abonnement Unibet Coolblue
pi_35821301
Deel 45 !!

De 'lessers':





Meld hier:
  • wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles;
  • wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken;
  • of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
  • hoeveel lessen je hebt gehad;
  • hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
  • natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft.

    Veel gestelde vragen
  • Waar staat TTT voor?
    Tussentijdse toets; het is een toets die verloopt als een echt praktijkexamen. Hiermee kun je alvast wennen aan het examen en een vrijstelling verdienen voor bijzondere verrichtingen zoals file parkeren of bochtje achteruit.

    Gesloten topics:
    1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|
    41|42|43|44

    De geslaagden van 2004 en 2005 zijn o.a. hier te vinden.

    Geslaagden 2006:
    - Asmooh (2 januari)
    - Drizzt_DoUrden (2 januari)
    - Metalman (4 januari)
    - SuperBosch (10 januari)
    - RMU (11 januari)
    - bravo (12 januari)
    - garnage-patrick (12 januari)
    - Santjuh (13 januari)
    - Houniet (13 januari)
    - Devilnl (17 januari)
    - Toad (18 januari)
    - GrupoBalança (19 januari)
    - GotC (24 januari)
    - lokkie (24 januari)
    - Youssef (24 januari) C-rijbewijs
    - Dribbel79 (24 januari) Motorrijbewijs
    - XxxPimxxX (26 januari)
    - lambrusco_bianco (27 januari)
    - sungaMsunitraM (31 januari)
    - WesHell (31 januari)
    - Trebweb (6 februari)
    - Jurrio (8 februari)
    - ASroma (9 februari)
    - MatiCe (14 februari)
    - Vogel87 (15 februari)
    - blup (20 februari)
    - Gronnaephos (21 februari)
    - WorkingClassHero_9 (24 februari)
    - Repeat (1 maart)
    - ALPER (2 maart)
    - reul_lb (7 maart)

    Geslaagden Gefeliciteerd

    Aankomende examens!

    10 maart Sylvana (Auto)
    13 maart: tasje (Auto)
    15 maart: cyberterrorist, Zaandam - 08.00 (Auto)
    28 maart: mirrie1986, Meppel - 10.45 (Auto)
    31 maart: Zonnestraaltje, Meppel - 10:50 (Auto)

    Iedereen die de komende tijd moet afrijden of zijn theorie moet halen, succes! Zet hem op!

    Ben je geslaagd of les je nog? Dan kun je jezelf toevoegen in de OP. De openingspost kan hier terug gevonden worden! Klik op bewerken (bovenaan) en sla de pagina op. Het volgende topic sta jij er dan bij. Zorg ook even dat je jouw avatar weghaalt bij de lessers als je geslaagd bent

    En daar gaan we weer

    [ Bericht 5% gewijzigd door Robin__ op 09-03-2006 18:34:52 ]
  • pi_35821355
    Pffff... gaat snel!
    Vóór deel 50 wil ik 'em hebben, dus niet te snel typen!!!
    pi_35821368
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef Robin__ het volgende:
    Hoe dat dan? Glad? Gewoon te hard remmen? Putdeksel?

    Das wel mooi kloten zeg.. als er met autorijden wat mis gaat roept iedereen altijd wees blij dat het in de les gebeurt ipv in het echt.. maar een schuiver maken is hoedan ook kut
    te hard geremd

    en in de auto zit je nog beschermd ja, maar op zo'n tweewieler

    maarjah.. voor alles een eerste keer..

    zal wel paar dagen beetje pijnlijk zijn, maar we overleven het wel

    vallen en opstaan
    Doei.
    pi_35821422
    Rijles ging goed, voor het eerst bbuiten de bebouwde kom gereden, en dat is een stuk toffer dan de rotonde-slalom binenn Leeuwarden de hele tijd
    Vlak na de rijles op de teurgweg (op de fiets) nog wel een ongeluk naast me zien gebeuren Een Peugeot 306 reed op een busje in, die daardoor weer tegen een andere auto aan knalde

    Zelfs Devilnl zn oude instructeur tegen gekomen en bij zn werk langs gereden
    pi_35821704
    Reageer eens op alexxx anders post ie het het volgende topic weer

    Nee grapje, ja als je alleen nog binnen de bebouwde kom hebt gereden is het toch wel fijn om eindelijk eens een beetje meer gas te geven Maar de lessen in de stad zijn zo veel nuttiger.. ik heb lessen van 1,5 uur, woon in almere, ga afrijden bij het cbr bussum, dat betekent dat ik iedere les zeker 40 minuten op de snelweg zit, opzich wel leuk, beetje van baantje verwisselen enzo maar ik schiet er niet zo veel mee op heb ik het idee, eerste 10 keer opmerkingen over hoe en wat, maar daarna nooit meer wat over gehoord, dus voor mij hoeft het niet zo eigenlijk. maargoed, binnenkort een keertje snelweg?

    Ik weet niet wie de op in de wiki al heeft aangepast aan dit deel, daarvoor dank, alle dooie avatars heb ik er ook uitgeknikkerd, wil je er weer bij, voeg m toe in de wiki
      dinsdag 7 maart 2006 @ 20:41:49 #6
    28946 mirelia
    Neehee ik ben geen vrouw!!
    pi_35821707
    tvp-tje
    Shuffle up and deal!!!
      dinsdag 7 maart 2006 @ 20:43:16 #7
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_35821759
    Ik blijf hier nog even plakken.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_35821808
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:32 schreef De_Warme_bakker het volgende:
    Pffff... gaat snel!
    Vóór deel 50 wil ik 'em hebben, dus niet te snel typen!!!
    ik ook

    Maarja vorige topic ging net geen week mee.. dus je hebt 6 weken ofzo Gaat dat lukken denk je?

    Voor mezelf durf ik het ernstig te betwijfelen
    pi_35824528
    ik hoop hem toch wel in dit deeltje te halen

    nog 3 nachtjes
    pi_35824905
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef Robin__ het volgende:

    [..]

    ik ook

    Maarja vorige topic ging net geen week mee.. dus je hebt 6 weken ofzo Gaat dat lukken denk je?

    Voor mezelf durf ik het ernstig te betwijfelen
    Begin april afrijden als het goed is...
    Ik hoop het dus wel
    pi_35824949
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:41 schreef Robin__ het volgende:
    Reageer eens op alexxx anders post ie het het volgende topic weer
    Ik vond het mooier als 'tvp'
    pi_35825597
    tvp
    pi_35826401
    Nou Faithy, dat is ook ff schrikken dan. Geluk dat je er alleen een beurze heup aan hebt over gehouden.

    Vandaag heb ik weer gereden. Ging goed. Over precies een maand heb ik mijn rijexamen!
    pi_35832459
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik blijf hier nog even plakken.
    Same here
    Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
    pi_35833366
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef De_Warme_bakker het volgende:

    [..]

    Begin april afrijden als het goed is...
    Ik hoop het dus wel
    Ik eind maart. (ook een stiekume tvp natuurlijk )
    pi_35838426
    Nieuw topic alweer
    Net weer terug van rijlessen. Het ging best goed het optrekken bij stoplichten ging veel beter dan de vorige keer. Heb alleen het remmen nog niet helemaal onder controle. Maar dat komt vanzelf wel.
    pi_35840779
    zo, net rijles gehad
    gepraat over mijn TTT, ik had al aangegeven de niet te wilen doen. vand at geld doe ik liever een examenpoging.
    helaas is mijn instructeur daar het niet mee eens.
    hij vindt het heel beangrijk dat ik toch een TTT doe, omdat het heel leerzaam kan zijn.
    dus hij deed een voorstel; jij doet de TTT , en ik betaal de kosten
    dat vind ik wel hel erg leif van hem. hij wil me zo graag aan mijn rijbewijs helpen [en van me af zijn ]

    dus ik heb een lieve instructeur
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_35842463
    damn, das idd wel een lieve instructeur zeg, want die TTT is nog best prijzig

    * nog 2 nachtjes*
    pi_35843807
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef Sylvana het volgende:
    damn, das idd wel een lieve instructeur zeg, want die TTT is nog best prijzig

    * nog 2 nachtjes*
    voor de leerling prijzig je rijschool betaalt iets van 60 euro aan het cbr ? en afschrijvingskosten enzo voor auto zullen eurootje of 15 zijn, dus voor hem is het echt een stuk goedkoper. maar het blijft lief natuurlijk

    *..en dan scheurt sylvana rond met der roze papiertje *
    "Trust can kill you, or set you free"
    pi_35845462
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Ferryfan4ever het volgende:

    [..]


    *..en dan scheurt sylvana rond met der roze papiertje *
    hehe, nee, dat dan weer niet, want kan hem pas dinsdag ophalen en heb geen eigen auto, en het weekend erna ga ik niet naar me ouders want dan heb ik een verjaardag, dus wordt pas na 2 weken waarschijnlijk dat ik echt ga autorijden
    pi_35845626
    sja, ik vind het wel lief van m'n instructeur
    ben benieuwd wanneer ik de TTT heb, hij wilde hem binnen nu en 2 weken plannen.

    als je je bijzondere verrichtingen goed doet, krijg je daar toch vrijstelling voor op je examen?
    is dat een beetje relaxed?
    ik heb juist het idee dat je dan, doordat je meer rijdt, meer tijd hebt om fouten te maken, of zie ik dat verkeed?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_35846651
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef Sylvana het volgende:

    [..]

    hehe, nee, dat dan weer niet, want kan hem pas dinsdag ophalen en heb geen eigen auto, en het weekend erna ga ik niet naar me ouders want dan heb ik een verjaardag, dus wordt pas na 2 weken waarschijnlijk dat ik echt ga autorijden
    nou ja, dat worden dan 2 weekjes elke dag kijken naar je papiertje en wachten tot je echt mag rijden LOL toch wel belangrijk om snel te rijden dus na die 2 weken zou ik het zeker doen.
    "Trust can kill you, or set you free"
    pi_35846707
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
    sja, ik vind het wel lief van m'n instructeur
    ben benieuwd wanneer ik de TTT heb, hij wilde hem binnen nu en 2 weken plannen.

    als je je bijzondere verrichtingen goed doet, krijg je daar toch vrijstelling voor op je examen?
    is dat een beetje relaxed?
    ik heb juist het idee dat je dan, doordat je meer rijdt, meer tijd hebt om fouten te maken, of zie ik dat verkeed?
    tsja geen idee. op je blaadje van de TTT staan al je fouten. als je dat allemaal goed doet met je examen heb je wellicht een goede kans om te slagen ook al doe je een paar andere dingen fout? want je examinator ziet dan dat je goed vooruit bent gegaan.
    ik weet het niet, ik reed erg slecht op mn 1e examen dus ik had er sowieso niks aan
    ik denk dat als je op je examen bijv verkeerd parkeert, dat je dan extra zenuwachtig wordt, dus wellicht heb je dan wel iets aan een TTT..
    "Trust can kill you, or set you free"
    pi_35846730
    Mn instructrice heeft gister eindelijk toegegeven dat ze bang is als ze bij mij in de auto zit
    pi_35846764
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mn instructrice heeft gister eindelijk toegegeven dat ze bang is als ze bij mij in de auto zit
    !
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')