DD-AR bedoel jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niet als er DDM1 stellen uitbranden
Ahh oke, dat kon het wel zijn, zag het staan. Dacht lange tijd geledenen dat er nog reclame op de trein stond (excl sport gedoe).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ken ze alleen met "Vanaf nu is alles anders, nieuwe dienstregeling Zwolle - Emmen vv.. "
Er is nergens gezegd dat er zitplaatsen komen op de plek van de doorloopkop, dat kan ook niet als je logisch nadenkt. Achter het niet meer gebruiken van de doorloopkop zit niet zo zeer tijdwinst, maar dat zal wel te moeilijk zijn....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef Brembo het volgende:
Geloof dat de vernieuwde ICM, een opfrisbeurt kregen, en de doorloopkop wordt wat stoelen . Zonde als je van af zwolle - assen moet staan als je naar gruningen moet.. Maar ja iedere minuut is er een bij de NS .
Dacht ik en leek me vrij logisch als je 13 % meer zit plaatsen wilt creeeren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef Tfz het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat er zitplaatsen komen op de plek van de doorloopkop, dat kan ook niet als je logisch nadenkt. Achter het niet meer gebruiken van de doorloopkop zit niet zo zeer tijdwinst, maar dat zal wel te moeilijk zijn....
Vandaag had het niet veel uit gemaakt, de trein van 17:17 bestond uit slechts twee drietjes, dus dat was voor de verandering staand naar Assen...en dat is best een eind.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef Brembo het volgende:
Zonde als je van af zwolle - assen moet staan als je naar gruningen moet.. Maar ja iedere minuut is er een bij de NS .
Er zit wat loze ruimte tussen de deuren en het begin van het reizigersgedeelte, waar nu nog wat klapstoeltjes zitten en fietsen gedumpt worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:50 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dacht ik en leek me vrij logisch als je 13 % meer zit plaatsen wilt creeeren.
In die keuken kun je toch wel twee fietsen rechtop vervoeren!quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:08 schreef JMT het volgende:
Fietsvervoer is daarna niet meer mogelijk dan? Ik denk eerder dat er bedoeld wordt 't feit dat de "keuken" eruit gaat, dat men daarmee (ook) wat meer zitplaatsen creeërt ...
Er was gisteren een niet gering percentage niet-beschikbare infra te bespreuren met dientengevolge een flinke puinhoop her en der. Deze week zit het niet mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:44 schreef MREn het volgende:
[..]
Vandaag had het niet veel uit gemaakt, de trein van 17:17 bestond uit slechts twee drietjes, dus dat was voor de verandering staand naar Assen...en dat is best een eind.
Doorloopkop had geen zak uitgemaakt bij dergelijke drukte.
"eh ja door de kou werken de computers voor de seinen en wissels niet zo goed"quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:04 schreef Tfz het volgende:
[..]
Er was gisteren een niet gering percentage niet-beschikbare infra te bespreuren met dientengevolge een flinke puinhoop her en der. Deze week zit het niet mee.
Eh nee, computerstoringen vanwege het weer zijn nog nooit als reden opgevoerd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
"eh ja door de kou werken de computers voor de seinen en wissels niet zo goed"
van de zomer
"eh ja door de hite werken de computers voor de seinen en wissels niet goed"
hmm, dat nooit twijvel ik eerlijk aan,quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:04 schreef Tfz het volgende:
[..]
Eh nee, computerstoringen vanwege het weer zijn nog nooit als reden opgevoerd.
Defecte airco's in relaishuizen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm, dat nooit twijvel ik eerlijk aan,
staat me iets bij van een jaar of 2/3 terug dat t zo enorm warm was.. :p
Ik zeg ook maar wat hoor! Ben niet echt thuis in relaishuizen...quote:
Dan gaat het over spoorspat, bermbranden, niet meer te sluiten beweegbare delen e.d. Andere weersinvloeden die ProRails infra aantasten: sneeuw, hagel e.d. in combinatie met harde wind (uitgewaaide wisselverwarmingen of wisselverwarmingen die sowieso niet werken en waar men niets aan doen), onweer (elektronica die daar niet tegen kan) bv.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm, dat nooit twijvel ik eerlijk aan,
staat me iets bij van een jaar of 2/3 terug dat t zo enorm warm was.. :p
uitwaaiende wisselverwarming is wel iets op te doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Tfz het volgende:
[..]
Dan gaat het over spoorspat, bermbranden, niet meer te sluiten beweegbare delen e.d. Andere weersinvloeden die ProRails infra aantasten: sneeuw, hagel e.d. in combinatie met harde wind (uitgewaaide wisselverwarmingen of wisselverwarmingen die sowieso niet werken en waar men niets aan doen), onweer (elektronica die daar niet tegen kan) bv.
Heeft niets met ketels te maken. Er zitten gewoon gasbranders tegen de wisseltongen en die fikken de sneeuw weg. Omdat het een open vlam is, kunnen ze uitwaaien. Een betere oplossing is elektrische wisselverwarming, maar dan moet je wel weer een aansluiting bij een energiebedrijf regelen. Tegenwoordig experimenteren ze ook met aardwarmte voor wisselverwarming: http://www.icesolution.nl.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
uitwaaiende wisselverwarming is wel iets op te doen
ketels nemen met elektronische ontstekers ipv een waakvlam :p
dr staan anders genoeg ketelhuisjes bij wissels hoor? met gewoon een ketel er in:?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heeft niets met ketels te maken. Er zitten gewoon gasbranders tegen de wisseltongen en die fikken de sneeuw weg. Omdat het een open vlam is, kunnen ze uitwaaien. Een betere oplossing is elektrische wisselverwarming, maar dan moet je wel weer een aansluiting bij een energiebedrijf regelen. Tegenwoordig experimenteren ze ook met aardwarmte voor wisselverwarming: http://www.icesolution.nl.
Maar die zijn het niet die uitwaaien volgens mij? Ik weet niet precies welke varianten er allemaal zijn...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr staan anders genoeg ketelhuisjes bij wissels hoor? met gewoon een ketel er in:?
moauw hier wist de oude ketel en geizer ( gedeelde afvoer ) ook bijde uit te waaien bij stormquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar die zijn het niet die uitwaaien volgens mij? Ik weet niet precies welke varianten er allemaal zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |