alleen Raffa gevolgd. Oh en Harm vond ik ook geweldig.
Zie ander topic.

Ja und, hahah omdat iedereen het zegt mag ik het niet meer doen.

Ga maar lekker buiten spelen, een beetje frisse lucht zal je goed doen
Billie Holiday is Lady Day!
pi_35965801
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Het waren allebei erg goede finalisten, Floortje een beetje afkraken vind ik flauw. Raffaela had net dat iets extra. Klaar, terecht gewonnen.
Mja... maar dat gaat vaker zo. Doe je niets aan.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_35965803
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Het waren allebei erg goede finalisten, Floortje een beetje afkraken vind ik flauw. Raffaela had net dat iets extra. Klaar, terecht gewonnen.
Punt. Klaar maar laat het forum toch nog maar ff open

pi_35965841
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:07 schreef Natalie het volgende:

[..]

Mja... maar dat gaat vaker zo. Doe je niets aan.
Gelukkig niet.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_35965845
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Niks, maar 20% van Floortje zal toch ook wel uit haar moeder bestaan, niet?
Je punt is?
quote:
Zoals ik al zei, heb ik alleen Raffa gevolgd. Oh en Harm vond ik ook geweldig.
Zie ander topic.
Harm was ook goed. Jammer dat ie steeds zijn tekst vergat. Is ''m fataal gevonden, vrees ik.
quote:
Ja und, hahah omdat iedereen het zegt mag ik het niet meer doen.
Speculatie. Dat maak je er zelf van.
quote:
Ga maar lekker buiten spelen, een beetje frisse lucht zal je goed doen
Frisse lucht doet iedereen goed.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_35965894
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:09 schreef Natalie het volgende:

[..]

Je punt is?
[..]

Harm was ook goed. Jammer dat ie steeds zijn tekst vergat. Is ''m fataal gevonden, vrees ik.
[..]

Speculatie. Dat maak je er zelf van.
[..]

Frisse lucht doet iedereen goed.
Ai, madam is op haar teentjes getrapt, hehe.

Mijn punt is dat Floortje net zo'n tuthola als haar moeder zal worden en dat vind ik niet leuk

Harm moet gewoon lekker rocken.

Ik speculeer niet, ondertussen vraag ik me af of je wel daadwerkelijk de betekenis van dit woord weet. Ik reageer alleen op jouw geblaat.

Mooi, als frisse lucht goed voor je is, waar wacht je dan op
Billie Holiday is Lady Day!
pi_35965954
Neuh, Sweetsixteen, maar als jij je er beter door voelt, dan is 't prima, hoor.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 12 maart 2006 @ 15:15:26 #141
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_35965991
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:59 schreef Natalie het volgende:


Als dat je mening is, prima. Maar dat 'blank zijn' erbij halen vind ik onzin. Laten we aub de huidskleur er buiten houden. Dit heeft niets te maken met het feit of iemand Idol-winnaar zou kunnen worden.
Ik heb een mening en vind dat geen onzin.
Het is nou eenmaal zo dat je makkelijker scoort en zieltjes wint als je autochtoner bent.
Ik ben zelf buitenlander en maak het elke dag mee, iemand die autochtoon is wordt daar echt niet vaak mee geconfronteerd. Andere gekleurde mensen zullen dit wel beamen als ze eerlijk zijn. Je moet gewoon twee keer zo hard knokken.
pi_35966066
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:15 schreef oYo het volgende:

[..]

Ik heb een mening en vind dat geen onzin.
Het is nou eenmaal zo dat je makkelijker scoort en zieltjes wint als je autochtoner bent.
Ik ben zelf buitenlander en maak het elke dag mee, iemand die autochtoon is wordt daar echt niet vaak mee geconfronteerd. Andere gekleurde mensen zullen dit wel beamen als ze eerlijk zijn. Je moet gewoon twee keer zo hard knokken.
Tuurlijk vind je je eigen mening geen onzin. Dat zou tegenstrijdig zijn.
Je spreekt uit eigen ervaring, zo te lezen. Nu ik dit weet snap ik ook waarom je op die manier reageert. Betekent niet dat ik je mening nu deel, maar wel dat ik begrijp waarom dit jouw mening is.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_35966074
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:15 schreef oYo het volgende:

[..]

