abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_43926651
Wij pakken om 17 uur de trein in Heerlen.

9292ov is ook lekker duidelijk. Eerst de bus en dan nog een kwartier lopen? Yeah right.
pi_43934522
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:48 schreef Professional het volgende:
Hoe the fuck kom je van het station naar de Brabanthallen?
Weet dat je naast de Burger King de bussen hebt, zal toch wel een pendel rijden of niet?
Geen idee of er altijd pendelbussen rijden, maar als je het station aan de 'andere kant' verlaat (dus niet bussen / centrum zijde) dan hoef je onderaan de roltrap alleen maar rechtsaf te gaan en de straat te volgen die langs het spoor loopt. Dan kom je er vanzelf.
.
pi_43949719
Damn, lekker vroeg terug!! We waren snel weggegaan en lekker doorgereden
Pluspunten: De lichtshow, energie die van IM afkwam en de laatste 4 songs
Minpunten: De kwaliteit vh geluid van Trivium, te veel mensen die mij opzij duwde om er langs te kunnen.

Tot de zomer van 2008
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:02:40 #254
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_43950269
Ik ben ook thuis. We deden er 20 minuten over om buiten te komen en daarna 30 minuten om van het parkeerterrein af te komen. En dat voor een kwartiertje rijden naar huis.

Maiden zelf was wel gaaf.

Het aan de kant duwen met lopen vond ik minder en ik vond het er veel te benauwd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:41:45 #255
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_43950973
het was id erg druk en benauwd maar toen wij eenmaal ons plekkie naast de bar hadden was alles best vet. Gelukkg kon ik ook die nieuwe CD van buiten en steelden ze 2 minutes . . . .

nou lekker mafffen morgen uitkateren in de baas zijnn tijd hahahahaha

edit:
Trivium was echt VET heel veel respect
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_43951023
Oh en ik heb nog een toffe poster gekocht voor 3 euro
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:49:57 #257
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_43951101
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:45 schreef crossover het volgende:
Oh en ik heb nog een toffe poster gekocht voor 3 euro
Ja ik hoorde zo'n verkoper zeggen poster voor 3 euro.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:51:53 #258
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_43951120
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:41 schreef Asics het volgende:
Gelukkg kon ik ook die nieuwe CD van buiten en steelden ze 2 minutes . . . .
Ik moet bekennen dat ik hem nog niet had gehoord.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_43951310
Ook terug, we reden lekker door en amper file, alleen beetje druk in het begin. Het was wel knokken om overeind te blijven staan vooraan ... but it was worth it , na een tijdje gewoon aan de zijkant gestaan .

Lauren
Trivium
Maiden
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:45:33 #260
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_43951627
Jep, ook net een kwartieertje thuis (nabij groningen) goed doorgereden.
Ik vond het geluid wel goed vanwaar ik stond, echter had Maiden wel wat meer oude nummers mogen spelen van mij. Ik merkte ook gewoon een omslag in het publiek, eerste 10 nummers (voor mij allemaal behoorlijk onbekend) was het publiek redelijk tam, tot het moment dat fear of the dark werd ingezet, ineens veel meer energie vanuit het publiek, en deze bleef tijden de laatste nummers, wat was er nog meer ehm, evil that man do, 2 minutes to midnight, iron maiden, fear of the dark, ehm Hallowed be thy name ehm nog meer ouden vergeten? dacht et niet.
Fuck me, I'm all out of enemies
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:26:21 #261
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_43952901
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:41 schreef Asics het volgende:
en steelden ze 2 minutes . . . .
Gemeen

De drukte vond ik zelf behoorlijk meevallen, ik werd voor de verandering eens niet doodgedrukt pas tijdens de klassiekers werd het publiek vervelend. Ik ben wel wat minder enthousiast dan de vorige keren, komt dat door dat de show wat minder was of dat ik het trucje nu wel ken?

Shirts waren achterlijk duur, dan bestel ik ze wel bij de large. Ik greep ook nog naast die tourposters.
pi_43952978
Ik heb gisteren ook genoten,

Topavond gehad
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:02:55 #263
121217 Soli
Still I am...
pi_43954341
oeioeioei wat was dat genieten... Heb geen stem meer over

Lauren Harris zoog heel hard, het viel me tegen dat er zoveel voor haar geklapt werd
(ze was trouwens wel nog lekkerder als op de foto )

Trivium vond ik echt goed, maar daar werd juist nauwelijks meegedaan; dat viel me een beetje tegen...

En ja, Maiden...
Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:17:12 #264
25193 Harmonic
Je hebt bier en je hebt Fok!
pi_43954636
Ik ben gisteren ook geweest, en heb genoten (was mijn eerste Maiden concert, dus altijd goed).
Ik had het idee dat alle nummer er ff doorheen gedrukt werden, alles werd snel achter elkaar gespeeld. Het concert zou tot 23:00 duren maar om 22:40 was het al afgelopen.
Na afloop hoorde ik van een beveiligingsmedewerker dat Bruce ziek was en dat ze o.a. geen deuren open mochten zetten, vandaar de warmte in de zaal.
Wat ik me ook afvroeg waarom ze het hele nieuwe album hebben gespeeld. Wat ook al eerder is aangegeven, het publiek kwam pas echt los toen Fear of the dark werd ingezet, dat moet voor een band toch ook klote zijn. Ik had zelfs het idee dat Bruce een klein excuus hierover maakte door aan te geven dat ze in 2008 terug komen met nummers uit de jaren 80.
pi_43954783
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:17 schreef Harmonic het volgende:
Na afloop hoorde ik van een beveiligingsmedewerker dat Bruce ziek was en dat ze o.a. geen deuren open mochten zetten, vandaar de warmte in de zaal.
Dat zou ook een beetje egoïstisch zijn...
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 november 2006 @ 10:25:38 #266
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_43954799
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:17 schreef Harmonic het volgende:
Ik ben gisteren ook geweest, en heb genoten (was mijn eerste Maiden concert, dus altijd goed).
Ik had het idee dat alle nummer er ff doorheen gedrukt werden, alles werd snel achter elkaar gespeeld. Het concert zou tot 23:00 duren maar om 22:40 was het al afgelopen.
ze spelen altijd zo tegen de 2 uur. Het begon rond 10 voor 9, dus dan weet je dat het zo rond de tijd die je noemt klaar kan zijn.
quote:
Na afloop hoorde ik van een beveiligingsmedewerker dat Bruce ziek was en dat ze o.a. geen deuren open mochten zetten, vandaar de warmte in de zaal.
Bruce houdt niet van tocht. Luister z'n eigen live album "Scream For Me Brazil" maar.
quote:
Wat ik me ook afvroeg waarom ze het hele nieuwe album hebben gespeeld.
omdat ze het materiaal sterk genoeg vinden, en niet willen terugvallen in een band die 2 nieuwe nummers speelt en verder maar dezelfde nummers 20 jaar blijft spelen. Gezien de drie keer dat het publiek Bruce onderbrak met gejuich toen hij voor Out Of The Shadows wat zei leek me toch vrij duidelijk dat men het wel naar z'n zin had.
quote:
Wat ook al eerder is aangegeven, het publiek kwam pas echt los toen Fear of the dark werd ingezet, dat moet voor een band toch ook klote zijn. Ik had zelfs het idee dat Bruce een klein excuus hierover maakte door aan te geven dat ze in 2008 terug komen met nummers uit de jaren 80.
de tour in 2008 is een logisch vervolg op de tour van 2005, waarbij ze dus de azijnpissers die zonodig ouwe nummers willen horen tevreden stellen. En daarbij dan ook gelijk nummers spelen die ze al jaaaren niet meer live gedaan hebben, en daarna waarschijnlijk ook niet meer zullen spelen. Bij Maiden weet je gewoon dat je op een tour die bij een nieuwe cd hoort veel nieuwe nummers hoort. Nu hebben ze 's gekozen om ze allemaal te spelen. Een gedurfde beslissing, maar het geeft wel aan dat ze er zelf gewoon vierkant achter staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tokus op 28-11-2006 10:42:45 ]
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_43955386
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:25 schreef Tokus het volgende:
Bij Maiden weet je gewoon dat je op een tour die bij een nieuwe cd hoort veel nieuwe nummers hoort. Nu hebben ze 's gekozen om ze allemaal te spelen. Een gedurfde beslissing, maar het geeft wel aan dat ze er zelf gewoon vierkant achter staan.
Precies, normaliter zijn dat toch ook wel een track of zes. Goede zaak, veel beter dan een band uit dezelfde periode die alleen maar als half-bejaarde jukebox op het podium staat en technisch niet meer in de buurt komt van de gloriejaren (ik noem een Gillan).
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_43955861
De warmte viel opzich wel mee moet ik zeggen, gewoon genoeg drinken tussendoor. Iemand overigens nog goede foto's gemaakt? Had geen digicam bij me en de telefooncamera stelt niks voor..
pi_43958102
Ik vond het ook erg leuk. Heb eigenlijk verder niets met Iron Maiden en ken maar een paar ouwe nummers (NOTB, 2Minutes en Can I Play with Madness). Ik vond alle gespeelde nummers dus wel okay (waarschijnlijk omdat je ze niet herkent ). Ik vond wel irritant dat Bruce met die supertroupers het publiek in ging lopen schijnen En nog even een puntje van discussie hier. Die soldaat op het einde is toch gewoon een kerel op stelten neem ik aan. Iemand hier dacht een robot, maar daar geloof ik dus niet in.
pi_43958438
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:50 schreef wizl het volgende:
En nog even een puntje van discussie hier. Die soldaat op het einde is toch gewoon een kerel op stelten neem ik aan. Iemand hier dacht een robot, maar daar geloof ik dus niet in.
Ik denk ook dat er iemand in zat. Hij bewoon veel te soepel voor een robot.
Even nog een foto, met dank aan Djaser:
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_43958633
Ja, en ik geloof dus nooit dat je een robot op die manier zo over een podium tussen bandleden en equipment door kunt laten lopen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:28:15 #272
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_43959227
Het is inderdaad een man op stelten.

Ik vond deze Eddie trouwens gruwelijk lelijk maar dat terzijde.
pi_43959359
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:28 schreef Djaser het volgende:
Ik vond deze Eddie trouwens gruwelijk lelijk maar dat terzijde.
Dat is denk ik heel het idee van Eddie
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_43959750
Maiden was wel vet, moest alleen hele tijd lachen om Dave Murray. Die gast beweegt zo droog over dat podium, die smile er nog eens bij.
pi_43960744
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:51 schreef Professional het volgende:
Maiden was wel vet, moest alleen hele tijd lachen om Dave Murray. Die gast beweegt zo droog over dat podium, die smile er nog eens bij.
Ja, in z'n strakke broek
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')