Wat een onzin!quote:Hey Witch Doctor - give us the magic words!
Alright you go uhh eeh uh ah ah ting tang walla walla bing bang
Alright
Uhh ehh uh ah ah
Ting tang walla walla bing bang
Uhh ehh uh ah ah
Ting tang walla walla bing bang (Repeat x4)
I told the Witch Doctor I was in love with you
I told the Witch Doctor I was in love with you
And the Witch Doctor he told me what to do
He told me
Uhh ehh uh ah ah
Uhh ehh uh ah ah
Ting tang walla walla bing bang (Repeat x2)
I told the Witch Doctor you didn't love me true
I told the Witch Doctor you didn't love me nice
And then the Witch Doctor he gave me this advice
Uhh ehh uh ah ah
Uhh ehh uh ah ah
You can keep your love from me just like you were a miser
And I'll admit it wasn't very smart
So I went out and found myself a guy that's so much wiser
And he taught me the way to win your heart
Uhh ehh uh ah ah
Uhh ehh uh ah ah
Die ja, en uhm Mark'Oh (of zoiets) en inderdaad die nummers van E-rotic. Prachtig...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:53 schreef Bowny het volgende:
Masegate snapt het![]()
Party animals - Have you ever been mellow
Maxx - Get away
Melody MC - Dum da Dum
E-rotic - Max don't have sex
24-seven
Culture beat - Mr Vain
+100'en anderen.
Dat was pas muziek
pak die cd's een deel de titels denk ik danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef debbie_19 het volgende:
o ja maar wel fout hoor hahaha, das ook helemaal uit mijn tijd!!! Ik zie me nog zo staan dansen met me vriendinnen op al die liedjes. Ik heb volgens mij zelfs al die cd's nog....wat erg!!! haha wel leuk
Mijn smaak is wel iets veranderd in de tussentijd
hehe die staan niet zo in mijn verzamelingskast, daar schaam ik mij te diep voor, maar ik zal ze eens opzoeken, als het goed is liggen ze op zolder. O men, de jaren 80 waren erg, maar de jaren 90 nog een tikkie erger haha. En hebben jullie ook nog in van die housebroeken gelopen? of was dat alleen maar in in Den Haag? lolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:00 schreef Basje_B het volgende:
[..]
pak die cd's een deel de titels denk ik dan![]()
hoe meer titels er staan hoe beter
haha het komt weer helemaal terug hoor. Luister met vrienden niks anders meer voor we uitgaan. Je word er zo vrolijk van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hehe die staan niet zo in mijn verzamelingskast, daar schaam ik mij te diep voor, maar ik zal ze eens opzoeken, als het goed is liggen ze op zolder. O men, de jaren 80 waren erg, maar de jaren 90 nog een tikkie erger haha. En hebben jullie ook nog in van die housebroeken gelopen? of was dat alleen maar in in Den Haag? lol
Ja dat klopt...hahaha..ik ben ook nog ff een "gabbertje' geweest met me aussies hahaha, dat was denk ik in 96 ofzo en eh...ik luisterde stiekem al naar punk, maar ja dat kon ik toch niet op school vertellenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:16 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha het komt weer helemaal terug hoor. Luister met vrienden niks anders meer voor we uitgaan. Je word er zo vrolijk van.
Die broeken heb ik nooit gehad.
Eind jaren 90 waren nog erger hoor met de gabbers
haha hoe herkenbaar. Heb alleen geen gabbershit gehad. Vond iets te hard die muziek. Luisterde ook naar rock en punk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat klopt...hahaha..ik ben ook nog ff een "gabbertje' geweest met me aussies hahaha, dat was denk ik in 96 ofzo en eh...ik luisterde stiekem al naar punk, maar ja dat kon ik toch niet op school vertellenoh wat heb ik eruit gezien vroeger zeg...ik had een bomberjack met rotterdam terrorkorps of corps weet ik veel erop....
wat een afschuwelijke maar toch ook wel weer mooie tijd
Dat was echte bagger idd, samen met die vengaboys crap enzo. Nakatomi is ook fout, maar dat kan ik dan weer wel waarderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:00 schreef Brembo het volgende:
Cartoons - Witch Doctor
[..]
Wat een onzin!
Hahaha ja erug he. Ja ik had wel wat gabber in huis, voor als me vrienden langs kwamen, maar ik ben er nooit echt eentje geweest. Ha ik was een FAKE lolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha hoe herkenbaar. Heb alleen geen gabbershit gehad. Vond iets te hard die muziek. Luisterde ook naar rock en punk.
die schoenen. Hoe meer raampje hoe stoerder je was![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |