Arnhem misschien, veel plaatsen om te fotograferen maar gebeurt niet echt superveel . Denk in kijfhoek veel meer gebeurd .quote:Op zondag 19 maart 2006 12:33 schreef Carport het volgende:
[..]
Ah, bedankt!
De foto hoeft niet per sé van de Kijfhoek te zijn, maar een groot Nederlands goederenemplacement zou wel erg leuk zijn. In eerste instantie dacht ik dan aan de Kijfhoek, maar Venlo of een ander groot terrein voldoet ook.
Als het een beetje mooie foto is, waar het onderwerp echt duidelijk goederenvervoer is, heb ik er misschien wel wat aan. Heb je die foto toevallig ergens online staan?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:45 schreef Tfz het volgende:
[..]
Hm, ik heb daar vrij weinig van. Alleen een foto van twee rijen Duitse e-loccen in Venlo waar je wel een stuk of acht sporen op ziet met achteraan een containertrein. Niet formaat Kijfhoek in ieder geval. Ik weet niet of je daar iets mee kunt.
Bij vertrek uit Amersfoort rijdt de trein uit Schiphol voorop.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef the_disheaver het volgende:
Vraagje:
De intercity van Schiphol/Amsterdam richting Enschede die wordt op Amersfoort samengevoegd. Welke trein staat voorop, die uit Schiphol of die uit Amsterdam CS?
Dank!
Merci!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Carport het volgende:
[..]
Bij vertrek uit Amersfoort rijdt de trein uit Schiphol voorop.
Hm, op Arnhem goederen komt één keer per dag de BEG langs met hun blauwe V60 van de MWB. Echt herkenbaar goederen is het daar niet. Waar kun je trouwens op veel plaatsen fotograferen in Arnhem?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef Brembo het volgende:
Arnhem misschien, veel plaatsen om te fotograferen maar gebeurt niet echt superveel . Denk in kijfhoek veel meer gebeurd .
Denk toch wel iets meer, heb wel is s'avonds meegemaakt dat er 4 goederentreinen langskwamen. Hmzz Arnhem, zijn zat brugettjes, en anders tjah . Misschien tussen deventer en enschede staan?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:37 schreef Tfz het volgende:
[..]
Hm, op Arnhem goederen komt één keer per dag de BEG langs met hun blauwe V60 van de MWB. Echt herkenbaar goederen is het daar niet. Waar kun je trouwens op veel plaatsen fotograferen in Arnhem?
Je moet vooral denken wat je wil, maar sinds de buurtgoederentreinen van daaruit naar Emmerich (en verder naar Oberhausen) zijn opgeheven komt er verder niks planmatig. Ben je niet in de war met Arnhem Berg (ten Oosten van het station)?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef Brembo het volgende:
[..]
Denk toch wel iets meer, heb wel is s'avonds meegemaakt dat er 4 goederentreinen langskwamen. Hmzz Arnhem, zijn zat brugettjes, en anders tjah . Misschien tussen deventer en enschede staan?
Niet Juistquote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef Willy84 het volgende:
Bij vertrek uit Amersfoort rijdt de trein uit Schiphol voorop.
't Gaat hier alleen niet over "naar" maar "van". Dus richting Zwolle/Enschede gaat het deel uit Schiphol wel degelijk voorop.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet Juist
! De trein naar Adam Cs gaat eerst weg en daarna die nr Duivendrecht Zuid/WTC, Schiphol. Scheelt iets van 3 min ofzo
Na Schiphol rijdt de trein verder naar Hoofddorp Opstel. Afhankelijk van in welke dienst de trein zit gaat dat ding daarna verder door Nederland rondjes rijden. De trein kan niet op Schiphol blijven staan omdat daar niet genoeg plaats voor is.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Fout gelezen sorry. Weet je trouwens hoe het zit met die trein. Staat die lang stil op Schiphol? Omdat het natuurlijk wel aardig uitkomt qua tijd. Want als Schiphol bv een kwartier verder lag dan had er misschien een extra trein moeten zijn om een interval van een half uur te hebben.
Is dat zo?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef Carport het volgende:
[..]
Na Schiphol rijdt de trein verder naar Hoofddorp Opstel. Afhankelijk van in welke dienst de trein zit gaat dat ding daarna verder door Nederland rondjes rijden. De trein kan niet op Schiphol blijven staan omdat daar niet genoeg plaats voor is.
Nee dus Er is idd een ritje Hfdo, mat. dat aankomt om -.11 vertrekt pas weer om -.51 ipv -.21quote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef MREn het volgende:
[..]
Is dat zo?
Wordt er op Shl niet net zo hard kort gekeerd (5-10 minuten) zoals in Asd, Gvc en Rtd?
In de eerstgenoemde steden heb je inderdaad een erg korte kering, maar bij Schiphol rijdt het materieel van de trein uit Enschede door naar Hoofddorp Opstel. Kijk je bijvoorbeeld naar de trein die om 12.41 uit Enschede binnenkomt (op spoor 6), rijdt deze na een korte stop verder als een lege trein (Ledig Materieel) naar Hoofddorp Opstel. Om 14:12 vertrekt dat stel daar weer om een trein naar Amersfoort/Zwolle/Groningen te rijden. In Groningen sturen ze die trein terug naar Den Haag en daar overnacht 'ie dan. Maar een trein die op een ander tijdstip aankomt, kan best wel eens naar bijvoorbeeld Eindhoven gestuurd worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef MREn het volgende:
[..]
Is dat zo?
Wordt er op Shl niet net zo hard kort gekeerd (5-10 minuten) zoals in Asd, Gvc en Rtd?
Met om de vertraging uit te dempen de lange kering (plm. 30 minuten) aan de andere kant: Dv, Es, Gn en Lw.
idd kut trams!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef Tfz het volgende:
Omdat het prullaria is, maar dat zien de regionale/provinciale overheden niet, die denken alleen maar aan het toverwoord "lightrail".
Trams horen niet op een spoorlijn, in ieder geval niet met de blöde regelgeving die IVW er op na houdt en het infraprutswerk dat ProRail daar aflevert..
Ik ook. Geen porem dat ding.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:46 schreef Carport het volgende:
Er is inderdaad één Thalys die is bestickerd met Fortis-reclame:
[afbeelding]
Ik vind 'm lelijk
Ah men, dat meen je niet Lelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:46 schreef Carport het volgende:
Er is inderdaad één Thalys die is bestickerd met Fortis-reclame:
[afbeelding]
Op de website van Fortis staat er ook nog het een en ander over.
Ik vind 'm lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |