abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:55:52 #1
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35925388
Forza Roda!
pi_35928038
Op een Roda topic hoort ook een beetje historie

pi_35933088
Terug te komen op die gekken wat de A1 overal volgen:

Zoek eens een vriendin in plaats van 17 jarige mannetjes te stalken
pi_35934548
Vanavond niks minder dan 3 punten
pi_35934594
Sturen we Vloet terug naar Rotterdam, mag hij De Fauw achterlaten alvast
pi_35935999
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 08:06 schreef Professional het volgende:
Terug te komen op die gekken wat de A1 overal volgen:

Zoek eens een vriendin in plaats van 17 jarige mannetjes te stalken
Hopelijk zijn ze nog niet vertrokken, want het is afgelast.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:59:06 #8
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35953928
Wat een defensief Sparta

Hoogtepunt van de avond is de goal van Cziommer, en dat waren de hoogtepunten!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_35954602
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:59 schreef DarkShine het volgende:
Wat een defensief Sparta

Hoogtepunt van de avond is de goal van Cziommer, en dat waren de hoogtepunten!
Nou dat viel wel erg zwaar tegen zeg
die goal was idd het enige hoogtepunt, en daar is ook alles mee gezegd.

Play-Offs
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:15:07 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35954675
Volledig richten op 22 maart!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_35954754
1 - 1 tegen 10 man van Sparta. Da's zeker geen beste prestatie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35954814
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1 - 1 tegen 10 man van Sparta. Da's zeker geen beste prestatie.
Nee zeker niet als je nagaat dat het nog 0-0 stond toen Sparta rood kreeg en dus met 10 man gelijk maakte
Was gewoon dramatisch
pi_35956070
Stevens bij de persconferentie

Als ze op een zaterdag tegen RBC moeten dan zonder de trainer, aldus Stevens.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_35965269
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Stevens bij de persconferentie

Als ze op een zaterdag tegen RBC moeten dan zonder de trainer, aldus Stevens.
Stevens mag ook best de hand in eigen boezem steken, waarom nou beginnen met 1 spits tegen Sparta thuis
En dan krijg Sparta rood en wordt het zowaar 1-1, dan wisselt ie gewoon niet nog een keer, ik bedoel je mag gerust wel meer dan 1 x wisselen, een extra spits is echt niet verkeerd hoor als je thuis 1-1 staat tegen 10 man, nee Stevens viel me ook zwaar tegen gisteren
  zondag 12 maart 2006 @ 14:52:53 #15
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35965385
We speelden de wedstrijd met 3 verdedigers die ook nog regelmatig opkwamen (Saijs, Kah)...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 12 maart 2006 @ 15:19:02 #16
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_35966095
Stevens mag zeker eens een keer in de spiegel kijken.
Echt 1 van de slechtste wedstrijden dit seizoen. Totaal geen spelbeleving.
Hoe vaak hebben ze wel niet op de 16 gestaan en niet uitgehaald in de 1ste helft?

Haalt die ook nog Voigt eruit, ipv die hoerenslechte veel te veel overbetaalde Vichelich!!

Nee jongens, playoffs zijn niet meer te halen. En als het zo tegen Ajax gaat, zie ik een dikke nederlaag in.
pi_35971761
tja, net als voorgaande seizoenen is er geen touw aan vast te knopen. iedere wedstrijd weer een verrassing
pi_36018797
Roda bijna rond met Nederlander
Vanavond onthulde Roda JC-trainer Huub Stevens op het Limburgse Radio Parkstad te hopen nog deze week "met wat geluk" een Nederlandse aanwinst te kunnen presenteren.
De oefenmeester, die na het duel met Sparta van afgelopen zaterdag (1-1) nog veelvuldig klaagde over het gebrek aan spelintelligentie bij sommige van zijn spelers, aaste al een tijd op versterking voor zijn selectie. Om welke voetballer het gaat wilde Stevens nog niet prijsgeven.
Bron : voetbalprimeur
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:50:16 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36019344
quote:
De leegloop van VVV gaat beginnen

De leegloop van VVV staat op het punt van beginnen mogen we de geruchten geloven. De eerste 2 spelers die hoogst waarschijnlijk de club gaan verlaten zijn volgens de geruchten al bekend. Het was al bekend dat enkele spelers VVV zouden willen verlaten als de club niet zou promoveren naar de eredivisie.

Marcel Meeuwis is toch wel de speler waar iedereen het al van wist. De speler was afgelopen zaterdag nog op bezoek in Kerkrade bij de wedstrijd Roda JC - Sparta. Hij heeft de hoop op de titel al opgegeven en vertelde verder dat het nog moeilijk wordt om de play-offs te halen. Betreffende zijn toekomst zou hij er zelf al uit zijn. Hij zou het deze week openbaar maken, maar het is wel zeker dat Meeuwis VVV zal gaan verlaten. Nu ligt het voor de hand om te zeggen dat Roda JC zijn nieuwe club zou gaan worden, ook omdat Meeuwis al vaker in verband is gebracht met de club Roda JC. Maar de vriendschap met Begois is er nog altijd en zo was Ammi 2 weken terug ook al te gast in Kerkrade.
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat hij weer terug gaat naar zijn oude liefde Willem II die nog altijd de middenvelder in de gaten hebben gehouden. Waar hij zal gaan spelen is nog even afwachten, maar de kans is groot dat hij VVV gaat verlaten voor Roda JC of Willem II.

Ook de naam van Frank van Kouwen wordt weer in verband gebracht met RKC Waalwijk. Trainer Adrie Koster van RKC zou de Weertenaar graag willen inlijven. De verdediger die nog een contract heeft tot juli 2007 zou voor een kleine transfersom overgenomen gaan worden.

Keeper Kevin Begois, waar VVV 'volgens de geruchten' ook geďnteresseerd in zou zijn lijkt ook een moeilijk verhaal te gaan worden. Roda heeft de optie op zijn contract niet gelicht. Er zijn intussen vier clubs geďnteresseerd te weten Vitesse, ADO, RKC en Sparta, dus als VVV wat wil heeft het flinke concurrentie. Vooral als men geen eredivisie gaat spelen.

Bron: Venlonaren.nl
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_36021157
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:50 schreef DarkShine het volgende:

[..]
Die Meeuwis zou wel eens die versterking kunnen zijn, Ammi verwacht ik niet dat ie komt, aangezien De Fauw volgend seizoen komt en evenals Ammi een rechtsback is
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:24:51 #21
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_36024404
Rechtsback heb je eventueel ook nog een Rompelberg, die kan daar toch ook uit de voeten?
Meeuwis zie ik wel graag komen. Sinds die geblesseerd is draait VVV voor geen meter meer.
pi_36025469
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:24 schreef Professional het volgende:
Rechtsback heb je eventueel ook nog een Rompelberg, die kan daar toch ook uit de voeten?
Meeuwis zie ik wel graag komen. Sinds die geblesseerd is draait VVV voor geen meter meer.
Idd, en Senden en Saeijs als het moet, dus dat lijkt me niet dat die komt...
Meeuwis lijkt mij wel een goeie ja, maar goed we zullen zien
pi_36032124
Meeuwis was ooit het grootste talent van Willem II.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36032935
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Meeuwis was ooit het grootste talent van Willem II.
Ja kans is er ook dat ie voor Willem II kiest, maar ik hoop van niet
pi_36033031
ADO valt af denk ik, dus Begois zal wel naar Sparta gaan. Daar doet Ponk het niet best en is Kooiman op leeftijd.

Meeuwis is een goede voor Roda JC, Ammi vind ik wat minder.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')