Ik heb een mening en vind dat geen onzin.
Het is nou eenmaal zo dat je makkelijker scoort en zieltjes wint als je autochtoner bent.
Ik ben zelf buitenlander en maak het elke dag mee, iemand die autochtoon is wordt daar echt niet vaak mee geconfronteerd. Andere gekleurde mensen zullen dit wel beamen als ze eerlijk zijn. Je moet gewoon twee keer zo hard knokken.
edit never mind.
pi_35966116
Ze heeft iig. terrecht gewonnen.

joepieeeeee
pi_35966117
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:15 schreef oYo het volgende:

[..]

Ik heb een mening en vind dat geen onzin.
Het is nou eenmaal zo dat je makkelijker scoort en zieltjes wint als je autochtoner bent.
Ik ben zelf buitenlander en maak het elke dag mee, iemand die autochtoon is wordt daar echt niet vaak mee geconfronteerd. Andere gekleurde mensen zullen dit wel beamen als ze eerlijk zijn. Je moet gewoon twee keer zo hard knokken.
Zelf blank, kan ik het me erg goed voorstellen wat Raffaëlla bedoelt met het feit dat ze harder moet knokken. Hoe schijnheilig wij altijd maar doen alsof we zo hartelijk zijn tegen donkere mensen, maar ondertussen heel andere gedachte hebben.

Dit is zo en zal denk ik altijd zo blijven. Ten zij de rollen omgedraaid worden.
Maar dat heeft niks met Idols te maken
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 12 maart 2006 @ 15:20:12 #146
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_35966135
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:15 schreef oYo het volgende:

[..]

Ik heb een mening en vind dat geen onzin.
Het is nou eenmaal zo dat je makkelijker scoort en zieltjes wint als je autochtoner bent.
Ik ben zelf buitenlander en maak het elke dag mee, iemand die autochtoon is wordt daar echt niet vaak mee geconfronteerd. Andere gekleurde mensen zullen dit wel beamen als ze eerlijk zijn. Je moet gewoon twee keer zo hard knokken.
Ik geloof je, maar denk dat het in de muziekbiss uiteindelijk juist voor je kan werken. Een oerhollandse meid als Floortje valt internationaal gezien sowieso niet in de smaak schat ik zo in...
pi_35966170
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:20 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Ik geloof je, maar denk dat het in de muziekbiss uiteindelijk juist voor je kan werken. Een oerhollandse meid als Floortje valt internationaal gezien sowieso niet in de smaak schat ik zo in...
Ho ho, wacht even, onlangs stond het nog in het AD magazine dat de Hollandse dames erg in de smaak zijn bij onze buitenlandse vrienden
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 12 maart 2006 @ 15:22:30 #148
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_35966200
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ho ho, wacht even, onlangs stond het nog in het AD magazine dat de Hollandse dames erg in de smaak zijn bij onze buitenlandse vrienden
Werkelijk??? Is me ontgaan......
pi_35967417
herman ownt iedereen
wie het kleine niet eert is het grote niet weert!
  zondag 12 maart 2006 @ 17:05:54 #150
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35969368
Als je de twee finalistes tegenover elkaar zet, is Raffaëla absoluut de terechte winares. Hoewel ik het jammer vind dat Ellen niet tegenover haar in de Finale stond. Maar goed, eerlijk is eerlijk: Raff heeft het wel...

Het gekke is dat ik tot 3 weken geleden absoluut geen fan was van Raff, maar haar optreden vorige week was zo verbaingwekkend goed, dat ik haar de zege wel gun..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')