abonnement Unibet Coolblue
pi_35864430
Zonet vanuit de douche een ontzettende smak gemaakt door het vinyl zeil wat in m'n halletje ligt. Ben opm'n rechterarm terechtgekomen en die doet nu *zeer*. Heb ook moeite met bewegen van m'n rechterarm, hoewel dat langzaamaan beter gsat. Aankleden was een drama

Anyway, ik heb 't idee dat 't alleen stevig gekneusd is, maar ik kan me wel vaag herinneren dat er iets 'knoep' deed. Iemand tips hoe je de schade op kan nemen?

wat voel ik me nu trouwens een ontzettende bejaarde ...
pi_35864586
een huisarts raadplegen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_35864696
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:44 schreef kollie het volgende:
een huisarts raadplegen
Het is fucking kwart voor twaalf. Ik ga die man niet uit z'n bed bellen als ik niet heel zeker weet dat er serieuze stront aan de knikker is.

Hobbel morgen denk ik even langs de bedrijfsarts.
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:50:07 #4
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_35864775
Kijk even of je al je vingers nog kan bewegen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_35864806
Goed warm aankleden voor het slapen..
pi_35864852
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:50 schreef k_i_m het volgende:
Kijk even of je al je vingers nog kan bewegen.
Dat gaat. Als ik m'n rechterhand een beetje handig neerzet kan ik zelfs met twee handen typen, merk ik nu.
pi_35864893
BTW: je koelt trouwens in no-time af als je zo'n smak maakt. Binnen vijf minuten lag ik te rillen.
pi_35864989
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:54 schreef joshus_cat het volgende:
BTW: je koelt trouwens in no-time af als je zo'n smak maakt. Binnen vijf minuten lag ik te rillen.
Heb je zo lang gelegen dan?
pi_35865048
-> Huisarts, of EHBO-post
pi_35865070
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:54 schreef joshus_cat het volgende:
BTW: je koelt trouwens in no-time af als je zo'n smak maakt. Binnen vijf minuten lag ik te rillen.
Je moet ook altijd de douche aan laten staan... dat is lekker warm
pi_35865130
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:57 schreef Thieske het volgende:

Heb je zo lang gelegen dan?
Een halve minuut op dat zeil gelegen (he, opstaan gaat niet *beurk*), daarna mezelf naar m'n slaapkamer gesleept en daar een tijdje uitgepuft met m'n hoofd tussen m'n knieen omdat ik kotsmisselijk was, daarna mezelf op bed gegooid en geprobeerd om mezelf weer aan te kleden. Wat de eerste tijd niet ging omdat ik m'n rechterarm niet ver genoeg kreeg. Genant allemaal.

't voelt nu op zich wel bekend: ik heb ooit eens een tik op een spier gehad bij een karatetraining en toen ook de rest van de les met een lam onderarmpje doorgebracht.
pi_35865201
Kijk het nog een half uurtje aan en ga dan toch maar naar de EHBO. Je weet maar nooit. (al is het om je angst weg te nemen)
pi_35865204
Ik zou toch echt even naar de EHBO-post bij t ziekenhuis gaan als ik jou was, hoor
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:06:29 #14
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_35865210
Geloof me als je een arm breekt dan weet je dat je hem gebroken hebt, ik spreek daarin toch wel uit ervaring (beide armen meerdere malen gebroken gehad)
Wat dan overblijft is een gekneusd ledemaat of een twijgebreuk (scheur in bot). Mocht de pijn morgen nog exact gelijk zijn aan de pijn die je nu ondervindt zou ik wel even een dokter opzoeken...
pi_35865287
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef Xebrozius het volgende:
Geloof me als je een arm breekt dan weet je dat je hem gebroken hebt, ik spreek daarin toch wel uit ervaring (beide armen meerdere malen gebroken gehad)
Vertel, hoe voelt dat?

(ik vermoedde al dat ik 'm niet gebroken had omdat 't daarvoor goddank te weinig zeer deed. Maar dat niet kunnen bewegen was een leuke verassing. not. )
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:11:23 #16
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_35865349
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:09 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Vertel, hoe voelt dat?

(ik vermoedde al dat ik 'm niet gebroken had omdat 't daarvoor goddank te weinig zeer deed. Maar dat niet kunnen bewegen was een leuke verassing. not. )
Tinteling in vingers, vingers moeilijk kunnen bewegen, continu je arm ondersteunen met andere hand of kussen en een draaibeweging maken met je arm (zo draaien dat je handpalm zich omdraait) levert zulke extreme pijn op dat je dat niet nog een keer wilt doen.
pi_35865435
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef xman het volgende:
Kijk het nog een half uurtje aan en ga dan toch maar naar de EHBO. Je weet maar nooit. (al is het om je angst weg te nemen)
Ben al weer een stuk beweeglijker, maar sommige armstandjes doen nog steeds fucking zeer.

Offtopic:Ontdek nu wel trouwens dat vi heerst, omdat je met veel minder bewegingen edits kunt maken ipv dat stomme 'zet je cursor op de juiste plaats en doe dan iets'. wwwwxxdwdwdwwwwPP

:x
pi_35865573
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:11 schreef Xebrozius het volgende:

Tinteling in vingers, vingers moeilijk kunnen bewegen, continu je arm ondersteunen met andere hand of kussen en een draaibeweging maken met je arm (zo draaien dat je handpalm zich omdraait) levert zulke extreme pijn op dat je dat niet nog een keer wilt doen.
Dank, dat soort info zocht ik. Heb dat alles wel even gehad, maar nu valt 't weer mee. Allebei m'n handen zijn ook even warm, enzo.
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:29:14 #19
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_35865749
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:19 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Dank, dat soort info zocht ik. Heb dat alles wel even gehad, maar nu valt 't weer mee. Allebei m'n handen zijn ook even warm, enzo.
Je hebt een lelijke smakker gemaakt, je arm heeft niet alleen de val maar ws ook nog een deel van je lichaamsgewicht moeten opvangen. En dat uiteraard pijn...
Breuken zijn meestal scherpe lange pijnen terwijl kneuzingen meer van die irritante doffe pijnen oplevert (jarenlang geBMX't, zodoende deze ervaring)
pi_35865830
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:03 schreef joshus_cat het volgende:
Een halve minuut op dat zeil gelegen (he, opstaan gaat niet *beurk*), daarna mezelf naar m'n slaapkamer gesleept en daar een tijdje uitgepuft met m'n hoofd tussen m'n knieen omdat ik kotsmisselijk was, daarna mezelf op bed gegooid en geprobeerd om mezelf weer aan te kleden.
Die misselijkheid heb ik ook altijd als ik erg hard val of mezelf verwond, is gewoon van de schrik denk ik want het trekt meestal ook wel weer snel weg.
pi_35866043
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:29 schreef Xebrozius het volgende:

Je hebt een lelijke smakker gemaakt, je arm heeft niet alleen de val maar ws ook nog een deel van je lichaamsgewicht moeten opvangen. En dat uiteraard pijn...
[quote]

Klopt.

Breuken zijn meestal scherpe lange pijnen terwijl kneuzingen meer van die irritante doffe pijnen oplevert (jarenlang geBMX't, zodoende deze ervaring)
Nog meer dank; snap wat je bedoelt. Van die pijnscheuten dat je een vinger een tiende millimeter beweegt en daar een half uur over lijkt te doen om daarvan te recoveren. Nope, niet aanwezig. Doet wel zeer maar niet dat soort zeer.
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:49:16 #22
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_35866076
Waarschijnlijk spieren gekneusd. Niks ernstigs. Ik kan me armen ook moeilijk meer bewegen na een intensieve trainingssessie. Gaat binnen 1 a 2 dagen wel over.
Era Vulgaris
pi_35866081
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

Die misselijkheid heb ik ook altijd als ik erg hard val of mezelf verwond, is gewoon van de schrik denk ik want het trekt meestal ook wel weer snel weg.
Sinds m'n achttiende heb ik de vervelende gewoonte dat als ik serieus gewond raak ik binnen no-time misselijk wordt. Heb mezelf ooit eens ingelezen in opiaatchemie en toen ontdekt dat bij stevige verwondingen d'r massieve hoeveelheden endorfines in je bloedbaan worden gedumpt. Bijeffect is inderdaad misselijkheid. Als je goed oplet zul je merken dat je jezelf ook helemaal niet kut voelt als je gewond bent; integendeel.

OT:Kan me trouwens wel prima voorstellen dat krassers zichzelf besnijden omdat ze zich dan *eventjes* goed voelen door zo'n endorfinedump.
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:49:51 #24
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_35866090
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef 14.gif het volgende:
Ik zou toch echt even naar de EHBO-post bij t ziekenhuis gaan als ik jou was, hoor
Waddan?? Hij zit er toch nog aan????
Era Vulgaris
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:50:03 #25
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_35866091
Ai das niet zo prettig. Doet me denken aan de littekens van m'n moeder die onderuit ging in de douche in de tijd dat er nog glazen shampooflessen waren
mijn wereld is jouw wereld
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')